Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
gisteren heb ik de hele middag met mn broertje in de sportclub rondgehangen, gesport, gezommen, saune, stoombad en vervolgens aan de bar vol gegeten met nacho's en sportdrank. Daarna ben ik examenbundel scheikunde gaan bestellen om toch nog het gevoel te krijgen dat ik al voor mn examens bezig ben. Savonds heb ik de vlag voor de dodenherdenking opgehangen en na 8en met allemaal vrienden Risk gaan spelen om vervolgens als eerste van de landkaart uitgeroeid te worden. 8-|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 11:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Anyweej, ik had hier natuurlijk een waanzinnig spannend verhaal over een waanzinnig logeerpartijtje neer gezet, vervolgen druk ik op 'verstuur reply' meldt dit gedoe mij, dat deze tread niet meer bestaat ![]() Ik ben een beetje gefrustreerd, maar dat komt ook omdat een van mijn chicks een mengpaneel heeft gekocht waar ik niet aan mag zitten. Tief toch op, zeg ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar nu ben je dus nog niet naar me toe gekomen om een jointje te roken. ben ik zo angstaanjagend? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
die zijn toch vetter dan spunge ![]() hadden ze trouwens een blazersectie bij zich? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan wat een reflectie is van jouw lifestyle? Otis | 487 | 13-04-2004 17:32 |