Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 12:24
helpless girl
helpless girl is offline
hoi

ik heb al een tijdje een relatie die niet supersoepel loopt op t moment...

nu ken ik al enige tijd iemand (ken m van een discotheek omdat ie daar draait) die zelf getrouwd is en 2 kinderen heeft..
hij heeft al meerdere malen met me lopen flirten toen ik op stap was en hij aan het werk was.

toen besteedde ik er geen aandacht aan vond het wel grappig.. op msn praatten we niet zo vaak maar de laatste tijd dus wel ik kan met hem lachen en vind hem steeds leuker..
inmiddels heeft hij al meerdere malen laten blijken dat ie me erg mooi en sexy vind en best wel eens een keer met me wil zoenen en meer...

hij stuurde laatst zelfs in een mail dat ie met me wil afspreken in een hotel omdat ie zo naar me verlangt..
ik heb m gezegd dat ik ook naar hem verlang maar dat ik niet zomaar 2 relaties kapot ga maken daarvoor..

hij komt echt zo vaak mogelijk online en dan zet hij zijn webcam ook aan dus ik weet ook heel zeker dat hij het ook echt is
en telkens als zijn vrouw in de buurt komt of thuiskomt gaat ie snel weg...

het is heel dubbel ik voel me tot hem aangetrokken (dat had ik al meteen toen ik kennis met hem maakte) en hij ook al meteen vanaf het begin bij mij dat kon ik ook merken aan zijn geflirt..
maar van de andere kant wil ik mijn vriend niet kwijt!

ik vind het erg moeilijk aangezien ik dus wel de hele dag aan hem denk, snachts lig ik er gewoon wakker van

kent iemand dit gevoel en hoe ga je er het beste mee om??

ps ik heb hem ook gezegd dat ik gezellig wil afspreken maar dat hij niet moet denken dat ik meteen met hem zoen ofzo... wel kan ik merken dat we ook gezellig over vanalles praten en op 1 lijn zitten ondanks dat hij de 30 gepasseerd is en ik dus ongeveer 10 jaar jonger ben!

bedankt voor de moeite! ps ik ben geen faker ik heb me speciaal hiervoor aangemeld en daarom is dit mn eerste post hier....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2004, 12:27
Verwijderd
Zelfs al was je bereid om je eigen relatie ervoor kapot te maken, dan nog is gewoon moreel verwerpelijk om iets te beginnen met een getrouwde man.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:28
Gothic
Gothic is offline
Niet doen, heel simpel, komt alleen maar gezeik van. Jij of hij wordt gekwetst en anders jouw vriend of zijn vrouw EN ZIJN KINDEREN!!!!!!!

Mijn ouders zijn gescheiden en als je eens zou zien hoeveel schade dat heeft aangericht voor mij en m'n broertje en bij ons gingen m'n ouders nog 'als vrienden uit elkaar'. Je verpest de hele jeugd van die kinderen...
Oud 03-04-2004, 12:31
helpless girl
helpless girl is offline
ik weet het ook wel maar het valt niet mee om het zomaar opzij te schuiven!

zoals ik al zei ik lig er gewoon wakker van!
en ik heb hem ook gezegd dat ik geen huwelijk wil verpesten...

maar goed ik heb van vriendinnen vernomen dat ie eerder met een ander meisje naar bed is geweest (ene paar jaar geleden wel maar toch) dus zo trouw is hij zelf al niet!

en zeg niet dat belazerd hij jou ook, daar gaat het niet om ik wil geen vaste relatie met hem
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:32
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Ik vind ook dat je alleen al voor de kinderen van die man er niet mee door moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:34
pure_evil
pure_evil is offline
Inderdaad, blokken die handel en verder leven (ik zou alleen wel eens nadenken of je verder wilt met je eigen relatie.....) maar laat de zijne met rust. hij is getrouwd, en zoals het klinkt,zou hij zo met je vreemd gaan. dan heb je drie mogelijkheden:

1:hij maakt je ongelukkig en verlaat zijn vrouw niet, waardoor je relatie geheim moet blijven

2:hij verlaat zijn vrouw en kids en is daarna eeuwig trouw aan jou, jij blijft met schuldgevoel (deels terecht) zitten vanwege de vrouw en kids

3:hij verlaat zijn vrouw en vervolgens gaat hij ook vreemd tijdens zijn relatie met jou, behalve je schuldgevoel heb je dan dus ook een ontrouwe partner...

