Oud 14-05-2004, 12:43
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-05-2004 @ 13:40 :
[afbeelding]

+ ik heb stiekum soulseek geinstalleerd op m'n stage en dik veel muziek gedownload nu moet k nog een goedkope memory stick hebben om de meuk mee naar huis te nemen
Doe ff je slks nick PM'm ofzo
Oud 14-05-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 14-05-2004 @ 13:43 :
Doe ff je slks nick PM'm ofzo
PM de joune 'ns ? Ik weet de mijne niet meer precies whaha
Oud 14-05-2004, 13:13
Verwijderd
gisterennacht nam ik na het werk aan de andere kant van de bar plaats en heb daar minimaal anderhalve fles wijn in mijn eentje soldaat gemaakt.alle andere collegas waren ook vrij van de kaart (de baas was er niet dus dan gaat het heemaal los ) en toen kwamen we op het idee om nog even naar de stad te gaan.
in de stad ben ik me te buiten gegaan aan tequila met als gevolg dat ik lichtelijk "out" ben gegaan
toen ben ik thuis gebracht door twee collegas die mij ook in bed hebben gelegd.
ze zeiden dat mijn mama een vrij vreemd gezicht trok toen ze mij de trap optrokken en mij in bed legden .
vervolgens heb ik de muur achter mijn bed ondergekotst,en de vuilnisbak volgekotst .
vanochtend werd ik wakker met een flinke koppijn,en kwam ik erachter dat ik naast mijn eigen gsm,nog een gsm in mijn broekzak had zitten ,die bleek van een van mijn collegas te zijn.
toen heb ik mijn kamer schoongemaakt en de ramen wijd opengezet,de stank is gelukkig weg...
nu zit ik hier koppijn te lijden en een beetje wazig te msn/forummen.
dat maakt mij een kotsende alcoholist met 2 gsms
Oud 14-05-2004, 13:41
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-05-2004 @ 13:40 :
[afbeelding]

+ ik heb stiekum soulseek geinstalleerd op m'n stage en dik veel muziek gedownload nu moet k nog een goedkope memory stick hebben om de meuk mee naar huis te nemen
een beetje mijn posts aanpassen kerel?
Oud 14-05-2004, 13:49
naan
naan is offline
ik ga zo de stad in posters ophangen voor een dnb feest hier in groningen.
Oud 14-05-2004, 13:53
Verwijderd
Ik ben naar school geweest en heb mijn laatste les ooit op de middelbare school gehad.
Toen ben ik met mijn schoolmattie naar de stad gegaan en hebben we geH&Md.
Daarna gesmikkeld bij Grand Café, een geitenkaas sandwich met een cappucino en nu ben ik thuis met mijn nieuwe rokje en ik ben op hem! <3
Oud 14-05-2004, 13:59
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Kaartje voor Thursday gekocht, geblowd..
En strax chil naar A'dam..
Oud 14-05-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 14-05-2004 @ 14:53 :
Ik ben naar school geweest en heb mijn laatste les ooit op de middelbare school gehad.
dat dacht ik vorig jaar ook
Oud 14-05-2004, 15:01
Glory
Glory is offline
Ik ben net even de winkels wezen tjekken in Amersfoort. Bah! Wat een saai gedoe, daar. Heel veel winkels met heel veel lelijke kleren
Oud 14-05-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 14-05-2004 @ 16:01 :
Ik ben net even de winkels wezen tjekken in Amersfoort. Bah! Wat een saai gedoe, daar. Heel veel winkels met heel veel lelijke kleren
Amersfoort is gewoon niks

Ehm.. ik sliep bij mijn vriendje dus vannacht en vanmorgen was heel gezellig Na het douchen en ontbijten en aankleden etc. ben ik rond een uur of 1 naar huis gefietst. Razendsnel was ik thuis. Thuis ben ik even naar de markt op het stadsplein gegaan maar het was weer eens niks. Thuis heb ik natuurlijk Oprah gekeken en het was een extra-leuke aflevering <3. En nu ben ik aan het forummen.

Fietsend-Oprah-Sletje dat ik toch ben.
Oud 14-05-2004, 15:29
guess what
guess what is offline
Ik had vanmorgen om negen uur 3 uur lang economie uitleg, wat wel handig was. Daarna ging ik naar de stad en lunchte bij een suf tentje en heb heel veel leuke spulletjes gekocht.
Zodalijk ga ik koken voor 2 vriendinnetjes en we gaan vanavond uit. Zulke dagen wil ik wel wat vaker
Oud 14-05-2004, 15:37
Otis
Otis is offline
Citaat:
! am mE schreef op 14-05-2004 @ 16:17 :
Thuis heb ik natuurlijk Oprah gekeken en het was een extra-leuke aflevering <3.
Fietsend-Oprah-Sletje dat ik toch ben.
Je kijkt echt elke dag he kuttie

Ik heb vandaag een handtekening onder mn cijferlijst gezet, ben met heel havo5 op de foto geweest en heb dramatische , emotionele gesprekken met leraren gevoerd.
daarna heb ik de dvd Thirteen gekeken en me geergerd aan die kleine snollen.Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik mn moeder meegesleurd naar Utrecht om te lowbudgetshoppen.
En nu ben ik weer thuis.
Oud 14-05-2004, 16:03
CryperA
CryperA is offline
Naar school geweest en het was vandaag LSD in weert en dus hebben we maar een hele dag in het park gehangen met een fleske canei toen ffkes naar de frietzaak en terug naar het park en toen naar huis en dadelijk werken.
Oud 14-05-2004, 16:16
sorry
sorry is offline
vandaag laatste school dag. veel bier gedronken voor dat we naar school gingen. in de pauze ook weer bier gedronken en na school ook bier gedronken. en ik ga zo skateboarden.
Oud 14-05-2004, 17:34
GRRR
GRRR is offline
Chickie opgehaald van haar werk. Wat drinken en wandelen, toen Troy gezien. Echt mooie film, dat Brad Pitt erin speelt is helemaal niet erg aangezien hij toch dood gaat Thuis aangekomen, Girl with a pearl earring opgezet maar heb daar nauwelijks wat van gezien. Laaaaang de liefde bedreven, net twee kleine verliefde pubertjes, ow wacht dat zijn we ook
10 uur wakker geworden omdat ik dacht dat iemand wilde inbreken, maar het was de klote energiemeter gast. Toen de hele dag weer als konijntjes van bil gaan Opgeruimd, gekookt, gegeten en nu chillen met koffie en een peuk. Straks leren.

ik ben huiselijk hah. damn
Oud 14-05-2004, 20:12
Glory
Glory is offline
Ik heb net de kippen van mijn vriendinnie gevoerd
Oud 14-05-2004, 20:22
Verwijderd
wtf brad pitt is juist c00l
toen de zon nog scheen heb ik buiten een boek over vliegtuigen in WO2 gelezen en na het eten ben ik vice city gaan spelen
Oud 14-05-2004, 21:11
Glory
Glory is offline
Ik ben nu een wijntje aan het drinken en om half elf ga ik CSI kijken

Dit maakt mij een zuipsnol zonder sociaal leven.

Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 21:18.
Oud 14-05-2004, 21:55
konflict
konflict is offline
ik heb vandaag eventjes gewerkt en nu drink ik een pilsje terwijl ik aan het forummen/msnen ben.

dit maakt mij tot een artyfarty muzikant die graag mag nadenken over de diepere betekenis van het zijn.
Oud 14-05-2004, 22:19
Verwijderd
ik heb uitgeslapen zoals gewoonlijk terwijl ik me voorgenomen had te gaan winkelen. toen heb ik een kop koffie gedronken, de laatste hand gelegd aan een lange brief aan mijn zielsverwant en de brief in de brievenbus gegooid, de muziek in mijn computer netjes in mappen georganiseerd, toen gaan werken, daarna met een vriendin koffie en kir gedronken op een terras en nu nog even internetten.
Oud 14-05-2004, 22:53
Verwijderd
w00t ik heb lost boys zitten kijken en nu ben ik te moe
Oud 14-05-2004, 22:54
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-05-2004 @ 23:53 :
w00t ik heb lost boys zitten kijken en nu ben ik te moe
Die wil ik ook zien.

Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 22:58.
Oud 15-05-2004, 09:05
Glory
Glory is offline
Ik heb vanacht echt waanzinnig vaag gedroomd (er kwamen zelfs forummers in voor, waarschijnlijk heeft dat te maken met gebrek aan sociaal leven). Nu ga ik ontbijten.
Oud 15-05-2004, 11:25
Laïs
Laïs is offline
Vrijdag :

Naar school. In de voormiddag 3 uur les gehad,1 uur studie.
In de namiddag bij Nederlands naar Alles Kan Beter gekeken.
Laatste 2 uur opendeuravond voorbereid. Nouuu.

Om 6 uur op school aangekomen. Witte wijn gedronken.
Naar ons lokaal gegaan,verkleed en ons ding gedaan. wat falikant mislukte.

Weer naar buiten, om half 8. Witte wijn gedronken. Foto's getrokken. terug naar binnen. weer ding opgevoerd.
naar buiten. gesmoord. niets van gevoeld.
rondgelopen op school.

naar nederlands toneel geweest. was grappig.

dan naar vrij podium. te warm. buikpijn. & te lang wachten.

om half 1 was ik thuis.

Vandaag :

om half 10 opgestaan. gegeten. gedoucht. in de tuin gezeten. gebeld met ziek vriendinnetje.
gegeten.
& sebiet weg.
Oud 15-05-2004, 11:42
timmeh
timmeh is offline
2 uur getraind \o/

en de rest van de dag ff stad in ofzo

en vanavond naar basketbal wedstrijd

:>
Oud 15-05-2004, 11:49
snoodaard
snoodaard is offline
Gister avond Judge Dredd gekeken en een fles rosé gedronken.
Toen naar de stad, wat gegeten. Gevallen met m'n fiets, moest wel, reed bijna de weg op tegen een auto aan.

Vandaag moet ik dus gaan kijken voor een nieuwe broek en ik ga een webcam kopen.

I rock!

Uh, ja wat maakt me dat ? Fuckable.
Oud 15-05-2004, 11:49
Nona
Nona is offline
Ik heb in een lelijke pyjama achter de pc gehangen en gedacht dat ik maar eens aan mijn werk moest beginnen. Vervolgens heb ik dat niet gedaan.

Ja, dat is mijn lifestyle wel zo ongeveer.
Oud 15-05-2004, 13:32
Susanne
Susanne is offline
Ik kom net uit bed, heb gisteren gala gehad van school, was weer supergezellig > er was champagneee. Er gingen allerlei roddels te ronde dat ik een jurk van 300 euro aan zou hebben, dus iedereen kijken naar wat ik aanhad Heb net een paar vaaaage smsjes ontvangen maar ik herken het nummer niet eens, het was weer een gezellig nachtje blijkbaar
En nu ga ik zo m'n accesoire van gisteravond wakker maken, vervolgens douchen en daarna fixen dat m'n vatti mij even naar de hockey brengt, moet nog spelen..
Oud 15-05-2004, 13:56
Orchid
Orchid is offline
Gesuft
Mijn moeder geholpen met boodschappen doen
Nog meer gesuft
Gelezen en bellen geblazen in de tuin
Nog meer gelezen en gesuft

Bah
Oud 15-05-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 14-05-2004 @ 14:53 :
Ik ook (gister dan)
Oud 15-05-2004, 14:13
summer1986
summer1986 is offline
Zit nog steeds in m'n pyjama Heeerlijk! Heb de was gedaan, wc's schoongemaakt, huiswerk gemaakt...msn, tv, blaadjes gelezen in de tuin.

Maar ik ben geen huisvrouw
Oud 15-05-2004, 15:23
ofniet
ofniet is offline
uitgeslapen & kleding gekocht
Oud 15-05-2004, 15:24
Verwijderd
vanmorge naar de sportclub geweest, gesport, gezwommen en in het turks stoombad gezeten, daarna in tha club op de band gechillt met sportdrank en de krant. Toen naar de stad geweest voor een expositie, thuis wat geleerd aan het water en gesleuteld zodat ik zo rijdend naar mn werk kan.
Oud 15-05-2004, 15:34
Verwijderd
mn drumstel mishandeld
internet (msn, saldo gecheckt, scholieren, asice)
tv

ohja en sorta veggie burgers gemaakt

Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 15:42.
Oud 15-05-2004, 15:37
Fog
Fog is offline
ik heb tot 1 uur geslapen toen vriendje ge smst, toen beetje beats gemaakt en gedraaid met een vriend en nu ben ik thuis en zo ga ik barbequen en zuipen en blowen met vriendinnen en dan gaan we pimpen in de stad.
Oud 15-05-2004, 15:40
Chimera
Chimera is offline
Gisteravond hockeytraining, met teamgenootjes wat wezen drinken, vanochtend balachelijk lang uitgeslapen en nu zit ik m'n grote huisschoonmaakactie weer tot in het oneindige uit te stellen terwijl ik me eigenlijk behoorlijk verveel.
Oud 15-05-2004, 16:12
Verwijderd
Gisterenavon samen met xje en snoodaard Judge Dredd gekeken. Daarna de stad ingegaan. Niet gegeten en weer naar huis gefietst.

Vanochtend opgestaan met een kater van hier tot tokio. Om 11:00 aan men huiswerk gegaan. Na 15 minuten mee opgehouden en maar gaan computeren. Ondertussen nog wat geschilderd.

Hmm Middageten en mezelf klaargemaakt voor werk. Blousse gestreken, pantalon gestreken, sloof gestreken en mezelf gedoucht en gescheert.

EN nu ben ik aan het wachten todat ik op de fiets kan en kan gaan werken.

Hmm nu ben ik dus een ijverige knul.
Oud 15-05-2004, 16:12
Verwijderd
in de tuin gezeten
in de tuin gelegen
op het dakterras gelegen

zomerfreakjuh <3
Oud 15-05-2004, 16:53
Glory
Glory is offline
Ik ben even naar Doetichem geweest en daar heb ik dingen gekocht. Zo net heb ik avondeten en veel zooi op het aanrecht gemaakt.
Oud 15-05-2004, 17:18
naan
naan is offline
vanochtend croissantjes voor mn vriendje en mij gemaakt, toen kwam een vriendin langs en hebben we met zn 3en vier afleveringen van CSI las vegas gekeken (hadden gisteren dvd box gehuurd met 12 afleveringen )
toen hebben we op t dakterras gezeten en daarna ben ik naar mn vader gegaan.
Oud 15-05-2004, 17:21
Glory
Glory is offline
Citaat:
biersmurfin schreef op 15-05-2004 @ 18:18 :CSI las vegas gekeken (hadden gisteren dvd box gehuurd met 12 afleveringen )
Ik heb ook CSI gekeken op dvd (seizoen 1) vandaag
Oud 15-05-2004, 17:38
Verwijderd
vandaag ben ik met twee forummers langs alle platenzaakjes van r'dam gegaan, gehoord over de fotoshoot van de een, heb ik 2 lp's op de kop getikt voor 1 euro en daarna heb ik pizza gegeten. en misschien ga ik zo naar waterfront.
Oud 15-05-2004, 17:48
Verwijderd
Tot kwart over 12 lag ik in bed te meuren. Na het gebruikelijke ochtendritueel heb ik met mijn vriendje gebeld. Daarna ben ik met mijn zusje naar de grote stad gefietst waar we wat hebben rondgelopen en niks gekocht want ik was mn portemonnee vergeten. Vervolgens hebben we op gehooked met een vriendin van mij en zijn we in het Vondelpark gaan chillen en daarna zijn we weer naar huis gefietst.

Lekker lauw lekker los.
Oud 15-05-2004, 18:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vroeg wakker geworden door een beenkramp (wat een tering gevoel). met m'n ouders naar motorhuis safe gegaan en wat coole bikes gecheckt (paars/blauwe drag star, BE MINE!). Daarna naar R'dam om een beetje te shoppen. haarverf gekocht bij black widow, gekwijld over schoenen die ik toch niet pas en met moeite uit de platenzaken gebleven (moet geld sparen )
Kibbeling gegeten bij de vismeiden, toen naar oma gegaan waar m'n kleine nichtje ook was. Zit nu onder de hemarookworst vetvlekken.
Thuis een briefje gevonden van de TPG. Heb weer iets gewonnen. Alleen geen idee wat. Mss een Peaches pakket met gesigneerde LP, T-shirt en buttons
En nu ben ik beastie liedjes aant luisteren als voorbereiding op morgen en straks ga ik een pizza eten.
Oud 15-05-2004, 18:10
Babette
Babette is offline
Ik heb gewerkt....geld verdienen, heb ik hard nodig!
Daarna ff gedouched en toen frietje gehaald in de stad!
En toen ff gerookt....en nou weer achter de pc! (Want mn ouders zijn weer thuis.........)
En ik mag vanaaf niet weg omdat ik gister tot 1u in de kroeg zat en ik niet weg mocht blijkt en ik moest er om 6u weer uit en dan mag ik van mn ouders zowiezo nooit tot laat....naja, 1u is niet laat, maar voor mn ouders wel en nou mag ik dus vanaaf niet weg....ze leren t ook nooit die ouders....
Oud 15-05-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 14-05-2004 @ 23:54 :
Die wil ik ook zien.
kom jij ook maar langs dan
Oud 15-05-2004, 18:38
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Zowat het hele assortiment aan lakjurkjes aangehad bij BarNes, daarna uiteindelijk met niks weer naar Bergen op Zoom gegaan. En daar een jurkje gekocht.
Oud 15-05-2004, 18:43
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 15-05-2004 @ 19:35 :
kom jij ook maar langs dan
Ik ben daar toe in staat, hoor
Dus noooo big talking
Oud 15-05-2004, 18:50
Verwijderd
uitgeslapen
ge*****
gedoucht
aangekleden
geforumt
niet geleerd
geBBQt

en nu zit ik weer hier
Oud 15-05-2004, 18:56
justakid
justakid is offline
-ik werd rond half 10 uit me bed getrild door een mannenstem door een luidspreker op t voetbalveld verderop
-ontbeten gechilled
- geforemd
- gedouched/ (schaars) aangekleed
- al zonnend geleerd in de tuin
- muziek geluisterd
- gegeten
- nu weer forumen

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten