![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heel erg tegenstrijdig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kwas trouwens vergeten te zeggen dak niezo voorzichtig ben met bewegen nzo... kheb aardig wat littekens... (van voetballen en hechtingen) Maar kheb nog nooit wat gebroken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben eigenlijk heel gezond. Ik drink matig (in de zomer wel veel meer dan in de winter), ik blow niet meer (ik hang niet meer rond met mensen die dat wel doen) en ik eet geen vlees. Ik heb een grote voorliefde voor salades en soep. Verder hou ik van brood-met-zoveel-mogelijk-pitten-en- dergelijke- troep. Ik moet erg ver fietsen naar school (per dag fiets ik minimaal 22 km). Hmn.... Ik ga trouwens wel te laat naar bed, dat is dan mijn ongezondste bezigheid.
||
Citaat:
![]() ik ben zelf niet roekeloos. durfde vroeger al nooit in bomen te klimmen. verder heb ik wel te weinig slaap. eet ik geen fruit. kook ik eigenlijk niet voor mezelf, ik neemgenoegen met toostjes geitenkaas. ik wil wel vaak een bak tiramisu voor mezelf aanschaffen. ik heb mn lenzen te lang in en ik sport niet. ik fiets wel elke dag naar de andere kant van adam 40 min ![]() ik rook ook niet. wil wel veel zuipen. soms.
||
Citaat:
![]() 1. Ik ga meestal rond 2/3 uur naar bed en sta meestal om 6/7 uur weer op. Ik drink wel veel water, ik rook niet maar blow wel. Drinken doe ik niet overdreven. 2. Ik zit niet op een sportschool, ik doe wel krachtoefeningen enzo maar zit niet op een vaste sport en heb wel gym op school ![]() 3. Ik ga wel eens met vrienden van die 'jackass' dingen uithalen, niet de te erge ofzo maar wel bijvoorbeeld kei hard rennen en dan over een paar kliko's (proberen te) springen. Heb wel een keer mijn pols gebroken gehad en op hetzelfde moment de andere pols gekneust en mijn gezicht kapot geschaafd en vol blauwe plekken (ik viel uit een boom van 2,5 meter plat op de stenen grond). Heb ook een keer een slagaderlijkebloeding gehad in mijn pols (in glas geflikkerd) verder wat kleine domme verwondingen enzo. Over het algemeen haal ik vaak het uiterste uit mijn lichaam maar ik heb zo mijn momenten dat ik de hele week geen flikker doe en dan ook nergens zin in heb.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil wel een keer voor je koken als je dat wil ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Verslaafd aan tabak door het roken van wiet Brute Brulé | 38 | 16-09-2006 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
Keihard drinken en nog harder kotsen? Verwijderd | 110 | 03-06-2004 14:16 | |
Lifestyle |
Sporten voor een betere lifestyle.. Verwijderd | 52 | 22-04-2004 15:16 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 10:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 |