Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben het met de bovenstaande antwoorden eens maar ik wil er nog wel even iets aan toevoegen:
dat je denkt dat je niet snel weer een vriendin zal krijgen is natuurlijk een verdomd slechte reden om over je heen te laten lopen. Ik denk trouwens dat dat best meevalt, als je wat minder negatief denkt. Misschien heb je een 'te goed karakter' zoals je het zelf zegt (dat je altijd met iedereen een goede band wil hebben) omdat je zo onzeker bent (bijv. dat je denkt dat je niet snel een andere vriendin zult krijgen). Aardig doen tegen mensen is één ding, maar over je heen laten walsen (wat nu gebeurt als gevolg van je "te goede karakter") is iets anders. Dat moet je niet laten gebeuren. Dat leidt trouwens ook nergens toe, mensen respecteren je veel meer als je wel voor jezelf opkomt ed. Je verdient beter. Laat even weten hoe het is afgelopen.
||
![]() |
Citaat:
Lol gaat volgens mij samen met je vriendje, dus je vriendje helemaal niet aankijken van de hele dag (terwijl ie zoveel moeite heeft moeten doen om alleen maar te komen) vind ik op zijn minst gemeen. Dat slapen alleen zou geen probleem mogen zijn, maar dan die rugzak en alle dingen die ervoor gebeurd zijn, da's wel een boodschap, denk ik. En dat ze niet eens dag kwam zeggen tegen je op het perron, dat vind ik nou echt gemeen. Bel haar eens en vraag haar wat nou de waarheid is: dat ze je niet meer leuk vindt, of dat ze gewoon niet meer aan je gewoon was. Wees zeker niet bang om het uit te maken (er zal/zullen nog wel (een) meisje(s) zijn dat jou leuk vindt). Tenslotte, een relatie is niet meer leuk als je elkaar niet meer ten volle leuk vindt. Veel sterkte.
|
Ik had haar gisteren al gebeld en er wat over gesproken, maar ik kreeg er niet zoveel van los, dus schrijf ik haar wel een brief
![]() Alhoewel, ze heeft me toch wel een keer heel lief aangekeken toen wij alleen in een attractie inzaten en ik 'Ik hou van je' zei en ik heb eigenlijk als ik dat er buiten zet eigenlijk toch wel een fijne dag gehad, maar dit zit me nou gewoon dwars omdat wij elkaar al (echt even niet schrikken) 8 maanden elkaar niet hadden gezien en ik wou haar toch echt voordat ik weg ging toch wel echt afscheid van haar nemen en niet zo als 'dan moet je opschieten he'. Maar goed, toen ik haar gisteren belde en ik vroeg of ze begreep waarom ik eigenlijk jaloers, verdrietig, kwaad, eenzaam etc voelde zei ze dat ze me niet echt snapte. We kennen elkaar eigenlijk ontzettend lang en we hebben echt een leuke tijd achter de rug en die tijd wil ik dus weer terug oppakken na afgelopen vrijdag... Ik hoop echt dat het ons gaat lukken want als ik zo kijk naar al die brieven die ze me ooit eens heeft geschreven... dan mist ze me gewoon... En als ik even terugdenk aan die allereerste 'date' van ons, keek ze me ook net niet aan toen we met elkaar praate... Nou ja ik zal dus gewoon nog eens goed met haar praten ennum, ik hou jullie nog op de hoogte ![]() Bedankt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een slecht mededeling voor je, het is uit tussen jou en je vriendin... ze geeft niet meer om jou en probeert je nu alleen nog ff kaal te plukken. Als zij het niet wil uitmaken, maak het dan in godsnaam zelf uit, want anders gebruikt ze je alleen maar. Ik hoop voor jou dat zij zelf haar entree heeft betaald.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
sorry highlight, maar het komt mij heel erg bekend voor, op het moment dat iemand zo tegen jou doet, voelt die gene echt niks meer voor je. En als het zover is, dan krijg je geen liefde terug met praten.
Wel viertien cd's ontvangen maar geen liefde geven, dat zou er bij mij echt niet meer in kunnen hoor. Ik zou gelijk een rekening sturen als dat bij mij geflikt werd (ik word gelijk kwaad als ik zoiets lees, de herinnering ligt me nog dicht bij het hart). |
![]() |
|
Nah.. ik zou er niet lang over na moeten denk als ik jou was.. vlgnz mij gebruikt ze je gewoon.. ik vind het trouwenz ook niet echt normaal dat je elkaar 8 maanden niet ziet?!?! Maar goed.. let her go, als je elkaar al zo weinig ziet is er sowieso al niet echt veel aan lijkt me..
Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 12:24. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dit niet normaal EN NOGAL KINDERACHTIG van je vriendin. Ik denk dat je haar gewoon met rust moet laten, of maak het zelf uit.. ook al is het nog zo moeilijk voor jou.. niet hoe dat moet, en hoe ik daar dan weer bovenop kom. Ik durf bijna te wedden dat ik daarna nog jaren zonder vriendin zal dat weet je helemaal niet ![]() neem dat maar van mij aan ![]() Maar laat haar alsjeblieft en geef haar geen kans.. of maak het zelf uit want ze is je niet waart
||
Citaat:
helemaal MEE eens.. laat haar.. als ze je nog echt wil en nog van je houd dan komt ze er vanzelf wel meej..
|
je hebt haar acht maanden niet gezien???
![]() how on earth kan je dan ooit zoiets als dit volhouden?? en dan zo'n dag waarbij je geen enkel contact met elkaar hebt.. ieuw.. praat dan toch maar eens heel serieus met haar, over wat jullie nu met z'n tweeen willen in de toekomst, want anders moet je toch maar het advies van de 'rest' opvolgen en het uitmaken, want dan is ze je niet waard..
|
![]() |
Jemig he wat een belachelijke actie zeg! Dat zijn echt streken!
Dat had ik dus nooit gepikt van mijn vriend, tuurlijk is het normaal dat je elkaars hand een keer vastpakt, dat is een teken van genegenheid. Het is ook wel logisch dat zij jou niet uitgebreid gaat staan zoenen waar die vrienden bijstaan maar een beetje aandacht leek in jouw verhaal al teveel gevraagd. Weet je wat ik zou doen? Wees es hypocriet en doe eens hetzelfde bij haar, niet omdat je het zo meent, maar zij snapt blijkbaar niet hoe kut dat voelt, dus doe ook eens zo tegen haar en kijk hoe ze reageert, als ze niet reageert is er definately is mis...ik denk dat je zelf die conclusie het beste kunt trekken. maar zij heeft jou echt als vuil behandeld. Als ze geen zin had om tegen jou aan te liggen en wel tegen die andere kerel dan is dat dikke onzin, iedere meid ligt toch 1000000000 keer liever tegen haar eigen vriend aan dan tegen een andere? Ik in ieders geval wel zeker...als het zo doorgaat zou ik zeggen...DUMPEN! Want als jij alleen maar geeft en zij alleen maar neemt, gaat het nooit goed. Sorry dat ik zo hard ben, maar zo denk ik erover. En remember, geen hand vol maar een land vol meiden! (ik snap wel dat je daar niks aan hebt want jij vind haar vast juist bijzonder) SUCCES! WICCALEEN
|
![]() |
Mja ik denk niet dat dit een normale reactie van haar is. Hoe KUN je nou zoiets normaal vinden?
Misschien wil ze het uitmaken en weet ze niet goed hoe ze het moet zeggen. Of twijfelt ze. Ik zou er eens naar vragen, als je haar echt niet kwijt wilt, maar ik zou zoiets persoonlijk ECHT niet pikken. Gemeen vind ik het. ![]() Succes.
|
Sorry, ,maar wat een muts zeg! Wake up! Ze verdient jou niet, neemt je alleen maar in de maling volgens mij, ik zou er in ieder geval niet intrappen als ik jou was en natuurlijk hier komt het bekende zinnetje: "er zijn nog meer leuke meisjes op de wereld!"
Denk er nog maar eens goed over na.....
|
t lijkt erop of ze je beu is of dat ze een ander heeft of zo...
maar ja misschien was ze wel sjagerijnig en wil ze t zo himmel niet.. kep dat ook weleens gedaan...ontzettend lullig tegen me huidige vriend (toen we nog niks hadde)omdak me liep opjutten door me ex en dat terwijl ik zo gek op m was.... |
![]() |
|
![]() |
UITMAKEN!!!!
Dat is ze toch nie waard....zelfs als ze je nie snapt, is ze blond ofzow??? Je mag gerust kwaad op haar zijn vinnik, en je moet haar niet als vriendin houden omdat je meebie niemand anders kunt krijgen. Dan zit je maar lange tijd zonder vriendin, beter dan dit lijkt me suc6 doeiiiiii |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
nu ist ammel goed gekome dus komt vast goed.. groeten!
|
Misschien moet je haar een stapje voorzijn. Heb je enig idee waarom ze geen gevoels meer voor je heeft? Als jullie het 9 maanden uitgehouden hebben, waarom dan nu niet meer? Komt het door die lange tijd dat je mekaar niet gezien hebt(waarom duurde dat zo lang?) Ik ga er van uit dat jullie wel echt gevoelens voor mekaar hebben(hadden
![]() Oh ja, kan je binnenkort niet een keer naar haar toe? Als ze dat weigert zou ik het btw uitmaken hoor. Maar aan de hand van haar reactie op dit voorstel kan je denk ik ook wel een hoop opmaken over haar gevoelens. En tot slot... wat denk je zelf, twijfelt ze? Voelt ze niets meer? Is ze verlegen? Komt het door die vrienden die mee waren? Waarom waren die uberhaupt mee?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar dan nog. Dan heb je vast in die 8 maanden toch wel even tijd gehad om naar elkaar toe tegaan. Anders vind ik het niet echt een relatie eigenlijk.... maja da's mijn opvatting
||
Citaat:
ik zou razend worden.. misschien had ze een beetje een raar dagje ofzo :/ maar ik zou er nog eens goed met r over praten, en duidelijk zeggen hoe je erover denkt, want zoiets zomaar accepteren vind ik te lief
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|