Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hangt er erg vanaf in combinatie met wat voor kleding.
Ik zag laatst netpanty's met spijkerrokken en dat vind ik niet mooi, maar met zwarte rokjes of jurkjes vind ik t wel cool. Om de armen vind ik wel apart maar zou ik zelf denk nie dragen
|
Om je armpjes zit echt kut
![]() Ik had ooit van die kniekousen gekocht en wat gaatjes in de onderkant gesloopt om om mijn armen te doen, maar het gaat echt vet snijden tussen je vingers Ik vind het om je benen idd wel koel onder een rok ofzo met van die slobbersokken eronder ofzow
|
![]() |
Om de armen staat op zich soms wel mooi (niet altijd), maar ik vind het voor geen meter zitten.
Om de benen vind ik het wel mooi staan, maar meerderen over elkaar staat idd leuker. Ik heb zelf 1 zwarte netpanty met grote gaten, maar ik wil binnekort een gekleurde gaan kopen (paars of groen ofzo). |
![]() |
|
ik vind het meestal wel mooi, maar het moet niet sletterig zijn (= met een té kort rokje). Ik vind een zwarte netpanty met kleine gaten over een felroze/groene/oranje (of andere felle kleur) het mooist of een felgekleurde natpanty over een gewone zwarte panty. Om de armen vind ik niet zo
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ook een verhaal Roxjuh | 31 | 22-06-2004 22:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mini rokjes en of hoofddoekjes janboring | 49 | 21-04-2004 21:46 |