Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2004, 19:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-03-2004 @ 20:23:
mooi doelpunt van Zlatan

weet iemand trouwens wie de gast bij Studio Voetbal is vanavond?
Pierre van Hooijdonk

Staat tenminste in de gids op NOS.nl.
Oud 28-03-2004, 19:41
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-03-2004 @ 20:23:
mooi doelpunt van Zlatan

weet iemand trouwens wie de gast bij Studio Voetbal is vanavond?
It was a lucky goal..
Oud 28-03-2004, 19:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 28-03-2004 @ 20:41:
It was a lucky goal..
Hij kreeg nog wel hulp van Reini...
Oud 28-03-2004, 19:50
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-03-2004 @ 18:30:
Nou, Gentenaar zou ik toch echt niet meer beste keeper van de HCE durven noemen hoor... Die gozer heeft er al 48 om zijn oren gehad.
Waarvan 43 gewoon onhoudbaar waren. Onze verdediging is erg slecht op dit moment. Rechtsback hebben we niemand, rob wielaert maakt veel fouten en in de eerste helft van het seizoen was ook arjan ebbinge niet op niveau. Verdedigend middenveld kunnen we niet goed bezetten (gova niet op niveau, heije & barreto geblesseerd).

Jah, dan krijg je er nogal wat om de oren. Maar zet gentenaar naast elke willekeurige keeper van de HCE en je zult zien dat hij gewoon sterker is. Geloof je me niet, kijk dan maar eens op een training!

Maar je hebt gelijk hoor, vorig jaar had hij nog meer uitzonderlijk goede wedstrijden. Maar hij kan nog steeds een wedstrijd voor NEC winnen. Denk aan Heerenveen uit, bijvoorbeeld. Ik zou geen andere keeper kunnen noemen die dat op die manier kan. Maar hij heeft een stapje hogerop nodig, of NEC moet weer gaan presteren...
Oud 28-03-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 28-03-2004 @ 20:41:
It was a lucky goal..

maar wel mooi
Oud 28-03-2004, 19:54
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-03-2004 @ 20:50:
Maar zet gentenaar naast elke willekeurige keeper van de HCE en je zult zien dat hij gewoon sterker is. Geloof je me niet, kijk dan maar eens op een training!
Haha
Oud 28-03-2004, 19:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-03-2004 @ 20:50:
Waarvan 43 gewoon onhoudbaar waren. Onze verdediging is erg slecht op dit moment. Rechtsback hebben we niemand, rob wielaert maakt veel fouten en in de eerste helft van het seizoen was ook arjan ebbinge niet op niveau. Verdedigend middenveld kunnen we niet goed bezetten (gova niet op niveau, heije & barreto geblesseerd).

Jah, dan krijg je er nogal wat om de oren. Maar zet gentenaar naast elke willekeurige keeper van de HCE en je zult zien dat hij gewoon sterker is. Geloof je me niet, kijk dan maar eens op een training!

Maar je hebt gelijk hoor, vorig jaar had hij nog meer uitzonderlijk goede wedstrijden. Maar hij kan nog steeds een wedstrijd voor NEC winnen. Denk aan Heerenveen uit, bijvoorbeeld. Ik zou geen andere keeper kunnen noemen die dat op die manier kan. Maar hij heeft een stapje hogerop nodig, of NEC moet weer gaan presteren...
Gentenaar is een goeie keeper, en vorig jaar had ie een uitzonderlijk goed seizoen. Hij hield het team toen op de been door ongelofelijke reddingen te maken...

Maar nu is hij zeker niet de beste keeper in de HCE. Ik denk aan een Timmer en een Aerts die dit seizoen iig veel beter en constanter hebben gepresteerd dan Gentenaar.
Oud 28-03-2004, 20:07
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-03-2004 @ 20:55:
Gentenaar is een goeie keeper, en vorig jaar had ie een uitzonderlijk goed seizoen. Hij hield het team toen op de been door ongelofelijke reddingen te maken...

