Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jah, dan krijg je er nogal wat om de oren. Maar zet gentenaar naast elke willekeurige keeper van de HCE en je zult zien dat hij gewoon sterker is. Geloof je me niet, kijk dan maar eens op een training! Maar je hebt gelijk hoor, vorig jaar had hij nog meer uitzonderlijk goede wedstrijden. Maar hij kan nog steeds een wedstrijd voor NEC winnen. Denk aan Heerenveen uit, bijvoorbeeld. Ik zou geen andere keeper kunnen noemen die dat op die manier kan. Maar hij heeft een stapje hogerop nodig, of NEC moet weer gaan presteren...
||
Citaat:
Maar nu is hij zeker niet de beste keeper in de HCE. Ik denk aan een Timmer en een Aerts die dit seizoen iig veel beter en constanter hebben gepresteerd dan Gentenaar.
||
Citaat:
|
keepers: mensen met steralures die een eigen warming-up eisen
![]() maar gentenaar is toch duidelijk een van de betere keepes in de HCE. of hij de beste is? daar valt altijd over te twisten. nec speelt geen goed seizoen en dan krijg je re meer om je oren, maar vergeet niet dat hij een hoop prachtballen heeft gepakt.
|
Ohja, ik wil nog 1 ding kwijt over FCG - FCT.
Diegene die zegt dat ze overal een goeie sfeer maken heeft vanaf gister ongelijk. De enige keer dat ze goed te horen waren was bij het afgekeurde doelpunt en verder lagen ze maar wat te slapen volgens mij want het was niks.. Net als NAC die zeggen dat ze altijd en overal met veel man heen gaan, in Groningen zijn ze laatste jaren met weinig man.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er schijnen meer ouderen bij geweest te zijn..maar na de wedstrijd is ook vrijwel niks gebeurt dus dat is dan ook weer raar. Maar ik wil er niet teveel woorden vuil aan maken want we krijgen het nu pas echt moeilijk met 3uit wedstrijden tegen Ajakz, PSV en Feyenoord. ![]()
|
Ouderen in de zin van 'oude garde' bedoel je zeker.
Dat klopt wel ja, dat is altijd zo bij Groningen uit. Ik heb begrepen van bekenden, dat er aardig wat ME op de been was, maar dat Twente ook niet echt probeerde om los te komen. Een paar lui wisten net als vorig jaar uit de bus te komen, maar die actie lukte niet helemaal, althans wat ik gehoord heb. Vorig jaar is dat niet goed 'bevallen' en dan zeg ik het nog netjes. Toen waren er lui bij die nog voor de wedstrijd geboeid afgevoerd werden. Ik hoorde dat dit niet echt prettig geweest is. Als er volgend jaar 'wel' wat op het spel staat, wordt het vast wel gezelliger en dan hoop ik er ook weer bij te zijn....
||
Citaat:
Het was dit jaar een gewone wedstrijd ipv een Groningen - Twente. Heb trouwens ook het idee dat het bij jullie wat minder leeft dan bij ons maar dat kan ik ook helemaal mis hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar NAC is niet de enigste club die er last van heeft.
||
Citaat:
dus een beetje oudbollig
||
Citaat:
Het gaat erom om op deze manier te laten zien dat ze het er niet mee eens zijn met dat beleid en machtsmisbruik.
|
dus het gaat om de zelfde redenen:
* de topclubs moesten dat ook omdatzij alleen maar risico wedsrtijden spelen! * top-den bosch is ook zo'n risico wedstrijd waar heel rare regels gelden. zie je nu wel: hetzelfde
||
Citaat:
||
Citaat:
http://ajax.netwerk.to/historie/seizoen/2001.php
Laatst gewijzigd op 01-04-2004 om 23:18. |
![]() |
|
Ik wil geen Paolo Rink BV", was de duidelijke ergenis van Vitesse-trainer Edward Sturing tegenover Omroep Gelderland. De oefenmeester liet de Duitse Braziliaan buiten de selectie voor het uitduel met AZ, omdat hij niet te spreken is over de instelling van Rink.
"Ik heb spelers nodig die het clubbelang boven het eigen belang stellen." In de VI had Rink zich eerder deze week kritisch uitgelaten over Sturing, maar dit was volgens de trainer niet de aanleiding. "Op de training van donderdag deed hij dingen die echt niet konden." ![]()
|
Verwijderd
|
2 april 2004
Containers zijn terug... Yep, we spelen tegen f`nerd en een bekend fenomeen uit de Beatrixstraat-tijd is teruggekeerd: de zeecontainers! NAC heeft gemeend een aantal veiligheidsmaatregelen te moeten nemen voor aanstaande zondag: `Oude tijden herleven momenteel aan de Stadionstraat. In veel gevallen betekent dat goed nieuws, maar in dit geval even niet. Rondom de opgebroken parkeerplaats voor de hoofdingang wordt momenteel nl. een “haag” van 50 zeecontainers geplaatst. Ook aan de Beatrixstraat werden deze zeecontainers regelmatig ingezet ten behoeve van de veiligheid van onze supporters en die van onze gasten. Omdat dit seizoen bij veel van NAC’s thuiswedstrijden problemen zijn met groepen supporters die bussen van de tegenstander belagen, acht de Gemeente Breda het niet acceptabel de wedstrijden tegen Feyenoord en ADO Den Haag af te laten werken met veel losliggende stenen pal naast het stadion i.v.m. de aanleg van een nieuwe parkeerplaats. NAC Breda wordt gedwongen deze maatregelen te nemen en wil met dit bericht een ieder inzage geven in het kostenplaatje van deze onderneming: Het plaatsen van de containers kost de club € 20.000. Daarnaast is NAC Breda afgelopen week ook nog geconfronteerd met een kostenpost van € 9.000,- voor herstelwerkzaamheden aan de hekken van Vak G n.a.v. NAC Breda-NEC. Ter illustratie: De totale recette aan losse tickets van een uitverkochte thuiswedstrijd zoals zondag tegen Feyenoord bedraagt ca. € 35.000. ` ![]() wordt weer een topwedstrijd met een topsfeer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
20.000 euro voor het plaatsen van 50 zee containers?
das 400 euro voor een container? Nou 3 vrachtwagens die daar ff 2 uur mee bezig zijn. Die containers zijn leeg weinig waard. Lijkt me dus wel een knap duur grapje, ff laten onderzoeken door de commissie bouwfraude?
|
Het blijven rare ploegen, NEC en Willem II...
NEC: Uit Twente 2-5 winnen Uit NAC 5-0 verliezen Thuis Willem II 4-0 winnen Willem II: Uit Roda 6-1 verliezen Thuis PSV 3-1 winnen Uit NEC 4-0 verliezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En vergeet bij NEC ook niet het 2-1 verlies tegen zwolle en de 4 - 0 overwinning tegen utrecht... Er klopt toch duidelijk iets niet ![]() Maar vrijdag was erg relaxt, eindelijk waren we weer eens een keer het beste publiek van Nederland... Groot feest, veel bier ![]() Nu maar hopen dat er volgend jaar weer gevoetbald en flink gewonnen kan worden. Ze hebben nu die valencia van ajax overgenomen. Da's geen slechte voetballer, kan ik je vertellen. En dan volgend jaar aanvallend voetbal en weer 7e worden ofzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: