Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jouw 1e idee ben ik het met je eens .. over dat Save the Last Dance deel 2 maar okay .. het lijkt me een verschrikkelijk leuke film en missy elliot is errug cool .. en de muziek !!! (en voor CKV, mooi meegenomen) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Lijkt me een gigantische flutfilm. Sowieso heb ik het niet zo op die moraalfilms met een boodschap als "If you really want to achieve something, you have to fight for it". En dat is nou precies wat deze film uitstraalt, waarschijnlijk gegoten in een jasje van cliché liefdesproblemen en tegenslagen.
(Bovendien voorspelt een 79e plaats in de Bottom 100 van imdb niet veel goeds.) |
![]() |
||
Citaat:
Het doet me heel erg denken aan save the last dance, maar wil em misschien wel een keertje kijken, gewoon voor wat plezierig tijdverdrijf.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #7 Verwijderd | 499 | 26-03-2008 11:27 | |
Muziek |
Je zoekt de titel van een liedje; Help elkaar ! (deel twintig) antigone | 500 | 29-07-2006 00:54 | |
Verhalen & Gedichten |
honey boe-1986 | 1 | 16-01-2006 14:25 | |
Films, TV & Radio |
Honey Orlygirl66 | 2 | 10-04-2004 17:36 | |
Films, TV & Radio |
Honey!! Orlygirl66 | 2 | 03-04-2004 17:24 |