Oud 29-03-2004, 23:51
Daevrem
Daevrem is offline
Je mag wel spreken van verschil tussen jou en 'meisjes met gekleurd' en niet spreken van verschil tussen jou en 'integere kunstenaars' , dat is meten met twee maten.
Oud 30-03-2004, 00:10
chipmunk
chipmunk is offline
Ok, nog een ding, je kunt hier wel heel interessant uit je nek blijven lullen en net doen of je alwetend bent op het gebied van muziek, maar alle punk muziek afdoen als niks geeft gewoon aan dat je niet zoveel van muziek af weet. Iedereen weet dat het gewoon voor de algemene muziek een belangrijk genre is (geweest) en dat er zeker hele goede punkmuziek word (werd)gemaakt, dan mag de muziek zelf wel niet zo geniaal en progressief zijn, in zijn concept is het dat vaak wel, dat kun je van veel andere muziek niet zeggen.
En nog eens, bij meneer daevrem druipt de arrogantie eraf, get a clue gast, je zet je zelf gewoon een beetje voor lul. Het is allemaal heel mooi wat je zegt en je zult vast veel van je muziek genieten, maar dat de meeste mensen hier niet zo veel snappen van wat je bedoelt en het maar raar gelul vinden zegt genoeg denk ik en kom dan niet aan met het argument dat dat ligt aan het onvermogen van die mensen hier.

Ohja, voor je weer met die kut argumentatie van je komt, ja ik luister heel veel soorten muziek en ik verdiep me er zeker in, ook de zogenaamde complexere muziek,aangezien ik vind dat elke muzieksoort zijn eigen potentie heeft en wel wat te bieden heeft. Ik hou heel veel van muziek en ik wil zo veel mogelijk kennen/ leren kennen om nieuwe dingen te ontdekken die mij wat doen, dus ik sta zeker open voor veel soorten muziek.
En ohja voor nog zon flauw argument, ik heb je posts goed gelezen en ik begrijp wat je bedoelt, ik ben het er alleen absoluut niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 00:13
Daevrem
Daevrem is offline
Als je mijn posts zo goed gelezen hebt hoe kom je er dan bij dat ik punk afzeik of dat ik arrogant ben?
Oud 30-03-2004, 00:16
konflict
konflict is offline
Daevrem heeft gezegd dat er een verschil bestaat tussen complexe en simpele kunstvormen maar oordeelt daar niet over, en ik ben het wel met hem eens eigenlijk.

Dus als alle woeste punkers nu eens lezen in plaats van zich aangevallen voelen..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 00:22
Daevrem
Daevrem is offline
Ik oordeel er wel een klein beetje over door te stellen dat complexe kunst je dieper kan raken.

(trouwens luister ik zelf ook heel soms naar punk, soms...)
Oud 30-03-2004, 00:24
konflict
konflict is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 30-03-2004 @ 01:22:
Ik oordeel er wel een klein beetje over door te stellen dat complexe kunst je dieper kan raken.

(trouwens luister ik zelf ook heel soms naar punk, soms...)
hm ok daar ben ik het dan niet mee eens, maar wel dat er een onderscheid gemaakt kan en mag worden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 07:03
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
chipmunk schreef op 30-03-2004 @ 01:10:
Iedereen weet dat het gewoon voor de algemene muziek een belangrijk genre is (geweest).
Schat, we hadden het over de muzikale inhoud en, aanvankelijk, over een goede houding bij het gitaarspelen. Dat punk invloedrijk is geweest, zal waarschijnlijk niemand hier ontkennen, maar daar ging het ook niet om
Oud 30-03-2004, 08:07
Artus
Artus is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 30-03-2004 @ 08:03:
Schat, we hadden het over de muzikale inhoud en, aanvankelijk, over een goede houding bij het gitaarspelen. Dat punk invloedrijk is geweest, zal waarschijnlijk niemand hier ontkennen, maar daar ging het ook niet om
nee maar jij begon over mensen uit punkbands die niet de RA inkwamen omdat ze volgens jou niet genoeg muzikale bagage zouden hebben, en dat is onzin. er worden net zo goed mensen afgewezen die symfonische rock maken of whatever, maar om dan meteen te zeggen dat die hele muzieksoort geen inhoud heeft, onzin. dat ligt gewoon aan hoe muziekaal die persoon is, en als diegene toevallig van punkrock houdt maakt dat m niet meteen minder muzikaal of wat dan ook, en DAT zeg je wel..
en om nog maar ff op deavrem in te gaan, je zegt dat complexe emoties alleen juist door complexe muziek overgebracht kunnen worden, en je geeft een voorbeeld van het uitdiepen van bijvoorbeeld verdriet.. maar door een combinatie van tekst en 'simpele' muziek is dat even goed mogelijk lijkt me, dat ligt meer aan je songwritingkwaliteiten dan aan de muziek die je maakt.
Oud 30-03-2004, 08:33
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
konflict schreef op 30-03-2004 @ 01:24:
hm ok daar ben ik het dan niet mee eens, maar wel dat er een onderscheid gemaakt kan en mag worden.
En daar vielen mensen in dit topic over. Dat zogehete "complexe kunst" je dieper kan raken. Althans dat was mijn grootste bezwaar. Ik ben het daar ook niet mee eens. Vandaar.
Oud 30-03-2004, 08:44
Marijk.
Marijk. is offline
Okee dan mijn mening over muziek ook nog maar f!
Ik vind muziek zeker kunst! Het is de kunst om je gevoel in een nummer te leggen. Het is de bedoeling dat je dr mensen mee raakt en aan het denken zet. En dr zijn altijd nummers die gewoon leuk zijn om naar te luisteren maar verder niks bij je doen. Vaak zijn dat van die commerciele bandjes die niet uniek zijn en proberen zo algemeen mogelijk te blijven. Ik hou daar niet van! ik vind dat je jezelf naar voren moet laten komen in muziek.
En punkers doen dat heel anders dan hardcore mensjes. Niks mis mee wat mij betreft. Ik zelf luister het meest naar Rock maar af en toe is het gewoon lekker om iets anders te luisteren. Bijvoorbeeld regea, en somige hardcore nummers vind ik ook goed. Ik hou mij niet vast aan een soort muziek soort. omdat ik vind dat als je muzikant bent ook moet open staan voor nieuwe stijlen. Je moet experiementeren met dingen.
Oud 30-03-2004, 08:53
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 30-03-2004 @ 09:44:
Okee dan mijn mening over muziek ook nog maar f!
Ik vind muziek zeker kunst! Het is de kunst om je gevoel in een nummer te leggen. Het is de bedoeling dat je dr mensen mee raakt en aan het denken zet. En dr zijn altijd nummers die gewoon leuk zijn om naar te luisteren maar verder niks bij je doen. Vaak zijn dat van die commerciele bandjes die niet uniek zijn en proberen zo algemeen mogelijk te blijven. Ik hou daar niet van! ik vind dat je jezelf naar voren moet laten komen in muziek.
En punkers doen dat heel anders dan hardcore mensjes. Niks mis mee wat mij betreft. Ik zelf luister het meest naar Rock maar af en toe is het gewoon lekker om iets anders te luisteren. Bijvoorbeeld regea, en somige hardcore nummers vind ik ook goed. Ik hou mij niet vast aan een soort muziek soort. omdat ik vind dat als je muzikant bent ook moet open staan voor nieuwe stijlen. Je moet experiementeren met dingen.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

En oja hardcore=punk. Al weet ik niet of je dat bedoelde, maargoed.
Oud 30-03-2004, 08:56
Marijk.
Marijk. is offline
Dat muziek kunst is!
En het belangrijkste is dat dr gevoel in een nummer zit.
En dat iedereen zich niet zo aan een stijl muziek moet houden,
en dat commurciele muziek sucks is!
Oud 30-03-2004, 09:06
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Artus schreef op 30-03-2004 @ 09:07:
nee maar jij begon over mensen uit punkbands die niet de RA inkwamen omdat ze volgens jou niet genoeg muzikale bagage zouden hebben, en dat is onzin. er worden net zo goed mensen afgewezen die symfonische rock maken of whatever, maar om dan meteen te zeggen dat die hele muzieksoort geen inhoud heeft, onzin.
Het ging er om dat ze alleen punk als bagage hebben. Als je bv. alleen een jazz- of klassieke achtergrond hebt, heb je al een veel grotere kans...
Oud 30-03-2004, 09:13
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 30-03-2004 @ 09:56:
Dat muziek kunst is!
Als jij dat vind dan is dat zo meid! Go girrrl.
Oud 30-03-2004, 09:14
Marijk.
Marijk. is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 30-03-2004 @ 10:13:
Als jij dat vind dan is dat zo meid! Go girrrl.
ThanX! Nice GUY!
Oud 30-03-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 29-03-2004 @ 19:54:
Oh maar dat doe ik ook zeker wel. Raar maar waar....Ik luister niet enkel hardcore haha. Wel voornamelijk, maargoed....ik sta zeker wel open voor andere dingen.
Had ik niet achter jou gezocht, Deadnation.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:17
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
ben ik het mee eens....en of dat gevoel nou door proressieve metaal of punk of doom of death of klassieke muziek ofwat dan ook wordt overgrbracht maakt niets uit..

de echte minderwaardige muzikanten zijn de mensen die dat gevoel niet over kunnen brengen.....ookal kan je nog zo goed spelen.....maakt niet uit...als je dan ook dat gevoel erbij hebt is dat heel mooien de luisteraar zal dan zelf bepalen of ij gevoelige progressive metal of gevoelige punk beter vind....

dat is een kwestie van smaak
Oud 30-03-2004, 12:29
chipmunk
chipmunk is offline
Jeetje, tuurlijk is er een verschil tussen een stuk muziek wat echt kunst is en een simpel nummer, dat heb ik ook alleen maar beaamt in mijn posts, maar het ging er inderdaad over dat er zeker wel word geoordeelt word en dat die muziek je dan ook meteen meer raakt wat dus onzin is. En ik geloof dat er hier ook een zeker iemand was die ervan uitging dat anderen hier maar meteen in cover bands spelen als ze het wat minder met hem eens waren ?

Het is gewoon de manier waarop het gebracht word, dat kan zeker een stuk minder omslachtig en belerend, maar als je ik dan toch maar meteen zo grof mag zijn om mijn mening te geven, uiteindelijk haalt vrijwel geen muziek het dan, als je het op zon manier bekijkt, het bij het uitdrukkingsvermogen van de meer porgressiefe klassieke muziek en dan oordeel ik niet over de waarde daarvan of hoe diep het je raakt of whatever.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 12:39
Marijk.
Marijk. is offline
Citaat:
chipmunk schreef op 30-03-2004 @ 13:29:
J maar als je ik dan toch maar meteen zo grof mag zijn om mijn mening te geven, uiteindelijk haalt vrijwel geen muziek het dan, als je het op zon manier bekijkt, het bij het uitdrukkingsvermogen van de meer porgressiefe klassieke muziek en dan oordeel ik niet over de waarde daarvan of hoe diep het je raakt of whatever.
Er beataat ook geen band di perfect is! Tenminsten ik ken m niet.
Oud 30-03-2004, 13:19
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 30-03-2004 @ 13:39:
Er beataat ook geen band di perfect is! Tenminsten ik ken m niet.
Shit, wat kun jij slecht Nederlands.....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Ik dacht dat het over tips voor gitaar spelen ging, et draait uit over iets heel anders
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:54
Q
Q is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 27-03-2004 @ 14:18 :
Die bovenste manier kun je dus noooooit snelle stukken spelen, laat staan slappen
En als ik dat nu wel kan? wat dan?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 20:01
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Q schreef op 30-03-2004 @ 20:54 :
En als ik dat nu wel kan? wat dan?
Dan zou ik me eens goed laten nakijken

Ik geloof best dat er mensen zijn die het wel kunnen, maar waarom zou je het onnodig moeilijk maken?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 20:05
Q
Q is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 30-03-2004 @ 21:01 :
Dan zou ik me eens goed laten nakijken

Ik geloof best dat er mensen zijn die het wel kunnen, maar waarom zou je het onnodig moeilijk maken?

Zou deze meneer ook heel langzaam spelen denk je? Het is helemaal niet moeilijk Probeer maar eens voor de grap.

Ontopic: Zijn er nog Tips voorbij gekomen die je uit hebt kunnen proberen en wat aan hebt gehad?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 20:24
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 30-03-2004 @ 00:39 :
Ik luister er niet naar. Het ging er mij om dat het een aantal bands was met een groot publiek, omdat dat volgens jou meer mee zou tellen dan wat de kenners er van vinden. Maar je draait je eigen woorden al weer lekker om
Ik dacht dat het niet ging om "beter" en "uniek" zijn. Je spreek jezelf behoorlijk tegen.
sorry maar we hebben het hier over iets anders. We hebben het er hier over wanneer een band gewaardeerd is. Dat heeft niks te maken met wat ik vind waar een band om moet draaien of wat ik vind dat belangrijk is. En trouwens, als ik over kenners praat dan bedoel ik mensen die echt snappen waar ze over schrijven. Als je aan de meeste blaadjes een rock'n'roll cdtje geeft snappen ze echt niet waar ze over schrijven. Wat ik opnoemde heeft wel mensen die snappen waar ze over schrijven. Dat zijn echt wel belangrijke mensen.
Het gaat niet om het beter en uniek zijn, het gaat om de kicks, en de creativiteit.
Oud 30-03-2004, 20:35
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Q schreef op 30-03-2004 @ 21:05 :

[afbeelding]

Zou deze meneer ook heel langzaam spelen denk je? Het is helemaal niet moeilijk Probeer maar eens voor de grap.

Ontopic: Zijn er nog Tips voorbij gekomen die je uit hebt kunnen proberen en wat aan hebt gehad?
Contrabas is een heel ander instrument in mijn ogen...en contrabassisten slappen niet

Snel spelen kan ik ook nog wel als ik mijn bas erg rechtop hou (wat echt bagger is, aangezien het een shortscale is), maar lang zo makkelijk niet als dat ik op 'normale' hoogte zou spelen..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Mr.Gibson schreef op 26-03-2004 @ 22:42 :
Goed, ik moet hier ff op reageren.
Als je je gitaar opzettelijk lager hangt omdat het er gaaf uit ziet, ben je echt een loser. Niks rock n roll. Heeft Satriani zijn gitaar op zn knieën?Vai?Hendrix?Vaughan?Page?Santana? Degenen die het wel hebben: di-rukt gastjes, die aap van peter pan speedrock, gast van heideroosjes,etc.
Trek je conclusie.
En als je bv met een sg model speelt, en je hangt hem vrij laag, dan ben je meer kracht kwijt om de hals in balans te houden, geldt ook voor meerder modellen. Je ziet ook inder waar je zit op de hals. Achja al die enkelmaaiers moeten het van mij allemaal zelf weten, maar kom er niet meer aan zetten dat het lekker speelt zo uberlaag. Beat that.
en hier moet ik weer ff op reageren want head en munkey van koRn die spelen zowat met een gitaar op de grond en als er gitaristen zijn die stoer spelen dan zijn hun het wel....!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
donno86 schreef op 30-03-2004 @ 21:45 :
en hier moet ik weer ff op reageren want head en munkey van koRn die spelen zowat met een gitaar op de grond en als er gitaristen zijn die stoer spelen dan zijn hun het wel....!
Over smaak valt niet te twisten, zegt men wel eens.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:16
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Je moet er geen grapjes over maken dat zij nog niet geleerd hebben om rechtop te lopen...kunnen ze ook niks aan doen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:36
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 30-03-2004 @ 21:35 :
Contrabas is een heel ander instrument in mijn ogen...en contrabassisten slappen niet

