Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2002, 18:01
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
ik heb me via de editor een eigen team gecreërd, met mezelf als sterspeler

aan begin van seizoen heb ik me overal de jeugdspelers weggekocht + nog wat oudere spelers voor de jongere te begleiden

wie van jullie heeft ook wel eens een eigen team gemaakt

ik weer zogauw mijn spelers niet meer, maar ik zal vrijdag een printscreen plaatsen (staat namelijk op pc op school en ik zit vrijdag pas weer achter die PC.)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2002, 19:53
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Mwah, de Engelse competitie vind ik op zich wel leuk om mee te spelen. Speel nu weer met Manchester United ff, omdat ik bijna elk fatsoenlijk land al keer mee heb gespeeld. Maar de werkvergunningen vind ik wat minder, veel spelers kun je niet contracteren. Tsigalko bijvoorbeeld....

Spaanse mag je maar 3 niet europese spelers opstellen. Als je een echte uitdaging wilt moet je met Atletic Bilbao spelen. Daar mag je alleen Baskische spelers kopen, is ook in het echt zo....

Speel nu dus met Manchester United, zit in de kwartfinale tegen Barcelona. 1e wedstrijd 4-0 gewonnen, 2e moet ik nog spelen maar is maar een kwestie van formaliteit. Competitie doe ik aardig mee, sta nu 2e maar alle kansen nog in zicht. De supercup had ik al met 5-1 van Liverpool gewonnen, de League finale van Liverpool verloren met 2-1 en zit in de halve finale van de FA Cup. Kortom, op naar de treble

Topscorer: Ruud van Nistelrooy met 38 uit 42 wedstrijden(geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 15:08
jelles
jelles is offline
Wanneer komt de nieuwe Championsship Manager uit?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 19:12
Bean
Bean is offline
Citaat:
jelles schreef:
Wanneer komt de nieuwe Championsship Manager uit?
Waarschijnlijk bij het nieuwe seizoen?
Oud 05-06-2002, 14:41
Ji Sung Dennis
Juist, lijkt mij ook wel handig ja gezien met de transfers he... moet wel een beetje zelfde samenstellingen zijn. Meestal komt hij zo rond Oktober uit, dus dat wordt nog 4 maandjes met de oude CM spelen

Heb trouwens de double gewonnen met Manchester United. Laatste speeldag nog kampioen geworden, thuis van Liverpool gewonnen met 3-0 en Arsenal verloor met 2-1 van Charlton dat dankzij die zege niet alleen niet degradeerde maar mij ook ernorm hielp En daarvoor had ik de FA Cup al van West Ham gewonnen. Iedereen is lovend over mij, vooral Ruud van Nistelrooy die in 65 wedstrijden 59 keer heeft gescoord. Is Engels speler van het jaar, Europees aanvaller en wereld aanvaller van het jaar!

Belangrijkste aankopen: Chiotis, Mills, Koreaanse verdediger(zal wel Kim heten) Heardgreaves. Tijdens het seizoen had ik Bruggink en Huntelaar van PSV al gekocht, en Lunden en Kallstrom gehaald uit Scandinavie.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:51
Ji Sung Dennis
Oke, hier een screenshotje

Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:59
jelles
jelles is offline
Ik snap niet waarom mensen gaan spelen met een ''topclub'', dan er is toch niets aan, het is juist leuk om van een laaggeklasseerde ploeg hoog te eindigen en prijzen pakken.
Geen arsenel, manchester of zo iets, kies gewoon een kleine club, dan kan je bewijzen of je het goed kan ja of nee!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:05
Ji Sung Dennis
Omdat ik al allerlei clubjes nu onderhand wel heb gedaan.... maar oke, zal wel eens weer met een klein clubje spelen. Zeg maar waar ik moet soliciteren
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:07
Ji Sung Dennis
Omdat ik al allerlei clubjes nu onderhand wel heb gedaan.... maar oke, zal wel eens weer met een klein clubje spelen. Zeg maar waar ik moet soliciteren. Als het maar geen ajaks is
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 17:16
jelles
jelles is offline
een ploeg uit de Goudengids divisie, veendam ofzo, als je daar een ploeg van kan krijgen dat in de CL speelt en om de titel meespeelt heb je wat bereikt............

niet dan?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 11:28
Nordens Konge
Nordens Konge is offline
Ben nu in het zevende seizoen, met Real Zaragoza ....Het schiet alleen niet echt op. In al die jaren alleen nog maar de beker en de UEFA cup gewonnen.

Trouwens wel een supertalent aan de selectie toegevoegd, n.l. Anatoli Guerk, een Russische spits, die in het begin bij Anderlecht speelt (dacht ik)

em, zal ff m'n elftal neerplanten:

DM Pablo Llorca
VL Joan Capdevilla
VR Jordi Ferron
VC Alexey Baga
VC Luis Cuartero
MC Andres Nicolas Oliveira
MC Andres D"allessandro
MC Ricardo Quaresma
VMC Matias Almeyda
AC Anatoli Guerk
AC Helder Postiga
Oud 06-06-2002, 21:37
Ji Sung Dennis
Relatieve onbekende namen op Almeyda na dan. Niet echt veel aankopen gedaan? Dat vind ik juist de uitdaging, wil altijd zo`n 3 aankopen doen.

Speel nu met Compostela, een Spaanse club uit de 2e divisie na de Primera Division zeg maar. Zit nu eind december, met 17 wedstrijden achter me en sta op de 1e plek op 2 punten voor op Sociedad B en 4tal clubs op 4 punten. Spannend dus...

Aankopen had ik nog niet gedaan, simpelweg omdat je de tijd er niet voor hebt. Veel spelers eerst scouten, en tegen die tijd is de transferdeadline al voorbij! Tsigalko proberen te halen, maar die kan ik niet krijgen voor 5 miljoen gulden. Heb nu een fins aanvaller, Santahuhta gehaald, en Nuyts transfervrij gehaald.

Team ziet er leuk uit, speel zo:
Dida
Pinillos-Biscay-Chema-Castineiras
Pedro Aguado-Ruben-Pignol-Cotrofe
Anxo-Mino

Verder zijn Rodri, Adriano en Sergio ook nuttige spelers die elk moment in kunnen vallen.
Als je ff niet weet met welke club je moet spelen, raad ik je Compostela aan!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 09:43
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Wie weet er nog een leuke ploeg die hij mij kan aanraden om mee te spelen????
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 11:17
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:
euhhh...........
leuke.....fortuna???
Die kan goed worden,
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:08
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:

euhhh...........
leuke.....fortuna???
Die kan goed worden,
fortuna heb ik mee gespeelt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:59
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:
nou bedankt voor de vele reacties

maar ik heb ondertussen al een club gevonden
ik zit nu bij San Jose Earthquakes (Amerika)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 07:09
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
pff als ik door was gegaan he met 99/00 en 01/02 opgeteld zat ik nu ff serieus in seizoen 59/60 ofzo.

Ik ben 2 keer tot rond de 19/20 gekomen en keer tot 12/13 en aantal games bij 03/04.
Allemaal met mijn club; AJAX haha
Keer bij excelsior geweest enz.

Ja en toen ik bij 19/20 zat was ik totaal 4 dagen bezig ofzo.
4x 24 uur dus.
HEEL VERSLAAFD.
Nu minder maar ik speel het weer.....
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:24
bloempju
bloempju is offline
Ben nou met mn 15e seizoen bezig, en de totale tijdsduur zit nu net over de 9dagen!!! Echt ziek...
Oud 12-06-2002, 10:32
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:

Ja en toen ik bij 19/20 zat was ik totaal 4 dagen bezig ofzo.
4x 24 uur dus.
HEEL VERSLAAFD.
Nu minder maar ik speel het weer.....
Jeuzus dus doe je over 18 seizoenen maar 4 dagen? Dat is 1 seizoen in 5 1/3 uren, dan ga je wel heeel erg snel
Oud 12-06-2002, 13:00
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
een siezoen in 5 uur en kwart ongeveer???
nu je dat zegt dat kan best kloppen ja!
als ik toen destijds op een zaterdag ochtend rond uur of 10 begon was dat seizoen ongeveer smiddags afgelopen ja. Ja 5 uur kan best kloppen.

maar ja continue druken he en goede beslissingen nemen enz. Al die berichten die je krijgt zijn vaak niet boeiend dus klik je maar.
Blessures en uitslagen zie je toch wel.
tja wat was ik toen VER, mijn savegam was ook ERG GROOT (MB)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 19:28
Simon
Simon is offline
Ik speelde vroeger ook altijd Championship Manager (93/94 Italie is geloof ik mijn oudste), heb het vervolgens jarenlang niet gedaan, omdat ik die windows-gamemode niet trok.

Tot op een paar weken terug toen ik een vriend 01/02 zag spelen. Toch maar weer het spelletje gekocht.

Ik heb nu al een paar keer met Vitesse het spelletje geprobeerd te winnen, weet al behoorlijk wat goede en goedkope spelers (Olic van Zagreb is superb, scouten en dan kopen voor 3.1 op clausule - en Julius Aghahowa natuurlijk), maar ik ben nog niet bepaald succesvol.

Paar vraagjes.
1. Hoe trainen jullie je spelers? Wie laat je wat doen en waarom? Welke coach zet je op welk gebied? En hoe kan je zien dat het werkt?
2. Bij de tactiek kan je van alles instellen. Vrije rol. Mandekking. Dat spelers maar een bepaalde kant op spelen. Noem maar op (ik heb het spel niet op deze computer). Wanneer moet je wat instellen? Hoe doen jullie dat en waarom?
3. Wat is het verschil tussen AC SC in de praktijk? Want ik weet wel dat de een gewoon aanvaller en de ander spits is, maar ik vraag me af hoe je met dat gegeven je tactiek bepaalt.
Oud 14-06-2002, 21:50
Ji Sung Dennis
Juist ja.. Ik speel gemiddeld 1 seizoen in de week. Meestal speel ik zondagmiddag wel een tijdje aan een stuk, maar echt geen seizoen.

Citaat:
Paar vraagjes.
1. Hoe trainen jullie je spelers? Wie laat je wat doen en waarom? Welke coach zet je op welk gebied? En hoe kan je zien dat het werkt?
2. Bij de tactiek kan je van alles instellen. Vrije rol. Mandekking. Dat spelers maar een bepaalde kant op spelen. Noem maar op (ik heb het spel niet op deze computer). Wanneer moet je wat instellen? Hoe doen jullie dat en waarom?
3. Wat is het verschil tussen AC SC in de praktijk? Want ik weet wel dat de een gewoon aanvaller en de ander spits is, maar ik vraag me af hoe je met dat gegeven je tactiek bepaalt.
1. Trainen doe ik eigenlijk alleen op algemeen. Spitsen zet ik meestal wel op shooting en de trainers laat ik gewoon zo voor wat het is. Je kan zien dat het werkt, als je een tijdje op shooting traint met een spits. Na een tijdje wordt het getal toch wel hoger naarmate het seizoen vorderd.

2. Tactiek zelfde als training. Niet echt veel. Zet meestal bij algemeen ofzo, de optie hard tackle. Speel op normaal, sta ik achter zet ik aanvallend in de wedstrijd. Meestal speel ik 4-4-2 en schakel ik in de wedstrijd over naar 3-4-3 ofzo.

3. Een spits zal waarschijnlijk aanvallender spelen ofzo. Een AC kan vaak ook op links of rechts uit de voeten en een spits niet? Weet het niet zeker maar volgens mij wel. Ook kan een AC achter de spits spelen geloof ik....

Helaas is me PC nu niet echt fit en kan ik geen CM spelen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 21:02
luke skyfarter
luke skyfarter is offline
is het feitelijk genoeg met een sterrenploeg te hebben of komt er meer bij kijken?ik speel nu met man utd en verlies zelfs tegen charlton,ik heb figo,ballack,vieri,nesta,cannavaro en verlies dus nog steeds matchen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:08
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
luke skyfarter schreef:
is het feitelijk genoeg met een sterrenploeg te hebben of komt er meer bij kijken?ik speel nu met man utd en verlies zelfs tegen charlton,ik heb figo,ballack,vieri,nesta,cannavaro en verlies dus nog steeds matchen.
triest??
Ja ze meoten denk wennen aan elkaar, en laat ze ff goed trainen he.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 08:26
Simon
Simon is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:

triest??
Ja ze meoten denk wennen aan elkaar, en laat ze ff goed trainen he.
Laat ze ff goed trainen? Hoe laat je ze ff goed trainen dan? Hoe doe jij dat?

Bedankt voor de reactie trouwens, Dennisinho.
Oud 17-06-2002, 08:29
Verwijderd
Ik was verlslaaf totdat we adsl kregen. Mijn broertje heeft m'n safegame gewist Zat in 2005 met PSV had alles al gewonnen wat je met hun kon winnen. 3x AC, 2 LK, 1CL, 1UEFA 3NSC 2ESC 1WB
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:27
Bean
Bean is offline
Is er al weer wat bekend van de nieuwe versie van CM? Can't wait, alleen wel jammer dat ik dan Watford na nu al 17 seizoenen dan moet opgeven... Of zou ik de savegame kunnen openen in de volgende versie?
Oud 18-06-2002, 22:50
Ji Sung Dennis
Citaat:
Bean schreef:
Is er al weer wat bekend van de nieuwe versie van CM? Can't wait, alleen wel jammer dat ik dan Watford na nu al 17 seizoenen dan moet opgeven... Of zou ik de savegame kunnen openen in de volgende versie?
De nieuwe versie zal zo rond Oktober/November verschijnen net als normaal denk ik. Schijnt dat er tijdens de wedstrijd anders gaat uitzien, er komen wat meer optie`s voor contracten geloof ik en meer contact met media zo ik heb gelezen.

En die savegame kan je niet verplaatsen naar het nieuwe spel neem ik aan. 17 jaar is lang joh, mijn hoogste is hooguit 4 jaar denk ik en dan heb ik het wel gezien(wordt het onrealistisch). Toevallig ben ik nu ook met Watford aan de slag
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 21:59
Bean
Bean is offline
17jaar is wel lang ja, maar ik vind het nog wel steeds leuk! Ik heb nu echt mijn eigen team, en weet zelfs over welke spelertjes ze het hebben in mijn reserveteam. Die komen trouwens ook gewoon in de basis bij Manchester United terecht enz. Echt gaaf! Mijn technische staf zijn ook allemaal oud-spelers!
Oud 28-06-2002, 14:24
chiem
chiem is offline
jo,
ik ben met plymouth uit de engelse 3e divisie en ta na 33 wedsrtijden lekker 3e, gaat goed, ik heb hose gekocht en krijg ook banbagida. ls je nog spelers wil hebben:
-harashimowisz,stripeikis, kamouna, (joe) cole, (alan) smith
Oud 03-07-2002, 16:07
Kirk22
Kirk22 is offline
Ik probeer nu met Foggia (Serie C2b ofzow )uit het slop te geraken... Foggia is het moeilijkst van allemaal schijn, vandaar. Met Milan voor de 5e keer op rij de wereldbeker winnen en voor de 7e keer in 10 jaar de CL, da's ook niet alles.
Oud 08-07-2002, 17:54
Ji Sung Dennis
Ídd, heb het ook gehoord van iemand dat Foggia het moeilijkste zou zijn. En dat terwijl die club nog met Brain Roy paar jaar geleden nog in de Serie A speelde! Ga daar ook eens een keer mee beginnen, eerst nog me klus bij Atleticio Madrid klaren.....
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:06
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Dennisinho schreef:
Ídd, heb het ook gehoord van iemand dat Foggia het moeilijkste zou zijn. En dat terwijl die club nog met Brain Roy paar jaar geleden nog in de Serie A speelde! Ga daar ook eens een keer mee beginnen, eerst nog me klus bij Atleticio Madrid klaren.....
en omdat die ploeg in zo'n korte tijd zo hard is gekelderd, zitten ze nu met oude, overbetaalde prutsers... ga er maar aan staan.
Oud 09-07-2002, 16:19
Ji Sung Dennis
Laat ff weten als je iets bereikt hebt of ontslagen bent
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Simon schreef:
Paar vraagjes.
1. Spelers onder 24 die niet elke wedstrijd spelen laat ik alles vol trainen behalve goalkeeping, jonge keepers hetzelfde maar met goalkeeping vol. Spelers die wel elke wedstrijd moeten opdraven laat ik conditie op half, tactics op laag en de andere 2 vol
2. tegen sterke tegenstander laat ik weleens 2 verdedigers op de man spelen en 2 vrije verdedigers, verdere stel ik niet veel in, alleen de algemene zaken
3. AC kan je ook bijvoorbeeld achter de spits nog zetten alleen zal ie verdedigende taken niet echt doen denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:10
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Supermach schreef:

3. AC kan je ook bijvoorbeeld achter de spits nog zetten alleen zal ie verdedigende taken niet echt doen denk ik
AC?
SC = Scorende spits, moet je in de punt zetten voor de doepunten. (Tsigalko bijv.)
FC = Ook een spits, maar kaatst ook en doet meer dan alleen scoren, kan je dus ook achter de spits kwijt. (Sjevtsjenko)
AMC = man voor achter de spits. Veel assists en scoort ook regelmatig. Ook op MC positie inzetbaar, maar doet weinig verdedigend werk. (Rui Costa)
Oud 17-07-2002, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

AC?
SC = Scorende spits, moet je in de punt zetten voor de doepunten. (Tsigalko bijv.)
FC = Ook een spits, maar kaatst ook en doet meer dan alleen scoren, kan je dus ook achter de spits kwijt. (Sjevtsjenko)
AMC = man voor achter de spits. Veel assists en scoort ook regelmatig. Ook op MC positie inzetbaar, maar doet weinig verdedigend werk. (Rui Costa)
Barbaren, aanvallen is de beste taktiek gewoon om te winnen. Verdediging boeit geen ruk, of je nu 3 of 5 verdedigers op stelt maakt niets uit. Ik was PSV en me mensen waren nogal moe. Dus ik stond 2-0 voor tegen emmen. Haal 2 aanvallers eruit en zet 2 verdegiger erin (Ooijer en Lamey) niet de minste dus. En in de goal stond Nigmatulian. Andere verdedigers: Chivu, Bouma en Paoblo. En is verlies de wedstrijd met 4-3. Nou fijne verddiging dus. Aanvallen:v 3-4-3 werkt er goed. Ben nu overigens wel gedwongen om zo te spelen. Heb erg veel middenvelders. Weinig verdedigers en 3 wereldspitsen (Morientes, Anelka en Kezman) Jantje zit op de bank samen met andere Jantje
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:11
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Barbaren, aanvallen is de beste taktiek gewoon om te winnen.
wat maakt mij dan een barbaar? Ik speel 3 5 2 (3 DC op lijn, 2 DMR/L, 2 CM, 1 AMC en 2 SC) en dat gaat prima, zolang je maar balans houd.
Oud 17-07-2002, 18:39
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Ik speel 3 5 2 (3 DC op lijn, 2 DMR/L, 2 CM, 1 AMC en 2 SC) en dat gaat prima, zolang je maar balans houd.
zo speel ik ook het liefst
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:28
Bean
Bean is offline
Nah, ik speel 4-1-2-1-2 das echt een standaard tactiek met veel overwicht!
Oud 18-07-2002, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

wat maakt mij dan een barbaar? Ik speel 3 5 2 (3 DC op lijn, 2 DMR/L, 2 CM, 1 AMC en 2 SC) en dat gaat prima, zolang je maar balans houd.
Jah zo heb ik ook een tijdje gespeelt. Maar ik vind het zonde om Kezman op de bank te zetten
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:38
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Bean schreef:
Nah, ik speel 4-1-2-1-2 das echt een standaard tactiek met veel overwicht!
op 1 of andere manier vind ik 4 verdedigers teveel, omdat in het spel juist aanvallers goed te krijgen zijn, en verdedigers een dtuk minder. Heb dus liever een fr of fl op links / rechts. Kweetni, DR's kan je ook DCR kwijt, dus ik heb liever 3 verdedigers... hoef ook maar 3 te zoeken, wat al lastig genoeg is op het hoogste nivo. (Nesta en Samuel verlaten meestal Lazio en Roma toch niet)

Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:04
Verwijderd
whaha, ik heb ontslag genomen bij ajax, het liep echt voor geen meter, nu ben ik manager van Top Oss nacompetite al gehaald door 1e periodetitel te pakken
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 15:03
CM-Thebest
CM-Thebest is offline
Citaat:
Dennisinho schreef:
100 miljoen is een koopje.. op een ander forum heb ik gelezen dat iemand voor 301 miljoen voor een speler kreeg aangeboden!
shit, mijn record staat nog maar op 225 miljoen euro voor Van Bommel

gewoon als ze iets aanbieden (rond 30 miljoen ofzo) kijken bij ruilen en dan 5 duurste spelers selecteren, aanbieden, ze doen een nieuw bod en dan afwijzen met "totaal onacceptabel", en dan krijg je later een bod dat veel hoger is (weet niet meer zeker of het zo moet, dacht 't wel)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:14
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
hier nog effe 2 kleine truukjes
misschien ken je ze al maar ik vind ze best wel de moeite waard om effe te plaatsen

1: meer spelers in europeese wedsrijden.
plaats een aantal dagen voordat je de 25 spelers moet kiezen wat spelers in het 2de. houdt de 25 spelers die je zeker europees wilt laten spelen in het 1ste, als je nu de spelers moet selecteren pak dan die 25 1ste elftal spelers, bij de eerst volgende europeese wedstrij haal je de spelers die je in het 2de hebt gezet terug naar het 1ste. als het goed is kun je die nu ook europees laten spelen even als alle andere 2de elftal spelers

2: meet tranvervrije spelers bekijken (voor engelse versie)
klik op de optie zoeken (of find zoals ie bij engelse versie heet) en dan typ je bij zoeken op spelersnaam NO in, hierna jkrijg je een lijst met allemaal spelersnamen waar de letters NO invoorkomen maar ook krijg je nu een hoop spelers die NO club hebben (hier taan veel spelers tussen die je normaal niet zo snel zal vinden)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:47
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:
2: en dan typ je bij zoeken op spelersnaam NO in,
soms typ ik ook NO CLUB in, dan krijg je dezelfde spelers min die spelers met NO in hun naam. Toch?
Oud 26-07-2002, 19:20
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

soms typ ik ook NO CLUB in, dan krijg je dezelfde spelers min die spelers met NO in hun naam. Toch?
heb vandaag mijn fout in gezien dat NO stond meestal voor noorwegen
later nog een geprobeerd met paar andere landen (nederland, brazilie) en ben zo toch een paar talentjes tegen gekomen

dus typ niet NO in maar een gewoon een landnaam
hierna krijg je spelers die afkomstig zijn uit dan land gegeven met de club
helemaal achteraan staan de spelers zonden club
maar kijk toch effe alle pagina's na wat er staan ook enkele spelers zonden club op eerdere pagina's maar het meerendeel staat toch achteraan
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 20:02
Kirk22
Kirk22 is offline
ik kijk bij player search ook wel eens bij filters 'contract expired'. 'contract expiring' is ook leuk, dan kan je gasten van €30M+ gratis halen.
Oud 26-07-2002, 21:48
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
ik kijk bij player search ook wel eens bij filters 'contract expired'. 'contract expiring' is ook leuk, dan kan je gasten van €30M+ gratis halen.
ja das ook lachuh haal je gewoon zo een gast na een middelmatig clubje
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 20:25
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
weet iemand nog een redelijke keeper van een jaar of 16-17-18
die ik kan opleiden?????
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: