Oud 25-05-2004, 21:41
shameonme
shameonme is offline
Hay!

Ik zit met een probleempje.
Mijn vriend beweerd dat ik de laatste tijd afstandelijk tegen hem doe, en veel over andere jongens praat.

Ik ben me echter van geen kwaad bewust.
Ik heb niet 't gevoel dat ik me anders ben gaan gedragen of dat ik het overdreven veel over andere jongens heb?
Mijn vriend vind overigens dat dat niet hoort in een relatie..
je moet je richten op elkaar, en niet op andere mensen.
opzich heeft hij daar best gelijk in, maar ik ben gewoon altijd eerlijk. als ik uit ben geweest, en hij vraagt of ik nog leuke jongens heb gezien, antwoord ik gewoon met 'ja'. ik ga daar niet omheen draaien ofzo..

Ik ben benieuwd naar jullie mening.. zit ik nu helemaal verkeerd, of overdrijft mijn vriendje een beetje.

Ik weet écht niet wat ik hiermee aanmoet!

Alvast bedankt
Oud 25-05-2004, 21:44
Luna
Luna is offline
als je je alleen nog maar op elkaar gaat richten is er iets totaal mis naar mijn idee. Je leven bestaat toch niet alleen uit je vreindje, alsof andere mensen er dan niet meer toe doen. Ik vind dat hij zich aanstelt.
Oud 25-05-2004, 22:12
shameonme
shameonme is offline
Citaat:
@ vizz [/B]
Jah precies, zo denk ik er ook over..
maar ik krijg nu gewoon telkens 't gevoel dak iets fout doe ofzo, en das echt niét leuk.
Oud 25-05-2004, 23:27
Circles
Circles is offline
Misschien ligt het probleem bij je vriend en niet bij jou.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 07:19
cyntha
cyntha is offline
Ik vind dat je vriend zich aanstelt. Je hoeft het toch niet heel de tijd alleen maar over elkaar te hebben. Er zijn ook andere dingen in de wereld.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Misschien zitten jullie op andere golflengtes. Van de ene kant is het goed dat je eerlijk bent en van de andere kant wat hij zegt is ook wel waar: dat je je beter op elkaar moet richten... maar eigenlijk is dat een beetje raar ook van de andere kant: mag je dan niet meer met andere mensen omgaan? En als jij vindt dat jij niet zo afstandelijk doet en gewoon doet tegen hem zoals je normaal tegen hem doet, is hij een beetje aan het zeuren... maja dat vind ik.
Oud 26-05-2004, 15:19
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Misschien zijn het kleine dingetejes die hem onzeker maken. Laat hem gewoon extra vaak weten dat je (toch?) van hem houdt en veder met hem wil en dat hij de only-one is.

En na hij uitgaan vraagt mijn vriend me die vraag ook wel eens en dan zeg ik: Ja, maar niet zo leuk als jou!
Oud 26-05-2004, 15:55
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
misschien is je vriendje gewoon bang dat je hem neit meer leuk vindt en dat je hem dumpt als je iemand beters ziet. maar je mag het best over andere mensen hebben. zolang je maar niet gaat zeggen van die en die is zo knap enz. dat maakt hem heel onzeker.
Oud 26-05-2004, 16:00
Fuzzly
Fuzzly is offline
Zoiets wordt Jaloezie genoemd.
Als hij vraagd of je nog leuke jongens hebt gezien en je zegt ja, dan wordt hij jaloers vanwegen dat hij dan even denkt dat jij hem niet meer leuk vind.
Dat is onzin vanwegen dat ook al vind je er iemand leuk uit zien...wilt niet zeggen dat jij gelijk vreemd gaat of zoiets.

Mijn woorden, hij stelt zich aan.
Oud 26-05-2004, 16:45
Cruz
Cruz is offline
Hij stelt zich wel een klein beetje aan ja Laat hem gewoon weten dat je van hem houdt, meer kun je toch niet doen!
Oud 26-05-2004, 16:54
ZerO
ZerO is offline
Hij stelt zich aan.
Hij vraagt ernaar, jij geeft eerlijk antwoord.
Je kan wel gaan liegen om zijn ego te strelen, maar zo werkt een goeie relatie niet.
Hij kijkt ook naar andere meiden maar zal dat niet zo gauw zeggen of toegeven en dat mag, maar hij moet niet van jou verwachten dat jij dat wel gaat doen.
Oud 26-05-2004, 20:39
annetjuh
annetjuh is offline
volgens mij is je vriendje een beetje jalours
Oud 27-05-2004, 15:57
shameonme
shameonme is offline
Bedankt voor jullie reacties

Weetje, hij heeft gewoon zoveel bevestiging van mijn liefde voor hem nodig, dat het af en toe gewoon irritant is.
van de kleinste dingen wordtie onzeker, en gaat 'ie denken dat ik hem niet meer leuk vind.

kijk, hij is echt heel lief enzo. maar het is gewoon vervelend dat ik 'm telkens moet overtuigen dat ik alleen maar hem leuk vind, terwijl dat voor mij gewoon vanzelfsprekend is.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten