Oud 31-03-2004, 13:51
Verwijderd
ik ben te laat uit bed gekomen,heb te lang van de zon liggen genieten met mijn geschiedenisboek op schoot,en nu moet ik eigenlijk gaan leren terwijl ik zit te forummen...
dat maakt mij een nietlerende-luie-zonaanbiddende nerd
Advertentie
Oud 31-03-2004, 13:54
frozenfountain
frozenfountain is offline
Vroeg opgestaan en college gevolgd.
Daarna een half uur in de rij gestaan om boeken te kopen.
Gelunched in Amstelveen met een vriendinnetje.
Thuis gekomen en geforumd. Dat maakt mij een....?
Oud 31-03-2004, 13:59
OceanEye
OceanEye is offline
me vanochtend verslapen, halve dag naar school gegaan, thuis boek gelezen voor een toets volgende week, nu forummen en tv kijken, straks naar amstelveen...
dus...?
Oud 31-03-2004, 14:00
Laïs
Laïs is offline
Eum. tot kwart na zeven geslapen. opgestaan. ontbeten. frans geleerd. om 10 uur naar school vertrokken. slecht examen gemaakt. buiten gezeten in de zon.in de zooon. dan naar huis gefietst. gegeten. en latijn geleerd. en dat moet ik nu nog steeds doen. maar ik forum.

en dat maakt mij tot een ikweetnietwat.
Oud 31-03-2004, 14:03
Mysterons
Mysterons is offline
opgestaan. gechilled. in de zon gedanst. biologie geleerd. tentamen (slecht) gemaakt. in de zon gechilled. computerd.
yeah
Oud 31-03-2004, 15:55
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
slender_fungus schreef op 31-03-2004 @ 13:25 :
en weer wat geoefend met jongleren.

ehm, ik heb de hele middag buiten rondgehangen met jointjes en lekker gehangen. van 't weer genieten. nu ff thuis om i-net ontwenningsverschijnselen in te perken () en m'n jongleerballetjes op te halen. zo weer lekker naar buiten, 't park in en jongleren en 'n dampertje roken.

eh, ik ben een jonglerende, in 't park rondhangende hippie?
Oud 31-03-2004, 15:56
Verwijderd
met een vriendin op het terrasje van het filmmuseum een wijnte gedronken
Oud 31-03-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 31-03-2004 @ 14:54 :
Dat maakt mij een....?
nerd
Oud 31-03-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 31-03-2004 @ 15:00 :

en dat maakt mij tot een ikweetnietwat.
nerd
Oud 31-03-2004, 16:38
CryperA
CryperA is offline
Te vroeg opgestaan, ff naar school. In 't park rondgehangen vanaf ong. 12 uur met wijn, de bedoeling was om te gaan fitnessen maar het terras in de zon kreeg de voorkeur.

En zo weer werken.
Oud 31-03-2004, 17:26
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Noé schreef op 31-03-2004 @ 16:57 :
nerd
dat mag wel even. nu.
Oud 31-03-2004, 17:33
Otis
Otis is offline
veel nerds wel hier.
Oud 31-03-2004, 17:37
Susanne
Susanne is offline
Ik was netjes op tijd het 4e uur op school, kon dus min of meer uitslapen. Op school niet veel boeiende les gehad > wel mijn cijfer voor wiskunde terug gehad; een 6,3.. en ik ben er niet zo blij mee moet ik toegeven. Euuhm laatste twee uur gym gehad, we hebben gehockeyt, ja was leuk alleen het niveau was niet bijster hoog maarja doe je niks aan.
Thuisgekomen ruzie gemaakt met m'n zus omdat ze weer mijn kleren aandoet Daarna heeft de vriendin van m'n vatti even m'n haar bijgeknipt. Naja en nu is m'n zus naar gitaarles en ik wacht want we wachten op haar met eten

dus ik ben een naar schoolgaand-ontevreden-hockeyend en tevens uitgehongerd biaffra kindje
Oud 31-03-2004, 19:58
slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 31-03-2004 @ 16:55 :

ehm, ik heb de hele middag buiten rondgehangen met jointjes en lekker gehangen. van 't weer genieten. nu ff thuis om i-net ontwenningsverschijnselen in te perken () en m'n jongleerballetjes op te halen. zo weer lekker naar buiten, 't park in en jongleren en 'n dampertje roken.

grashippies hihi (k)
Oud 31-03-2004, 20:13
]{ing
]{ing is offline
geslapen tot 1 uur 's middags, drie kwartier onder de douche doorgebracht, flink ontbijt klaargemaakt, peacemaker gedeeld met een vriend, de rest vd middag nog wat gelezen, achter de pc gezeten
Oud 31-03-2004, 20:14
frozenfountain
Citaat:
Noé schreef op 31-03-2004 @ 16:56 :
nerd
Morgen maak ik het goed.
Oud 31-03-2004, 20:22
Verwijderd
na mn SEs volgens mij aardig goed gemaakt te hebben ben k vanmiddag naar het park gegaan waar k met een vriend van me lekker bier heb lopen tanken en wat sjointjes gerookt heb

zo meteen komt er een vriend van me langs waar k ff lekker veel wiet voor 1 euro per gram van kan kopen
Oud 31-03-2004, 20:24
Coral
Coral is offline
Werd vamorgen om 8 uur wakker, toen ik met mn chagrijnige hoofd beneden kwam, bedacht ik me dat ik pas om 11 uur op school moest zijn.. Dus ik blij dat ik mn bedje weer in mocht.

Toen heerlijk naar school gefietst met een heerlijk muziekje op (fietsen is mijn ding, k doe t elke dag )..

k Heb zojuist een lekker jointje gerookt terwijl ik eigenlijk eens moest gaan leren.

Verder heb ik vanmiddag voor school ook met een vriendin een joint gerookt terwijl ik eigenlijk een diagnostische toets moest maken, toch maar heengegaan, kreeg een black out voor 15 minuten, tot ik me toch een boel inspiratie kreeg!! En toen ging ik allemaal lulverhaaltjes schrijven..
Oud 31-03-2004, 20:24
slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 31-03-2004 @ 21:22 :
zo meteen komt er een vriend van me langs waar k ff lekker veel wiet voor 1 euro per gram van kan kopen
bitch
Oud 31-03-2004, 20:42
Verwijderd
Vanmorgen uitgeslapen tot een uur of twaalf. Leuke dingen gedaan met vriend. Ruzie gemaakt met vriend. Naar de stad gegaan met vriend. Leuke dingen gekocht en een ijsje gegeten met vriend. Naar Taco Mundo gegaan en eten lekker opgepeuzeld in het Vondelpark in de zon met vriend. Naar huis gegaan zonder vriend .

Dat maakt mij een onzeker-aan-vriend-verslaafd-kutje.
Oud 31-03-2004, 21:10
nps
nps is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 31-03-2004 @ 16:55 :

gvd, ik ben de mijne kwijt, dus nu sneuvelen hier thuis allemaal sinasappelen

ik kwam vanochtend op school en toen bleken we een heel ander vak te hebben dan ik dacht, namelijk perspectief tekenen ipv kleurenleer. dus ik heb een hele mooie weg getekend (hbo ). daarna hadden we pauze maar moest ik nog iets inleveren waar ik een b voor heb gehad (ong. een 7). daarna wat gechilld aan het water met een zooi klasgenoten om vervolgens weer een onbegrijpelijke les mediatheorie bij te wonen, en daarna nog paardje gehobbeld.
Oud 31-03-2004, 21:20
kneisje
kneisje is offline
Op tijd opgestaan, douchen, van 10 tot 12 uur les. Een vriendinnetje geprobeerd over te halen om ook wat surflessen te volgen deze zomer. Volgens mij komt dat wel goed. Meteen daarna door naar de sportschool om me daar 1,5 uur te vermaken. Alweer douchen. Vervolgens even de stad in om biebboeken te verlengen en wat bekenden tegen te komen dus het werd iets langer dan eventjes. Eindelijk avondeten, had alleen ontbeten. Vervolgens uit de examenbundel wiskunde b1 gewerkt. En nu internetten: forummen, msnen en info over surfles en de El Cid week van Leiden zoeken.

En dat me een, ehm nouja mezelf
Oud 31-03-2004, 21:50
Stevill
Stevill is offline
Vandaag was c00l.

Ik ging opzoek naar werk stapte een uitzendbureau binnen en vond werk
Daarna met een kameraad van me ff wat f00d en b00z gekocht om mee te nemen naar het zwembad.
Daarna dus lekker wezen zwemmen waar ik eindelijk met mijn ik train te vaak lijf kon posen
Na de nodige flips gemaakt te hebben van de hoge duikplank kreeg ik een horde jong grut achter mij aan dat vroeg of ik ze wat leren kon.
Nadertijd ff wat gegeten en vervolgens weer de sportschool binnen gewandeld.
Oud 31-03-2004, 21:54
Verwijderd
Ik heb drie 13 jarige meisjes uitgelachen die een verfporum hadden en heel stom op een lolly zaten te kauwen.
Oud 31-03-2004, 21:54
Verwijderd
Ik heb drie 13 jarige meisjes uitgelachen die een verfporum hadden en heel stom op een lolly zaten te kauwen.
Oud 31-03-2004, 21:56
Otis
Otis is offline
2 keer?
Oud 31-03-2004, 21:59
sorry
sorry is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-03-2004 @ 22:56 :
2 keer?
nee het waren drie meisjes
Oud 31-03-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
sorry schreef op 31-03-2004 @ 22:59 :
nee het waren drie meisjes
Misschien wel zes Waarom zou hij het anders twee keer posten?
Oud 31-03-2004, 22:01
sorry
sorry is offline
Citaat:
! am mE schreef op 31-03-2004 @ 23:00 :
Misschien wel zes Waarom zou hij het anders twee keer posten?
omdat hij bij het derde meisje is afgehaakt ?
Oud 31-03-2004, 22:02
Otis
Otis is offline
verdomme dit is echt n verdachte zaak jongens!
wat nu!?
Oud 31-03-2004, 22:04
sorry
sorry is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-03-2004 @ 23:02 :
verdomme dit is echt n verdachte zaak jongens!
wat nu!?
ik denk dat reverend zelf een lolly had aangeboden bij het derde dertienjarig meisje. of had hij al een vriendin?
Oud 31-03-2004, 22:07
Otis
Otis is offline
NIET CHATTEN JONGENS!
Oud 31-03-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 31-03-2004 @ 23:07 :
NIET CHATTEN JONGENS!
Snollebol
Oud 31-03-2004, 22:13
Dith
Dith is offline
9 uur wakker geworden, eerste 2 uur gemist. tot 13.20u op school gezeten, 15.00u repetitie gehad met band, niks gedaan, 17.00u gegeten, in bad gegaan, rolf (barbapappa) weer ontmoet, goedkope wijn gedronken, in de brandnetels gevallen, lui gedaan, naar huis gefietst en ik ga nu in bad.
Oud 31-03-2004, 22:17
merels
merels is offline
vanochtend mijn paps verjaardag gevierd, school, verjaardag goede vriendin gevierd, naar huis, geleerd, geforumd.
Oud 31-03-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
slender_fungus schreef op 31-03-2004 @ 21:24 :
bitch

t werd anderhalf per gram maar k heb wel lekkere toppen

vanavond met twee vrienden wat bier gaan drinken en wat zitten blowen in de Oase(suffe kuttent). Nu een sjointje tollen en dan gaan pitten. morgen mondeling nederlands geen zin in

eerst nog simpsons kijken
Oud 31-03-2004, 22:48
Verwijderd
Natuurlijk heb ik vandaag ook weer niets gedaan, school overgeslagen en daarna de stad in even collectie updates checken, toen een klasgenoot opgebeld die wel les volgde en hem naar de stad gestuurd waar wij een witbiertje in de zon hebben genoten.
Daarna een broodje gegeten bij de croissanterie, en ben ik naar huis gegaan, waar ik boodschappen heb gedaan en gekookt voor vader en mij. Daarna de was opgehangen en beetje pasjes geoefend.

's avonds naar streetdance geweest, waar ik een vriendin tegenkwam en beetje bijgepraat. Na onze update naar de supermarkt geweest, een bak Ben&Jerry's gegaan en naar mijn vriendinnetje gegaan waar we ijs hebben gegeten.

Nu ben ik eigenlijk heel erg moe, maar ik moet nog een beetje internetten en muziek luisteren anders kan ik niet slapen, zometeen ga ik misschien mijn kleren uitzoeken en de wasmachine aanzetten, wat smsjes sturen en slapen.

Ik ben een stomme-spijbelende-dansende-knuffel-jongen.
Oud 01-04-2004, 13:32
Elvira
Elvira is offline
Gisteravond werd ik opgehaald door 2 vrienden, zijn we overal en nergens geweest. Uiteindelijk gingen we bij een van hen thuis chillen en toen was het in een keer alweer 8:56 en liepen we richting trein station, 11:15 nam ik de bus, 12:00 ging ik douchen tot 13:00 en nu zit ik hier achter de computer me haren te laten opdrogen. Misschien dat ik zo nog een uurtje ga slapen en anders moet ik om 18uur weer ergens zijn enzo en dan zie ik het wel.
Oud 01-04-2004, 13:37
Verwijderd
verslapen en uitgeslapen, vergeten dat er een vriendin jarig is en dat ik met iemand in de stad had afgesproken.

de spijbelende vergeetachtige slaapkop
Oud 01-04-2004, 13:39
cha0s
cha0s is offline
opgestaan, ontbeten, jointje gerookt en aangekleed.

de luie aarsch.
Oud 01-04-2004, 13:40
rodina
rodina is offline
-jongetje om 7 uur m'n bed uitgetrapt
-om half 8 weer in mn bed gaan liggen
-om 11 uur wakker worden
-net even cdtje gekocht

ik heb een boeiend leven.
Oud 01-04-2004, 13:51
Baracuda
Baracuda is offline
Vandaag heb ik veel koffie gedronken
en een geschiedenis se redelijk tragisch gemaakt
daarna een literatuur-mondeling van afgelopen 2 jaar, door mijn koffieoverschot had ik veel zinnigs te melden.
Toen ben ik naar Grunn geweest en werd daar weer aangehouden door de zwerver die denkt dat ik zijn fiets gejat dus heb daar een diepgaand gesprek mee gevoerd.
Verder heb ik daar even gesjopt en getjillt.

Dat maakt mij tot een demaatschappijdatbenikkoffieleut
Oud 01-04-2004, 14:02
Otis
Otis is offline
8x mijn wekker ge-snoozed.
uiteindelijk toch maar in bed blijven liggen.
eerste 3uurtjes vrijgenomen .
op het matje geroepen door mijn Coordinator; Carmen je bent verdacht vaak afwezig.Tja meneer ik moest vaak naar de tandarts, probleemgebitje.De lieverd geloofde me nog ook <3.
Cijfer van economie teruggekregen , medelijdende blik van de hele klas ; Gaat ie wel Carmen? (3.7 dus )
Watergevecht op het schoolplein lekker kinds Opgedroogd in het zonnetje op een bankje.
Naar m'n huis gefietst met n vriendinnetje en hier een cocktail voor ons gemaakt
Ff snel samen wat leesverslagen afgerond.
En vanavond gaan we verder zuipen.

ik ben een domme-A-economische-zonnende-alcoholist.
Oud 01-04-2004, 14:15
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Otis schreef op 01-04-2004 @ 15:02 :

Cijfer van economie teruggekregen , medelijdende blik van de hele klas ; Gaat ie wel Carmen? (3.7 dus )
dat overtref ik dan wel eventjes met mijn 3.9

ooja en net ben ik naar de wc geweest wat een reflectie is op mijn lifestyle
Oud 01-04-2004, 14:38
Marshall
Marshall is offline
gisteren na te veel wodka en martini nog ritme proberen te houden op een studentenfeest wat mij een studentekoos stereotyp maakt
Oud 01-04-2004, 15:14
Verwijderd
Ik heb de hele dag gewerkt aan een praktische opdracht voor Economie, en net nog een les gevolgd.
Toen heb ik twee jongens uit mijn klas streng toegesproken dat ik niet graag een "geil wijf" genoemd wordt.
Daarna ben ik met mijn soulmate naar mijn oude middelbare school gegaan om een handtekening ergens onder te laten zetten.
Als laatste heb ik bij Bruna mooie mapjes gekocht zodat ik een hoger cijfer krijg voor mijn werkstuk.
En toen zijn we naar huis gecrosst, en daar zit ik weer te huiswerken.

Dat maakt mij tot een geile bruna snollenerd.
Oud 01-04-2004, 16:01
frozenfountain
Werkgroep van half negen tot half elf. Daarna gewinkeld; cadeautjes gekocht voor nichtjes in Suriname.

Een lieve nerd ben ik vandaag.
Oud 01-04-2004, 16:12
cha0s
cha0s is offline
ffies buiten geweest, laatste hash opgerookt.
thuis verder zitten bouwen aan 'n goa nummer.
Oud 01-04-2004, 16:20
snoodaard
snoodaard is offline
Om 7:40 uit bed gehaald door pa, na een uur de wekker laten lopen 'was het wel genoeg geweest'.
Me hip aangekleed en op weg naar school gegaan.
Een ifk tentamen verdacht goed gemaakt, excel-shit had ik onder een van mijn knieën.
Spaans dictee gehad, het was niet om over naar huis te schrijven. Halverwege m'n luistertoets maar besloten dat als ik toch ging herkansen verder doorgaan weinig zin had. Alsof het iemand boeit dat Juan de afspraak bij de tandarts moest verzetten.
Naar de Korenmarkt geweest in Arnhem om daar onder het genot van een biertje een beetje de terras-kriticus uit te hangen.
In de stad om verdachte redenen voor de Bakker Bart tamara a.k.a. mindlezz gesproken. Iets voor ? het zal vast een goed doel zijn geweest. Grappig.

Vanavond moet ik feesten. Even zien waar.

Laatst gewijzigd op 01-04-2004 om 16:22.
Oud 01-04-2004, 16:24
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 01-04-2004 @ 17:20 :
Iets voor ? het zal vast een goed doel zijn geweest. Grappig.
Amnesty International.
ik wil ook weer bij DDF werken, damnit.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten