Oud 02-05-2004, 11:34
Verwijderd
gisteren:

llang uitgeslapen,toen gevoetbald.
savonds gewerkt en na het werk samen met een vrouwelijke bedienster 2.5 fles wijn baas gemaakt.
toen nog even in de stad geweest,daar als een gek water gaan drinken en rond een uur of 6 lag ik in mijn bedje.
nu heb ik hoofdpijn en bala ik dat ik zoveel wijn heb gedronken.
Advertentie
Oud 04-05-2004, 12:17
Verwijderd
copy/paste van mn livejournal:

Woensdag had ik eindexamenstunt. Om 11 uur moest ik op school zijn alwaar ik meteen al van een fijn biertje werd voorzien. Om 12 uur zou de stunt beginnen maar toen was ik met Menzo bier halen bij de vomar. Ik heb sowieso niks van het hele stunt gedeelte meegekregen want veel te veel mensen stonedn op elkaar gehoopt zodat je niks kon zien... dus ben ik maar weer gaan zuipen. Om 3 uur werden alle leerlingen die niet in de eindexamenklas zaten van t plein weggetrapt en ging de bar open. Gratis bier zoveel je kon drinken Menzo is gewoon gebleven en ik heb hem ook steeds maar van bier voorzien. Verder weinig anders gedaan dan met zijn kleine stereotje Human Alert bandjes luisteren. Op de stunt werd name;lijk alleen maar irritante hip hop gedraaid dus eindelijk konden we wat normale muziek luisteren. Toen kwam er een dude vragen of we onze muziek uitzetten maar toen ik hem exact dezelfde vraag stelde zag hij al in dat het geen nut had en draaide hij zich om. Om 6 uur Mark ophalen en naar mijn huis om een biertje en een jointje te doen. Tegen deze tijd was ik al straalbezopen maar t was nog heel leuk. Toen naar zandvoort naar een of andere foute discotheek waar het eindexamenfeest was. Dat feest was zo enorrum saai dat ik in slaap viel en er om 01:17 uur uitgegooid werd.
Donderdag kwam Geertje hierheen, dagje gechilled met Mark en Geertje en aardig wat geblowd ook weer. We hebben South Park the Movie gekeken.
Vrijdag naar de Spuistraat te Amsterdam voor het jaarlijkse koninginnedagfeest bij the Minds. Mark was te snel dronken en heeft twee uur liggen slapen op de stoep terwijl Geertje voor hem zorgde. Verder veel bekenden gezien. Dirk, Raoul, Sophie, Paultje, Maurits, Joa, Roel, Nina, Louie, Erik, Aisa, de Beyond aapies, Harm van de Hardheid, Niels met schurft op zn armen en nog veel meer. Ik heb me ingehouden met drankgebruik for Geertjes sake en heb me helemaal kapot geskankt bij de Hardheid.
Mark kwam tijdens de hardheid ook weer tot leven al was ie nog wel zo lam als n aap. Toen ik eerst zag dat het fout begon te gaan met Mark heb ik hem wat herbals gegeven en wat te eten voor hem gehaald. Een herbal spuugde hij uit en toen ik terug kwam met eten voor hem(na 10 minuten tussen allende aso's in de rij te hebben gestaan) begon hij naar me uit te halen en te vloeken. Mark, ik zal nog eens wat te eten voor je halen Na de Hardheid zijn we nog ff gaan hangen in het Vondelpark en daarna zijn we naar Utrecht gegaan. Zaterdag zijn Geertje en ik vanuit Utrecht naar Nijmegen gegaan om naar t feest van Erwin te gaan. Dit was een erg cool feest allen voelde Geertje zich jammergenoeg niet lekker dus moesten we vroeg vertrekken. Dit leidde tot een fietstocht van een uur door Nijmegen aangezien we een bepaalde afslag niet hadden genomen. Zondag de hele middag bij Geertje thuis op de bank gehangen en Belle en het Beest gekeken met Geertje en Stephanie. Was gezellig. Toen terug naar Haarlem. 's Avonds was eer een fgeest bij Juul thuis en daar ben ik heen geweest terwijl Geertje al naar bed was gegaan want die was heel erg moe. Het feest bij Juul was erg gaaf. Iedereen was er zowat en ik heb me daar tot een uur of 2 prima vermaakt. daarna naar huis en in bed gekropen met Geertje. Maandagmiddag gehangen met Geertje, Selma en Michiel bij mij thuis want mijn ouders waren er niet. Lekker jointjes gerookt terwijl we in het zonnetje op mn balkon zaten. 's Avonds kwamen Paultje en Kelly langs en we hebben wat geblowd en Futurama afleveringen gekeken.
En nu, nu is Geertje net vertrokken en zit ik hier een beetje te computeren en tot rust te komen van een erg vermoeiende maar ook verschrikkelijk vette week.

ff voor de goede orde, Geertje is Vixen, Mark is cHa0s en Kelly is Kit hier op t forum
Oud 04-05-2004, 12:26
Susanne
Susanne is offline
pfff ik heb superleuke dagen achter de rug, zaterdagmiddag lekker gehockeyd en ik mocht tegen alle verwachtingen in meespelen als mid-mid. heb min of meer de drank eruit proberen te rennen.. lukte niet zo goed moet ik toegeven, dus met een groepje bij een teamgenoot thuisgezeten en daar nog eventjes wat doorgedronken. ik ben daar blijven slapen, we zijn niet uitgeweest die avond. zondag naar haar moeder toe (gescheiden ouders) en daar sushi gegeten, lekkerlekker 's avonds was de vriend (sjonnie) van haar moeder op visite, naar ventje na 3 glazen lambrusco. toen saampjes naar bed toe. maandag zijn we met z'n vieren (haar mutti, haar zus, zij, ik) naar amsterdam geweest, we gingen vroeg weg en waren rond 19:00 thuis. We wilden meteen gaan slapen, maar ik kon niet slapen want ik had heimwee naar m'n zus haar opgebeld en gevraagd of ze ook kwam slapen, en dat wilde ze natuurlijk wel.. vervolgens geslapen als een roos, had haar echt gemist we waren al rond 8 uur wakker, ontbeten met de hele gang en vervolgens in 10 minuten naar huis toe gefietst.. Nou en nu zit ik klaar om te gaan tennisen
Oud 04-05-2004, 13:15
Ragnar
Ragnar is offline
Heerlijk weekend gehad
Donderdag met een paar bandleden naar de stad gegaan, beetje laat geworden. Vrijdag was iets minder, naar concert van onder andere Action in DC gegaan. Bij aankomst bleek de entree 17,50 te zijn , maar omdat we toch niet weg konden (was middenin een boerengat, ik weet inmiddels weer waarom ik het niet zo met het platteland heb ), toch maar besloten te betalen. Eerste coverband (Gunz n Roses) was zeer aangemaan en vermakelijk, de tweede band was al minder, daarbij stond het geluid zo teringhard dat ik met oordoppen in (en ik ben flinke herrie gewend) zelfs last van mijn oren kreeg, dus ben ik maar naar buiten gegaan. Als klap op de vuurpijl was het programma zo uitgelopen dat we Action in DC hebben moeten missen godverdomme
Na deze minder leuke avond was het zaterdag daarentegen weer prima. 's avonds zijn we pizza gaan eten bij de gitarist van mijn band (wat een heerlijke pizza's kan die gast maken zeg) daarna zijn we eens naar de stad gegaan en hebben daar de avond in een leuke tent doorgebracht. Ik was uiteraard weer als enige nuchter . We hebben dus een uur nodig gehad vanaf t moment dat de tent sloot en dat we daadwerkelijk vertrokken.
Zondag was ik dus vrij brak, maar 's avonds ging ik met 2 vrienden naar Keulen, daar speelden Nocturnal Rites, Brainstorm en Edguy (ja Jantje luistert steeds meer powermetal ). Het Duitse publiek is overigens veel levendiger en fanatischer dan het Nederlandse is me opgevallen. De bands waren in ieder geval erg goed en de show die Edguy neerzette was werkelijk geweldig.
Kortom: op de vrijdag na een zeer geslaagd weekend

Gister is er vrij weinig bijzonders gebeurd, heb wat voor de uni gelezen enzo en vandaag verwacht ik ook weinig enerverende gebeurtenissen
Oud 04-05-2004, 14:39
Elvira
Elvira is offline
Ik werd wakker rond 11uur van een bitch die in de huiskamer zat te schreeuwen en toen ging ze op de slaapkamerdeur bonken en ging me vriend met haar praten. Toen zij weg was ging eerst me vriend douche en daarna weg en toen ging ik douche en werd ik om 14:30 door me nichie opgehaald bij de supermarkt. Daarna zette ze me af bij een vriend, ik had daar nog me fiets staan al 3 wkn ofzo. Naja me nichie rijdt weg, zegt zijn ma dat hij me fiets al thuis had gebracht zaterdag. Dus toen ging ik lopend na huis en nu zit ik hier en om 17uur word ik weer opgehaald door me nichie en gaan we kijken hoe we die fiets mee kennen krijgen met dat wagentje van der na me andere woonplaats.
Oud 04-05-2004, 15:43
Verwijderd
Vanmiddag werd ik om kwart over 12 wakker. Dit reflecteert het leven van een echte reizigster met een enorme jetlag. Daarna heb ik ontbeten met fruit, yoghurt, muesli, brood en pindakaar. Dit reflecteert het leven van iemand die heel gezond wil zijn. Vervolgens ben ik in een half uur naar de stad gefietst waar ik niets heb gekocht en ben ik in half uur weer terug gefietst in de regen. Dit reflecteert het leven van iemand die heel gezond wil zijn, een conditie op wil bouwen en geen geld heeft. En nu zit ik te forummen. Dit reflecteert het leven van iemand die zich verveelt.

Dit maakt mij een gezond-verveeld-jetlag-prinsesje.
Oud 04-05-2004, 16:01
Verwijderd
vandaag en gisteren:

ik word rond een uur of half 2 wakker daarna sta ik op,douche en eet wat.
daarna ga ik achter de computer wat msn/forummen en muziek downloaden.dan komt het punt dat ik me voorneem om alvast wat te gaan leren voor de ce's.
dan ga ik naar beneden plant me voor de televisie,bel wat mensen die net zo hard zitten te niksen als ik,spreek toch maar niets af voor vanavond omdat we moeten leren.neem me weer voor om te gaan leren.
dan ga ik naar mijn kamer,pak mijn boek en begin te leren,na vijf minuten kom ik erchter dat ik toch niks leeren smijt het boek boos weg.
dan ga ik maar weer computeren.
dit maakt mij een niet-lerende ubernerd
Oud 04-05-2004, 16:13
grandmommy
grandmommy is offline
vanochtend met mamsie naar de stad geweest, toen gegeten, nu aan het forummen en een tekening aan het maken.

maakt van mij een artyfarty-gezonde-nogwat.
Oud 04-05-2004, 16:26
Dith
Dith is offline
Uitgeslapen tot 11.30u
Naar de bibliotheek geweest, boeken over parijs teruggebracht en boeken over de Amish gehaald.
Bij de Albert Heijn shoarmabroodjes, knoflooksaus en kaas gekocht.
Thuis 2 stokbroodjes in de oven gegooid, één met gesmolten kaas en ééntje zonder iets. Toen ze klaar waren samen met mijn zusje opgegeten.
Toen maar eens aan mijn werkstuk over de Amish begonnen wat totaal niet opschoot en waar ik dus ook na een half uur mee ben gestopt.
Rest van de dag lui achter de pc gezeten en tv gekeken met de restanten van de stokbroodjes.

Ik ben een mislukte werkstukmakende vreetzak.
Oud 04-05-2004, 17:10
Nuck
Nuck is offline
Gisteravond tot 23 uur getraind, was rond middernacht thuis en ik was nog vol energie, dus natuurlijk kon ik niet slapen. Vanochtend moest ik belachelijk vroeg opstaan, uurtje of kwart over 6, want ik had om 8 uur rijexamen. Dat ging allemaal prima, dus dat roze papiertje is binnen . Toen heb ik even een paar uur gerelaxed om vervolgens naar de tentamenhal te fietsen om een tentamen onwijs te verneuken...het ging echt nergens over, maar goed . Daar tot 16 uur gezeten, even met een vriendinnetje mee geweest en nou ben ik hier, moe.
Oud 04-05-2004, 20:36
Verwijderd
Gisteren heb ik voor een vriend in buitenpost gekookt, dat was hardstikke leuk, en de andere vrienden aten ook allemaal mee en waren heel blij dat ik zo lekker kip kon klaarmaken. Ridder kookt als een surinamer, iedereen is altijd welkom want er staat genoeg eten op het fornuis.

Die avond heb ik me klemgezopen en geile smsjes naar al mijn vriendinnetjes gestuurd, en mijn vrienden nog geilere smsjes gestuurd, daarna heb ik een wandeling gemaakt en ik wou bijna kotsen, maar dat vind ik vies en is slecht voor mijn tanden en die wil ik graag besparen.

En nu zit ik thuis, en heb ik nog steeds niet geleerd voor mijn examens.
Oud 04-05-2004, 20:44
GRRR
GRRR is offline
ik heb teveel geneukt en nu ben ik moe.

arm vuistje
Oud 04-05-2004, 21:00
bassgirl
bassgirl is offline
euhm... ik stond laat op, gegeten, en toen ff op msn, toen wast alweer middag jaja laat op, en in de middag zitten bassen op mn kamer en muziek geluisterd, ff tv gekeken en toen weer ff msn, en euhm wat dingetjes op mn cu2 veranderd, en euhm toen gegeten (avond) en toen tv gekeken.. en nou zit ik weer hier.

kortom: ik heb me kapot verveeld vandaag zoals altijd
Oud 05-05-2004, 01:34
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 04-05-2004 @ 21:44 :

arm vuistje
gewoon pleisters op de blaren plakken
Oud 05-05-2004, 10:49
Ragnar
Ragnar is offline
Net opgestaan, gedoucht en ontbeten
Wat muziek geluisterd op een zeer onchristelijk volume
En nu ga ik met tegenzin aan een onleesbare tekst van Heidegger beginnen

Dat maakt mij een laat-opstaande-luie-buurtterrorisernde-student
Oud 05-05-2004, 11:07
Verwijderd
gisteren heb ik de hele middag met mn broertje in de sportclub rondgehangen, gesport, gezommen, saune, stoombad en vervolgens aan de bar vol gegeten met nacho's en sportdrank. Daarna ben ik examenbundel scheikunde gaan bestellen om toch nog het gevoel te krijgen dat ik al voor mn examens bezig ben. Savonds heb ik de vlag voor de dodenherdenking opgehangen en na 8en met allemaal vrienden Risk gaan spelen om vervolgens als eerste van de landkaart uitgeroeid te worden. 8-|

Citaat:
Ridder schreef op 04-05-2004 @ 21:36 :
en heb ik nog steeds niet geleerd voor mijn examens.

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 11:09.
Oud 05-05-2004, 11:09
rodina
rodina is offline
te laat me bed uitgekomen
ruzie gemaakt met paps omdat ik te laat me bed uit was
schildersezel in elkaar gezet
uitelkaar gehaald
opnieuw in elkaar gezet
weer uit elkaar gehaald
bijna door midden getrapt
gebruiksaanwijzing gepakt
lichtjein mn hoofdje laten branden
ezel in elkaar gesleuteld

en dat maakt mij tot een niet technische maar daardoor een ooo zo'n vrouwzijnde muts
Oud 05-05-2004, 11:33
pinokio
pinokio is offline
De dag is nog jong, maar:

ik ben opgestaan rond 10.00 uur (ik hou van uitslapen... dit is bijna vroeg voor mij haha)
computer aangezet
paar fora en sites bezocht
sigaretje gerookt
gedouched
post uit brievenbus gehaald
post in postvakjes gedaan
aangekleed
geschoren (was weer flink nodig), haren gekamt
paar broodjes van een huisgenootje gevraagd aangezien ik gister vergeten was om brood te halen
krantje gelezen
beetje ge-internet
tanden gepoetst
document voor huisgenootje uitgeprint
juridisch advies nagekeken (groepswerkstuk)
sigaretje gerookt
koffie gedronken
deze onzin op scholieren.com typen

Wat een heerlijk kansloze dag gaat dit weer worden (onee, ik ga naar den bosch ofzo)
Oud 05-05-2004, 12:13
duifeltje
duifeltje is offline
'k heb uitgeslapen, een reflectie van m'n (soms) luie leefstijl
Oud 05-05-2004, 12:17
Dicenquesoy
Dicenquesoy is offline
hmmz...ik heb uitgeslapen tot n uur of 12, ff getelefoneerd en gesurft, daarna ging ik douchen en nu zit ik weer achter m'n pc. ik sta straks naar huis en daarna ga ik ff chillen in de stad...very relaxed dus
Oud 05-05-2004, 12:26
Verwijderd
ik lig in bed
ik draai me om
ik draai me om
ik draai me om
ik wordt wakker
peukie doen
ik bel wat mensen
we draaien een blow
we roken em op
ik ga werken
ik ga naar huis
ik ga ergens bier drinken
Oud 05-05-2004, 16:30
Elvira
Elvira is offline
Ik werd wakker om 9:30 van de alarm op me tel, ik zette em op 10:00 maar toen ging ik toch maar om 9:50 opstaan en douche, daarna ging me vriend douche rond 11:15 gingen we op de fiets naar het station, maar banden waren slap eb ik moest om 11:30 de bus halen dus ging ik alleen fietsend en hij ging lopend om daarna die fiets op te halen. Als dat ding er nog staat want er zit geen slot op. Net voor het station kom ik met me broek tussen ketting, heb ik em stuk getrokken maar maakt niet uit, je ziet er niet zoveel van. Daarna om 12uur met me pa na de stad om een damespak of nette jurk te kopen, 15uur waren we terug met een mooie pak. 17uur gegeten. Net snel shampoo gehaald en nu bananensplit aan het eten. Strax word ik opgehaald door me nichie en dan zie ik wel. Morgen iig schoenen kopen voor bij dat pak.
Oud 05-05-2004, 16:48
Stevill
Stevill is offline
Ik was/werd wakker om 5 uur (volgens mij had ik niet veel van slaap genoten) Vervolgens ochtendgedoe gedaan
Richting werk gefietst.
Gewerkt uiteraard.
Nardertijd ff wat bijgekletst aan de bar.
Thuis lekker uitgebreid ontbeten.
Bass gespeeld.
Samen met kameraad naar het zwembad.
Chicks geimpressed flips gemaakt en een beetje gezwommen.
Gegamed.
Oud 05-05-2004, 16:51
Verwijderd
Jaaaaaaaaaa wij hebben een nieuwe oven/combi/magnetron ding.

jaaaaaaaaa ik heb muffins gebakken
jaaaa ik heb vanochtend croissantjes gebakken
jaaaa ik ga morgen een taart bakvorm kopen.

*hoi hoi hoi hoi hoi*
Oud 05-05-2004, 17:21
ZerO
ZerO is offline
Ridder je was toch aan het lijnen ( niet lullig bedoelt ben in een goeie bui vandaag)
Oud 05-05-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 05-05-2004 @ 18:21 :
Ridder je was toch aan het lijnen ( niet lullig bedoelt ben in een goeie bui vandaag)
Klopt, ik geef ze wel allemaal aan mijn vader ofzo
Oud 05-05-2004, 17:33
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Ridder schreef op 05-05-2004 @ 18:26 :
braaf
Oud 05-05-2004, 17:34
Glory
Glory is offline
Citaat:
Ridder schreef op 05-05-2004 @ 18:26 :
Of aan mij, als we ze delen worden we er allebei niet zo dik van
Anyweej, ik had hier natuurlijk een waanzinnig spannend verhaal over een waanzinnig logeerpartijtje neer gezet, vervolgen druk ik op 'verstuur reply' meldt dit gedoe mij, dat deze tread niet meer bestaat
Ik ben een beetje gefrustreerd, maar dat komt ook omdat een van mijn chicks een mengpaneel heeft gekocht waar ik niet aan mag zitten. Tief toch op, zeg Knopjes zijn er toch voor om aan te draaien
Oud 05-05-2004, 18:03
Verwijderd
vroeg opgestaan, gesport, gezommen en in het turks stoombad gezeten
toen van 1 tot 6 achter het drumstel gezeten
daarna met RSI aan mn knieen en suizende oren gebasketballd met de vriend van mn zus
het leren weer uitgesteld "tot morgen"
en nu ben ik bekaf

dit maakt mij voor de verandering Niet!-liever-lui-dan-moe, maar wel een progrestinator als altijd
Oud 05-05-2004, 21:14
Verwijderd
vanochtend voor de verandering maar eens vroeg opgestaan,om samen met een vriend wat te fitnessen.
toen ik thuis kwam heb ik twee tosties gegeten en daarna heb ik een paar uurtjes achter de computer vertoeft.
toen kreeg ik honger en heb ik nog maar wat tostis gegeten.
savonds heb ik getraind (van voetbal) om toen ik terug kwam nog maar wat tosties te nuttigen
tosties vormden de rode draad van deze dag....
Oud 05-05-2004, 22:34
Verwijderd
Om 9 uur wakker geworden, een half uurtje naar mn vriend liggen kijken en samen een filmpje gekeken in pyjama op de bank. Gedoucht, ontbeten blabla. Toen hij weg was heb ik boodschappen gedaan en thuis een (artistieke) fotosessie gehouden met mezelf (voor meer informatie verwijs ik u naar het simple art topic op artistiek). De rest van de dag tv gekeken/gecomputerd/gebeld en een sollicitatieformulier ingevuld.

Ik ben een verliefd-werkzoekend-delletje met artistieke ambities.
Oud 06-05-2004, 12:30
Verwijderd
maar weer ff copy paste van mn lj dan maar

Gisteren was het Bevrijdingspop, de dag waarop wij vieren dat wij in het Nederlands patat kunnen bestellen in een snackbar. Ik ben natuurlijk naar het festival in de Hout gegaan. Samen met Mark, Selma, Dirk, Roel, Mike en nog veel meer menschen heb ik de hele dag genoten van leuke bands en lekker weer. De eerste band die we hebben gezien was de Skabalters, een leuk bandje uit Haarlem die een mengelmoes van ska, punk, funk en soms wat metal maken. Ze wisten een hele leuke show neer te zetten en ik heb lekker staan skanken. Daarna zijn we gaan kijken bij de Solid Rocket Boosters die altijd staan voor een groot feest met allerlei rare instrumenten zoals mini- en supergrote saxofoons en een theremin(hoe dat ding ook heten mag). Hun mix van punk, polka en ska kreeg veel mensen in beweging. Daarna hadden we ff vrij en zijn we bier en wiet gaan halen bij respectievelijk de Aldi en de Willie. Ik hoef nog maar 3 euro uit te geven bij de Willie en dan heb ik mijn eerste gratis zak wiet van 15 euro binnen (dit betekent wel dat ik binnen twee weken 100 euro wiet heb weggepafd ghehe of ik daar nou zo blij mee moet zijn) Ik heb nog even met de burgemeester staan praten nadat hij een foto van me genomen had. Over twee weken kan ik ff langs zijn huis komen en dan krijg ik de fotos van hem en dan te bedenken dat ik 2 jaar terug nog de ster van zijn mercedes heb gerukt. Ik heb ook nog een I Hate Your Band patch van een of ander altootje gejat ghehehe ik begon mijn gesprek met haar door te zeggen dat ik haar patch ging jatten. Als zij daarna zo dom is om de patch helemaal los te gaan halen van haar petje omdat ik zei dat ik hem met veiligheidsspelden in mijn kont ging prikken, dan vind ik dat ze het verdient dat ik daarna er vandoor ga met haar patch. 's Avonds speelde Peter Pan Speedrock op het hoofdpodium, ze zetten net als de vorige keer dat ik ze zag een spetterende show neer. Ik heb lekker lang staan rammen in de pit. In de pit kwam ik nog wat bekenden tegen waaronder Jeroen en nog een dude van Revert en de zanger van de Space Marines met wie ik daarna nog een tijd heb staan lullen. Daarna heb ik met Roel mijn tas vol bier het terrein opgesmokkeld en hebben we lekker lam zitten worden. We waren ondertussen Mike en Dirk al kwijt geraakt en tegen die tijd was ik Selma en Mark ook ff kwijt maar die vond ik toen weer terug. Onder begeleiding van Olabola hebben we de avond afgesloten en zijn we langzaam aan naar huis gegaan.
Oud 06-05-2004, 12:50
Verwijderd
o ja ik heb verder Gobo, Reemz, Mortischa en Distilledgirl nog gezien en een iemand riep heel hard hee dat is Lepra!
Wie was dat??
Oud 06-05-2004, 12:55
Verwijderd
Ik
Oud 06-05-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 06-05-2004 @ 13:55 :
Ik
hahaha ah ok cool

cHa0s had je niet eens herkent
Oud 06-05-2004, 13:03
Verwijderd
vroeg opgestaan, mijn vriend moet werken.
7 uur gaat de wekker, ben bij mij moeder thuis om kwart voor 10, ze s net thuis gekomen uit egypte= kadootjes uitpakken

bijkletsen,
en daarna computeren: school, maar voornamelijk dingen die niks met school te maken hebben.
Oud 06-05-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-05-2004 @ 13:58 :
hahaha ah ok cool

cHa0s had je niet eens herkent
Ik wist ook niet zeker of het jullie waren. Ik dacht ik roep gewoon hard lepra, dan zit het wel goed.
Oud 06-05-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 06-05-2004 @ 14:06 :
Ik wist ook niet zeker of het jullie waren. Ik dacht ik roep gewoon hard lepra, dan zit het wel goed.

maar nu ben je dus nog niet naar me toe gekomen om een jointje te roken. ben ik zo angstaanjagend?
Oud 06-05-2004, 13:29
Verwijderd
Nee jullie liepen andere kant op en al eindje verder enzo enne ja ik wist het niet zeker, ik denk kan er wel hard heenrennen en dan zijn het ze niet....

Trouwens we hebben al us geblowt/gezopen...nouja niet speciaal wij...maar je zat er ook.
Oud 06-05-2004, 13:36
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Oma schreef op 06-05-2004 @ 14:29 :
denk kan er wel hard heenrennen en dan zijn het ze niet....
.
dat was sowieso wel 'n koele actie geweest
Oud 06-05-2004, 13:40
Verwijderd
ja joh....dat zat ik ook al te denken
Oud 06-05-2004, 13:46
vixen
vixen is offline
mawrk, ivo, jullie hebben alle twee [spunge] gemist. Ssssukkels.

Verder uhm, ben ik gister om 12 uur opgestaan terwijl ik om kwart over 12 de bus moest hebben. Toen heb ik heel snel mn haar heel erg mooi gedaan en ben ik naar de bus gerend. Toen heb ik samen met sjoerd voorgedrongen om te kunnen zitten in de bus en toen waren we in Wageningen. Nooit met een groep van 20 mensen ergens heengaan, dat schiet niet op. Ahwell, toen hebben we daar heel veel geblowd en uhm, veel mensen gezien, die ik al heel lang niet meer had gezien. En nouja. Toen ben ik weer naar huis gegaan en vandaag heb ik heel veel boodschappen gedaan met mn zus, vooral de rosé vind k een goede aanwinst en de chocola natuurlijk.
Oud 06-05-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 06-05-2004 @ 14:46 :
mawrk, ivo, jullie hebben alle twee [spunge] gemist. Ssssukkels.
geertje je hebt de skabalters gemist sssssukkel
die zijn toch vetter dan spunge
hadden ze trouwens een blazersectie bij zich?
Oud 06-05-2004, 13:55
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-05-2004 @ 14:52 :
geertje je hebt de skabalters gemist sssssukkel
die zijn toch vetter dan spunge
hadden ze trouwens een blazersectie bij zich?
Neee.... Die hebben ze niet eens geloof ik. Check sjoerdje zn foto op n&f
Oud 06-05-2004, 14:37
Verwijderd
Gisteren:

Ik was vrij, dus lekker uitgeslapen tot 11 uur.
Daarna ontbijten, internetten, ff naar Den Haag, nieuwe jas gezocht maar ze hebben nergens jassen (ben zeker te laat ofzo ) .. een cd voor mn mamsie gekocht voor moederdag en een cd voor mezelf.

's Avonds gewerkt en erna naar een bevrijdingsfestival hier geweest. Gezellig mensjes tegengekomen, loos gedaan bij Van Dik Hout, vuurwerk gekeken..

Erna gevechten aanschouwd, vechtende mensen ontweken en snel naar huis gefietst

Ik was een luie student die graag geld uitgeeft en geweld ontloopt
Oud 06-05-2004, 16:22
Verwijderd
smiddags bed uit komen. Computer, beetje hangen, beetje niets doen. Beetje met de trein mee. Booschapjes gaan doen zo. En dan waarschijnlijk van moeheid omvallen, en vervolgens vanacht ergens om 3 uur naar bed gaan..
Oud 06-05-2004, 18:16
Stevill
Stevill is offline
Opgestaan om 6 uur
Brood gemaakt en naar werk gegaan
Schoongemaakt
En bij de sportschool als stratenmaker actief geweest
Naderhand werd mij een gunst gevraagd en heb ik geassisteerd bij een castratie van een pony.
Straat werk afgemaakt
Richting huis
Off centre gekeken
Eten gemaakt
En aan het twijfelen te trainen of niet.
Oud 06-05-2004, 18:25
battlestar
battlestar is offline
rustig dagje weer vandaag

10 uur opgestaan
naar bieb geweest
boodschapjes gedaan (xenos & supermarkt)
muziek geluisterd & gedownload
atwt gekeken
gekookt & gegeten

nu msnen & forummen & muziek luisteren
dadelijk goeie tijden kijken
dan nog ff langs het werk, en wijntje drinken
en dan weer slapen
Oud 06-05-2004, 19:26
sofuckingme
sofuckingme is offline
Om 10 uur mijn nest uit na een dagje bevrijdingspop
lukte niet echt om overeind te komen omdat dat headbangen mijn nek verneukt heeft en te hard gepit heb.
bij mijn oma geweest om te laten weten dat ik nog leef.
gelezen
tv gekeken
msn
forum
eten
(niet op volgorde)
Oud 06-05-2004, 19:29
Otis
Otis is offline
eergisteren: gedate met Lisa, Bart en Kenneth
gisteren: 5mei gevierd in wageningen
vandaag: dvdtjes gekeken en gechilld