Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ok?
||
![]() |
Citaat:
![]() ik quote: Er is een fout opgetreden bij het verwerken van een pagina. Een lettertype bevat een ongeldige Charactermap/Encoding. en dat zegtie dus elke keer... ![]()
|
Maar hoe vinden jullie dat het in zijn algemeen gemaakt is?
Wat ik heb gehoord van de mensen uit m'n klas, ligt het allemaal rond de 18-30 punten (de meesten zitten rond de 23), ikzelf kom op 36 uit (met kritisch nakijken... En dan heb ik de meeste aftrek, doordat mijn samenvatting 229 woorden telt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nederlands was simpel. Kom met héél kritisch nakijken op 34 punten. In de vraag werd al gesteld dat het niet helemaal duidelijk was wat het nou eigenlijk was; maar dan nog moet je uitkomen op 'betoog'. De auteur haalt Bolkestein en Schnabel alleen aan om zijn eigen visie nadrukkelijk naar voren te brengen. Beetje flexibel denken mensen. |
![]() |
||
Citaat:
Dus nog 5 te gaan. Ja, ik vond die teksten + vragen eigenlijk vrij goed gesteld, alleen bij vraag 5 moest ik even nadenken.
|
Hoeveel woorden hadden jullie met die samenvatting? Ik 150.. beetje te weinig.. Maar k kon nietecht meer iets bedenken, en aangezien ik ook geen spellingswonder ben ben ik bang dat ik meer aftrek heb door fouten dan punten voor wat ik nog extra heb opgeschreven dan..
|
[SIZE=3]Hoeveel woorden hadden jullie met die samenvatting?[/ SIZE] Ik 150.. beetje te weinig.. Maar k kon nietecht meer iets bedenken, en aangezien ik ook geen spellingswonder ben ben ik bang dat ik meer aftrek heb door fouten dan punten voor wat ik nog extra heb opgeschreven dan..
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga iig voor nederlands als onvoldoende buiten mn profiel olee ![]() |
![]() |
|
dat ik ermee klaar was had ik er wel een goed gevoel over... nu de antwoorden gecheckt en 4 meerkeuze vragen zowiezo fout. Dat viel dus wel even tegen... ik merk wel wat het wordt... voorlopig eerst maar even vooruitkijken naar andere examens.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
uh.. et was eg geen beschouwing hoor... wat een zeikklachten..
ik had maar 2 meerkeuzevragen fout en 1 openvraag dus bij dat eerste deel heb ik zoown 17 punten (*pfieuw*)... Maar mijn samenvatting is echt verrot ![]() Wat een woorden.. Ja mijn woordenschat is enkel klein... Verder wasset wel goed te doen, heb waarschijnlijk tussen de 4,9 en de 6,9 dusss je suis contente ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen de examencommisie vindt van niet dus helaas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vraag 9 weet ik nie meer wat het was.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb ook al 5 klachten ingediend over dit Nederlands wat was die eerste tekst vreselijk ongenuanceerd geschreven ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
teveel klachten schieten ook niet op, zeker niet als er 5 van 1 persoon afkomen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja! Vraag 8 en 9 waren D
![]() ![]() En dat 4e punt van de samenvatting dan. Serieus, 4 punten (bijna 1/5) om iets rechtstreeks uit de tekst te citeren, hoe debiel denken ze dat wij zijn. Dat was eigenlijk de reden dat ik die punten niet op heb geschreven, ik dacht dat ze dat niet konden bedoelen, en het paste niet ![]() En terwijl het daar in de rest van de tekst niet om gaat, dat zijn niet de dingen waar de neoconservatieven kritiek op hebben, en dit waren volgens mij ook alleen maar voorbeelden van het algemene wat daar net voor staat (wat ik dus als verdienste van de jaren '60 heb nu). ![]() ![]() ![]() ![]() Net mailtje naar het LAKS gestuurd: Hallo mensen van het LAKS die dit lezen, De eerste persoon met deze klachten over het examen zal ik vast niet zijn, maar goed. Het gaat om de uitwerkingen, die ik al heb gezien op internet. Bij de samenvatting staan als uitwerking van het 4e punt 4 dingen rechtstreeks geciteerd uit de tekst. Goed voor 4 (= bijna 1/5) van de punten. Hoe dom denken ze dat wij zijn? Ik ga er bij een VWO-examen alleen al daarom vanuit dat dat niet het antwoord kan zijn. En daarbij gaat het in de rest van de tekst helemaal niet om die punten, en vind ik het vreemd dat die punten in een samenvatting komen. Dit zijn ook helemaal niet de punten waar de 'neoconservatieven' kritiek op hebben, die zijn niet voor de terugkeer naar vrouwendiscriminatie. Dit waren voorbeelden van de algemenere stelling die er net voor staat, wat mij een veel logischer antwoord lijkt, zeker in een samenvatting van deze tekst. En nog een puntje: ik ben er nog steeds volledig van overtuigd dat de juiste antwoorden op vraag 8 en 9 D zijn (2 maal dus). Ik weet niet wat jullie hier mee kunnen doen of dat de antwoorden al volledig vaststaan, maar dat merk ik vanzelf wel. M. vr. gr., .... Weten jullie of er bij veel klachten wat veranderd kan worden aan het correctiemodel? Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 22:16. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had er trouwens amper moeite mee te herkennen dat het een betoog was, zat eerst ook te twijfelen omdat de opbouw je doet vermoeden dat het een beschouwing was, maar de strekking was duidelijk betogend.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had bij 8 ook D en bij 9 heb ik zo lang lopen twijfelen dat ik achteraf nu niet meer weet wat ik ingevuld heb. Voor de vragen heb ik sowieso 19 punten en voor de samenvatting sowieso een stuk of 11, maar precies weet ik dat niet. Dus ik zou sowieso een cijfer tussen de 5.6 en 7.6 hebben. Ik sta een 6.9, dus ik hoop dat ik een 6.1 of hoger heb! Dan blijf ik een 7 staan...
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|