Ik vind het wel leuk om een drukke dag te hebben. Maar zoals vandaag waar ik van 9 tot 5 op school zit, daarna nog boodschappen moet doen en dan vanaaf nog een berg huiswerk daar heb ik geen zin in.
En morgen van half 11 tot +/- 1 uur 's nachts praktijk op school> daar heb ik ook geen zin in....
13-05-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 11-05-2004 @ 00:05 : Drukke dagen vind ik over het algemeen het leukst, als ik maar geen verplichtingen heb.
Als ik een dag vol verplichtingen heb gehad dan voelt het wel lekker als het allemaal klaar is. En een drukke dag met gewoon veel leuke dingen voelt ook nuttig achteraf. Maar ik kan net zo goed een dag luieren en de dag achteraf nog steeds leuk vinden. Dus het verschilt een beetje per dag.
Ik heb ooit wat gelezen over m'n sterrenbeeld (Tweelingen) wat echt precies klopt: jij voelt je het best als je minstens twee dingen tegelijk doet
Ik heb het eigenlijk altijd druk, maar ik ben het gewend en vind het juist fijn.
Als het een leuke drukke dag is wel. Hangt dus totaal af van wat er die dag geplanned staat. Een dag volgepropt met afspraken met vrienden en leuke uitstapjes(concerten bijv!) vind ik een stuk leuker dan een dag waarop ik naar school moet, rijles heb, moet werken enz.
Soms vind ik het wel lekker om een drukke dag te hebben, zodat ik met een 'voldaan' gevoel terug kan kijken op wat ik allemaal gedaan heb (vb: huiswerk of opruimen) Soms heb ik van die dagen dat ik PERSE iets wil doen. Maarja... niks doen is ook wel eens lekker