Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ehm, ik heb de hele middag buiten rondgehangen met jointjes en lekker gehangen. van 't weer genieten. nu ff thuis om i-net ontwenningsverschijnselen in te perken ( ![]() ![]() ![]() eh, ik ben een jonglerende, in 't park rondhangende hippie? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kwam vanochtend op school en toen bleken we een heel ander vak te hebben dan ik dacht, namelijk perspectief tekenen ipv kleurenleer. dus ik heb een hele mooie weg getekend (hbo ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() t werd anderhalf per gram maar k heb wel lekkere toppen vanavond met twee vrienden wat bier gaan drinken en wat zitten blowen in de Oase(suffe kuttent). Nu een sjointje tollen en dan gaan pitten. morgen mondeling nederlands ![]() eerst nog simpsons kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ooja en net ben ik naar de wc geweest wat een reflectie is op mijn lifestyle |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil ook weer bij DDF werken, damnit.
|
![]() |
|
|