Op m'n vierde, ik weet nog dat ik m'n bril kreeg.
Maar ik weet ook nog dingen van daarvoor wel, ik weet nog goed dat ik op een dag erachter kwam hoe om ik een trui aan moest doen, toen was ik 3.
En ik weet nog goed dat ik een vriendinnetje leerde kennen in de straat, ik was toen 2. En iets later, ook op m'n 2de, stal ik een bak ijs bij de supermarkt met dat vriendinnetje, weet ik ook nog.
Ik weet nog dat ik op een trap-auto'tje altijd naar het einde van de straat reed, mijn vriendinnetje op een driewieler, en dat we daar op een electriciteits-kastje klommen. Die waren echt hoog voor ons, terwijl hij nu echt niet zo hoog meer is
En ik weet nog m'n eerste dag op de kleuterschool, groep 1 dus. Mijn vader was m'n bril vergeten op te zetten (ik had hem net, ik kon het zelf nog niet echt onthouden

) en toen moest hij die dus weer gaan halen terwijl ik in de grote enge hal van de nieuwe school stond te wachten
Ik weet ook nog dat ik achterop bij mijn vader zat en hij door rood fietste, ik was helemaal in de war... (Hij reed naar de kinderspeelzaal, dus ik was 3 ongeveer.)
En ik weet nog dat ik bijna werd aangereden door een jongen op een fiets, toen riep mijn vader tegen hem dat hij me bijna van m'n sokken had gereden. Dat begreep ik niet helemaal

Was ik ook 3 ongeveer.
En ik weet nog dat mijn zus gekke spelletjes met me speelde... Elvira Puist en de Kriebelkrokodillen, was ik 3 tot 4 ongeveer.
En meer
Oh, ik weet echt nog veel dingen van toen ik 2 was, dus bij mij begint het vanaf m'n tweede