![]() |
|
hey, ik heb juist van een EX vriend gehoord dat hij mijn achtergrond maar lelijk en saai vond is het waar wat vinden julli ervan?
http://www.geocities.com/charmed_tvserie please sign ook gb het kan zijn dat het pasbinnen een uurtje terug gaat sory daarvoor greetzzz ruben
|
![]() |
|
ik heb een amerikaanse vriend die naaktfoto's had van holly marie combs ak piper en die jong heeft een maitje gehad van moeder om te vragen als hij ze wou afdoen en anders had hij een rechtzaak aan zijn broek hij heeft ze direct afgehaald en verwijdert
dju he ![]()
|
![]() |
Je moet 1 kleur achtergrond gebruiken en 1 enter plaatje
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
bijna IEDEREEN denk dat de H voor Honest staat maar dat slaat toch nergens op? ik ga toch niet zeggen van imo: ik vind dat goed imHo: ik vind het niet zo goed lol nou ja whatever |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lettertype is niks.. Die gigantische webring bullshit om de startpagina is helemaal niks Rest van de site: Lettrtype is niks Site kleuren passen niet bij het onderwerp eigenlijk heel die site niet :/ Die dikke scheiding tussen de nav. en die rechte dingen is neit nooi Je navigatie is veels te lang, en probeer hoofdgroepen te maken, daaronder subgroepen Niet alles werkt [veel zelfs niet] |
![]() |
|
webring is weg
wat bedoel je heel de site niet en wat voor achtergrond zou ik dan moeten nemen? lettertype=pech ![]() en bedoel je die gele lijn? moet die dan weg en moet er iets in de plaats komen?
|
over mijn nieuwe la-out ik weet dat er mmerder kren hetlzfde staat Ma da Pagina is nog ni af!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik heb niks gejat kom volgende week maar es terug da zult ge wel zien
|
Verwijderd
|
* Waarom heb je in vredesnaam:
About Charmed Episode Guide About Charmed Episode Guide About Charmed Episode Guide About Charmed Episode Guide About Charmed Episode Guide 5x hetzelfde in je navigation menu????? * Zoals Chimera ook al zei, de About Charmed pagina doet het niet eens. * Je main.html heeft niet eens een home.htm, wanneer ik dus op je site kom zie ik alleen een navigatie menu, en een groot zwart gat rechts. Maak dan geen intro pagina en zet het spul dan daarneer. * Waar dient idd dat frame linksonderin voor? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() css voor menubar zou goed zijn, of gfx-knoppen. verder vind ik dat geel persoonlijk redelijk lelijk, waarom pak je niet gewoon wit? afhangend van de sectie van je site verandert die bgkleur ook, das redelijk irritant. ennuh gb tekenen? wat is nu de bedoeling, een opinie over je site of spammen ![]() |
![]() |
|
![]() |
verder geeft IE, wat (helaas) nog steeds een standaardbrowser is dit op de site zelf (dus na je introdingetje) weer, allé ja in de statusbar:
Done, but with errors in the page. maar ik ga je html niet gaan checken ![]() ahja niks gejat zei je, http://www.geocities.com/charmed_tvserie/aacharned.gif is van jou? ennuh heb je toestemming om die fotos te gebruiken? sommige zijn copyright... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Fundamentele principes binnen de animatie Verwijderd | 49 | 15-09-2011 12:03 | |
Software & Hardware |
[sitecheck] Mijn homepage M@@jk | 15 | 21-01-2003 18:48 | |
ARTistiek |
[gfx] Stardust p-chez | 28 | 18-12-2002 00:28 | |
Software & Hardware |
is het zo beter Apomes | 5 | 05-06-2002 21:36 | |
Games |
He mijn ps2 site ... mik-mak | 15 | 12-04-2002 15:49 | |
Games |
Mortal Kombat Advanced... :S S | 23 | 27-03-2002 14:19 |