Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een siezoen in 5 uur en kwart ongeveer???
nu je dat zegt dat kan best kloppen ja! als ik toen destijds op een zaterdag ochtend rond uur of 10 begon was dat seizoen ongeveer smiddags afgelopen ja. Ja 5 uur kan best kloppen. maar ja continue druken he en goede beslissingen nemen enz. Al die berichten die je krijgt zijn vaak niet boeiend dus klik je maar. Blessures en uitslagen zie je toch wel. tja wat was ik toen VER, mijn savegam was ook ERG GROOT (MB) |
![]() |
|
Ik speelde vroeger ook altijd Championship Manager (93/94 Italie is geloof ik mijn oudste), heb het vervolgens jarenlang niet gedaan, omdat ik die windows-gamemode niet trok.
Tot op een paar weken terug toen ik een vriend 01/02 zag spelen. Toch maar weer het spelletje gekocht. Ik heb nu al een paar keer met Vitesse het spelletje geprobeerd te winnen, weet al behoorlijk wat goede en goedkope spelers (Olic van Zagreb is superb, scouten en dan kopen voor 3.1 op clausule - en Julius Aghahowa natuurlijk), maar ik ben nog niet bepaald succesvol. Paar vraagjes. 1. Hoe trainen jullie je spelers? Wie laat je wat doen en waarom? Welke coach zet je op welk gebied? En hoe kan je zien dat het werkt? 2. Bij de tactiek kan je van alles instellen. Vrije rol. Mandekking. Dat spelers maar een bepaalde kant op spelen. Noem maar op (ik heb het spel niet op deze computer). Wanneer moet je wat instellen? Hoe doen jullie dat en waarom? 3. Wat is het verschil tussen AC SC in de praktijk? Want ik weet wel dat de een gewoon aanvaller en de ander spits is, maar ik vraag me af hoe je met dat gegeven je tactiek bepaalt.
||
Juist ja.. Ik speel gemiddeld 1 seizoen in de week. Meestal speel ik zondagmiddag wel een tijdje aan een stuk, maar echt geen seizoen.
Citaat:
2. Tactiek zelfde als training. Niet echt veel. Zet meestal bij algemeen ofzo, de optie hard tackle. Speel op normaal, sta ik achter zet ik aanvallend in de wedstrijd. Meestal speel ik 4-4-2 en schakel ik in de wedstrijd over naar 3-4-3 ofzo. 3. Een spits zal waarschijnlijk aanvallender spelen ofzo. Een AC kan vaak ook op links of rechts uit de voeten en een spits niet? Weet het niet zeker maar volgens mij wel. Ook kan een AC achter de spits spelen geloof ik.... Helaas is me PC nu niet echt fit en kan ik geen CM spelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ze meoten denk wennen aan elkaar, en laat ze ff goed trainen he. |
![]() |
||
Citaat:
Bedankt voor de reactie trouwens, Dennisinho.
|
Is er al weer wat bekend van de nieuwe versie van CM? Can't wait, alleen wel jammer dat ik dan Watford na nu al 17 seizoenen dan moet opgeven... Of zou ik de savegame kunnen openen in de volgende versie?
||
Citaat:
En die savegame kan je niet verplaatsen naar het nieuwe spel neem ik aan. 17 jaar is lang joh, mijn hoogste is hooguit 4 jaar denk ik en dan heb ik het wel gezien(wordt het onrealistisch). Toevallig ben ik nu ook met Watford aan de slag ![]() |
![]() |
|
17jaar is wel lang ja, maar ik vind het nog wel steeds leuk! Ik heb nu echt mijn eigen team, en weet zelfs over welke spelertjes ze het hebben in mijn reserveteam. Die komen trouwens ook gewoon in de basis bij Manchester United terecht enz. Echt gaaf! Mijn technische staf zijn ook allemaal oud-spelers!
|
![]() |
jo,
ik ben met plymouth uit de engelse 3e divisie en ta na 33 wedsrtijden lekker 3e, gaat goed, ik heb hose gekocht en krijg ook banbagida. ls je nog spelers wil hebben: -harashimowisz,stripeikis, kamouna, (joe) cole, (alan) smith
|
Ik probeer nu met Foggia (Serie C2b ofzow
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. tegen sterke tegenstander laat ik weleens 2 verdedigers op de man spelen en 2 vrije verdedigers, verdere stel ik niet veel in, alleen de algemene zaken 3. AC kan je ook bijvoorbeeld achter de spits nog zetten alleen zal ie verdedigende taken niet echt doen denk ik |
![]() |
||
Citaat:
SC = Scorende spits, moet je in de punt zetten voor de doepunten. (Tsigalko bijv.) FC = Ook een spits, maar kaatst ook en doet meer dan alleen scoren, kan je dus ook achter de spits kwijt. (Sjevtsjenko) AMC = man voor achter de spits. Veel assists en scoort ook regelmatig. Ook op MC positie inzetbaar, maar doet weinig verdedigend werk. (Rui Costa)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 14:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() gewoon als ze iets aanbieden (rond 30 miljoen ofzo) kijken bij ruilen en dan 5 duurste spelers selecteren, aanbieden, ze doen een nieuw bod en dan afwijzen met "totaal onacceptabel", en dan krijg je later een bod dat veel hoger is (weet niet meer zeker of het zo moet, dacht 't wel) |
![]() |
|
hier nog effe 2 kleine truukjes
misschien ken je ze al maar ik vind ze best wel de moeite waard om effe te plaatsen 1: meer spelers in europeese wedsrijden. plaats een aantal dagen voordat je de 25 spelers moet kiezen wat spelers in het 2de. houdt de 25 spelers die je zeker europees wilt laten spelen in het 1ste, als je nu de spelers moet selecteren pak dan die 25 1ste elftal spelers, bij de eerst volgende europeese wedstrij haal je de spelers die je in het 2de hebt gezet terug naar het 1ste. als het goed is kun je die nu ook europees laten spelen even als alle andere 2de elftal spelers 2: meet tranvervrije spelers bekijken (voor engelse versie) klik op de optie zoeken (of find zoals ie bij engelse versie heet) en dan typ je bij zoeken op spelersnaam NO in, hierna jkrijg je een lijst met allemaal spelersnamen waar de letters NO invoorkomen maar ook krijg je nu een hoop spelers die NO club hebben (hier taan veel spelers tussen die je normaal niet zo snel zal vinden) |
![]() |
||
Citaat:
later nog een geprobeerd met paar andere landen (nederland, brazilie) en ben zo toch een paar talentjes tegen gekomen dus typ niet NO in maar een gewoon een landnaam hierna krijg je spelers die afkomstig zijn uit dan land gegeven met de club helemaal achteraan staan de spelers zonden club maar kijk toch effe alle pagina's na wat er staan ook enkele spelers zonden club op eerdere pagina's maar het meerendeel staat toch achteraan |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
championship manager kennyke16 | 7 | 02-09-2002 12:32 | |
Games |
championship manager 01-02 OLD DIRTY BASTERD | 4 | 28-06-2002 16:09 | |
Games |
Wie kan me wat vertellen over Championship Manager 6 voor de PC??? King_Jaspa | 28 | 03-03-2002 23:24 | |
Games |
Championship manager 01-02 kvaklaas | 1 | 10-10-2001 12:54 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 7 | 23-09-2001 21:42 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 1 | 20-09-2001 21:45 |