klinkt alledrie niet aantrekkelijk, dus niet doen!
Oud 03-04-2004, 12:34
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:31 :
ik weet het ook wel maar het valt niet mee om het zomaar opzij te schuiven!

zoals ik al zei ik lig er gewoon wakker van!
en ik heb hem ook gezegd dat ik geen huwelijk wil verpesten...

maar goed ik heb van vriendinnen vernomen dat ie eerder met een ander meisje naar bed is geweest (ene paar jaar geleden wel maar toch) dus zo trouw is hij zelf al niet!

en zeg niet dat belazerd hij jou ook, daar gaat het niet om ik wil geen vaste relatie met hem
oeps, je wilt geen vaste relatie met hem, dus alleen zijn huwelijk verpesten is genoeg (zijn vrouw komt erachter!!!)
Oud 03-04-2004, 12:37
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:

...

ik wil geen vaste relatie met hem
Dan moet je je helemaal niet meer met die man bezighouden!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:37
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 03-04-2004 @ 13:34 :
Inderdaad, blokken die handel en verder leven (ik zou alleen wel eens nadenken of je verder wilt met je eigen relatie.....) maar laat de zijne met rust. hij is getrouwd, en zoals het klinkt,zou hij zo met je vreemd gaan. dan heb je drie mogelijkheden:

1:hij maakt je ongelukkig en verlaat zijn vrouw niet, waardoor je relatie geheim moet blijven

2:hij verlaat zijn vrouw en kids en is daarna eeuwig trouw aan jou, jij blijft met schuldgevoel (deels terecht) zitten vanwege de vrouw en kids

3:hij verlaat zijn vrouw en vervolgens gaat hij ook vreemd tijdens zijn relatie met jou, behalve je schuldgevoel heb je dan dus ook een ontrouwe partner...

klinkt alledrie niet aantrekkelijk, dus niet doen!
zoals ik hierboven al zei zou 2 geen optie zijn ik zou daar niet tegen kunnen op dit moment is het voor mij een puur gevoel van lust! en nummer 3 zou ik me erg bewust van zijn want zoiets blijft altjid in je achterhoofd dan...

op dit moment voelt het zo spannend om dan af te spreken, en gewoon lol te hebben en het daarbij te laten, dan komen we elkaar tijdens feesten natuurlijk tegen maar dat vind ik wel spannend...

echt ik weet dat jullie gelijk hebben, ik hoop dat er iemand nog reageerd die hetzelfde weleens heeft meegemaakt..
dan begrijp je het misschien ook beter..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
En dus? Is dat een argument om een stelling te onderbouwen? Het enige wat ik daaruit afleid is dat hij inderdaad een ontrouwe hond is die zijn vrouw belazert en dus blijkbaar groene blaadjes neukt enkel voor de seks. En tot zo iemand voel jij je aangetrokken?

Citaat:
Gewoon je benen bij elkaar houden en iemand uitkiezen die wel goed bij z'n hoofd is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:38
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 03-04-2004 @ 13:34 :
oeps, je wilt geen vaste relatie met hem, dus alleen zijn huwelijk verpesten is genoeg (zijn vrouw komt erachter!!!)
nee niet verpesten het is pure lust
en van dat andere meisje weet ze naar een paar jaar nog niks!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:39
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 13:38 :
En dus? Is dat een argument om een stelling te onderbouwen? Het enige wat ik daaruit afleid is dat hij inderdaad een ontrouwe hond is die zijn vrouw belazert en dus blijkbaar groene blaadjes neukt enkel voor de seks. En tot zo iemand voel jij je aangetrokken?
jah sorry ik kan het niet helpen dat het zo loopt verliefdheid heb je niet altijd voor het uitkiezen helaas!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:37 :
echt ik weet dat jullie gelijk hebben, ik hoop dat er iemand nog reageerd die hetzelfde weleens heeft meegemaakt..
Dat heeft echt niks met begrijpen te maken, wat denk je? Iemand die het heeft meegemaakt kan je het óf afraden, óf aanraden. In beide gevallen moet je alsnog zelf de keuze maken, je laat je toch niet beïnvloeden door de meningen van mensen op een anoniem forum?
Met citaat reageren
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:38 :
nee niet verpesten het is pure lust
en van dat andere meisje weet ze naar een paar jaar nog niks!
Zoek dan iemand uit die géén kinderen heeft.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:39 :
jah sorry ik kan het niet helpen dat het zo loopt verliefdheid heb je niet altijd voor het uitkiezen helaas!
Nee, tuurlijk niet, maar sommige verliefdheden zijn wel zo nutteloos/onbereikbaar/hopeloos dat je er gewoon niet achteraan moet gaan.

En verliefdheid betekent zeker niet: 'ermee neuken en we zien wel verder'.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:41
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:39 :
En je wil geen vaste relatie met hem? Hoe verliefd ben je dan?
Met citaat reageren
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:37 :
zoals ik hierboven al zei zou 2 geen optie zijn ik zou daar niet tegen kunnen op dit moment is het voor mij een puur gevoel van lust! en nummer 3 zou ik me erg bewust van zijn want zoiets blijft altjid in je achterhoofd dan...

op dit moment voelt het zo spannend om dan af te spreken, en gewoon lol te hebben en het daarbij te laten, dan komen we elkaar tijdens feesten natuurlijk tegen maar dat vind ik wel spannend...

Niets van de dingen zijn een excuus om het leven van 2 onschuldige kinderen te verpesten, alleen maar omdat jij het spannend vindt. Wees de verstandige hier, hij blijkt dat niet te zijn.
Daarnaast heb jij zelf een vriend en moet je jezelf heel erg schamen dit te overwegen, puur omdat je hem aantrekkelijk vindt en omdat je het spannend vindt...

Damn als jij zou weten hoe een scheiding is, zou je het misschien ook beter begrijpen...
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 13:40 :
Nee, tuurlijk niet, maar sommige verliefdheden zijn wel zo nutteloos/onbereikbaar/hopeloos dat je er gewoon niet achteraan moet gaan.

En verliefdheid betekent zeker niet: 'ermee neuken en we zien wel verder'.
dat weet ik en daar heb je ook gelijk in..
kzou willen dat het weg was van t een op t andere moment!
zou het voor mij ook makkleijker maken hoor!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:41 :
dat weet ik en daar heb je ook gelijk in..
kzou willen dat het weg was van t een op t andere moment!
zou het voor mij ook makkleijker maken hoor!
Ja, begrijp ik, maar wat ik bedoel is dat het feit dat jij verliefd bent, niet een rechtvaardiging is om in zijn huwelijk te gaan rondfukken ofzo. Als jij verliefd op hem bent is dat klote, maar dat wil niet zeggen dat je dus maar met hem naar bed moet gaan omdat je zo verliefd bent.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:43
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2004 @ 13:28 :
Niet doen, heel simpel, komt alleen maar gezeik van. Jij of hij wordt gekwetst en anders jouw vriend of zijn vrouw EN ZIJN KINDEREN!!!!!!!

Mijn ouders zijn gescheiden en als je eens zou zien hoeveel schade dat heeft aangericht voor mij en m'n broertje en bij ons gingen m'n ouders nog 'als vrienden uit elkaar'. Je verpest de hele jeugd van die kinderen...
Dat verschilt per persoon. Mijn ouders zijn ook gescheiden en niet als vrienden. Maar die hebben nu weer iemand anders gevonden, en zijn nu weer gelukkig. Dat zie ik nu ook en mijn jeugd is totaal niet verpest, misschien er alleen maar beter op geworden
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:44
helpless girl
helpless girl is offline
nee maar het maakt het ook niet gemakkelijker dat die toespelingen niet aan mijn kant zijn begonnen maar van zijn kant en ook dat is geen excuus ik weet het!

zoals ik al zei eerst besteedde ik er geen of weinig aandacht aan en hoorde alles aan met een knipoog (snapje?)
maar nu blijkt dat hij het echt meent...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 03-04-2004 @ 13:43 :
Dat verschilt per persoon. Mijn ouders zijn ook gescheiden en niet als vrienden. Maar die hebben nu weer iemand anders gevonden, en zijn nu weer gelukkig. Dat zie ik nu ook en mijn jeugd is totaal niet verpest, misschien er alleen maar beter op geworden
Kan best goed gaan, maar Gothic heeft gelijk als ze zegt dat het over het algemeen niet goed is voor opgroeiende kinderen.

Misschien kun je achteraf wel zeggen dat het na de scheiding beter was, maar op het moment zelf doen mensen dat écht niet plezier ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 03-04-2004 @ 13:43 :
Jij bent misschien oud genoeg om het te begrijpen, die kinderen hier zijn jong en zullen hun leven lang boos zijn op hun vader, omdat hij de schuldige is van de scheiding...

ik ben tijden lang boos geweest op m'n moeder omdat zij de scuhldige was aan de scheiding.

Daarnaast zegt ze in een ander topic dat de hele stad/dorp hem kent, dus men komt er zo achter als ze hun samen zien lopen...
Oud 03-04-2004, 12:46
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:44 :
nee maar het maakt het ook niet gemakkelijker dat die toespelingen niet aan mijn kant zijn begonnen maar van zijn kant en ook dat is geen excuus ik weet het!

zoals ik al zei eerst besteedde ik er geen of weinig aandacht aan en hoorde alles aan met een knipoog (snapje?)
Ik denk eigenlijk niet dat hij het echt meent. Misschien voor een paar keer ja, maar hij ís al eens vreemdgegaan met een meisje waar hij nu ook niets mee heeft.

Denk je dat hij zijn huwelijk en zijn kinderen voor je zal opgeven? Ik denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:46
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Ik ken dit verhaal. Zelf heb ik dit ook meegemaakt. Alleen ik was op dat moment vrijgezel. Ik ging elke vrijdag en zaterdag stappen en een van de jongens van de beveiliging zat de hele tijd met me te flirten. Hij vroeg me telefoonnummer en we hebben een keer afgesproken. Toen vertelde hij dat hij getrouwd was. Ik was 17 en hij 28. Het klikte gewoon perfect. Na ongeveer 1 maand kwam ik erachter dat hij een loverboy was. (iemand die meiden zover krijgt om hoer te worden, ff hard gezegd) hij had snel het gat van de deur gevonden.

Ik weet precies hoe je je voelt, maar pas goed op meid. Hij kan hele verkeerde bedoelingen hebben. Het hoeft niet, maar de kans ik wel groot. Dat jullie op dezelfde lijn liggen, kan toeval zijn maar ook een spelletje van hem. Zet je relatie niet op het spel, want hij zal niet zo makkelijk ze vrouw en kinderen achter laten, dus kans op slagen is er niet.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en zo niet, veel sterkte.
Oud 03-04-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:44 :
Nee, dat geeft alleen nog maar aan dat hij een nog ontrouwere hond is. Welke volwassen man is er nou niet gecharmeerd van de aandacht en liefde van een jong meisje? Of platter gezegd, welke volwassen man wil nou niet even tussendoor een strak jong ding speren?

Maar als je een vrouw en kinderen hebt en dat dan doet...echt, daar heb ik gewoon geen woorden voor, dan ben je voor mij echt zo ongelooflijk zielig en laag.

Citaat:
Je hoeft niet steeds 'snap je' te zeggen, ik snap het hartstikke goed. Het feit dat hij het echt meent maakt de situatie alleen maar triester. Als hij verliefd is op een ander moet hij vooral scheiden en zijn vrouw en kinderen in de steek laten, daar komt vast een heel goeie relatie met een ander jong meisje uit voort, zullen ze hem ook echt heel dankbaar voor zijn
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:48
Verwijderd
Mag ik trouwens vragen hoe oud jij bent?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:50
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 03-04-2004 @ 13:46 :
Ik ken dit verhaal. Zelf heb ik dit ook meegemaakt. Alleen ik was op dat moment vrijgezel. Ik ging elke vrijdag en zaterdag stappen en een van de jongens van de beveiliging zat de hele tijd met me te flirten. Hij vroeg me telefoonnummer en we hebben een keer afgesproken. Toen vertelde hij dat hij getrouwd was. Ik was 17 en hij 28. Het klikte gewoon perfect. Na ongeveer 1 maand kwam ik erachter dat hij een loverboy was. (iemand die meiden zover krijgt om hoer te worden, ff hard gezegd) hij had snel het gat van de deur gevonden.

Ik weet precies hoe je je voelt, maar pas goed op meid. Hij kan hele verkeerde bedoelingen hebben. Het hoeft niet, maar de kans ik wel groot. Dat jullie op dezelfde lijn liggen, kan toeval zijn maar ook een spelletje van hem. Zet je relatie niet op het spel, want hij zal niet zo makkelijk ze vrouw en kinderen achter laten, dus kans op slagen is er niet.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en zo niet, veel sterkte.
ik hou het zeker in mijn achterhoofd ik ben ook constant bezig met erover nadenken.. begrijp me niet verkeerd

erg klote voor je dat het een loverboy bleek te zijn...
maar idd wie zegt dat hij niet hetzelfde spelletje met mij speelt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:51
Gothic
Gothic is offline
reageer eens op mijn reacties... vind je dat je puur voor de spanning de levens van onschuldige kinderen mag verpesten? Terwijl je zelf ook nog eens een relatie hebt...

Vind je jezelf niet een beeeeeeeeeeeeeeeeetje egoistisch... als je jong bent hoef je niet na te denken over consequenties van je acties, maar als jij dit doorzet, dan zijn de gevolgen niet te overzien en dan ben jij het meisje dat het huwelijk verpestte... je zal je niet meer kunnen vertonen in je dorp/stad. Daarnaast doe je je vriend ook pijn.
Oud 03-04-2004, 12:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:50 :
ik hou het zeker in mijn achterhoofd ik ben ook constant bezig met erover nadenken.. begrijp me niet verkeerd

Wat dan nog als hij oprecht is? Dan mag het opeens wel? Dan is het niet erg als je en je eigen relatie verpest en zijn huwelijk? En het leven van zijn vrouw en kinderen en op het einde je eigen leven...
Oud 03-04-2004, 12:52
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 13:47 :
Nee, dat geeft alleen nog maar aan dat hij een nog ontrouwere hond is. Welke volwassen man is er nou niet gecharmeerd van de aandacht en liefde van een jong meisje? Of platter gezegd, welke volwassen man wil nou niet even tussendoor een strak jong ding speren?

Maar als je een vrouw en kinderen hebt en dat dan doet...echt, daar heb ik gewoon geen woorden voor, dan ben je voor mij echt zo ongelooflijk zielig en laag.

Je hoeft niet steeds 'snap je' te zeggen, ik snap het hartstikke goed. Het feit dat hij het echt meent maakt de situatie alleen maar triester. Als hij verliefd is op een ander moet hij vooral scheiden en zijn vrouw en kinderen in de steek laten, daar komt vast een heel goeie relatie met een ander jong meisje uit voort, zullen ze hem ook echt heel dankbaar voor zijn
allereerst sorry voor het feit dat ik steeds snapje zeg

en ik begrijp wat je bedoelt met een strak jong ding proberen alhoewel ik geen modellenfiguur heb maar dat terzijde

en ik voel me ook echt ontzettend schuldig, jah op dit moment al terwijl ik niet eens met hem afgesproken heb (jah alleen tijdens het uitgaan terwijl hij aan het werk was)
maar ik voel me al schuldig omdat ik bepaalde dingen heb gezegd en op zijn toespelingen inga in principe
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:53
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:52 :

en ik begrijp wat je bedoelt met een strak jong ding proberen alhoewel ik geen modellenfiguur heb maar dat terzijde

en ik voel me ook echt ontzettend schuldig, jah op dit moment al terwijl ik niet eens met hem afgesproken heb (jah alleen tijdens het uitgaan terwijl hij aan het werk was)
maar ik voel me al schuldig omdat ik bepaalde dingen heb gezegd en op zijn toespelingen inga in principe
De oplossing is om hem uit je leven te bannen, en proberen er het beste van te maken met je vriend... tenzij je verliefd blijft, dan is het wel zo netjes je vriend niet meer aan het lijntje te houden
Oud 03-04-2004, 12:54
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2004 @ 13:51 :
reageer eens op mijn reacties... vind je dat je puur voor de spanning de levens van onschuldige kinderen mag verpesten? Terwijl je zelf ook nog eens een relatie hebt...

Vind je jezelf niet een beeeeeeeeeeeeeeeeetje egoistisch... als je jong bent hoef je niet na te denken over consequenties van je acties, maar als jij dit doorzet, dan zijn de gevolgen niet te overzien en dan ben jij het meisje dat het huwelijk verpestte... je zal je niet meer kunnen vertonen in je dorp/stad. Daarnaast doe je je vriend ook pijn.
sorry het gaat ff zo snel dat ik ff geen erg in had dat ik niet op iedereen reageerde!

jah dat is inderdaad heel egoistisch van mij!
wil het ook eerlijk gezegd niet op mn geweten hebbe!
hij woont niet om de hoek maar een uur hier vandaan maar dan nog idd zou ik mn gezicht niet meer aan zn vrouw durven te tonen want zij is er ook vaak bij als hij werkt...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:54
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:50 :

En wat als hij dat zelfde spelletje met je speelt?

En achteraf ben ik blij dat hij een loverboy was hoor, we hebben gelukkig nooit sex gehad, en toen kwam ineens de mededeling dat hij geslachtziektes had omdat hij met al ze hoeren te bed ging.

Gothic heeft ook gelijk, maar dit is ook de keuze van hem zelf.
Oud 03-04-2004, 12:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 03-04-2004 @ 13:54 :
Tuurlijk, maar dan kan zij hier toch de verstandigste zijn...
Oud 03-04-2004, 12:56
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2004 @ 13:53 :
De oplossing is om hem uit je leven te bannen, en proberen er het beste van te maken met je vriend... tenzij je verliefd blijft, dan is het wel zo netjes je vriend niet meer aan het lijntje te houden
ik moet ook eerlijk erbij zeggen dat ik in begin toen hij mij op msn toevoegde meteen aan mijn vriend liet lezen wat voor dingen hij tegen mij zei.. mn vriend nam het met een korreltje zout...

en ik ben ook echt zon meisje dat het nooit voor zich kan houden en het toch aan hem zou vertellen misschien niet meteen maar uiteindelijk wel..

toch dnek ik dat ik het zelf niet zover laat komen want jah het gaat minder goed tussen ons maar hij verdient het nie tom belazerd te worden door mij!
Met citaat reageren
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 13:48 :
Mag ik trouwens vragen hoe oud jij bent?
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:56 :
ik moet ook eerlijk erbij zeggen dat ik in begin toen hij mij op msn toevoegde meteen aan mijn vriend liet lezen wat voor dingen hij tegen mij zei.. mn vriend nam het met een korreltje zout...

en ik ben ook echt zon meisje dat het nooit voor zich kan houden en het toch aan hem zou vertellen misschien niet meteen maar uiteindelijk wel..

toch dnek ik dat ik het zelf niet zover laat komen want jah het gaat minder goed tussen ons maar hij verdient het nie tom belazerd te worden door mij!
Idd ... fijn dat je nog een beetje objectief kunt oordelen
Oud 03-04-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:52 :
Geen probleem

Citaat:
Da's irrelevant het is gewoon erg verleidelijk als je zo'n jong meisje je aandacht geeft. Logisch dat je daar dan op in wilt gaan, het is voor zo iemand gewoon het bewijs dat hij nog jong is, nog mannelijk en aantrekkelijk wordt gevonden. Allicht dat hij dat wil proberen, maar als je getrouwd bent doe je dat gewoon niet. Dan moet je niet trouwen, en al helemáál geen kinderen krijgen.

Citaat:
Je voelt je schuldig omdat je weet dat je fout bezig bent. Dat weten wij ook en hij weet dat ook. Het is natuurlijk erg verleidelijk om maar gewoon je gevoel te volgen, maar een mens heeft ook nog zoiets als verstand (tenminste, als het goed is). En dat verstand zegt dat jij niet met een oudere vent met vrouw en twee kinderen in bed moet duiken, omdat jij toevallig verliefd op hem denkt te zijn en omdat hij zulke spannende toespelingen op je maakt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:57
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 03-04-2004 @ 13:54 :
En wat als hij dat zelfde spelletje met je speelt?

En achteraf ben ik blij dat hij een loverboy was hoor, we hebben gelukkig nooit sex gehad, en toen kwam ineens de mededeling dat hij geslachtziektes had omdat hij met al ze hoeren te bed ging.

ik sluit het ook niet uit dta hij dat nite doet..
als hij zou zeggen kom je krijgt dit van me en dat van me weet ik natuurlijk meteen genoeg!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:58
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2004 @ 13:56 :
Idd ... fijn dat je nog een beetje objectief kunt oordelen
ik had ook nog geen beslissing genomen hoor ik denk er echt over na maar ik wil ook weleens horen of er mensen zoiets meemaken en hoe ik er gewoon het beste mee om moet gaan.. het is gewoon ff niet makkelijk voor me
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:58
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 13:56 :

Als je nou probeert die man te vergeten en het gewoon leuk probeert te hebben met je vriend Das een stuk makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:00
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 13:57 :
Geen probleem

Da's irrelevant het is gewoon erg verleidelijk als je zo'n jong meisje je aandacht geeft. Logisch dat je daar dan op in wilt gaan, het is voor zo iemand gewoon het bewijs dat hij nog jong is, nog mannelijk en aantrekkelijk wordt gevonden. Allicht dat hij dat wil proberen, maar als je getrouwd bent doe je dat gewoon niet. Dan moet je niet trouwen, en al helemáál geen kinderen krijgen.

Je voelt je schuldig omdat je weet dat je fout bezig bent. Dat weten wij ook en hij weet dat ook. Het is natuurlijk erg verleidelijk om maar gewoon je gevoel te volgen, maar een mens heeft ook nog zoiets als verstand (tenminste, als het goed is). En dat verstand zegt dat jij niet met een oudere vent met vrouw en twee kinderen in bed moet duiken, omdat jij toevallig verliefd op hem denkt te zijn en omdat hij zulke spannende toespelingen op je maakt.
ik weet dat je helemaal gelijk hebt!
en idd ik voel me schuldig omdat ik idd erg fout bezig ben (hij trouwens ook)
en idd het is erg verleidelijk want anders zou ik er niet over beginnen het knaagt aan me en dat is niet omdat het me niks doet!

als het goed is heb ik idd ook een verstand (dat werkt op het moment alleen niet helemaal helder dat is jullie wel duidelijk )
Met citaat reageren
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Inderdaad, richt je nu op je eigen relatie. Want als je die verwaarloosd en je kiest niet voor die oude vent, dan heb je niks.

Laat die oude vallen joh, want het wordt toch never nooit wat. Wil je daarom alles op het spel zetten?

Geloof me meis, uit ervaring DUMPEN!!!
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Jetteke schreef op 03-04-2004 @ 13:58 :
Als je nou probeert die man te vergeten en het gewoon leuk probeert te hebben met je vriend Das een stuk makkelijker.
hahaha dat klopt ik zeg toch ook ik zou willen dat het zomaar ineens weg is dat maakt het ook voor mij een stuk makkeljiker
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Jetteke schreef op 03-04-2004 @ 13:58 :
desnoods gebruikt je dit gevoel wat je hebt in je eigen relatie, zal je relatie vaak stuk leuker maken...

en een mooie gelegenheid om die oudere man te vergeten
Oud 03-04-2004, 13:02
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:00 :
hahaha dat klopt ik zeg toch ook ik zou willen dat het zomaar ineens weg is dat maakt het ook voor mij een stuk makkeljiker
Het klinkt misschien ook wel erg simpel
Met citaat reageren
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 03-04-2004 @ 14:00 :
Inderdaad, richt je nu op je eigen relatie. Want als je die verwaarloosd en je kiest niet voor die oude vent, dan heb je niks.

Laat die oude vallen joh, want het wordt toch never nooit wat. Wil je daarom alles op het spel zetten?

Geloof me meis, uit ervaring DUMPEN!!!
stom he ik weet dat het niks word en eigenlijk wil ik dat ook niet het is gewoon zon gevoel van lust..

zal er bij vertellen dat ik de laatste maanden dat geveol bij mn vriend dus niet meer heb en daarom maakt dit het juist zo fijn dat ik nu dat gevoel wel heb maar dat is fout ik moet ervoor zorgen dat dat bij mn vriend en mij gebeurd en niet bij een ander...
Met citaat reageren
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
helpless girl schreef op 03-04-2004 @ 14:00 :
Wis ze telefoonnummer, wis ze emailadres. Ga je echt richten op je eigen leven. Hij is het niet waard. Hij kiest uiteindelijk toch voor ze eigen familie. Zet hem lekker uit je hoofd. Ga leuke dingen doen met je vriend, en probeer elk contact met die oude vent te vermijden.
helpless girl
helpless girl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-04-2004 @ 14:01 :
desnoods gebruikt je dit gevoel wat je hebt in je eigen relatie, zal je relatie vaak stuk leuker maken...

en een mooie gelegenheid om die oudere man te vergeten
he dat vind ik eigenlijk nog geeneens een slechte tip/ of idee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten