![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.vhoof.nl/religie/koran_vh.pdf |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je lult elke moslimhater na. Er komt serieus waar geen fatsoenlijk woord uit je jokermond. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En de moslims hoeven helemaal geen respect te hebben voor dergelijke uitspraken, dat heb ik ook niet. We willen hier zogenaamd allemaal niks van de islam weten, maar als we ergens opvangen dat mohammed met een minderjarige getrouwd was, is iedereen ineens "geïnteresseerd". |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, ik kan me maar zo voorstellen dat sommige mensen vinden dat vrijheid van meningsuiting aan banden mag worden gelegd als het gaat om een gezaghebbende geestelijke die daadwerkelijk de macht heeft om moslims aan te zetten tot homobashen, terwijl een idioot als Theo van Gogh in zijn hoedanigheid van columnist nou niet bepaald aanzet tot geweld. Wordt hij nog serieus genomen dan?
Ik moet altijd smakelijk lachen om zijn columns, overigens. Heb het altijd al een prachtig figuur gevonden, echt zo'n heerlijke ranzige domme dikzak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het vormt alleen maar een gevaar, als mensen er een gevaar van MAKEN. Vrijheid van meningsuiting, maar er zijn natuurlijk grenzen met "verbaal" . Je gaat niet iemand neerschieten, omdat je vindt dat hij niet zo "lief" tegen je doet of een of andere domme reden. |
![]() |
||
Citaat:
leren ze nooit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
kant 1) vrijheid van menings uiting en van pers
kant 2) zijn vrijheid houdt op waar die van anderen beginnen, dwz hij is nodeloos bezig mensen af te kraken en te kwetsen. kant3) ik denk dat mensen die dat serieus nemen, heel hard moeten nadenken, zowel de mensen die het met hem eens zijn als de mensen die die petitie willen overleggen bij de tweede kamer. Mijn idee is dat al zijn teksten en columns met een kilo zout genomen moeten worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Punt 2, Theo van Gogh is geen moslimhater, maar een welzijnswerker. Punt 3, Ik ben inderdaad de meester yo je wist ervan, islam is een vak en Benfatto de vakman, en volgens menige ben ik de enige, de uitverkorene snap je? daar valt niet aan te toornen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Beetje overdreven om iemand te verbieden om te schrijven, vind ik. Hem verzoeken om wat normaler te schrijven zou ik wel een goed idee vinden, maar ja. Op deze manier wordt de groep die de petitie heeft getekend natuurlijk ook wat minder serieus genomen.
Offtopic: Kleine feitjes die mij trouwens opvielen aan de laatste collumn: In de tijd dat de CPN bestond en de concentratiekampen van Mao verdedigde, was Harry van Bommel er geen lid van. Hij is eind 1986 lid geworden van de SP en toen bestond de CPN al niet meer. Bovendien steunde de CPN het MAO-regime maar tot ongeveer 1964; van Bommel was toen 2 jaar oud. van Gogh beweert dat het geschiedenisonderwijs is afgeschaft. Ik vraag me sterk af welk vak ik dan van groep 5 tot en met de vierde op school heb gehad. The meaning of life heeft niets met wat voor Jezus dan ook te maken. Ik denk dat hij 'Life of Brian' bedoelt. Béétje slordig. Daarbij wordt het Christelijk geloof er helemaal niet belachelijk in gemaakt; alleen het niet-hebben van een eigen mening wordt er in belachelijk gemaakt. Ik denk niet dat iemand er een probleem mee heeft als er een film wordt gemaakt over iemand die tegelijk met Mohammed leefde en per ongeluk voor profeet wordt aangezien; hoogstens het feit dat dat niet erg origineel zou zijn. Dat hij domme meningen heeft, hij doet maar, maar hij gebruikt nogal wat onwaarheden om die te ondersteunen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar in plaats van te eisen dat ie daarmee stopt, kun je ook de metro schrijven en zeggen dat een columnist geen onwaarheden moet verkopen alsof ze waar zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd