Advertentie | |
|
![]() |
|
leuk, mits het niet teveel is, of uitgesmeerd enzo...
ik vind het eigelijk eerder niet leuk als ze GEEN makeup ophebben... anders zijn ze ook amar lelijk over het algemeen...
||
Citaat:
Ik weet dat jij niet zo'n voorstander bent van mij of mijn posts (herrinner je nog 5 maanden geleden?) maar dat kun je best anders formuleren. Er zijn genoeg mensen die mij wel aardig vinden en het met mij eens zijn cq met mijn posts. Ik denk dat jij jezelf verder vernedert door make-up te dragen. Maarja. Ik zeg zonder aanleiding er verder niks van. Mensen vroegen om MIJN MENING. En die gaf ik. Problemen mee? Probeer ze op een fatsoenlijke manier op te lossen. Kind. Vrdmm, wat haat ik het als mensen opeens zo doen. Denk na. |
![]() |
||
Citaat:
Maar waarom heb ik gelijk een grote bek als ik een discussie met iemand voer? Wanneer heeft iemand een grote bek volgens jou? Waar ligt die grens? ---»»Edit. Bij alles wat ik hiervoor heb gezegd dacht ik dat het over de eerste post ging van mij en niet over die quote van Italianboy. Kschnapp««--- ![]() En nog over dat schelden... Ik heb nooit tegen je gescholden. En nooit een grote bek gehad ![]() Laatst gewijzigd op 04-06-2002 om 19:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
een beetje mag wel nagellakjes vink wel kjoet geoon soms eens een keer is koewl, maar nie gevlekt, geen panda effect, geen lippestift en nie teveel...
in een relatie zou ik me denk ik oowk heel ongemakkelijk voelen als een jongen meer makeupperig is als ik... kben nie zo heel vrouwelijk ofzow, ieuwh als de jongen meer met dat soort dingen bezig is dan ik zouk me dr vast aan ergeren
|
![]() |
Ok, ik probeer niet narrow minded te doen
![]() Het is extravagant, ik heb het niet zo op extravagant in het dagelijks leven. Maar als ik deze foto zo bekijk kan ik wel begrijpen dat sommige mensen dit mooi vinden (ik persoonlijk niet, hou meer van Ariërs ![]() ![]() Ik heb trouwens nog nooit een jongen gezien die make-up mooi had aangebracht, maar het hoeft dus niet per definitie lelijk te zijn. (fout is iets anders) Aan zwarte lippenstif/nagellak heb ik trouwens echt een hekel, maar dat komt omdat ik het met bepaalde mensen associeer. |
![]() |
||
Citaat:
Al die mannelijkheid die in de mode van tegenwoordig zit ![]() btw..dit is gewoon een opmerking niet om je aan te vallen hoor ![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 08:00. |
![]() |
|
Moooi! Maar de persoon in kwestie moet er wel een hoofd voor heben (zie Ieme, Jozzz, EPD) Discretie is gewenst, dus geen KISS-uitdossingen ofzo, maar een subtiel lijntje onder de ogen ofzo, met wat donkergrijze oogschaduw *WIII*
......sprak de fan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |