Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Drukke dagen vind ik over het algemeen het leukst, als ik maar geen verplichtingen heb.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar wees gerust, ik ben al weer weg ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verschilt. Als ik een hele dag moet werken en naar school moet, dan kan ik echt tegen zo'n dag op zien.
Als ik een hele dag bezig ben met vrienden en trainen en andere dingen die ik leuk vind, vind ik dat echt geweldig ![]() Ik probeer iig om elke dag wel even iets te doen te hebben, zeker nu ik vrij heb voor examens, dan plan ik toch even een rijlesje, of danstraining oid zodat ik er elke dag zeker 1x even uit moet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Aangezien ik me ook snel verveel ![]()
|
Verwijderd
|
Druk zijn is op zich niks mis mee. Zeker niet als het echt allemaal perfect gaat (bv met openbaar vervoer, dat alles op elkaar aansluit) maar meestal is een drukke dag bij mij ook echt TE druk. Wat wel fijn is om het werk allemaal op maandag t/m woensdag te zetten zodat je dan de rest van de week kan relaxen.
|
![]() |
|
Hangt er heel erg vanaf waarmee ik het zo druk heb, dan.
Als het dingen zijn die leuk zijn om te doen, of waardoor ik met een gevoel van voldoening terug kan kijken op de dag, vind ik het wel leuk, ben ik de hele dag bezig met dingen die stomvervelend zijn om te doen en/of waarmee ik maar bezig blíjf (en dus geen voldoening uit kan halen), is het al gauw minder..
|
Het hangt ervanaf wat ik te doen heb op die drukke dag..
Als ik veel sport, dingen die ik leuk vind om te doen doe dan vind ik het ook leuk om een drukke dag te hebben. Is die dag gevuld met leren, dingen die ik niet leuk vind dan heb ik liever een rustige dag.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|