Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2004, 16:29
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 30-04-2004 @ 17:16 :
wordt er nog op gereageerd?
Geen zin om te typen..maar niks bijzonders echt!
Oud 30-04-2004, 16:47
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 30-04-2004 @ 17:16 :
wordt er nog op gereageerd?
Kun je niet een samenvatting ergens op i-net lezen?

Na ik ben wel zo aardig om te vertellen vooruit..

Nou uh, Amy was er dus vorige week uit, en nu zijn dus holly scott, tara keith, en dave chrala samen.

Ze werden allemaal apart in een limo opgehaalt en daarna werden ze weer gekoppelt.
Dave bij Holly.
Scott en Tara
Keith en Charla.

Dave zei tegen Holly, Nee bla bla , jij en scott gaan er echt niet uit, iniedergeval niet door mij bla bla..
maar daarvoor had hij dat ook tegen keith gezegt!
Maargoed, elk groepje ging wat doen relaxen en eten enzo.
Daarna weer wisseling.
Dave en tara
Charla en scott
Holly en Keith

Holly en keith krgen best wel erge ruzie vooral over wat dave had gezegt
en verder was daar verder niet zo veel, daarna gingen ze terug naar het hotel
Keith was allemachtig kwaad ( net als Tara) op Dave en tara zegt een paar keer dat dave eruit moet, maar charla niet dus dat wordt moeiljik..
Keith zegt ook tegen Dave, Je gaat NU naar scott om te vertellen dat je alles liegt, of anders doe ik het.
Nou dave niet gedaan, maar keith en tara praten wel met scott en holly.
Later komen ze allemaal bij elkaar en beginnen ze met dave te praten/schreeuwen.
Iedereen moest iemand opscrijven die hij/zij vind dat diegene mag kiezen wel stel/koppel er weg gaat.

Holly, scott, dave, kiezen Keith.
Tara kiest Chrala, en Keith ook
maar keith mag dus beslissen wie er weg gaat, en dan is het "volgende week in paradise hotel"....

(je bent me wat verschuldigt.. )

Spoiler
Oud 30-04-2004, 17:39
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
dave is echt vaag aan het doen...
hij wil het spel TE goed spelen en nu heeft hij zich helemaal vast gelult..

van mij mogen scott en holly wel blijven..

in ieder geval scott
Oud 30-04-2004, 19:21
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Wat un naaistreek om net op HET moment af te kappuh
Oud 30-04-2004, 23:56
Verwijderd
ik denk dat keith toch voor scott en holly kiest
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 18:58
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Roxane schreef op 01-05-2004 @ 00:56 :
ik denk dat keith toch voor scott en holly kiest
let's hope
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 30-04-2004 @ 20:21 :
Wat un naaistreek om net op HET moment af te kappuh
zo gaat dat nou eenmaal, net gtst.
ik hoop echt dat keith en tara eruit gaan, maar nog liever dave en charla. ben benieuwd hoe het gaat.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 09:30
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
GVD! Gister weer Bah! Ik wil het volgunde week ech zien.....
Oud 07-05-2004, 10:10
.Pure
.Pure is offline
ik hoop zooo dat Keith en Tara winnen. Alles beter dan Dave.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:54
Signy
Signy is offline
Whoooo ik vind het nu wel spannend hoor, ik hoop serieus dat Keith en Tara gaan winnen. Tussen twee haakjes hebben zij wat, Keith loopt maar telkens met Tara te lebberen enzoo.. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind ze wel cool saampjes.

Dave is nog steeds vreselijk. Hij Mag Niet Winnen. Net goed, want hij wil ongelovelijk graag winnen, maar hij moet wel alles alleen doen want Charla steekt geen vinger uit.

Ik vond het leuk dat ze die foto's moeten inplakken, ik wist helemaal niet dat Charla 2 x (!) met Zack heeft gezoend... haha, heeft Amy daarom een hekel aan Charla..?

Oh en het was natuurlijk overduidelijk dat opeens de rest weer voor hun neus stond.
Oud 07-05-2004, 16:57
Love_Fulfilled
Citaat:
Signy schreef op 07-05-2004 @ 15:54 :
Whoooo ik vind het nu wel spannend hoor, ik hoop serieus dat Keith en Tara gaan winnen. Tussen twee haakjes hebben zij wat, Keith loopt maar telkens met Tara te lebberen enzoo.. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind ze wel cool saampjes.

Dave is nog steeds vreselijk. Hij Mag Niet Winnen. Net goed, want hij wil ongelovelijk graag winnen, maar hij moet wel alles alleen doen want Charla steekt geen vinger uit.

Ik vond het leuk dat ze die foto's moeten inplakken, ik wist helemaal niet dat Charla 2 x (!) met Zack heeft gezoend... haha, heeft Amy daarom een hekel aan Charla..?

Oh en het was natuurlijk overduidelijk dat opeens de rest weer voor hun neus stond.
Uhm ik ben met alles eens in je bericht, ik wou zowat hetzelfde gaan typen!!
Ja Keith en Tara, ze groeien natuurlijk wel naar elkaar toe enzo! Je word gewoon closer met elkaar daar denk ik. Maar idd ze zijn liev saampjes
Oud 07-05-2004, 19:05
summer1986
summer1986 is offline
Als ze dan toch de koppels gaan omgooien, dan wil ik dan Tara en Charla winnen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 20:04
Love_Fulfilled
Citaat:
summer1986 schreef op 07-05-2004 @ 20:05 :
Nee Keith moet ook winnen ja
Oud 08-05-2004, 10:25
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 07-05-2004 @ 21:04 :
Nee Keith moet ook winnen ja
Nou vooruit, die krijgt de troostprijs. Maar Dave...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 12:30
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Signy schreef op 07-05-2004 @ 15:54 :
Dan zou Amy ook een hekel aan de rest van de wijvuh mottuh hebben...waaronder Kristen, Kavita en Amanda.....Zach=hoer.
Oud 10-05-2004, 15:03
Verwijderd
weer terug van vakantie dus kan weer meepraten

owh echt leuk die aflevering van afgelopen donderdag. Ik weet al wie gaan winnen, maar ben toch benieuwd hoe ze op die vragen gaan reageren. Volgens mij wordt dat best wel heftig.
Ik vind het zo jammer dat het al de laatste aflevering is wat mij betreft had het nog jaren door mogen gaan. mss komt er nog wel een hele samenvatting ofzo. Ik hoop het.
Ik hoop dat charla gaat winnen, die zit er al het langste in en heeft er vind ik het meeste recht op. Dave het minste, vuile leugenaar. Keith en tara zijn een beetje irri met dat geplak, maar gaan opzich nog wel.

Citaat:
Dan zou Amy ook een hekel aan de rest van de wijvuh mottuh hebben...waaronder Kristen, Kavita en Amanda.....Zack=hoer.
ben het wel met je eens. maar amy zal een hekel aan charla hebben omdat zij samenwerkt met keith, tara en dave. Al is zij wel de eerlijkste van allemaal
Zack is idd een hoer. (wel een coole) hij zoende echt met ieder meisje daar. Als doen de meesten dat. Amy ook met alle mannen volgens mij. Ze waren de eerste weken ook nog niet echt een stelletje, 'we are nog married ' was het toch altijd. Ag het is en blijft een vaag programma.

Citaat:

ben dit helemaal met je eens. weet niet of keith en tara wat hebben. goede vrienden denk ik, ze zoenen daar allemaal met elkaar.
Die foto's was echt leuk, ook al die terugblikken enzo. Grappig om dat te zien.
En tuuk staat de rest er weer, zouden ze daar blijven ofzo. Ze moet elke week zowat terugkomen.

echt zin in donderdag
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:22
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 07-05-2004 @ 20:05 :
gaan ze dat echt doen dan?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Bloss0m schreef op 10-05-2004 @ 21:22 :
gaan ze dat echt doen dan?
geen idee, denk het eigenlijk niet.
ben wel benieuwd wat die speciale verrassing is.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 17:24
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 10-05-2004 @ 16:03 :
weer terug van vakantie dus kan weer meepraten

ben dit helemaal met je eens. weet niet of keith en tara wat hebben. goede vrienden denk ik, ze zoenen daar allemaal met elkaar.
Die foto's was echt leuk, ook al die terugblikken enzo. Grappig om dat te zien.
En tuuk staat de rest er weer, zouden ze daar blijven ofzo. Ze moet elke week zowat terugkomen.

echt zin in donderdag
Volgens mij zeiden ze een paar afleveringen geleden dat ze met elkaar naar bed zijn geweest.. dacht ik..
Oud 11-05-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Mariejen schreef op 11-05-2004 @ 18:24 :
Volgens mij zeiden ze een paar afleveringen geleden dat ze met elkaar naar bed zijn geweest.. dacht ik..
owh dat wist ik niet, was dat mss toen ze de koppels gingen maken en dat amy wegging? die aflevering hebben veel mensen niet gezien door de verwisseling van de tijden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:55
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 11-05-2004 @ 18:50 :
owh dat wist ik niet, was dat mss toen ze de koppels gingen maken en dat amy wegging? die aflevering hebben veel mensen niet gezien door de verwisseling van de tijden.
hehe nee die aflevering heb ik ook niet gezien..
Het was 1 of 2 afleveringen ervoor denk ik, maar het kan ook zijn dat ik het niet goed heb gehoord, maar ik dacht het wel..
maja maakt niet uit..
Oud 12-05-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Mariejen schreef op 11-05-2004 @ 20:55 :
hehe nee die aflevering heb ik ook niet gezien..
Het was 1 of 2 afleveringen ervoor denk ik, maar het kan ook zijn dat ik het niet goed heb gehoord, maar ik dacht het wel..
maja maakt niet uit..
nee maakt ook niet uit, we zien het wel hopelijk komt er nog een napraat met de gasten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:31
Verwijderd
het is vanavond echt de laatste aflevering volgens mij
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 13-05-2004 @ 14:31 :
het is vanavond echt de laatste aflevering volgens mij
ja jammer ja

ik ben echt benieuwd, het wordt echt vreselijk vanvond denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 13-05-2004 @ 14:58 :
ja jammer ja

ik ben echt benieuwd, het wordt echt vreselijk vanvond denk ik
ja owh ik denk dat het juist erg grappig gaat worden, er zijn veel mensen die tegen allemaal zijn. Keith zal vast leuke opmerkingen maken naar Amy, van kijk ik zit er nog in en jij niet meer.
Ben echt nieuwsgierig.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:33
Love_Fulfilled
Ik denk niet dat het de laatste aflevering is. Bij veel van dit soort programma's heb je nog een aflevering dat ze gaan napraten over het programma en dan zie je ook hoe ze thuis zijn van hoe is t nu met hun enzo..net zoals bij temptation island.
Oud 13-05-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 13-05-2004 @ 15:33 :
Ik denk niet dat het de laatste aflevering is. Bij veel van dit soort programma's heb je nog een aflevering dat ze gaan napraten over het programma en dan zie je ook hoe ze thuis zijn van hoe is t nu met hun enzo..net zoals bij temptation island.
ja maar temptation island en expeditie robinson zijn nederlands en geproduceert door sbs.
Er is immers ook amper een kennismaking geweest met de mensen die erin kwamen.
ach we zien wel, ik hoop het iig wel.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:00
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
nou

dat is het eindelijk afgelopen.

keith en charla die winnaar......

ik zou dave ook niets hebben gegeven.. want hij wou gewoon perse winnen.. en ja charla heb ut gewoon helemaal verdiend.
Oud 14-05-2004, 10:29
levi's
levi's is offline
Jeeeeeee CHarla!

ik durfde niet in deze topic te kijken, omdat ik dacht dat er iemand wel zou verklappen wie er zou winnen

Maar ik vond het gister wel grappig dat charla het geld niet deelde met dave zou ik ook doen. Je kan hem net zo goed een auto kopen na het programma ofzo. Ik zou echt geen 125000 dollar delen met iemand, omdat ik bevriend met diegene ben

Charla yeah
Oud 14-05-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
levi's schreef op 14-05-2004 @ 11:29 :
Jeeeeeee CHarla!

ik durfde niet in deze topic te kijken, omdat ik dacht dat er iemand wel zou verklappen wie er zou winnen

Maar ik vond het gister wel grappig dat charla het geld niet deelde met dave zou ik ook doen. Je kan hem net zo goed een auto kopen na het programma ofzo. Ik zou echt geen 125000 dollar delen met iemand, omdat ik bevriend met diegene ben

Charla yeah
wel beter dat charla gewonnen heeft, die gunde ik het wel het meeste van die 4.
helemaal met dr eens dat ze het niet deelde met dave, zou ik ook niet gedaan hebben.
keith en tara vind ik een ander verhaal, die zaten al de hele tijd op dezelfde golflengte.
wel veel geld dat ze hebben gewonnen

jammer genoeg was het echt de laatste aflevering en komt er geen terugblik meer

mss komt er een paradise hotel 2?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 12:52
Verwijderd
wat schattig dat keith emotioneel werd.
Ik ben tevreden over de uitslag, goed dar charla het geld heeft gehouden en ook terecht dat keith zn geld gedeeld heeft.

edit: die bekken die dave trok toen charla het met hem over het geld had, bahhh
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:07
DG
DG is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 05-02-2004 @ 20:56 :
Amy is een bitch.. trouwens de meeste mensen daar zijn vrij onderontwikkeld en wereldvreemd. Daardoor is het programma ook zo leuk om te kijken.

Van mij mag 1 van de eerlijkere mensen winnen, dat is dus Dave of Keith.

haha Dave 1 van de eerlijkere die naait iedereen
Oud 14-05-2004, 13:21
Verwijderd
ik snap niet waarom keith zei " I have a lot of growing up to do, thank..blabla onderhand amy". Wat een onzin? Amy en co heeft wat growing up to do lijkt me eerder?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:27
levi's
levi's is offline
Citaat:
mss komt er een paradise hotel 2?
Vast niet, en helemaal niet op de nederlandse tv...

Citaat:
die bekken die dave trok toen charla het met hem over het geld had, bahhh
haha, dat was echt grappig! dave: nee ik vind het helemaal niet erg dat je het geld niet aan me geeft charla: ik kan het aan je lippen zien, dat doe je altijd als je liegt

Citaat:
ik snap niet waarom keith zei " I have a lot of growing up to do, thank..blabla onderhand amy". Wat een onzin? Amy en co heeft wat growing up to do lijkt me eerder?
Dat zei hij zodat iedereen op hem stemde, lijkt me duidelijk
Oud 14-05-2004, 13:36
.Pure
.Pure is offline
Ben meer dan tevreden met de uitslag Ik gunde Charla en Keith de hoofdprijs het meeste.
Idd wel logisch dat Keith het deelt met Tara, van Charla vond ik het wel verassend maar zeker een goede keus!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
levi's schreef op 14-05-2004 @ 14:27 :
Vast niet, en helemaal niet op de nederlandse tv...
neej das waar, ik heb is naar de kijkcijfers gekeken en die waren helemaal niet zo goed volgens mij.
Maar het zou wel heel erg leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:52
Love_Fulfilled
Nou in Amerika komt het iig wel een 2e seizoen en in NL word het echt goed bekeken hoor!
Ik ben echt zo'n vaag mens..tijdens die speech van Keith ging ik huilen..die andere gingen ook huilen weetje en keith ook bijna dus daar ga je in mee
Oud 14-05-2004, 14:08
levi's
levi's is offline
Weet iemand hoeveel mensen er ongeveer per aflevering naar paradise keken?
Oud 14-05-2004, 14:39
TooskeDooske
TooskeDooske is offline
Citaat:
Roxane schreef op 14-05-2004 @ 14:21 :
keith probeerde stemmen te winnen daardoor
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 11:36
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 14-05-2004 @ 14:52 :
Nou in Amerika komt het iig wel een 2e seizoen en in NL word het echt goed bekeken hoor!
Ik ben echt zo'n vaag mens..tijdens die speech van Keith ging ik huilen..die andere gingen ook huilen weetje en keith ook bijna dus daar ga je in mee
Ik moest ook huiluh.... Mjaa...tijd vd maand ofzo he
Ik vind het ech goed dat Charla en Keith gewonnuh hebben!! Hihi.
Oud 15-05-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
levi's schreef op 14-05-2004 @ 15:08 :
Weet iemand hoeveel mensen er ongeveer per aflevering naar paradise keken?
afgelopen week ongeveer 380.000 mensen, andere weken ongeveer 300.000. lijkt mss wel veel maar als je dat in verhouding met andere programma's zet. jensen en only joling hadden bijna 2x zoveel kijkers. ik denk dat ze dat liever uitzenden.

Citaat:
ik ook bijna huil eigenlijk helemaal niet zo snel, dit raakte me wel. Ook toen desiree begon te huilen en iedereen weer vrienden werd.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:12
Love_Fulfilled
Citaat:
TooskeDooske schreef op 14-05-2004 @ 15:39 :
keith probeerde stemmen te winnen daardoor
Misschien maar volgens mij meende die het echt....en het is niet zeg maar om aardig te doen tegen Amy, maar hij heeft van haar iets geleerd!
Oud 17-05-2004, 20:07
Verwijderd
die aflevering dat amy eruit ging, wat is er toen tussen keith en amy gebeurd, ik zag dat ze bij hem voor roommate stond. iemand het toen gezien?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 13:56
742639
742639 is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 17-05-2004 @ 21:07 :
die aflevering dat amy eruit ging, wat is er toen tussen keith en amy gebeurd, ik zag dat ze bij hem voor roommate stond. iemand het toen gezien?
Ze wilde niet dat Scott tussen haar en Holly moest kiezen, omdat ze zeker wist dat Scott dan voor haar zou kiezen en Holly er dan uit moest gaan. En Dave vertrouwde ze helemaal niet meer, dus ging ze bij Keith staan.
Oud 19-05-2004, 14:00
levi's
levi's is offline
i Love Charla <3
Oud 19-05-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
742639 schreef op 19-05-2004 @ 14:56 :
Ze wilde niet dat Scott tussen haar en Holly moest kiezen, omdat ze zeker wist dat Scott dan voor haar zou kiezen en Holly er dan uit moest gaan. En Dave vertrouwde ze helemaal niet meer, dus ging ze bij Keith staan.
keej, ik dacht namelijk te lezen dat ze vrienden was met keith.

Citaat:
i Love Charla <3
geweldig joh
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 12:21
summer1986
summer1986 is offline
Is het nu echt afgelopen, en komt er geen 'kijk wat er nu met de kandidaten gebeurd is -aflevering'?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:07
Verwijderd
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2004 @ 13:21 :
Is het nu echt afgelopen, en komt er geen 'kijk wat er nu met de kandidaten gebeurd is -aflevering'?
jep, vanaaf komt patty's posse erin
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:10
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 20-05-2004 @ 14:07 :
jep, vanaaf komt patty's posse erin
He jammer, ik vind die afleveringen waar de kandidaten terugblikken altijd het leukst ... Enne, Patty's Posse komt er bij mij niet in!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
summer1986 schreef op 20-05-2004 @ 14:10 :
He jammer, ik vind die afleveringen waar de kandidaten terugblikken altijd het leukst ... Enne, Patty's Posse komt er bij mij niet in!
neej bij mij ook niet
maar jammer genoeg komt er niet zo'n aflevering.
wat mij betreft had het ook nog 8 maanden door mogen gaan. al was het dan nog moeilijk om af te kicken.

het heeft ook erg lang gedraaid, 30 weken ofzo, das meer dan een half jaar
echt vet lang, logisch dat ik ontwenningsverschijnselen heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten