Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, heb m gezien, supergoede film. Ik heb ook gelijk meer van Jack N. gezien dan ik van 'm had verwacht
![]() Daarnaast ben ik toevallig net bezig met de Engelse versie van het boek, wou dus sowieso de film zien, maar is nu dus wat eerder geworden dan gepland) Wat nu wel fijn is, is dat het boek een ander slot heeft dan de film, zodat ik toch nog niet helemaal alles wat ik lees kan voorspellen ![]()
|
Ik heb gister niet gekeken omdat ik moest leren voor mijn toetsweek en omdat ik hem al een keer gezien heb op school, bij Engels. Ik vind het echt een hele mooie film en het was best wel handig dat mijn leraar Engels er soms wat extra informatie bij gaf want als je hem drie lessen kijkt dan zijn sommige dingen best wel moeilijk om te begrijpen of weggezakt.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Weet je hoe goed het concept van de film is ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Om heel eerlijk te zijn snap ik alle ophef over deze film niet. Het is goed geacteerd, zonder meer. Maar...ik mis een 'echt' verhaal. Ik mis een doel in de film. Ik vond het echt een goede film, de acteerprestaties vond ik gewoon heel goed, maar ik bleef met een wat 'onaf' gevoel zitten...en dat vond ik een behoorlijke domper.
||
Citaat:
Spoiler
(jaja, van sommige boekverslagen leer je nog wat ook ![]()
Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 20:18. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 20:18. |
![]() |
||
Citaat:
hmm, dan ben je erg snel beinvloedbaar wat dat betreft... Maar de film blij ft nou eenmaal Engels hoor, die wordt niet opeens Nederlands ![]() En ik zou 'm als ik jou was "gewoon" een keer goed kijken, want het is echt een goede film ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb dit jaar voor Engels het boek moeten lezen en ik vond het verschrikkelijk... komt waarschijnlijk doordat ik veel stukken gewoon niet begreep
![]() In de hoop dat de film wel duidelijk is, heb ik de film gister opgenomen. Ik kijk 'm vanavond wel als er niks beters op tv is. Ben erg benieuwd of de film net zo saai is als het boek, want dan stop ik meteen met kijken.
||
Citaat:
![]() Hij is echt leuk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En @vleermuisje: ik zal m'n post wel even aanpassen, alleen sta ik dan nog in jouw quote.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Een prima film met fijne rollen, vooral van Nicholson, Fletcher en Dourif. Overigens zou de film zonder de sterke bezetting minder goed uitpakken, want het scenario kent een aantal zwakke momenten. De art direction en de muziek zijn daarentegen wel weer uitstekend.
Geen meesterwerk, maar toch zeker wel de moeite van het kijken waard.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw echt echt een hele goede film. Wow, die kerel s geniaal, shit kzou zelf in een gekkenhuis willen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik dit topic zag laatst, kende ik die film wel van naam, en het boek ook, maar ik had er nooit zoiets bij van: jaa, die wil ik nog eens zien!
Dus ik heb hem ook niet gekeken op tv. Maar nu keek ik net een stukje I love 70s, en er was net iets over een film bezig. Ik was zo aan het kijken en denken van 'wow, die film wil ik best graag eens zien, ben benieuwd welke het is' Was het One flew over the cuckoo's nest ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Thema's One flew over the cuckoo's nest eyimfihlo | 2 | 26-01-2016 17:40 | |
Psychologie |
Persoonlijkheidsstoornissen in kunstuitingen muizjuh88 | 31 | 20-04-2005 18:09 | |
One flew over the cuckoo's nest Elliszz | 1 | 25-03-2005 20:29 | |
Films, TV & Radio |
IMDB's top 250 King Ralph | 81 | 15-01-2005 19:32 | |
[EN] Literatuurlijst TheRedArrow | 16 | 28-10-2004 10:59 | |
Films, TV & Radio |
Welke film moet je echt zien? monkey86 | 69 | 22-12-2003 17:31 |