Heej psst

Stanley Clarke
Oud 30-03-2004, 21:40
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 30-03-2004 @ 21:35 :

Snel spelen kan ik ook nog wel als ik mijn bas erg rechtop hou (wat echt bagger is, aangezien het een shortscale is), maar lang zo makkelijk niet als dat ik op 'normale' hoogte zou spelen..
die gasten die slappen noemen zichzelf ook geen contrabassisten.
Oud 30-03-2004, 21:46
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 30-03-2004 @ 22:36 :

Heej psst

Stanley Clarke
Ja...eeehm....goed...dat had ik dus niet door, dat dat een contrabas was bij sommige nummers.....nou ja....ik ga donderdag een nieuwe bas kopen, dus das leuk....ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:50
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 30-03-2004 @ 22:46 :
Ja...eeehm....goed...dat had ik dus niet door, dat dat een contrabas was bij sommige nummers.....nou ja....ik ga donderdag een nieuwe bas kopen, dus das leuk....ofzo

er zijn wel meer contra bassisten die slappen
Oud 30-03-2004, 22:14
Daevrem
Daevrem is offline
Je polsen moeten recht en ontspannen blijven.
Oud 31-03-2004, 09:18
Marijk.
Marijk. is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 30-03-2004 @ 14:19 :
Shit, wat kun jij slecht Nederlands.....
Niet zo goed opgelet op school!

*Ik kan het wel maar geen zin in*
Oud 31-03-2004, 09:29
JCG
JCG is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 26-03-2004 @ 09:32 :
Ok! Ik ben gister f bezig geweest! Heb een boekje met basis dingetjes gekocht.
En raad eens Jingel bells staat dr ook in!
maar dat liedje kan ik inmiddels spelen.
En ald mac donnald had a farm
Wat was julie eerst liedje dan die je mee kon spelen???
enter sandman

, nee geintje in weet niet meer welke het was, maar het zal wel geen moeilijk liedje zijn geweest
Oud 31-03-2004, 10:06
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 30-03-2004 @ 22:50 :

er zijn wel meer contra bassisten die slappen
Dat hou ik nooit zo bij eigenlijk.....ik ken niet zo heel veel bassisten bij naam. Laat staan hun manier van spelen e.d.

Les Claypool daargelaten, maar das ook meer omdat die zo vaag speelt...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 11:45
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 25-03-2004 @ 17:12 :
mooi plaatje heb jij
Oud 31-03-2004, 12:16
Marijk.
Marijk. is offline
Citaat:
deftoontje schreef op 31-03-2004 @ 12:45 :
mooi plaatje heb jij
ThanX
Made by me!
Oud 31-03-2004, 13:08
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 30-03-2004 @ 09:56 :
Dat muziek kunst is!
vol op suf ben jij. En fuck doe niet zo zielig door onderscheid te maken tussen commerciele en niet commerciele muziek. Dat is echt zo crap.

Laat mij maar eens de ware essentie van muziek vertellen. "Luister wat je digt. Als een nummer goed is, is een nummer goed".
Oud 31-03-2004, 13:12
Marijk.
Marijk. is offline
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 31-03-2004 @ 14:08 :
vol op suf ben jij. En fuck doe niet zo zielig door onderscheid te maken tussen commerciele en niet commerciele muziek. Dat is echt zo crap.

Laat mij maar eens de ware essentie van muziek vertellen. "Luister wat je digt. Als een nummer goed is, is een nummer goed".
Respect voor mijn mening jAH!
Ik zeg toch ook niet dat commerciele muziek niks heeft heb ik uitgelegd daarvoor ergens maar ik hou dr totaal niet van.

En wat versta jij dan onder een goed nummer?!
Oud 31-03-2004, 13:27
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 31-03-2004 @ 14:12 :
Respect voor mijn mening jAH!
Ik zeg toch ook niet dat commerciele muziek niks heeft heb ik uitgelegd daarvoor ergens maar ik hou dr totaal niet van.

En wat versta jij dan onder een goed nummer?!
Ik zeg altijd respect moet je verdienen. Als jij zomaar zegt commerciele muziek sucks krijg jij geen respect van mij. Kom niet terug met "maar dan heb ik ook geen respect voor jou!" boeit me geen reet, ik vraag niet om je respect.

Een nummer is goed wanneer je het hoort en denkt wow. Ik kan niet zeggen wat een nummer goed maakt, ik hou niet van 1 soort ding. Ik kan zeggen ja een nummer moet super catchy zijn, dan is het goed!! Maar ten eerste: ik luister ook a-melodische nummers. en ten tweede: dan heb je ook nog dingen als bijvoorbeeld the Cheeky Girls, supercatchy, maar goed? daar valt over te twisten. Motley Crue "girls, girls, girls" en Johnny Cash "ring of fire" heeft gewoon totaal verschillende aspecten wat het nummer zo goed maakt dusja.
Oud 31-03-2004, 13:39
Marijk.
Marijk. is offline
En Nee! Ik ga niet zeggen dat ik ook geen respect voor jou heb.
Ben het aleen niet met je eens. Je hebt gewoon een andere mening en die ga ik ook niet zitten af te kraken of wat dan ook.
Cheeky girls vind ik niks (maar dat is mijn mening)
Ik vind muziek zoals U2 echt goed,
omdat ze menen wat ze zingen en dat doen die
cheeky girls niet. Waarschijnlijk hou jij
meer van muziek waar je gewoon lekker op kan
dansen en vrolijk van word.
Oud 31-03-2004, 13:48
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 31-03-2004 @ 14:39 :
Waarschijnlijk hou jij

tis dat ik te moe ben maar anders zou ik over de grond rollen van het lachen
Oud 31-03-2004, 13:53
Marijk.
Marijk. is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 31-03-2004 @ 14:48 :

Zal ik je dan f over de grond rollen?
Oud 31-03-2004, 14:02
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 31-03-2004 @ 14:53 :
Zal ik je dan f over de grond rollen?
daar is het wel mooi weer voor
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:10
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 31-03-2004 @ 14:48 :

volgens mij snap ze niet wat ik bedoel
Oud 31-03-2004, 14:14
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Marijk. schreef op 31-03-2004 @ 14:39 :
En Nee! Ik ga niet zeggen dat ik ook geen respect voor jou heb.
Ben het aleen niet met je eens. Je hebt gewoon een andere mening en die ga ik ook niet zitten af te kraken of wat dan ook.
Cheeky girls vind ik niks (maar dat is mijn mening)
Ik vind muziek zoals U2 echt goed,
omdat ze menen wat ze zingen en dat doen die
cheeky girls niet. Waarschijnlijk hou jij
zonnesteek?

Cheeky Girls zijn suf. U2 had wel goeie hits in de 80's. Over het algemeen luister ik meer serieuze nummers die vaak niet serieus worden genomen dan vrolijke nummers waar ik op dans.
Oud 31-03-2004, 14:30
Marijk.
Marijk. is offline
oops, ok snap t nu pas. Heb over wat woorden heen gelezen.
Sorrz meende echt dat je cheekz girls leuk vond.
Oud 31-03-2004, 19:42
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
De goede man heet dan ook niet voor nix monk... munkey.

xxx
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten