![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Na ik ben wel zo aardig om te vertellen vooruit.. Nou uh, Amy was er dus vorige week uit, en nu zijn dus holly scott, tara keith, en dave chrala samen. Ze werden allemaal apart in een limo opgehaalt en daarna werden ze weer gekoppelt. Dave bij Holly. Scott en Tara Keith en Charla. Dave zei tegen Holly, Nee bla bla , jij en scott gaan er echt niet uit, iniedergeval niet door mij bla bla.. maar daarvoor had hij dat ook tegen keith gezegt! Maargoed, elk groepje ging wat doen relaxen en eten enzo. Daarna weer wisseling. Dave en tara Charla en scott Holly en Keith Holly en keith krgen best wel erge ruzie vooral over wat dave had gezegt en verder was daar verder niet zo veel, daarna gingen ze terug naar het hotel Keith was allemachtig kwaad ( net als Tara) op Dave en tara zegt een paar keer dat dave eruit moet, maar charla niet dus dat wordt moeiljik.. Keith zegt ook tegen Dave, Je gaat NU naar scott om te vertellen dat je alles liegt, of anders doe ik het. Nou dave niet gedaan, maar keith en tara praten wel met scott en holly. Later komen ze allemaal bij elkaar en beginnen ze met dave te praten/schreeuwen. Iedereen moest iemand opscrijven die hij/zij vind dat diegene mag kiezen wel stel/koppel er weg gaat. Holly, scott, dave, kiezen Keith. Tara kiest Chrala, en Keith ook maar keith mag dus beslissen wie er weg gaat, en dan is het "volgende week in paradise hotel".... (je bent me wat verschuldigt.. ![]()
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hoop echt dat keith en tara eruit gaan, maar nog liever dave en charla. ben benieuwd hoe het gaat. |
![]() |
||
Citaat:
Ja Keith en Tara, ze groeien natuurlijk wel naar elkaar toe enzo! Je word gewoon closer met elkaar daar denk ik. Maar idd ze zijn liev saampjes ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben wel benieuwd wat die speciale verrassing is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het was 1 of 2 afleveringen ervoor denk ik, maar het kan ook zijn dat ik het niet goed heb gehoord, maar ik dacht het wel.. maja maakt niet uit.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben echt benieuwd, het wordt echt vreselijk vanvond denk ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben echt nieuwsgierig. |
![]() |
|
Ik denk niet dat het de laatste aflevering is. Bij veel van dit soort programma's heb je nog een aflevering dat ze gaan napraten over het programma en dan zie je ook hoe ze thuis zijn van hoe is t nu met hun enzo..net zoals bij temptation island.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is immers ook amper een kennismaking geweest met de mensen die erin kwamen. ach we zien wel, ik hoop het iig wel. |
![]() |
|
Jeeeeeee CHarla!
![]() ik durfde niet in deze topic te kijken, omdat ik dacht dat er iemand wel zou verklappen wie er zou winnen ![]() Maar ik vond het gister wel grappig ![]() ![]() ![]() Charla yeah ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
helemaal met dr eens dat ze het niet deelde met dave, zou ik ook niet gedaan hebben. keith en tara vind ik een ander verhaal, die zaten al de hele tijd op dezelfde golflengte. wel veel geld dat ze hebben gewonnen ![]() jammer genoeg was het echt de laatste aflevering en komt er geen terugblik meer ![]() mss komt er een paradise hotel 2? |
![]() |
||
Citaat:
haha Dave 1 van de eerlijkere die naait iedereen
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het zou wel heel erg leuk zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het ech goed dat Charla en Keith gewonnuh hebben!! Hihi. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar jammer genoeg komt er niet zo'n aflevering. wat mij betreft had het ook nog 8 maanden door mogen gaan. al was het dan nog moeilijk om af te kicken. het heeft ook erg lang gedraaid, 30 weken ofzo, das meer dan een half jaar ![]() echt vet lang, logisch dat ik ontwenningsverschijnselen heb. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
~ Paradise Hotel ~ sammiej | 54 | 10-12-2005 10:10 | |
Films, TV & Radio |
Paradise Hotel is back! levi's | 129 | 17-08-2005 14:40 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma deel 3 Verwijderd | 500 | 26-05-2004 08:10 | |
Films, TV & Radio |
News paradise hotel SimplyABoy19 | 3 | 20-05-2004 22:30 | |
Lifestyle |
lifestyle-spel Verwijderd | 495 | 02-03-2004 16:50 | |
Films, TV & Radio |
paradsie hotel ikaruz | 11 | 12-01-2004 18:58 |