Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2: je geeft wel aan dat bier/etc bij het uitgaan hoort, als je het zo bekijkt, hoort bier/etc net zoveel bij het uitgaan als roken... het is allebei een genotsmiddel, je kunt het allebei kopen in de uitgaansgelegenheid, en door allebei komt ruzie. 3: gelijke mensen, gelijke rechten. omdat jij drinkt, en niet rookt, geeft jou dat dan meteen het recht om rokers van hun biertje af te houden? ik vind dat je al genoeg eist, door ons nergens meer te laten roken. 4: wet aanpassen? zoals zoveel dingen in nederland klopt dit idd niet. Maar het is wel een van de weinige wetten die niet kloppen, maar die WEL werken, let it be..... Emiel.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zie geen oplossing?
||
Citaat:
En welke meerderheid van de bevolking wil roken verdringen uit de horeca? Volgens mij staan de mensen die daar echt voor gaan nog altijd in de minderheid, maar dat is gewoon even een inschatting die ik maak ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
denk ff na voordat je iets zegt. zowiezo vindt ik echt dat je wat meer moet nadenken voordat je hier alles zomaar neergooit want de meeste dingen die je hier zegt slaat nergens op |
![]() |
|
![]() |
Meer rookdiscussie op 3voor12 (van de VPRO):
http://react.vpro.nl/3voor12/forum/list_messages/927 Harry |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
all i wanna say is... think before you act! |
![]() |
|
![]() |
*** SLIGHTLY OFF-TOPIC ***
( Meer algemene discussie over roken - http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=852148 ) |
![]() |
|
![]() |
*** SLIGHTLY OFF-TOPIC ***
( Gevonden via google: http://www.pbs.org/wgbh/nova/cigarette/anat_text.html De rookvrije (?) sigaret ) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat blowen wel mag?nu mag dat dus niet, het wordt gedoogd. ik ivnd het eigenlijk wel goed zo,we zijn dus wel een erg vrij land, en dat willen de meeste wel zo houden |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
vind je het gek dat de consumptie prijzen omhoog gaan in cafe's etc? verdiep je iets meer in de feiten voordat je hier gaat blaaaaaaten.
||
Citaat:
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|