Maar nu is hij zeker niet de beste keeper in de HCE. Ik denk aan een Timmer en een Aerts die dit seizoen iig veel beter en constanter hebben gepresteerd dan Gentenaar.
Timmer en Aerts zijn keepers die dit seizoen beter draaien dan gentenaar, dat klopt. Dat heeft ook te maken met de omstandigheden. Die zijn niet met elkaar te vergelijken. NEC heeft veel pech en mentale problemen dit seizoen. Dat speelt mee...
Oud 29-03-2004, 10:54
tinus11
tinus11 is offline
keepers: mensen met steralures die een eigen warming-up eisen .

maar gentenaar is toch duidelijk een van de betere keepes in de HCE. of hij de beste is? daar valt altijd over te twisten. nec speelt geen goed seizoen en dan krijg je re meer om je oren, maar vergeet niet dat hij een hoop prachtballen heeft gepakt.
Oud 29-03-2004, 10:56
Emilio
Emilio is offline
Dan is Beukenkamp ook 1 van de betere.
Oud 29-03-2004, 11:12
Emilio
Emilio is offline
Ohja, ik wil nog 1 ding kwijt over FCG - FCT.
Diegene die zegt dat ze overal een goeie sfeer maken heeft vanaf gister ongelijk.
De enige keer dat ze goed te horen waren was bij het afgekeurde doelpunt en verder lagen ze maar wat te slapen volgens mij want het was niks..
Net als NAC die zeggen dat ze altijd en overal met veel man heen gaan, in Groningen zijn ze laatste jaren met weinig man.
Oud 29-03-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 29-03-2004 @ 12:12:
Diegene die zegt dat ze overal een goeie sfeer maken heeft vanaf gister ongelijk.
De enige keer dat ze goed te horen waren was bij het afgekeurde doelpunt en verder lagen ze maar wat te slapen volgens mij want het was niks..
Net als NAC die zeggen dat ze altijd en overal met veel man heen gaan, in Groningen zijn ze laatste jaren met weinig man.
de NAC-supporters zijn in de uitwedstrijden steeds minder sinds europees voetbal zijn er steeds meer gloryhunters...jammer maar helaas....
Oud 29-03-2004, 11:15
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-03-2004 @ 12:15:
de NAC-supporters zijn in de uitwedstrijden steeds minder sinds europees voetbal zijn er steeds meer gloryhunters...jammer maar helaas....

Hier had ik opgehoopt
Oud 29-03-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 29-03-2004 @ 12:15:
Hier had ik opgehoopt
dacht ik al jah :/
Oud 29-03-2004, 14:55
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Emilio schreef op 29-03-2004 @ 12:12:
Er staat ook niets meer op het spel, alhoewel dat een slap excuus is......
Oud 29-03-2004, 14:57
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 29-03-2004 @ 15:55:
Er staat ook niets meer op het spel, alhoewel dat een slap excuus is......
Idd, ik hoorde van andere tukkers dat er de verkeerde mensen mee waren om sfeer te maken.
Er schijnen meer ouderen bij geweest te zijn..maar na de wedstrijd is ook vrijwel niks gebeurt dus dat is dan ook weer raar.
Maar ik wil er niet teveel woorden vuil aan maken want we krijgen het nu pas echt moeilijk met 3uit wedstrijden tegen Ajakz, PSV en Feyenoord.
Oud 29-03-2004, 15:06
USPalermo
USPalermo is offline
Ouderen in de zin van 'oude garde' bedoel je zeker.
Dat klopt wel ja, dat is altijd zo bij Groningen uit.
Ik heb begrepen van bekenden, dat er aardig wat ME op de been was, maar dat Twente ook niet echt probeerde om los te komen.
Een paar lui wisten net als vorig jaar uit de bus te komen, maar die actie lukte niet helemaal, althans wat ik gehoord heb.
Vorig jaar is dat niet goed 'bevallen' en dan zeg ik het nog netjes. Toen waren er lui bij die nog voor de wedstrijd geboeid afgevoerd werden. Ik hoorde dat dit niet echt prettig geweest is.

Als er volgend jaar 'wel' wat op het spel staat, wordt het vast wel gezelliger en dan hoop ik er ook weer bij te zijn....
Oud 29-03-2004, 16:01
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 29-03-2004 @ 16:06:
Ouderen in de zin van 'oude garde' bedoel je zeker.
Dat klopt wel ja, dat is altijd zo bij Groningen uit.
Ik heb begrepen van bekenden, dat er aardig wat ME op de been was, maar dat Twente ook niet echt probeerde om los te komen.
Een paar lui wisten net als vorig jaar uit de bus te komen, maar die actie lukte niet helemaal, althans wat ik gehoord heb.
Vorig jaar is dat niet goed 'bevallen' en dan zeg ik het nog netjes. Toen waren er lui bij die nog voor de wedstrijd geboeid afgevoerd werden. Ik hoorde dat dit niet echt prettig geweest is.

Als er volgend jaar 'wel' wat op het spel staat, wordt het vast wel gezelliger en dan hoop ik er ook weer bij te zijn....
Vorig jaar was het idd leuk voor tijdens en na de wedstrijd, na mijn weten is toen niemand uit de bussen gekomen wat dit jaar idd wel gebeurt is maar door een overvloed aan ME waren die al vrij snel weer in de bus.

Het was dit jaar een gewone wedstrijd ipv een Groningen - Twente.
Heb trouwens ook het idee dat het bij jullie wat minder leeft dan bij ons maar dat kan ik ook helemaal mis hebben.
Oud 29-03-2004, 16:25
USPalermo
USPalermo is offline
Ja het leefde deze keer wat minder i.v.m. AC, maar ik vind dat deze wedstrijd eigenlijk altijd moet leven......
Oud 30-03-2004, 16:55
Gimme more beer
Citaat:
tinus11 schreef op 29-03-2004 @ 11:54 :
maar gentenaar is toch duidelijk een van de betere keepes in de HCE. of hij de beste is? daar valt altijd over te twisten. nec speelt geen goed seizoen en dan krijg je re meer om je oren, maar vergeet niet dat hij een hoop prachtballen heeft gepakt.
Nogmaals, je bent inderdaad afhankelijk van de prestaties van je team. Vorig jaar werden er verdedigend veel fouten gemaakt en won Gentenaar (vooral 1 op 1, bij penalties en bij afstandsschoten) echt wedstrijden voor je. Maar hij heeft ook zwakke plekken en bij de enorm slechte verdedigende acties bij dode spelmomenten en 16-meter voetbal, zal veel gescoord worden. Die verdedigende fouten zijn nu juist teveel gemaakt. Overigens is dat geen echte zwakke plek van hem, aangezien dat voor elke keeper de moeilijkste situaties zijn.
Oud 01-04-2004, 13:18
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Supporters ADO boycotten buscombi naar Utrecht

Uitgegeven: 1 april 2004 00:00

DEN HAAG - De supportersvereniging van ADO Den Haag adviseert haar leden de uitwedstrijd tegen FC Utrecht zondag te boycotten. Reden zijn de verplichte buscombi en de in haar ogen extreme veiligheidsmaatregelen. Dat liet voorzitter I. Simoncini woensdag weten.

De afgekondigde maatregelen behelzen volgens Simoncini dat de politie iedere ADO-supporter op een nog onbekende locatie uit de bus haalt en controleert op drugs- en wapenbezit en gemoedstoestand. Verder bekijkt de politie of de supporter in haar opsporingsregister staat geregistreerd. Ook Legia Warschau-spullen zijn verboden. Die worden gezien als provocerend na ongeregeldheden twee jaar geleden tijdens het UEFA-cupduel FC Utrecht-Legia Warschau, waar de Utrechtse club voor bestraft werd.

Risicowedstrijd

De ADO-fans moeten door alle maatregelen al om 09.00 uur in het Haagse Zuiderpark verzamelen. De risicowedstrijd begint zondag om 13.00 uur. Verder voelt de supportersvereniging zich in zijn wiek geschoten door het draaiboek van FC Utrecht, dat "uitsluitend melding maakt van het slechte gedrag van de Ado Den Haag supporters. Dit terwijl er de afgelopen seizoenen juist geen noemenswaardige problemen zijn geweest", aldus Simoncini.

Voor de supporters die, ondanks het advies, toch willen gaan, zal er een kaartverkoop en busreis worden georganiseerd. Dit om een herhaling te voorkomen van de toestanden vorig seizoen rond de boycot van de kampioenswedstrijd in Deventer. Toen bezorgden fans die besloten massaal op eigen gelegenheid naar GA Eagles af te reizen de politie veel werk.
Oud 01-04-2004, 16:45
tinus11
tinus11 is offline
boycotte buscombi?

lopen ze in den haag een paar jaar achter, elke club heeft dat toch al wel eens gedaan
Oud 01-04-2004, 18:10
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 01-04-2004 @ 17:45 :
boycotte buscombi?

lopen ze in den haag een paar jaar achter, elke club heeft dat toch al wel eens gedaan
Niet zozeer de buscombi maar meer de overdreven strenge maatregelen die de politie neemt omdat het "Ado supporters" zijn.
Oud 01-04-2004, 18:10
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ajax scoort al drie jaar onafgebroken in Arena

1/4/2004 16:10

Ajax is in de Arena bezig aan een fraaie reeks. De ploeg van coach Ronald Koeman heeft inmiddels al drie jaar lang gescoord tijdens elke thuiswedstrijd in de eredivisie.
Komende zondag komt FC Groningen op bezoek in Amsterdam. Een gunstig voorteken voor Ajax, gezien de statistieken. Want het is de Groningers sinds 3 mei 1994 niet meer gelukt om de nul te houden in de Arena of de Meer. En in de laatste 25 jaar lukte dat Groningen slechts drie keer.

De kans is dus groot dat Ajax zijn doelpuntenreeks uitbreidt. Inmiddels hebben de Ajacieden al 52 thuiswedstrijden op rij gescoord. PSV was de laatste club die de thuisploeg van scoren hield. Op 8 april 2001 wonnen de Eindhovenaren met 1-0 dankzij een goal van Adil Ramzi. De grootste zege dateert van 18 mei 2003 toen De Graafschap met 7-1 ten onder ging.

Geen enkele club kan momenteel tippen aan de serie van Ajax. SC Hoerenveen komt het dichtst in de buurt met twintig wedstrijden, Roda JC volgt met tien duels.

De tien beste huidige reeksen van de eredivisie

1. Ajax 52 08/04/01 PSV 0-1
2. SC Hoerenveen 20 01/03/03 PSV 0-1
3. Roda JC 10 28/09/03 FC Groningen 0-0
4. ADO Den Haag 5 13/12/03 Willem II 0-1
5. AZ 4 28/01/04 Willem II 0-0
Vitesse 4 08/02/04 Feyenoord 0-0
FC Zwolle 4 24/01/04 RBC Roosendaal 0-3
8. Feyenoord 3 11/02/04 AZ 0-3
FC Twente 3 28/01/04 Vitesse 0-0
10. NAC Breda 2 05/03/04 FC Twente 0-1
Willem II 2 29/02/04 Feyenoord 0-3

Bron VI.nl
Oud 01-04-2004, 18:29
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-03-2004 @ 12:15 :
Dat is een probleem van de laatste jaren hoge prijzen en vele combi's, bij NAC is het nog erger dan bij andere clubs.
Maar NAC is niet de enigste club die er last van heeft.
Oud 01-04-2004, 18:36
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-04-2004 @ 19:10 :
Niet zozeer de buscombi maar meer de overdreven strenge maatregelen die de politie neemt omdat het "Ado supporters" zijn.
dat zeg ik: psv ajax en feyenoord hebben het ook al gedaan: omdat ze top 3 clubs zijn. den bosch supporters zijn niet naar oss gegaan omdat ze 'den bosch supporters' zijn.
dus een beetje oudbollig
Oud 01-04-2004, 18:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 01-04-2004 @ 19:36 :
dat zeg ik: psv ajax en feyenoord hebben het ook al gedaan: omdat ze top 3 clubs zijn. den bosch supporters zijn niet naar oss gegaan omdat ze 'den bosch supporters' zijn.
dus een beetje oudbollig
Het gaat er ook niet om of een club al zoiets gedaan heeft.
Het gaat erom om op deze manier te laten zien dat ze het er niet mee eens zijn met dat beleid en machtsmisbruik.
Oud 01-04-2004, 18:45
tinus11
tinus11 is offline
dus het gaat om de zelfde redenen:
* de topclubs moesten dat ook omdatzij alleen maar risico wedsrtijden spelen!
* top-den bosch is ook zo'n risico wedstrijd waar heel rare regels gelden.

zie je nu wel: hetzelfde
Oud 01-04-2004, 18:58
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 01-04-2004 @ 19:45 :
dus het gaat om de zelfde redenen:
* de topclubs moesten dat ook omdatzij alleen maar risico wedsrtijden spelen!
* top-den bosch is ook zo'n risico wedstrijd waar heel rare regels gelden.

zie je nu wel: hetzelfde
Topclubs hebben echt niet alleen maar risico wedstrijd maar oke..tis al goed.
Oud 01-04-2004, 23:00
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-04-2004 @ 19:10 :
dat verhaal klopt niet 100%, de grootste overwinning werd in die periode behaald tegen sparta(9-0). Zie

http://ajax.netwerk.to/historie/seizoen/2001.php

Laatst gewijzigd op 01-04-2004 om 23:18.
Oud 02-04-2004, 16:49
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik wil geen Paolo Rink BV", was de duidelijke ergenis van Vitesse-trainer Edward Sturing tegenover Omroep Gelderland. De oefenmeester liet de Duitse Braziliaan buiten de selectie voor het uitduel met AZ, omdat hij niet te spreken is over de instelling van Rink.

"Ik heb spelers nodig die het clubbelang boven het eigen belang stellen." In de VI had Rink zich eerder deze week kritisch uitgelaten over Sturing, maar dit was volgens de trainer niet de aanleiding. "Op de training van donderdag deed hij dingen die echt niet konden."

Oud 02-04-2004, 16:55
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Vervelend kereltje die Rink.
Oud 02-04-2004, 17:51
Ketjing
Ketjing is offline
snap Sturing niet helemaal. Waarom Rink eruit laten, maar wel Ilic, Frankel laten staan?
Oud 02-04-2004, 18:20
Verwijderd
2 april 2004
Containers zijn terug...

Yep, we spelen tegen f`nerd en een bekend fenomeen uit de Beatrixstraat-tijd is teruggekeerd: de zeecontainers!

NAC heeft gemeend een aantal veiligheidsmaatregelen te moeten nemen voor aanstaande zondag:

`Oude tijden herleven momenteel aan de Stadionstraat. In veel gevallen betekent dat goed nieuws, maar in dit geval even niet. Rondom de opgebroken parkeerplaats voor de hoofdingang wordt momenteel nl. een “haag” van 50 zeecontainers geplaatst. Ook aan de Beatrixstraat werden deze zeecontainers regelmatig ingezet ten behoeve van de veiligheid van onze supporters en die van onze gasten. Omdat dit seizoen bij veel van NAC’s thuiswedstrijden problemen zijn met groepen supporters die bussen van de tegenstander belagen, acht de Gemeente Breda het niet acceptabel de wedstrijden tegen Feyenoord en ADO Den Haag af te laten werken met veel losliggende stenen pal naast het stadion i.v.m. de aanleg van een nieuwe parkeerplaats. NAC Breda wordt gedwongen deze maatregelen te nemen en wil met dit bericht een ieder inzage geven in het kostenplaatje van deze onderneming: Het plaatsen van de containers kost de club € 20.000. Daarnaast is NAC Breda afgelopen week ook nog geconfronteerd met een kostenpost van € 9.000,- voor herstelwerkzaamheden aan de hekken van Vak G n.a.v. NAC Breda-NEC. Ter illustratie: De totale recette aan losse tickets van een uitverkochte thuiswedstrijd zoals zondag tegen Feyenoord bedraagt ca. € 35.000. `

wordt weer een topwedstrijd met een topsfeer
Oud 02-04-2004, 19:03
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Laat Feyenoord maar opdraaien voor die kosten, hun supporters moeten tenslotte veilig aankomen..
Oud 02-04-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-04-2004 @ 20:03 :
Laat Feyenoord maar opdraaien voor die kosten, hun supporters moeten tenslotte veilig aankomen..
juh dat dacht ik ook jah......
Oud 03-04-2004, 11:49
USPalermo
USPalermo is offline
20.000 euro voor het plaatsen van 50 zee containers?

das 400 euro voor een container?

Nou 3 vrachtwagens die daar ff 2 uur mee bezig zijn.
Die containers zijn leeg weinig waard.

Lijkt me dus wel een knap duur grapje, ff laten onderzoeken door de commissie bouwfraude?
Oud 03-04-2004, 16:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het blijven rare ploegen, NEC en Willem II...

NEC:
Uit Twente 2-5 winnen
Uit NAC 5-0 verliezen
Thuis Willem II 4-0 winnen

Willem II:
Uit Roda 6-1 verliezen
Thuis PSV 3-1 winnen
Uit NEC 4-0 verliezen

Oud 03-04-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-04-2004 @ 17:53 :

NEC:
Uit Twente 2-5 winnen
Uit NAC 5-0 verliezen

Willem II:
Uit Roda 6-1 verliezen
Thuis PSV 3-1 winnen
Uit NEC 4-0 verliezen

nac - nec was 5-2..
Oud 03-04-2004, 21:27
Verwijderd
Redelijk verrassende uitslagen zoals: RBC - Zwolle 1-1 en Twente - Volendam 1-2

Ik had echt nooit gedacht dat Twente zou verliezen in eigen huis van Volendam.
Oud 04-04-2004, 09:19
Verwijderd
gisteren waren er rotterdamse gasten niet zo slim bezig...in de nacht voor de wedstrijd met een feyenoordsjaal langs een cafe lopen wat vol zit met nacsupporters.....
Oud 04-04-2004, 11:29
USPalermo
USPalermo is offline
Met die Feyenoorders hoef je geen clementie te hebben.
Hele tijd terug hebben ze een vader en zoon van Twente neergestoken. Echt belachelijk, onmenselijk volk die Feyenoorders
Oud 04-04-2004, 11:33
USPalermo
USPalermo is offline
Nu loop ik al een aantal jaartjes bij Twente, maar gister was het weer zo'n avond hoor. Zoooooooooo slecht, heb ik het zelden gezien. Zoooooo slaapverwekkend.

Nouja de streaker was leuk, bij mijn weten niet gepakt.
Oud 04-04-2004, 11:48
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-04-2004 @ 17:53 :

NEC:
Uit Twente 2-5 winnen
Uit NAC 5-0 verliezen

Willem II:
Uit Roda 6-1 verliezen
Thuis PSV 3-1 winnen
Uit NEC 4-0 verliezen

Yeah...
En vergeet bij NEC ook niet het 2-1 verlies tegen zwolle en de 4 - 0 overwinning tegen utrecht...

Er klopt toch duidelijk iets niet

Maar vrijdag was erg relaxt, eindelijk waren we weer eens een keer het beste publiek van Nederland... Groot feest, veel bier

Nu maar hopen dat er volgend jaar weer gevoetbald en flink gewonnen kan worden. Ze hebben nu die valencia van ajax overgenomen. Da's geen slechte voetballer, kan ik je vertellen.

En dan volgend jaar aanvallend voetbal en weer 7e worden ofzo...
Oud 04-04-2004, 13:47
Alexanchez
Alexanchez is offline
Woehoe! 3-0!
Feyenoord draait toch weer lekker...

(Als ze het hele seizoen deze vorm hadden gehad waren ze kampioen...)
Oud 04-04-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 04-04-2004 @ 14:47 :
Woehoe! 3-0!
Feyenoord draait toch weer lekker...

(Als ze het hele seizoen deze vorm hadden gehad waren ze kampioen...)
feyenerd was de eerste helft helemaal niks hoor.... als elmander gewoon had gescoord in de 40ste minuut had feyenerd de boot ingegaan....hij mistte helaas voor open goal.... feyenerd krijgt 4 kansen en scoren er 3....nac krijgt 5674596852395782342378 kansen en scoren er 0......
Oud 04-04-2004, 15:04
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
vijf schreef op 04-04-2004 @ 15:51 :
feyenerd was de eerste helft helemaal niks hoor.... als elmander gewoon had gescoord in de 40ste minuut had feyenerd de boot ingegaan....hij mistte helaas voor open goal.... feyenerd krijgt 4 kansen en scoren er 3....nac krijgt 5674596852395782342378 kansen en scoren er 0......
Ik doel meer op het feit dat ze veel punten halen. Maar ik heb het zlef niet gezien. Vanavond bij Studio Sport zal ik het kijken.
Oud 04-04-2004, 18:15
Verwijderd
pffffffff wat een LUCKY ajaks weer.......
Oud 04-04-2004, 18:45
Alexanchez
Alexanchez is offline
Die rode kaart voor Song was wel heel erg onterecht... En die goal van Castelen was mooi!!
Oud 04-04-2004, 20:27
Gimme more beer
Citaat:
Alexanchez schreef op 04-04-2004 @ 19:45 :
Die rode kaart voor Song was wel heel erg onterecht... En die goal van Castelen was mooi!!
die kaart voor song was erg onterecht.. de scheids had nog zo'n beslissing waar ik kwaad om werd, wat was dat ook alweer?

Regels voor berichten