Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
op dit moment voelt het zo spannend om dan af te spreken, en gewoon lol te hebben en het daarbij te laten, dan komen we elkaar tijdens feesten natuurlijk tegen maar dat vind ik wel spannend... echt ik weet dat jullie gelijk hebben, ik hoop dat er iemand nog reageerd die hetzelfde weleens heeft meegemaakt.. dan begrijp je het misschien ook beter.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en van dat andere meisje weet ze naar een paar jaar nog niks! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verliefdheid betekent zeker niet: 'ermee neuken en we zien wel verder'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast heb jij zelf een vriend en moet je jezelf heel erg schamen dit te overwegen, puur omdat je hem aantrekkelijk vindt en omdat je het spannend vindt... Damn als jij zou weten hoe een scheiding is, zou je het misschien ook beter begrijpen...
||
![]() |
Citaat:
kzou willen dat het weg was van t een op t andere moment! zou het voor mij ook makkleijker maken hoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kun je achteraf wel zeggen dat het na de scheiding beter was, maar op het moment zelf doen mensen dat écht niet plezier ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben tijden lang boos geweest op m'n moeder omdat zij de scuhldige was aan de scheiding. Daarnaast zegt ze in een ander topic dat de hele stad/dorp hem kent, dus men komt er zo achter als ze hun samen zien lopen...
||
![]() |
Citaat:
Denk je dat hij zijn huwelijk en zijn kinderen voor je zal opgeven? Ik denk het niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je een vrouw en kinderen hebt en dat dan doet...echt, daar heb ik gewoon geen woorden voor, dan ben je voor mij echt zo ongelooflijk zielig en laag. Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() erg klote voor je dat het een loverboy bleek te zijn... maar idd wie zegt dat hij niet hetzelfde spelletje met mij speelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik begrijp wat je bedoelt met een strak jong ding proberen alhoewel ik geen modellenfiguur heb maar dat terzijde ![]() en ik voel me ook echt ontzettend schuldig, jah op dit moment al terwijl ik niet eens met hem afgesproken heb (jah alleen tijdens het uitgaan terwijl hij aan het werk was) maar ik voel me al schuldig omdat ik bepaalde dingen heb gezegd en op zijn toespelingen inga in principe |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
jah dat is inderdaad heel egoistisch van mij! wil het ook eerlijk gezegd niet op mn geweten hebbe! hij woont niet om de hoek maar een uur hier vandaan maar dan nog idd zou ik mn gezicht niet meer aan zn vrouw durven te tonen want zij is er ook vaak bij als hij werkt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En achteraf ben ik blij dat hij een loverboy was hoor, we hebben gelukkig nooit sex gehad, en toen kwam ineens de mededeling dat hij geslachtziektes had omdat hij met al ze hoeren te bed ging. Gothic heeft ook gelijk, maar dit is ook de keuze van hem zelf.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ik ben ook echt zon meisje dat het nooit voor zich kan houden en het toch aan hem zou vertellen misschien niet meteen maar uiteindelijk wel.. toch dnek ik dat ik het zelf niet zover laat komen want jah het gaat minder goed tussen ons maar hij verdient het nie tom belazerd te worden door mij! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als hij zou zeggen kom je krijgt dit van me en dat van me weet ik natuurlijk meteen genoeg! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en idd ik voel me schuldig omdat ik idd erg fout bezig ben (hij trouwens ook) en idd het is erg verleidelijk want anders zou ik er niet over beginnen het knaagt aan me en dat is niet omdat het me niks doet! als het goed is heb ik idd ook een verstand (dat werkt op het moment alleen niet helemaal helder dat is jullie wel duidelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en een mooie gelegenheid om die oudere man te vergeten
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zal er bij vertellen dat ik de laatste maanden dat geveol bij mn vriend dus niet meer heb en daarom maakt dit het juist zo fijn dat ik nu dat gevoel wel heb maar dat is fout ik moet ervoor zorgen dat dat bij mn vriend en mij gebeurd en niet bij een ander... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een VEEL oudere man illegal_love | 74 | 11-09-2004 19:35 | |
Liefde & Relatie |
Bestaat onmogelijke liefde? Defuse | 34 | 04-04-2004 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |