Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
On-topic: ik zou het iig op school melden en vragen of er geen regeling getroffen kan worden. Overigens kost een boek maar een paar euro (als je het moet vervangen), dus zo erg is het niet. Maar je kan alles natuurlijk als een principekwestie bekijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hm, ik vind het best wel een fout van de school dat ze daar niet op hebben gelet. Maar eh, ik zou iig ff iemand van school erover vertellen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat heeft de veiligheidssituatie van de gymzaal er mee te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als je nou twee vakken op een dag hebt en je wilt tussen door nog even leren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@mR: Als ik m'n Mountainbike op Adam CS zet, kies ik daar zelf voor. Als de politie tegen jou zegt: Zet jij je fiets maar in onze fietsenstalling en ga verder lopen. En hij wordt daaruit gejat... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er had verwacht mogen worden dat de kleedkamer op slot was of in iedergeval onbereikbaar voor NIET examenkandidaten. Het is pure nalatigheid van de school. En wie jat er nu een BOEK noem je dat waardevol dham zeg jat goed of doe het niet (laatste gaat mijn voorkeur naar uit, had ik nou niet echt verwacht namelijk dus waardevolle dingen, een boek waardevol?, nee maar wel noodzakelijk. Kijk neem je nou je MP3-speler mee dan is het stom natuurlijk. Een boek neem je logischerwijs mee naar school grtz ivo
||
Citaat:
Natuurlijk, je gaat er niet vanuit dat je boek gejat kan worden, maar als het dan toch gedaan wordt kan je niet de school de schuld ervan geven. Het zal waarschijnlijk niet op slot hebben gezeten vanwege veiligheidsredenen (dat is waarom de kleedkamers bij ons op school in de examenweek ook niet op slot gaat) dus je weet dat elke gek er naar binnen kan. Het compleet afsluiten van het gedeelte zodat er geen niet-examenkandidaten kunnen komen is natuurlijk onmogelijk; dan kan het net zo goed een examenkandidaat zijn die je boek of wat dan ook meejat. Daarnaast zal t kluisje misschien wel niet direct naast je examenlokaal zitten, daar houd je dan toch rekening mee ? Ga er niet vanuit dat je 10minuten moet lopen van kluisje naar examenlokaal ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een schoolboek noem ik daarnaast niet echt waardevol...en ik kan begrijpen dat je het mee neemt om het bv. onderweg nog ff in te kijken, dat deed ik zelf ook altijd. Verder lijkt het me wel logisch dat de ruimte waar de tassen liggen afgesloten wordt, dat je er tijdens je eerste examen vanuit gaat dat dat zo is lijkt mij heel normaal. |
![]() |
||
Citaat:
Dat de tassenruimte wordt afgesloten kan best ivm veiligheid zijn, zie een paar posts hierboven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- ik nooit meer dan 5 boeken per dag hoef mee te hebbe |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De school zegt: Leg jullie tas in de kleedkamer. |
![]() |
||
Citaat:
en als je nou op een andere school examen moet doen |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Lekker belangrijk ook, die als als situaties. Kijk gewoon hoe het nu is gegaan; Hij had z'n tas daar niet neer moeten leggen en de school had duidelijker moeten opgeven dat die deur niet op slot ging. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|