Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want vaak vergeet ik dingen bij bijv. de F zoals Fveer /Fm op te schrijven. Maar ja , bij ons vonden veel mensen het moeilijk, hopen dat de normering hoog wordt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er was gegeven dat iedere LED identiek aan elkaar is, dus dan is ook de weerstand van een LED gelijk. Nu geldt dat alles groepen in serie met elkaar staan. Dus aan de linkerkant wordt eenzelfde I in vijven gedeeld en aan de rechterkant in vieren gedeeld. --> aan de linkerkant is dus de stroomsterkte door een LED kleiner, waardoor U ook kleiner moet worden, omdat R constant is. zou dit goed worden gerekend ?????????? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik had namelijk zelf ook de schakeling gevolgd en had het idee dat ie klopte enzo maar ik vond t antwoord heel gek............... |
![]() |
|
![]() |
weet je welke ook vaag was:
die met die kas dat je moest uitrekenen hoeveel % van het aantal mol was ontsnapt. ik had dus gedaan pV = nRT --> p en V constant dus geldt n1RT1 = n2RT2 --> R constant dus n1T1 = n2T2 en toen deed ik dus n1 / n2 = T2 / T1 --> daar kwam 1,055 ..... uit dus dan is er 5,5 % ontsnapt --> 2 punten ..... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb bij die vraag over de schaduw als één van de redenen gegeven dat de zon niet fel genoeg was... daardoor ontstaan toch ook altijd vage schaduwen?
||
Citaat:
maja we zullen zien... ik heb nu tussen de 5.1 en 6.4 en ik moet een 5.3 halen voor een zes... en de reden voor de onscherpe schaduw: 'de zon scheen door het raam!" ![]() ![]()
||
Citaat:
dus als ze daar over gaan zeiken....
|
klopt het dat vraag 15 niet klopte? Met die schakeling en letters?
Ik hoorde namelijk dat het in de krant heeft gestaan en dat we hiervoor misschien de volle punten krijgen? Weet iemand of dit klopt... ik kan namelijk geen bron vinden oid...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook zoiets gehoord dat die schakeling niet klopte... Als je hem uitvouwde klopte de richting van de middelste diode niet ofzo... Ik hoop iig dat we daar nog punten voor krijgen
![]() ![]() Greetz, MissieVissie |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik vond het overigens maar een rare vraag.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey luitjes!
![]() Jah natuurkunde was wel op paar punten vaag maar heb htu wel redelijk gemaakt rond de 7/8 ![]() En jah die som met die hartje-lampjes die was wel effe ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Natuurkunde 1 thabomb1986 | 160 | 20-06-2005 16:52 | |
VWO |
Natuurkunde 1,2 Bloedpropje | 56 | 17-06-2005 21:09 | |
Eindexamens 2003 |
Havo Eindexamenstof Natuurkunde 1 New Born | 4 | 14-04-2003 14:01 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Gezocht!Praktische Opdracht voor Natuurkunde 1!voor een 4Havo leerling Magicstar84 | 7 | 07-03-2001 18:14 |