Oud 20-04-2004, 16:11
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Lieve mensen, veeg die grijns van jullie gezicht en wel heel snel!
Oud 20-04-2004, 16:12
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 20-04-2004 @ 17:11 :
Lieve mensen, veeg die grijns van jullie gezicht en wel heel snel!
Je word toch niet boos op me?
Oud 20-04-2004, 16:16
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 20-04-2004 @ 17:12 :
Je word toch niet boos op me?
Dat versterkt onze band.
Oud 20-04-2004, 16:16
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 20-04-2004 @ 17:16 :
Dat versterkt onze band.
Dat is waar! Ruzie dan maar?
Oud 20-04-2004, 16:28
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 20-04-2004 @ 17:16 :
Dat is waar! Ruzie dan maar?
Yeap, let's fight

Oud 20-04-2004, 16:36
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ik ben in de VS wel eens aangesproken door een travestiet. Of ik zijn/haar jurk ff vast kon maken. Godzijdank dat het stoplicht net op groen ging en ik kon zeggen dat ik toch eeeeecht geen tijd had...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 16:46
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 20-04-2004 @ 17:28 :
Yeap, let's fight

[afbeelding]
Naakt?
Oud 20-04-2004, 20:09
Verwijderd
Ik liep met vriendin in GRoningen en kwam een man op een fiets aanrijden en die zie: Eeeej Dameeessss Wiet??

Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 21:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 17-04-2004 @ 18:17 :
ik liep op t CS en kom langs een bellende spanjaard. begint ie: lady lady! dus ik stop en vraag wat er is. wil ie me zn telefoon geven en zegt: telefoon telefoon! dus ik vraag waarom. telefoon telefoon! dus ik zeg nee en loop weg. belt ie verder en begint hard te huilen...

fiets ik vandaag van mn werk naar huis en komt een man me tegemoet gefietst. hij zegt: excusez-moi. dus ik denk dat ie de weg wil vragen ofzo dus ik stop. zegt ie in het frans: ik kan slecht engels, maar ik kan wel frans. kan je frans? dus ik zeg: een beetje. zegt ie: kunnen we vrienden worden? dus ik denk: versta ik dat wel goed? dus ik kijk m wat dom aan. zegt ie: begrijp je me? dus ik zeg: ik weet niet. ja kunnen we vrienden worden? ik zeg: waarom? ja, ik geef je mijn telefoonnummer en dan ga jij me bellen. heb nee en gedag gezegd en ben doorgefietst.
Potverdikkemie, wat voor mensen komen er toch allemaal in Nederland wonen?

Ik stond een keer bij een kruispunt, vlak bij de Kennedybrug in Maastricht. Komt er een Belgische auto van de Kennedybrug afgereden, vraagt zo'n Vlaming in die auto aan het kruispunt aan mij. "Hela? Wete gij soms waar de Kennedybrug is?"

..
Oud 21-04-2004, 08:42
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 20-04-2004 @ 17:46 :
Naakt?

Spreekt voor zich.
Oud 21-04-2004, 09:11
El Kim
El Kim is offline
Oeh
Oud 21-04-2004, 15:30
Verwijderd
Hmm.. gister werd ik gevraagd of ik een fiets wilde kopen.

Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 15:37
Verwijderd
Vorige week vroeg een man met een baardje en een bril of ik zijn bestelbus in wilde gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-04-2004 @ 11:53 :
Ik had wel laatst een hele rare dakloze. Hij kwam gewoon op me af, vroeg twee euro zodat hij bij het leger des heils zou kunnen slapen (dat zeggen ze allemaal, maar vraagt het leger des heils daar geld voor dan?), nouja, niets aan de hand. Ik legde uit dat ik geen contant geld had, was nog waar ook. Begon hij me de weg uit te leggen naar een pinautomaat, dat ik dan maar even voor hem moest pinnen... en toen ik zei dat ik dat niet ging doen kwijlde hij op mijn schoenen en liep hij verder terwijl hij allemaal dingen in zichzelf zei over de brutaalheid van de jeugd

Oh, en een andere dakloze, die een lang verhaal ging houden over hoe hij dakloos was geworden en dat hij nu allemaal hulp had van instanties en dat hij binnen twee maanden waarschijnlijk een flatje zou krijgen en dat hij daar zo blij mee was, maar dat hij nu dus nog een tijd op straat moest slapen en dat het zo koud was, en die niet om geld vroeg, maar dus duidelijk wilde dat ik dat uit medelijden zou geven .

dat is duf.

btw, gefelicteerd.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 15:54
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Soms weleens oudere mannen en ga ze me versieren..maar k reageer daar nooit op!
En van die gekke junks en alcoholisten op het CS!
Oud 21-04-2004, 15:57
Secreet
Secreet is offline
ik denk dat ik een van die rare mensen ben
Oud 21-04-2004, 15:58
Verwijderd
een keer werd ik op het station (perron één, trein naar zee, strandtas in de hand ) aangesproken door een kerel die vroeg of ik ook op de trein stond te wachten.

like duh

verder word ik alleen door mensen op de schouder getikt als de personen in kwestie me willen meedelen dat ik een mooie glimlach heb, dat ik mooi haar heb, etc ... die zijn niet ZO heel raar , maar toch weet ik nooit hoe ik me dan moet gedragen...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 16:55
Envy
Envy is offline
Ik stond een keer met mijn broertje te wachten op een vriendin van me, komt er een een zwerver aangelopen met een Kitkat Chunky. Hij wou hem persé aan mij geven, ik wees het aardig af. Begon 'ie een heel verhaal: Weet je waarom ik deze Kitkat aan je wil geven? Omdat ik een heel winkelwagentje vol kan kopen, als ik wil. En weet je hoe dat komt?' Ik: 'Uhh.. nee' 'Heb je me niet gezien op tv? Ik zit in het eerste van FCUtrecht.. en ik word verkocht aan Milaan of Deportivo de la Corunja!' En toen werd 'ie geďrriteerd omdat ik de Kitkat Chunky niet aannam enzo..
Toen kwam gelukkig die vriendin eraan, en ben ik maar weggefietst.
Oud 21-04-2004, 16:55
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 21-04-2004 @ 09:42 :
Spreekt voor zich.
Wanneer beginnen we?
Oud 22-04-2004, 00:53
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
dReZ schreef op 20-04-2004 @ 15:19 :
haha zo´n zwerver die altijd voor de febo zit in groningen en het groningse volkslied ofzo zingt en zegt dattie ook studeert enzo. mafkees
keer mee staan praten toen we uit waren haha
Ja aparte gast is dat haha. Ik heb een keer meegemaakt dat hij achter op een fiets zat te slapen die geparkeerd stond bij de febo. Dat was aan het begin van de avond. Uren later liep ik er weer langs en toen zat hij er nog steeds
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 01:41
casual dreamer
casual dreamer is offline
1 ik was op een fuif ik was zwaar aan de pillen
komt er een beeldmooi meisje op me af

ze zegt heb jij vriendin ?

ik zei neen .

zij zegt :mag ik je knuffelen
ik zeg ja
ze geeft me een knuffel en zegt ik ga terug naar mijn vriendje nadien heeft die chick me toegevoegt op msn en we gaan sporadisch samen uit

2 ik was 12 en ik stond bij een maat in een blowparkje komem er 2studenten kan ik wat wiet kopen ? wij stonden daar beide met een ijslolly in onze handen nadien hebben we nog met die kerels geblowd

3ik was in een warenhuis met mijn zus aan het praten en mn zus zegt kijk es naar dat meisje haar panty's komt dat meisje naar me toe en begint me uit te schelden
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 02:16
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 18-04-2004 @ 22:17 :
Was dat niet in utrecht CS dat er zo'n zwerver was die zo een gedichtje kon freestylen op basis van 2 woorden die je hem vertelde? Of was dat nou een ander station?
Nou, er loopt iig ook zo'n knakker rond op Rotterdam CS. Hem nooit laten zien dat je een bandshirt aan hebt van een band die hij kent, want dan kom je nooit van'm af..
Oud 22-04-2004, 11:54
Verwijderd
Oeh en een keer was ik uit met mijn zus en nicht en we zaten gewoon te praten aan een tafeltje en mijn nicht had een redelijk kort t-shirt aan waardoor een stukje rug zichtbaar was als ze zat, en toen likte iemand over haar rug, omdat die er zo likbaar uitzag zei hij. En om het goed te maken kocht hij toen een biertje, maar zij drinkt geen alcohol, en dat zij ze, en toen zei hij 'oh wacht' en kwam hij even later terug met wijn.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:43
casual dreamer
casual dreamer is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-04-2004 @ 12:54 :
Oeh en een keer was ik uit met mijn zus en nicht en we zaten gewoon te praten aan een tafeltje en mijn nicht had een redelijk kort t-shirt aan waardoor een stukje rug zichtbaar was als ze zat, en toen likte iemand over haar rug, omdat die er zo likbaar uitzag zei hij. En om het goed te maken kocht hij toen een biertje, maar zij drinkt geen alcohol, en dat zij ze, en toen zei hij 'oh wacht' en kwam hij even later terug met wijn.

whaha dat doet me denken aan road trip dat die kerel aan dat meisje haar voet likt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
casual dreamer schreef op 22-04-2004 @ 15:43 :
whaha dat doet me denken aan road trip dat die kerel aan dat meisje haar voet likt
Ik ben nu al 3 keer, door 3 verschillende mannen ook, gevraagd of er aan m'n voet geroken mag worden... Een persoon bood €40,- voor snuffen aan mijn voeten.. Ik was echt bang... Gelukkig kwam mijn vader er toen aan en kon ik snel bij hem in de auto kruipen
De andere twee vroegen het alleen, toen ik 'nee' zei liepen ze weg.

Ik zal wel voeten hebben die er uitzien alsof ze heel lekker ruiken, ofzo...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 21:08
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Vandaag ook iets bizars...

Iemand van 't forum, uit Friesland, stuurt mij een PM over een donkere man, helemaal in het wit gekleed met een witte stok die een heel verhaal ophangt over of ze wel eens over haar toekomst denkt en of ze goed of slecht wil worden en dat als je goed zaait je goed zult oogsten et cetera.

Vandaag kom ik diezelfde kerel tegen, helemaal zeker dat het dezelfde moet zijn. Alleen nu het punt; ik woon in Utrecht, zo'n tweehonderd kilometer verder.

Dus nu de grote vraag; hoeveel mensen hebben deze man nog meer gezien en waar wonen zij?
Oud 26-04-2004, 12:24
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Ik was pas in Rome met mijn school voor een trip van een week, op zondag na een kerkdienst kwamen we op een plein waar een vies oud mannetje stond dat ons aansprak. Hij begon driftig gebaren te maken die alleen maar konden wijzen op seks, maar we dachten zo van: dat bedoelt ie vast niet. Gelukkig (nouja, gelukkig...) spreek ik redelijk Italiaans en kon dus begrijpen dat hij vroeg of we schaamhaar hadden of iets dergelijks... rare jongens, die italianen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:25
T_om
T_om is offline
Citaat:
dReZ schreef op 20-04-2004 @ 15:19 :
haha zo´n zwerver die altijd voor de febo zit in groningen en het groningse volkslied ofzo zingt en zegt dattie ook studeert enzo. mafkees
keer mee staan praten toen we uit waren haha

die gast is vet gek
zingt altijd liedjes van FC Groningen enzo

----

der kwam op een zaterdagnacht ook eens een junk naar me toe of ik een fiets moest kopen (een gejatte, *duh* ), dus ik zeg zo Nee. Waarop die gast antwoord: "Hoe moet ik dan me geld verdienen"

Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:07
Go
Go is offline
Eigenlijk nooit. Maar ik woon dan ook in een relatief klein dorpje in het noorden des lands
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:22
Cruz
Cruz is offline
In Amsterdam zie je de meest rare lui Ik was er dit weekend.. En heb weer dubbel gelegen om al die vreemde/leuke figuren daar
Oud 26-04-2004, 18:26
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik zeg nee!
Oud 26-04-2004, 18:27
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 26-04-2004 @ 19:26 :
Ik zeg nee!
Waarom.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:30
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 26-04-2004 @ 19:27 :
Waarom.
Ik ben tegen!
Oud 27-04-2004, 06:26
Smartie
Smartie is offline
nee, gebeurd mij nou nooit.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 20:30
Mekkergeit
Mekkergeit is offline
Citaat:
Baracuda schreef op 17-04-2004 @ 20:05 :
Dat had ik laatst ook

Ik stond met een paar vriendinnen op het station, komt er een jongen aan (droogklootje rond 18/19) en die vroeg bijna hetzelfde. Alleen moesten wij hem in z'n gezicht spugen.
Reist die gast stad en land door om mensen te vragen om zijn gezicht onder te spugen of zo?
Ik wil best door een mooie meid in m'n bek gefluimd worden maar niet door een vrouw van 101 die nog op de Havo zit
Oud 08-05-2004, 20:49
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Net op Leiden CS, komt er een dronken Schot op me af "Aye mate, where's the train to Elkmier (Alkmaar )". Vervolgens een dialoog van twintig minuten over de NS, whisky en de uitspraak van Nederlandse plaatsnamen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 20:33
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 17-04-2004 @ 18:25 :
Ik liep laatst met een paar vriendinnen op de straat. Komt er opeens een jongen van rond de 19 naar ons toe. Mag ik jullie misschien wat vragen. Wij dachten, die wil de weg weten ofzo. Dus wij staan stil zegt ie: Dit klinkt een beetje stom. Maar willen jullie in mijn mond spugen? Ik heb een weddenschap met een vriend. Dat terwijl er niemand anders bij was. Toen zijn we maar heel snel weggelopen. Rare gast. :/
Het is al raar als iemand je vraagt of je op m wil spugen, maar in ons dorp (ja dorp nog wel! ) liep er op n gegeven moment een oude kerel altijd langs school, en die ging vragen of je op m wou plassen enzo...echt ranzig!

En ik was een keer in Groningen waar ik nooit kom, werd ik opeens door n paar mannen nageroepen, hoe wisten zij in hemelsnaam mijn naam
Oud 09-05-2004, 20:44
Swordbash
Swordbash is offline
Bij mij vroeg zo'n junk aan me of ik een krantje wou kopen bij hem en zei dat ie vandaag jarig was ook!! maar die smoes gebruikte hij die dag daarvoor ook al
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 09-05-2004 @ 21:33 :
(...)
En ik was een keer in Groningen waar ik nooit kom, werd ik opeens door n paar mannen nageroepen, hoe wisten zij in hemelsnaam mijn naam
"Hey Dianne! Ken je me nog?!"

Maandagavond in een Imbiss in Laggenbecke (bij Osnabrück (in Westfalen)) vroeg een man of ik soms wat autoradio's wilde kopen, voor 10 euro per stuk. Ik vroeg me hardop af of die soms van de vrachtwagen gevallen waren, waarop m'n vriend, die er ook bij was, heel gevat aan die man vroeg:"Sind die von ein LKW gefallen?"
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 20:59
sn0w
sn0w is offline
ik ging naar de markt met n vriendin, en die wilde n frontje voor dr mobiel kopen
en die man van t kraampje begint in vaag nederlands tegen me te lullen: jij mooi meisje, je hoef je niet te schamen, je mag gewoon hier rondkijken. wil je mobiel kopen, hier je mag mijn mobiel kopen, is hele computer
Oud 09-05-2004, 21:03
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Mekkergeit schreef op 08-05-2004 @ 21:30 :
Ik wil best door een mooie meid in m'n bek gefluimd worden maar niet door een vrouw van 101 die nog op de Havo zit
bejaarde vrouwen zonder tanden, je weet niet wat je mist .
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 21:06
Envy
Envy is offline
Op koninginnedag was ik even op het museumplein.. komen er twee jongens naar me toe, en vragen in het Duits waar het museumplein is. Ik vond het al vrij raar, want ik stond midden op het plein, maargoed. Ik in mijn beste Duits proberen uit te leggen dat dít het museumplein is, zij begrijpen het maar niet. Pakken halverwege een plattegrond erbij, ik aanwijzen en uitleggen, enz. Eindelijk begrepen ze het, ik wil me omdraaien en weglopen.. zegt eentje: Maar hee hč, we zijn Nederlanders.
Ik geflashed.
Oud 09-05-2004, 21:51
Mekkergeit
Mekkergeit is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 09-05-2004 @ 21:33 :
Het is al raar als iemand je vraagt of je op m wil spugen, maar in ons dorp (ja dorp nog wel! ) liep er op n gegeven moment een oude kerel altijd langs school, en die ging vragen of je op m wou plassen enzo...echt ranzig!

en die ging vragen of je op m wou plassen enzo...echt ranzig!
Oh, dat vinden wij hier in het Groene Hart, zo tussen Utrecht en Den Haag in, heel normaal. Je ziet hier regelmatig Havo 4 meiden op ouwe kerels plassen.
Oud 09-05-2004, 21:52
Mekkergeit
Mekkergeit is offline
Citaat:
Baracuda schreef op 09-05-2004 @ 22:03 :
bejaarde vrouwen zonder tanden, je weet niet wat je mist .
Ik heb geprobeerd je fotoboek te bekijken maar je profiel was afgekeurd. Dat belooft al niet veel goeds
Oud 09-05-2004, 21:55
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Mekkergeit schreef op 09-05-2004 @ 22:52 :
Ik heb geprobeerd je fotoboek te bekijken maar je profiel was afgekeurd. Dat belooft al niet veel goeds
inderdaad

Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 22:16
Mekkergeit
Mekkergeit is offline
Citaat:
Baracuda schreef op 09-05-2004 @ 22:55 :
inderdaad

[afbeelding]
Wow lekker ding. Ik heb je trouwens vreselijk beledigd. Je bent geen 101 maar pas honderd. Lekker jong ding
Oud 10-05-2004, 09:16
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
In Hoorn loopt een neger rond met een strakke broek tot net over zijn knie en een hoedje en een rugtas, en wandelschoenen. Een tijdje geleden was ik met wat vrienden in de stad in een tussenuur, komt ie op ons af: "Weet je wie het relaxte volk van de wereld zijn? Blanken! Ze hebben altijd respect voor een stukje eten!"

In Amsterdam is me ook wel eens gevaagd of ik drugs wou. Nou is dat op zich niet zo heel vreemd, maar ik hoor altijd van alle kanten dat ik er als zo'n lief schattig meisje uitzie. Dus dat contrasteert een beetje.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 10:41
Shitonya
Shitonya is offline
Kun je verwachten in amsterdam
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 12:38
jet
jet is offline
ik stond laatst te pinnen, en twee agsten naast me hadden het over een geil wijf. ik dacht het zal wel. ik loop langs ze, zegteen van die gasten HE. dus ik negeer het. hoorn ik ze daarna zegge: ze was tch veel te lelijk voor je

Oud 10-05-2004, 14:22
suikerprinses
suikerprinses is offline
mensen in kledingwinkels vragen altijd of ze me wat mogen vragen..
waar ik een bepaald shirtje vandaan, of het in die winkel te koop is, en of het er nog een maatje groter hangt.
ik schijn er altijd uit te zien alsof ik daar wek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten