Oud 08-04-2004, 21:13
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
Sluw schreef op 08-04-2004 @ 21:57 :

Verder ben ik niet echt roekeloos, alleen in het verkeer een beetje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 21:48
Myuki
Myuki is offline
ik sport weinig
ga redelijk laat naar bed
eet biologisch (eigenlijk heel logisch )
ik blow wel
rook niet
drink wel (bier ) maar niet echt vaak
Ik sta altijd veeeeeel te vroeg op!

mjah... blijkbaar is zingen heel goed voor je gezondheid en dat doe ik heel veel dus dat heft al t ongezonde dan weer op he ghehe
Oud 08-04-2004, 22:08
Hippetitus
Hippetitus is offline
is seks ook goed voor je lichaam
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:57
Madgirl
Madgirl is offline
Ben jij zuinig op je lichaam, ga jij braaf om 23.00 naar bed omdat je dan genoeg slaap hebt, drink je veel water en rook je niet omdat je over 20 jaar dan eenhuids kleur hebt die forumgeel is?
Vaak ga ik veels te laat naar bed, en er weer veels te vroeg af. Of ik slaap juist tot 13:00.. is niet echt normaal denk ik. Ik drink te weinig, is ook te merken aan me droge huid, maar ik rook niet.

Zit jij in de sportschool om conditie te behouden, of slik je stiekem ook nog andere pilletjes?
Ik zwem soms op zondag.. maar ik ga binnenkort wel op fitness heb ik mezelf voorgenomen!

Spring jij zomaar over muurtjes, en heb je al dingen gebroken, of loop je om waterplassen heen zodat je zeker weet dat je je je enkel niet kan breken?
Nah het is niet dat ik echt voorzichtig doe, maar ik heb nog noooit iets gebroken. Daar heb ik denk ik dan mazzel mee
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:49
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
ben eigenlijk niet zo voorzichtig met mn lichaam

ik eet geen koolhydraten, oa omdat ik geen diabetes wil en dan minder kans op kanker heb

maar aan de andere kant rook ik, niet super veel ik doe 2 dagen met een pakje, maar toch
ik drink vaker dan in het weekend en een joint zal ik oowk zeker niet afwijzen

dus das wel tegenstrijdig maja euh ik ben jong ik kan gaan en staan waar ik wel en ik kijk later terug op een fijne periode
hoop ik altijd maar
Oud 09-04-2004, 09:51
Otis
Otis is offline
Citaat:
Dark_Princess schreef op 09-04-2004 @ 10:49 :
ben eigenlijk niet zo voorzichtig met mn lichaam

ik eet geen koolhydraten, oa omdat ik geen diabetes wil en dan minder kans op kanker heb

maar aan de andere kant rook ik, niet super veel ik doe 2 dagen met een pakje, maar toch
ik drink vaker dan in het weekend en een joint zal ik oowk zeker niet afwijzen

dus das wel tegenstrijdig maja euh ik ben jong ik kan gaan en staan waar ik wel en ik kijk later terug op een fijne periode
hoop ik altijd maar

heel erg tegenstrijdig.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:43
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
soul eater schreef op 08-04-2004 @ 23:08 :
is seks ook goed voor je lichaam
ghehe... vroeg ik me ookal af... ik denk t wel. (juuj ik ben gezond )

Kwas trouwens vergeten te zeggen dak niezo voorzichtig ben met bewegen nzo... kheb aardig wat littekens... (van voetballen en hechtingen) Maar kheb nog nooit wat gebroken Wel al 3x een hersenschudding gehad, waarvan 1 hele zware (dak naar t ziekenhuis moest nzooo) agjaaaaaaa ik word er hard van
Oud 09-04-2004, 11:53
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AePiE schreef op 08-04-2004 @ 13:38 :
jajaja we weten al dat je mister-ik-verzorg-mezelf-perfect bent hoor
Je wilt me.
Oud 09-04-2004, 12:01
GRRR
GRRR is offline
ik rook veel, drink veel, blow veel. eet ongelovelijk veel vooral 's nachts. ben 4 kilo aangekomen omdat ik geen werk heb :> ik skate vroeger veel, maar ben te lui geworden. ik zit ook te vaak en te lang achter de pc. heb daardoor nu een brilsterkte van -9. ga tegenwoordig ook pas om 4 uur 's nachts naar bed. heb vaak vitamine tekort wat ik aanvul met tabletten. mja. euh nog even dan ben ik een vette nerd met bril achter de pc..

naja ik ben wel breder geworden door dat extra beetje vet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:38
Jarahh
Jarahh is offline
Ik ben n i e t zuinig op mijn lichaam... mijn benen functioneren al een tijdje niet zo al te best. De fysio beweert ook dat voetballen niet de sport voor mij is, kan t niet aan (te korte kuitspieren, scheven achillespezen en ga zo maar door). Nu heb ik er best wel last van, maar vertik t om naar de dokter te gaan omdat dat die zal zeggen dat ik moet stoppen met voetballen...

*niet zo boeiend he?!
Oud 09-04-2004, 17:50
Glory
Glory is offline
Citaat:
GRRR schreef op 09-04-2004 @ 13:01 :
een brilsterkte van -9.
Ik dacht dat -6 al ernstig was

Ik ben eigenlijk heel gezond. Ik drink matig (in de zomer wel veel meer dan in de winter), ik blow niet meer (ik hang niet meer rond met mensen die dat wel doen) en ik eet geen vlees. Ik heb een grote voorliefde voor salades en soep. Verder hou ik van brood-met-zoveel-mogelijk-pitten-en- dergelijke- troep. Ik moet erg ver fietsen naar school (per dag fiets ik minimaal 22 km). Hmn.... Ik ga trouwens wel te laat naar bed, dat is dan mijn ongezondste bezigheid.
Oud 10-04-2004, 06:38
92.7
92.7 is offline
Mwah. Ik ga wel vaak over mijn grenzen heen, qua moeheid. Zo liep ik dus ook Pfeiffer op. Sinds een jaar o.i.d ben ik ook veel meer ziek, ben dus veel vatbaarder geworden.

Qua eten heb ik wel veel geleerd, toen ik pas op mezelf woonde leefde ik op dubbelfriss en kroepoek zeg maar. :\ Ben toen vijf kilo aangekomen. En nu eet ik fijn drie keer per dag; 's ochtends smoothie & boterham (bruin), 's middags drie botterhammen, veel water, 's avonds rijst met vlees en ik probeer ook veel groente en aardappel te eten. Ik snoep misschien wel vijf keer minder, geen kroepoek meer en ook geen pakken koekjes zonder erbij na te denken. Misschien 2 keer per maand een reep, verder niks op een ijsje af en toe na. Brood met pitten inderdaad vind ik heerlijk en light-producten gebruik ik ook zoveel mogelijk. (Wel colalight bv, maar absoluut geen light-kaas, dat is echt smerig.)

Ik sport niet zo veel, probeer 1 keer per week naar de sportschool te gaan, maar is moeilijk nog door die Pfeiffer. Werk wel hele dagen, dus ik lig tenminste niet op bed ofzo. Fiets wel, neem de trap i.p.v. de lift en ben actief op zich.

Ben dus ook weer vier kilo afgevallen, en voel me veel beter bij mijn stijl van leven nu. En dat is het belangrijkste.

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 06:40.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 12:08
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
GRRR schreef op 09-04-2004 @ 13:01 :
ik rook veel, drink veel, blow veel. eet ongelovelijk veel vooral 's nachts. ben 4 kilo aangekomen omdat ik geen werk heb :> ik skate vroeger veel, maar ben te lui geworden. ik zit ook te vaak en te lang achter de pc. heb daardoor nu een brilsterkte van -9. ga tegenwoordig ook pas om 4 uur 's nachts naar bed. heb vaak vitamine tekort wat ik aanvul met tabletten. mja. euh nog even dan ben ik een vette nerd met bril achter de pc..

naja ik ben wel breder geworden door dat extra beetje vet
wij moeten echt daten

ik ben zelf niet roekeloos. durfde vroeger al nooit in bomen te klimmen.

verder heb ik wel te weinig slaap. eet ik geen fruit. kook ik eigenlijk niet voor mezelf, ik neemgenoegen met toostjes geitenkaas. ik wil wel vaak een bak tiramisu voor mezelf aanschaffen. ik heb mn lenzen te lang in en ik sport niet. ik fiets wel elke dag naar de andere kant van adam 40 min
ik rook ook niet. wil wel veel zuipen. soms.
Oud 10-04-2004, 12:30
Verwijderd

wel blowen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 21:13
mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
Madgirl schreef op 09-04-2004 @ 08:57 :
1. Ben jij zuinig op je lichaam, ga jij braaf om 23.00 naar bed omdat je dan genoeg slaap hebt, drink je veel water en rook je niet omdat je over 20 jaar dan eenhuids kleur hebt die forumgeel is?

2. Zit jij in de sportschool om conditie te behouden, of slik je stiekem ook nog andere pilletjes?

3. Spring jij zomaar over muurtjes, en heb je al dingen gebroken, of loop je om waterplassen heen zodat je zeker weet dat je je je enkel niet kan breken?
even alles beantwoorden .

1. Ik ga meestal rond 2/3 uur naar bed en sta meestal om 6/7 uur weer op. Ik drink wel veel water, ik rook niet maar blow wel. Drinken doe ik niet overdreven.

2. Ik zit niet op een sportschool, ik doe wel krachtoefeningen enzo maar zit niet op een vaste sport en heb wel gym op school . Pilletjes slik ik niet, ga ik ook nooit doen. Ik ben niet vegetarisch en eet volgens mij wel goed.

3. Ik ga wel eens met vrienden van die 'jackass' dingen uithalen, niet de te erge ofzo maar wel bijvoorbeeld kei hard rennen en dan over een paar kliko's (proberen te) springen. Heb wel een keer mijn pols gebroken gehad en op hetzelfde moment de andere pols gekneust en mijn gezicht kapot geschaafd en vol blauwe plekken (ik viel uit een boom van 2,5 meter plat op de stenen grond). Heb ook een keer een slagaderlijkebloeding gehad in mijn pols (in glas geflikkerd) verder wat kleine domme verwondingen enzo.
Over het algemeen haal ik vaak het uiterste uit mijn lichaam maar ik heb zo mijn momenten dat ik de hele week geen flikker doe en dan ook nergens zin in heb.
Oud 10-04-2004, 21:18
Hippetitus
Hippetitus is offline
Citaat:
Myuki schreef op 09-04-2004 @ 11:43 :
ghehe... vroeg ik me ookal af... ik denk t wel. (juuj ik ben gezond )

cool seks is goed voor je
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 21:34
Verwijderd
rook niet
slechts heel af en toe drinken

trainen weer opgepakt, weer werken naar de 120 push ups, 120 sit ups en 30/40 para-houding rugspier-oefeningen.
verder ook wat strek werk, moet leniger worden, en ik ga eens beginnen met het hardlopen met 2 kilo extra aan mijn enkels (van die gewicht-zakjes).

ik eis van mezelf dat ik beter word dan dat ik 2/3 jaar geleden was (landmachtperiode)

Ik heb lang genoeg niks gedaan, eens kijken hoever ik mijn lichaam kan pushen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 03:02
Verwijderd
ik rook meestal te veel
ik gebruik niet vaak drugs
ik eet vegetarisch maar niet altijd gezond
ik sport niet maar loop wel veel
ik woon in een drukke stad vol uitlaatstinkgassen
ik klim niet in bomen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 05:56
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Avelon schreef op 10-04-2004 @ 13:08 :
wij moeten echt daten

ik ben zelf niet roekeloos. durfde vroeger al nooit in bomen te klimmen.

verder heb ik wel te weinig slaap. eet ik geen fruit. kook ik eigenlijk niet voor mezelf, ik neemgenoegen met toostjes geitenkaas. ik wil wel vaak een bak tiramisu voor mezelf aanschaffen. ik heb mn lenzen te lang in en ik sport niet. ik fiets wel elke dag naar de andere kant van adam 40 min
ik rook ook niet. wil wel veel zuipen. soms.

ik wil wel een keer voor je koken als je dat wil iets gezond natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 18:28
DvoorA
DvoorA is offline
ik rook niet
ik gebruik geen drugs
ik ben voorzichtig met vuurwerk
ik doe geen echte stunts
ik drink nauwelijks, alleen soms bij mn avondeten wijn
god, ik ben gewoon saai

het enige is dat ik elke week onder de blauwe plekken zit omdat ik aan vechtkunst doe.
plus dat ik niet echt op mn eten let.
Oud 11-04-2004, 18:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ridder schreef op 06-04-2004 @ 18:29 :
Okee, misschien een rare topic titel maar kon niet beter bedenken...

Ben jij zuinig op je lichaam, ga jij braaf om 23.00 naar bed omdat je dan genoeg slaap hebt, drink je veel water en rook je niet omdat je over 20 jaar dan eenhuids kleur hebt die forumgeel is?

Zit jij in de sportschool om conditie te behouden, of slik je stiekem ook nog andere pilletjes?

Spring jij zomaar over muurtjes, en heb je al dingen gebroken, of loop je om waterplassen heen zodat je zeker weet dat je je je enkel niet kan breken?
Ik ga te laat slapen, sta te vroeg op, drink soms, rook niet, drink niet veel water, drink teveel frisdrank, doe extreme sports (bmxen) en verneuk daarmee heel mijn schenen en handen en bij crashes misschien ribben, nek, rug you name it. Alleen dat laatste komt niet zo vaak voor, schenen openscheuren des te vaker. Toch maar eens vaker scheenbeschermers aandoen grr
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 20:18
Envy
Envy is offline
Ik rook alleen mee, drinken valt wel mee, drink af en toe water en ik slaap waarschijnlijk te weinig. Ik sport vrij veel, heb mijn slautelbeen gebroken, en ik ga niet onder de zonnebank .
Oud 11-04-2004, 21:32
Elvira
Elvira is offline
Kom net met 2 vrienden van een weekend dokter omdat ik echt dooood ging van de pijn. Echt alles is stuk hehe. Nu heb ik een of ander antibioticakuurtje van 8dgn, zit ik aan de advil om ontstekingen te verminderen, ibuprofen om een beetje sloom te blijven en heb ik zo nog me eigen medicijnen bleeeh. Maar het gaat wel weer goed komen
Oud 12-04-2004, 13:52
JJ13
JJ13 is offline
ik sport niet, eet weinig groente en fruit, drink wel, zie niet zo heel veel zon (vooral op zondag) en boor gaten in mn oren en inkt een stukje op mn onderrug, heb altijd blauwe plekken, dus ja zuinig....
Oud 12-04-2004, 14:41
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik rook
ik drink in de weekenden nog wel eens wat, maar niet overdreven veel
ik sport gemiddeld 3x per week anderhalf uur ( fitness en body balance en dat soort dingen )
ik eet vegetarisch, biologisch, glutenvrij etc.
ik probeer m'n detox dieeet goed te doen ( dus etenswaren niet in blikjes laten zitten, omdat dat chemicalien afgeeft enzo )
ik eet veel bio fruit, groenten en neem iedere dag vitaminesuper iets pil met alles erin, daar word je echt superfit van

met roken wil ik binnenkort stoppen, ik wil weer gaan balletten etc.

op zon let ik niet zoveel, maar ik ga niet onder de zonnebank, ik vergeet vaak mijn makeup eraf te halen , maar doe wel veel aan scrubdingen en lotions, maar dat is meer omdat ik ze grappig vind.

ik ben nogal onhandig dus ik breek geregeld polsen, ribben, tenen etc. en zit altijd onder de blauwe plekken of krassen omdat ik ergens tegenaanknal.

al met al vind ik het best wel redelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:52
Divina Flor
Divina Flor is offline
Volgensmij ben ik wel redelijk zuinig op m'n lichaam.

Ik rook niet.
Ik eet gezond (genoeg fruit, weinig zoetigheid, alleen vandaag niet, maar vandaag was het paas-eten).
Ik drink veel water (en voor de rest weinig), ongeveer 2.5 liter per dag (doordeweeks).
Ik drink weinig alcohol.
Ik sport redelijk wat (2x per week fitness, vanaf deze week 2x per week tennis, en 1x paardrijden, verder af en toe skaten of wat anders).
Ik ga niet vaak onder de zonnebank (het is me te duur en wat te slecht voor m'n huid, maar voor m'n eindexamengala heb ik het over).
Ik slaap genoeg, gemiddeld 9 uur per nacht (anders ben ik gewoon te moe).
Ik gebruik dag en nachtcreme (per ongeluk nachtcreme gekocht in plaats van dagcreme , maar nu maak ik dus 's avonds m'n gezicht ook schoon ), eigenlijk gewoon omdat m'n huid anders te droog is.
Oud 13-04-2004, 06:38
Bleater
Bleater is offline
Ik rook niet, drink geen alcohol. Wel elk weekend een paar blowtjes. Geen sport (heb er een hekel aan). Ga voor de rest vrij laat naar bed, sta te vroeg op..
mwa, tkan er mee door
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:09
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
geen alcohol.
nog nooit drugs gedaan.
ik rook niet.

ik probeer gezond te eten.
heb een verkeerd slaap ritme.
sport weinig.

hmmm
Oud 14-04-2004, 18:25
Laurina
Laurina is offline
Ik rook veel, ik drink aardig veel, gebruik drugs,
ik drink veel water , ik hou van lekker eten, of het nou ongezond is of niet, ik drink veel melk en sapjes, ik ben verslaafd aan hamkaas chips, leef ik nou gezond of niet?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten