Oud 04-05-2002, 20:20
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ok wij wonen nog al ver van elkaar vandaan en wij zagen elkaar weer na een hele lange tijd (vraag me niet hoe dat is gekomen, het was in ieder geval niet onze schuld) in Six Flags. Zij nam nog een vriendin mee en de broer van die vriendin.
We gingen de trein in van Schiphol naar Lelystad, en lucky me ik zat naast haar. Ze zat de hele tijd met d'r vriendin te praten. Ik had voor haar een aantal cd's (stuk of 14, nah is nie veel) gebrant omdat ze die graag wou. Vroeg ze in een keer 'Ja en nou die cd's' nou ja niet zo maar zo kwam het ongeveer over. Ok kwamen we in Lelystad en we moesten 3 kwartier in de bus naar Six Flags zitten. Zij gaat naast haar vriendin zitten en ik ga maar voor haar vriendin zitten zodat ik me om kon draaien en naar mijn vriendin kon kijken. Enigste was wat ze deed was met haar mobiel te spelen, zonder mij maar even aan te kijken. Ok kwamen we eindelijk aan, fijne dag gehad eigenlijk, maar guess what, ze heeft niet een keer naast me gezeten in een attractie, niet eens hand in hand gelopen, niet eens met me gepraat en, jaja komt ie weer, me niet eens aangekeken. Ze keek alleen maar net langs mij! Nou ja, d'r was nog hoop op de terugweg met de bus. Gaat ze GVD naast die broer zitten. En op de terugweg met de trein gaat ze weer naast die broer zitten, nou ja zeg maar tegen hem aan liggen. Vraag ik aan haar waarom ze nou niet tegen mij komt aanliggen (ik mocht trouwens niet tegenover haar gaan zitten omdat ZONODIG haar vriendin haar tas moest UITLADEN op de plek waar ik zat), zegt ze 'Ja, zijn jas is zacht!'. Ik was hartistke jaloers al die tijd heb me ontzettend kwaad, verdrietig en eenzaam gevoelt en wou haar gewoon niet kwijt (we hebben 9 maanden met elkaar, vraag me niet hoe ik dat na gisteren vol heb kunnen houden, en wil volhouden). Ok kwamen we aan op Schiphol hebben we nog even gegeten, nou ja ik niet, moest al binnen 5 minuten met de trein weg. Heb het tegen haar gezegt dat ik zo weg moest, zei ze 'ja dan moet je opschieten' zonder mij maar even aan te kijken. Ik weer pissig en liep weg naar het perron. Kwam ze me niet eens achterna om mij bijvoorbeeld even uit te zwaaien, of om elkaar heel even vast te houden (we hebben de hele dag niet gezoent, handen vast gehouden of wat). En ja daar kon ik weer 3 uur lang in de trein zitten om thuis te komen...
Bel ik haar vandaag op om te vragen waarom ze nou niet naast mij kwam zitten op de terug weg 'Had ik geen zin in'. Vroeg ik waarom ze mij niet aankeek 'Ik kijk nooit mensen aan.' Vroeg ik aan haar (en nou komt het) wat ze het belangrijkste vond van dat dagje uit. 'Ik vond helemaal niks belangrijk. Je komt toch om lol te hebben naar een pretpark?' Heb nog een aantal keren 'Ik hou van je' door de telefoon gezegt en ze zij 'Ik ook van jou' een aantal keren terug, maar niet zo overtuigend en lief zoals ze altijd deed.
Nou vraag ik me de volgende dingen af:
-Is het gewoonlijk dat je als je met een stel vrienden en je vriend naar een attractie park gaat je dan niet naar vriend kijkt of zelfs praat? Zelfs niet als hij even ziek is geworden?
-Is het gewoonlijk dat lol boven je vriend uitsteekt?
-Is het gewoonlijk dat je vriendin tegen een andere jongen gaat 'slapen' in jou bijzijn en dan ook nog haar rugzak voor haar neus neerzet zodat je haar gezicht niet kan zien?

In mijn ogen zijn deze vragen allemaal met nee beantwoord en bij haar allemaal met ja.
Kijk ik wil haar helemaal niet kwijt, ik hou eigenlijk heel erg veel van haar op een of andere manier. Daarom ben ik ook om kwart voor 5 uit bed gegaan om haar te kunnen zien na die lange tijd. Ik had ook kunnen zeggen dat ik thuis bleef, alleen dan ben je ook niet echt een vriendje.

Wat moet ik nou eigenlijk doen? Haar nog een kans geven, of nu meteen alles in een keer opgeven door een zo'n flut dag? Ik wil het helemaal niet met haar uitmaken, maar als het eigenlijk wel moet omdat dit helemaal hopeloos is, ok, maar ik weet mijn god niet hoe dat moet, en hoe ik daar dan weer bovenop kom. Ik durf bijna te wedden dat ik daarna nog jaren zonder vriendin zal zitten, aangezien ik nogal onzeker van mezelf ben. Ik ben helemaal niet dik, zie er redelijk uit maar niet zo van 'Oh die is lekker!! Daar wil ik wel beschuit met muisjes mee eten!' en ik heb een goed karrakter. Misschien wel een beetje tegoed aangezien ik met iedereen bevriend wil zijn en een goede band wil hebben.

Nou wat moet ik dus doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 20:26
snoopy
snoopy is offline
hmmm... klinkt wel lullig, ja. Ik zou een goed gesprek met haar voeren, en dan zeggen dat je niet gelooft dat er allemaal "exuses" zijn voor de dingen die zij heeft gedaan. Want dat is volgens mij namelijk zo. "ik kijk nooit mensen aan" slaat echt nergens op.
Oud 04-05-2002, 20:34
Verwijderd
Sorry.. ik vind dit niet kunnen.
Als mijn vriend mij dit zou flikken, ok, dan is er vast iets met hem aan de hand. Maar als ik hem later bel, en dan doet ie nog zo ongeinteresseerd en zo bot en gemeen, dan weet ik het eigenlijk niet hoor.
Ik zou het niet meteen uitmaken, ik zou toch nog een paar keer proberen met haar te praten als ik jou was, om erachter te komen waarom ze zo doet, wat zij nou van de relatie verwacht.. Wat er misschien mis is..

En als ze zo door blijft gaan, en jou pijn blijft doen, dan geeft ze waarschijnlijk niet genoeg om jem, hoe hard dat ook klinkt, want dan houdt ze geen rekening met jouw gevoelens

Verder, nee het is niet normaal dat plezier boven je vriendje gaat. Ik denk dat je de combinatie "plezier met je vriendje" moet volgen als je samen naar een pretpark gaat.. Ik zou geen plezier hebben hoor, als ik samen met mijn vriend naar een pretpark ga, maar toch weer niets met hem samen doe.. je hebt niet voor niets een relatie..

En nee, het is niet normaal als ze meer lichaamscontact heeft met andere jongens dan met jou. Het isniet normaal dat ze je niet eens aankijkt, niet naast of tegenover je wil zitten en dan ook nog aan de telefoon zo lullig doet.
Dat is allemaal niet normaal en ik geef je groot gelijk dat je daar pissig om bent gewordren, zou ik ook worden namelijk. Zo behandel je mensen niet..En dat ze er geen zin in had... naja zo'n antwoord moet je niet pikken. Jij hebt gewoon het recht op een verklaring.

Als ze nog nooit zo raar heeft gedaan heeft het waarschijnlijk een reden, dus probeer te praten. Als zij geen enkel initiatief neemt om het op wat voor manier dan ook goed te krijgen.. denk ik dat je er wel een punt achter moet zetten,.. hoe moeilijk het ook is
Want hier ga je ook aan kapot...

ik hoop dat het goed komt, dat je met haar kan praten! Sterkte en succes!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:15
Verwijderd
Je moet zorgen dat ze zegt wat er echt aan de hand is want volgens mij (sorry, komt misschien hard aan of klinkt lullig) wil ze je niet meer ofzo. Ze zegt nix en doet niet aardig tegen je, dan zou ik ook gek worden, begrijp het heel goed! Maar zoals al werd gezegd, probeer met dr te praten zodat het misschien weer goed komt als ze vertelt waar ze mee zit en anders zou ik het uitmaken echt. Als ze zo doet! Je kan dan echt beter krijgen, je moet in ieder geval echt niet achter dr aan gaan lopen ofzo. Dat werkt alleen maar op de zenuwen, gewoon proberen erachter te komen wat er is! Veel succes
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 23:19
apart persoontje
apart persoontje is offline
Je weet het verschil toch wel met eerst? ze heeft je eerst toch ook wel eens aangekeken, gooi da dan voor haar voeten....
Blijf niet altijd aardig daar schiet je niks mee op als ze je ondertussen als oudvuil behandeld.
Ik denk dat ik het met het hier bovenstaande moet instemmen, ik denk dat ze jullie realtie niet meer ziet zitten, dus ik zou een keer goed met haar praten en kijken of er iets moet worden gered...
Oud 05-05-2002, 13:56
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik denk dat je de combinatie "plezier met je vriendje" moet volgen als je samen naar een pretpark gaat.. Ik zou geen plezier hebben hoor, als ik samen met mijn vriend naar een pretpark ga, maar toch weer niets met hem samen doe.. je hebt niet voor niets een relatie..

En nee, het is niet normaal als ze meer lichaamscontact heeft met andere jongens dan met jou. Het is niet normaal dat ze je niet eens aankijkt, niet naast of tegenover je wil zitten en dan ook nog aan de telefoon zo lullig doet.

Als ze nog nooit zo raar heeft gedaan heeft het waarschijnlijk een reden, dus probeer te praten. Als zij geen enkel initiatief neemt om het op wat voor manier dan ook goed te krijgen.. denk ik dat je er wel een punt achter moet zetten.. hoe moeilijk het ook is
Zo, hier staat mijn antwoord! Heel veel sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:45
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Waarom heb je haar niet gewoon vastgepakt? Arm om haar heen geslagen ofzo. Ze is duidelijk niet verliefd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:12
Verwijderd
Heb je haar al gesproken? Ik ben benieuwd wat er was en hoe het is afgelopen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:32
stout!
stout! is offline
Ik ben het met de bovenstaande antwoorden eens maar ik wil er nog wel even iets aan toevoegen:
dat je denkt dat je niet snel weer een vriendin zal krijgen is natuurlijk een verdomd slechte reden om over je heen te laten lopen. Ik denk trouwens dat dat best meevalt, als je wat minder negatief denkt.
Misschien heb je een 'te goed karakter' zoals je het zelf zegt (dat je altijd met iedereen een goede band wil hebben) omdat je zo onzeker bent (bijv. dat je denkt dat je niet snel een andere vriendin zult krijgen). Aardig doen tegen mensen is één ding, maar over je heen laten walsen (wat nu gebeurt als gevolg van je "te goede karakter") is iets anders. Dat moet je niet laten gebeuren. Dat leidt trouwens ook nergens toe, mensen respecteren je veel meer als je wel voor jezelf opkomt ed. Je verdient beter.
Laat even weten hoe het is afgelopen.
Oud 05-05-2002, 18:06
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
Tiger_Wolf schreef:
-Is het gewoonlijk dat je als je met een stel vrienden en je vriend naar een attractie park gaat je dan niet naar vriend kijkt of zelfs praat? Zelfs niet als hij even ziek is geworden?
-Is het gewoonlijk dat je vriendin tegen een andere jongen gaat 'slapen' in jou bijzijn en dan ook nog haar rugzak voor haar neus neerzet zodat je haar gezicht niet kan zien?
Wel, als ik met een groep mensen en mijn vriend naar toe ga, dan is er wel minder liefdevol contact dan anders, maar om elkaar nu niet aan te kijken, da's wel wat drastisch. Ok, handje vasthouden (al is het dan alleen om duidelijk te maken dat jullie een koppel zijn), maar geregeld zoenen vind ik nou ook een beetje irri.
Lol gaat volgens mij samen met je vriendje, dus je vriendje helemaal niet aankijken van de hele dag (terwijl ie zoveel moeite heeft moeten doen om alleen maar te komen) vind ik op zijn minst gemeen.
Dat slapen alleen zou geen probleem mogen zijn, maar dan die rugzak en alle dingen die ervoor gebeurd zijn, da's wel een boodschap, denk ik.
En dat ze niet eens dag kwam zeggen tegen je op het perron, dat vind ik nou echt gemeen.

Bel haar eens en vraag haar wat nou de waarheid is: dat ze je niet meer leuk vindt, of dat ze gewoon niet meer aan je gewoon was.
Wees zeker niet bang om het uit te maken (er zal/zullen nog wel (een) meisje(s) zijn dat jou leuk vindt). Tenslotte, een relatie is niet meer leuk als je elkaar niet meer ten volle leuk vindt.

Veel sterkte.
Oud 05-05-2002, 20:30
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ik had haar gisteren al gebeld en er wat over gesproken, maar ik kreeg er niet zoveel van los, dus schrijf ik haar wel een brief hopelijk lukt het nu wel om mijn boodschap duidelijk te maken.

Alhoewel, ze heeft me toch wel een keer heel lief aangekeken toen wij alleen in een attractie inzaten en ik 'Ik hou van je' zei en ik heb eigenlijk als ik dat er buiten zet eigenlijk toch wel een fijne dag gehad, maar dit zit me nou gewoon dwars omdat wij elkaar al (echt even niet schrikken) 8 maanden elkaar niet hadden gezien en ik wou haar toch echt voordat ik weg ging toch wel echt afscheid van haar nemen en niet zo als 'dan moet je opschieten he'.

Maar goed, toen ik haar gisteren belde en ik vroeg of ze begreep waarom ik eigenlijk jaloers, verdrietig, kwaad, eenzaam etc voelde zei ze dat ze me niet echt snapte. We kennen elkaar eigenlijk ontzettend lang en we hebben echt een leuke tijd achter de rug en die tijd wil ik dus weer terug oppakken na afgelopen vrijdag... Ik hoop echt dat het ons gaat lukken want als ik zo kijk naar al die brieven die ze me ooit eens heeft geschreven... dan mist ze me gewoon... En als ik even terugdenk aan die allereerste 'date' van ons, keek ze me ook net niet aan toen we met elkaar praate...

Nou ja ik zal dus gewoon nog eens goed met haar praten ennum, ik hou jullie nog op de hoogte
Bedankt
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:17
maksietje
maksietje is offline
Ik heb een slecht mededeling voor je, het is uit tussen jou en je vriendin... ze geeft niet meer om jou en probeert je nu alleen nog ff kaal te plukken. Als zij het niet wil uitmaken, maak het dan in godsnaam zelf uit, want anders gebruikt ze je alleen maar. Ik hoop voor jou dat zij zelf haar entree heeft betaald.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:08
highlight
highlight is offline
Citaat:
maksietje schreef:
Ik heb een slecht mededeling voor je, het is uit tussen jou en je vriendin... ze geeft niet meer om jou en probeert je nu alleen nog ff kaal te plukken. Als zij het niet wil uitmaken, maak het dan in godsnaam zelf uit, want anders gebruikt ze je alleen maar. Ik hoop voor jou dat zij zelf haar entree heeft betaald.
mmm..dit is een beetje de botte versie van mijn antwoord. Ik zou het niet pikken van mijn vriendje als hij zo tegen mij zou doen, en er zou zeker iets niet goed zitten. Ik zou nog met 'm proberen te praten, maar als hij het niet snapt (zoals jou vriendin jou niet snapt), of niet wil snappen, dan denk ik idd dat zij er niet zoveel zin meer in heeft...
Oud 05-05-2002, 23:12
maksietje
maksietje is offline
sorry highlight, maar het komt mij heel erg bekend voor, op het moment dat iemand zo tegen jou doet, voelt die gene echt niks meer voor je. En als het zover is, dan krijg je geen liefde terug met praten.

Wel viertien cd's ontvangen maar geen liefde geven, dat zou er bij mij echt niet meer in kunnen hoor. Ik zou gelijk een rekening sturen als dat bij mij geflikt werd (ik word gelijk kwaad als ik zoiets lees, de herinnering ligt me nog dicht bij het hart).
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:21
Aurora
Aurora is offline
Nah.. ik zou er niet lang over na moeten denk als ik jou was.. vlgnz mij gebruikt ze je gewoon.. ik vind het trouwenz ook niet echt normaal dat je elkaar 8 maanden niet ziet?!?! Maar goed.. let her go, als je elkaar al zo weinig ziet is er sowieso al niet echt veel aan lijkt me..

Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 12:24.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:01
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Wat ze je aandoet vind ik echt absoluut niet kunnen.
Praat eens goed met haar en EIS duidelijkheid. Geef haar nog wel een kans. Maar niet meer dan dat.
Oud 06-05-2002, 13:15
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Tiger_Wolf schreef:
Ok wij wonen nog al ver van elkaar vandaan en wij zagen elkaar weer na een hele lange tijd (vraag me niet hoe dat is gekomen, het was in ieder geval niet onze schuld) in Six Flags. Zij nam nog een vriendin mee en de broer van die vriendin.
We gingen de trein in van Schiphol naar Lelystad, en lucky me ik zat naast haar. Ze zat de hele tijd met d'r vriendin te praten. Ik had voor haar een aantal cd's (stuk of 14, nah is nie veel) gebrant omdat ze die graag wou. Vroeg ze in een keer 'Ja en nou die cd's' nou ja niet zo maar zo kwam het ongeveer over. Ok kwamen we in Lelystad en we moesten 3 kwartier in de bus naar Six Flags zitten. Zij gaat naast haar vriendin zitten en ik ga maar voor haar vriendin zitten zodat ik me om kon draaien en naar mijn vriendin kon kijken. Enigste was wat ze deed was met haar mobiel te spelen, zonder mij maar even aan te kijken. Ok kwamen we eindelijk aan, fijne dag gehad eigenlijk, maar guess what, ze heeft niet een keer naast me gezeten in een attractie, niet eens hand in hand gelopen, niet eens met me gepraat en, jaja komt ie weer, me niet eens aangekeken. Ze keek alleen maar net langs mij! Nou ja, d'r was nog hoop op de terugweg met de bus. Gaat ze GVD naast die broer zitten. En op de terugweg met de trein gaat ze weer naast die broer zitten, nou ja zeg maar tegen hem aan liggen. Vraag ik aan haar waarom ze nou niet tegen mij komt aanliggen (ik mocht trouwens niet tegenover haar gaan zitten omdat ZONODIG haar vriendin haar tas moest UITLADEN op de plek waar ik zat), zegt ze 'Ja, zijn jas is zacht!'. Ik was hartistke jaloers al die tijd heb me ontzettend kwaad, verdrietig en eenzaam gevoelt en wou haar gewoon niet kwijt (we hebben 9 maanden met elkaar, vraag me niet hoe ik dat na gisteren vol heb kunnen houden, en wil volhouden). Ok kwamen we aan op Schiphol hebben we nog even gegeten, nou ja ik niet, moest al binnen 5 minuten met de trein weg. Heb het tegen haar gezegt dat ik zo weg moest, zei ze 'ja dan moet je opschieten' zonder mij maar even aan te kijken. Ik weer pissig en liep weg naar het perron. Kwam ze me niet eens achterna om mij bijvoorbeeld even uit te zwaaien, of om elkaar heel even vast te houden (we hebben de hele dag niet gezoent, handen vast gehouden of wat). En ja daar kon ik weer 3 uur lang in de trein zitten om thuis te komen...
Bel ik haar vandaag op om te vragen waarom ze nou niet naast mij kwam zitten op de terug weg 'Had ik geen zin in'. Vroeg ik waarom ze mij niet aankeek 'Ik kijk nooit mensen aan.' Vroeg ik aan haar (en nou komt het) wat ze het belangrijkste vond van dat dagje uit. 'Ik vond helemaal niks belangrijk. Je komt toch om lol te hebben naar een pretpark?' Heb nog een aantal keren 'Ik hou van je' door de telefoon gezegt en ze zij 'Ik ook van jou' een aantal keren terug, maar niet zo overtuigend en lief zoals ze altijd deed.

In mijn ogen zijn deze vragen allemaal met nee beantwoord en bij haar allemaal met ja.
Kijk ik wil haar helemaal niet kwijt, ik hou eigenlijk heel erg veel van haar op een of andere manier. Daarom ben ik ook om kwart voor 5 uit bed gegaan om haar te kunnen zien na die lange tijd. Ik had ook kunnen zeggen dat ik thuis bleef, alleen dan ben je ook niet echt een vriendje.

Wat moet ik nou eigenlijk doen? Haar nog een kans geven, of nu meteen alles in een keer opgeven door een zo'n flut dag? Ik wil het helemaal niet met haar uitmaken, maar als het eigenlijk wel moet omdat dit helemaal hopeloos is, ok, maar ik weet mijn god niet hoe dat moet, en hoe ik daar dan weer bovenop kom. Ik durf bijna te wedden dat ik daarna nog jaren zonder vriendin zal zitten, aangezien ik nogal onzeker van mezelf ben. Ik ben helemaal niet dik, zie er redelijk uit maar niet zo van 'Oh die is lekker!! Daar wil ik wel beschuit met muisjes mee eten!' en ik heb een goed karrakter. Misschien wel een beetje tegoed aangezien ik met iedereen bevriend wil zijn en een goede band wil hebben.

Nou wat moet ik dus doen?

Ik vind dit niet normaal EN NOGAL KINDERACHTIG van je vriendin.
Ik denk dat je haar gewoon met rust moet laten, of maak het zelf uit.. ook al is het nog zo moeilijk voor jou..

niet hoe dat moet, en hoe ik daar dan weer bovenop kom. Ik durf bijna te wedden dat ik daarna nog jaren zonder vriendin zal

dat weet je helemaal niet
Je komt vast wel een leuker meisje tegen die je niet ZO laat zitten..
neem dat maar van mij aan

Maar laat haar alsjeblieft en geef haar geen kans.. of maak het zelf uit want ze is je niet waart
Oud 06-05-2002, 13:21
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
maksietje schreef:

helemaal MEE eens.. laat haar.. als ze je nog echt wil en nog van je houd dan komt ze er vanzelf wel meej..
Oud 06-05-2002, 14:48
T-beertje
T-beertje is offline
je hebt haar acht maanden niet gezien???
how on earth kan je dan ooit zoiets als dit volhouden?? en dan zo'n dag waarbij je geen enkel contact met elkaar hebt.. ieuw..
praat dan toch maar eens heel serieus met haar, over wat jullie nu met z'n tweeen willen in de toekomst, want anders moet je toch maar het advies van de 'rest' opvolgen en het uitmaken, want dan is ze je niet waard..
Oud 12-05-2002, 20:14
Wiccaleen
Wiccaleen is offline
Jemig he wat een belachelijke actie zeg! Dat zijn echt streken!
Dat had ik dus nooit gepikt van mijn vriend, tuurlijk is het normaal dat je elkaars hand een keer vastpakt, dat is een teken van genegenheid. Het is ook wel logisch dat zij jou niet uitgebreid gaat staan zoenen waar die vrienden bijstaan maar een beetje aandacht leek in jouw verhaal al teveel gevraagd. Weet je wat ik zou doen? Wees es hypocriet en doe eens hetzelfde bij haar, niet omdat je het zo meent, maar zij snapt blijkbaar niet hoe kut dat voelt, dus doe ook eens zo tegen haar en kijk hoe ze reageert, als ze niet reageert is er definately is mis...ik denk dat je zelf die conclusie het beste kunt trekken. maar zij heeft jou echt als vuil behandeld. Als ze geen zin had om tegen jou aan te liggen en wel tegen die andere kerel dan is dat dikke onzin, iedere meid ligt toch 1000000000 keer liever tegen haar eigen vriend aan dan tegen een andere? Ik in ieders geval wel zeker...als het zo doorgaat zou ik zeggen...DUMPEN! Want als jij alleen maar geeft en zij alleen maar neemt, gaat het nooit goed.
Sorry dat ik zo hard ben, maar zo denk ik erover.
En remember, geen hand vol maar een land vol meiden!
(ik snap wel dat je daar niks aan hebt want jij vind haar vast juist bijzonder)

SUCCES!

WICCALEEN
Oud 12-05-2002, 20:34
aeris318
aeris318 is offline
Mja ik denk niet dat dit een normale reactie van haar is. Hoe KUN je nou zoiets normaal vinden?
Misschien wil ze het uitmaken en weet ze niet goed hoe ze het moet zeggen. Of twijfelt ze. Ik zou er eens naar vragen, als je haar echt niet kwijt wilt, maar ik zou zoiets persoonlijk ECHT niet pikken. Gemeen vind ik het.
Succes.
Oud 12-05-2002, 20:45
spinningduck
spinningduck is offline
Sorry, ,maar wat een muts zeg! Wake up! Ze verdient jou niet, neemt je alleen maar in de maling volgens mij, ik zou er in ieder geval niet intrappen als ik jou was en natuurlijk hier komt het bekende zinnetje: "er zijn nog meer leuke meisjes op de wereld!"
Denk er nog maar eens goed over na.....
Oud 30-05-2002, 10:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
t lijkt erop of ze je beu is of dat ze een ander heeft of zo...
maar ja misschien was ze wel sjagerijnig en wil ze t zo himmel niet..

kep dat ook weleens gedaan...ontzettend lullig tegen me huidige vriend (toen we nog niks hadde)omdak me liep opjutten door me ex en dat terwijl ik zo gek op m was....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 14:11
Starrie
Starrie is offline
ik denk dat het voor haar kant uit is.
Maar een ding snap ik niet he...jullie gaan 9 maanden met elkaar maar hebt elkaar 8 maanden niet gezien????
huh??? dat kan aan mij liggen maar het klinkt niet gezond.
Oud 31-05-2002, 13:37
browneyes
browneyes is offline
UITMAKEN!!!!
Dat is ze toch nie waard....zelfs als ze je nie snapt, is ze blond ofzow???

Je mag gerust kwaad op haar zijn vinnik, en je moet haar niet als vriendin houden omdat je meebie niemand anders kunt krijgen. Dan zit je maar lange tijd zonder vriendin, beter dan dit lijkt me

suc6

doeiiiiii
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2002, 13:48
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
t lijkt erop of ze je beu is of dat ze een ander heeft of zo...
maar ja misschien was ze wel sjagerijnig en wil ze t zo himmel niet..

kep dat ook weleens gedaan...ontzettend lullig tegen me huidige vriend (toen we nog niks hadde)omdak me liep opjutten door me ex en dat terwijl ik zo gek op m was....
dit is waarom ik snap wat je bedoelt, ik liep met me huidige vriendin TOEN over de kermis..voelde me behoorlijk genaaid.. ze heeft zich laten omlullen door er ex en is bij hem terug gegaan..voelde me te kut op de kermis.. ze zei niets, en al wat ik vrolijk tegen haar deed werd " afgestraft" met een boze blik. Toen ging ze nog een sms naar die ex sture en vond ze het gek dak vervelend ging doen (uit jaloezie)...maja...

nu ist ammel goed gekome dus komt vast goed..

groeten!
Oud 01-06-2002, 20:04
Kupu
Kupu is offline
Misschien moet je haar een stapje voorzijn. Heb je enig idee waarom ze geen gevoels meer voor je heeft? Als jullie het 9 maanden uitgehouden hebben, waarom dan nu niet meer? Komt het door die lange tijd dat je mekaar niet gezien hebt(waarom duurde dat zo lang?) Ik ga er van uit dat jullie wel echt gevoelens voor mekaar hebben(hadden )

Oh ja, kan je binnenkort niet een keer naar haar toe? Als ze dat weigert zou ik het btw uitmaken hoor. Maar aan de hand van haar reactie op dit voorstel kan je denk ik ook wel een hoop opmaken over haar gevoelens.

En tot slot... wat denk je zelf, twijfelt ze? Voelt ze niets meer? Is ze verlegen? Komt het door die vrienden die mee waren? Waarom waren die uberhaupt mee?
Oud 14-06-2002, 17:03
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Starrie schreef:
ik denk dat het voor haar kant uit is.
Maar een ding snap ik niet he...jullie gaan 9 maanden met elkaar maar hebt elkaar 8 maanden niet gezien????
huh??? dat kan aan mij liggen maar het klinkt niet gezond.
internet relatie
Oud 14-06-2002, 17:17
ZHAzha
ZHAzha is offline
HELLO..!!!!!horen we nog hoe het is afgelopen????
Oud 14-06-2002, 20:03
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Parallel schreef:

internet relatie
ah zo!
Maar dan nog. Dan heb je vast in die 8 maanden toch wel even tijd gehad om naar elkaar toe tegaan. Anders vind ik het niet echt een relatie eigenlijk....
maja da's mijn opvatting
Oud 15-06-2002, 18:33
cerys
cerys is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Sorry.. ik vind dit niet kunnen.
ik ook niet.. okee, dat je niet de hele tijd bij elkaar bent vind ik normaal, maar geen afscheid nemen, niet praten, geen oogcontact hebben..
ik zou razend worden..

misschien had ze een beetje een raar dagje ofzo :/ maar ik zou er nog eens goed met r over praten, en duidelijk zeggen hoe je erover denkt, want zoiets zomaar accepteren vind ik te lief
Oud 16-06-2002, 16:42
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Starrie schreef:

ah zo!
Maar dan nog. Dan heb je vast in die 8 maanden toch wel even tijd gehad om naar elkaar toe tegaan. Anders vind ik het niet echt een relatie eigenlijk....
maja da's mijn opvatting
Naar mijn weten hebben ze elkaar 2x ontmoet. Mja wie ben ik, maar kvind dit ook niet echt een relatie...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten