| Inloggen |
![]() |
||
Bad Religion in 013 en een nieuw album
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Bad Religion in 013 en een nieuw album |
|
|
Citaat:
86dagreed schreef op 11-04-2004 @ 14:17 :
ongeacht of je het album zat bent, koop ik vaak ook gewoon de cd's die ik echt cool vind origineel. ook al heb ik hem dan al 200 keer laten ronddraaien. 8 juni is nog een tijdje weg, maar ik denk dat ik hem voor die tijd niet in zijn geheel ga dlen, vind het toch leuker om het op de cd zelf te horen en het artwork te zien. Ik koop hem toch wel, ongeacht of hij net zo goed is als Against the Grain (naar mijn mening, het beste album) of dat hij van de kwaliteit van No Substance is. |
||||
|
|
|
Citaat:
DeadNation schreef op 11-04-2004 @ 19:24 :
Hoe kun je de bad religion ten tijde van ATG nou vergelijken met die van nu. Dom gelul altijd. En hoezo kan je sounds niet met elkaar vergelijken. Ook al zijn we nu in een heel ander muzikaal tijdperk dat betekent nog niet dat je het niet met elkaar kan vergelijken. |
||||
|
|
|
Citaat:
Glow schreef op 13-04-2004 @ 00:08 :
Zeg. Het viel me op dat ik opeens zoveel mensen zag met een Bad Religion shirt. En ik dacht hey ik woon toch in een boerengat waar men voornamelijk in Cars kleding rondloopt. En dat bleek dus ook zo te zijn. Cars heeft schijnbaar een longsleeve met een bad religion print. Heel typisch. Worden ze nu net zo'n 'punk' symbool als sex pistols ofzo? ![]() wat is cars? |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Zeg. Het viel me op dat ik opeens zoveel mensen zag met een Bad Religion shirt. En ik dacht hey ik woon toch in een boerengat waar men voornamelijk in Cars kleding rondloopt. En dat bleek dus ook zo te zijn. Cars heeft schijnbaar een longsleeve met een bad religion print. Heel typisch. Worden ze nu net zo'n 'punk' symbool als sex pistols ofzo? |
||||
|
|
|
Citaat:
86dagreed schreef op 11-04-2004 @ 14:17 :
ongeacht of je het album zat bent, koop ik vaak ook gewoon de cd's die ik echt cool vind origineel. ook al heb ik hem dan al 200 keer laten ronddraaien. ik koop zelfs pas orgineel als ik erg weg van het album ben. ook al als ik hem 1000x heb gehoord. |
||||
|
|
|
Citaat:
Zeg. Het viel me op dat ik opeens zoveel mensen zag met een Bad Religion shirt. En ik dacht hey ik woon toch in een boerengat waar men voornamelijk in Cars kleding rondloopt. En dat bleek dus ook zo te zijn. Cars heeft schijnbaar een longsleeve met een bad religion print. Heel typisch. Worden ze nu net zo'n 'punk' symbool als sex pistols ofzo? met een BR shirt rond liep vandaar
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Damn. Dat soort sites zetten altijd de info er meteen op als ze van de distributeur een mogelijkheid tot "pre-order" krijgen. Hebben ze het zo snel mogelijk en slepen ze orders binnen van fools zoals sommigen hier die denken dat ze die shit direct krijgen.
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Hero_Zero schreef op 13-04-2004 @ 16:39 :
Als het maar geen NOFX embleem wordt waar iedreen kleding en patches van heeft, maar nauwelijks weet wat het is, idem voor Che. Ik haat mensen die Che dragen maar niet weten wat hij allemaal heeft gedaan. Zowel de goede als de iets mindere dingen. Vraag me af of de band hier zelf blij mee is / van weet. Eigenlijk. |
||||
|
|
|||||
|
|
Ik zou toch even willen weten wat de gemiddelde BR fan zegt van het nieuwe album dat nog niet in de winkel ligt vind.
Kheb de nummers gehoord maar ik mis de nummers de nummers die klein melodien bevatten er zijn misschien maar 3/4 van de 14 waarvan ik zeg jah hier voor ga ik van amsterdam naar tilburg reizen om ze te zien .... Trouwens mn Engels/Amerikaans woorden boek kan ik bij die CD ook al wel weg gooien .... |
||||
|
|
|
||||
|
|
De intro vink eigenlijk niet iets BR hebben ....
en ze hadden het net zo goed aan sinster rouge kunnen plakken want daar val je ook zo in van het als je hem afspeelt... En ik ga er standaard heen ... khoop erg dat ze wat ouwe spelen Part III, How could hell be any worse of erm ... dat zijn wel hele oude en trouwens het album Agaist the grain het nummer Blenderhead duurt 1:10 en word naar mijn gevoel halverwege afgebroken .. of space ik em .... |
||||
|
|
|
||||
|
|
Kheb alleen het gevoel bij een aantal nummers dat ze gewoon geld nodig hebben ofzo .. fans te kort komen (wat ik overigens betwijfel) omdat een aantal nummers gewoon door een willekeurige punk band gespeelt kan worden... of erm beter gezegt het klinkt soms standaard, achter haald enzo ... Ik vin dit toch erg zonde ..... Maar Fan blijf ik standaard ...
|
||||
|
|
|
||||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|