Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1. Charmed Prue 2. Triple 3. Hi 4. timmeh 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 1. Charmed Prue 2. Triple 3. Hi 4. timmeh 5. Silver rain 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
|
![]() |
@ Miex volgens mij heb je helemaal gelijk met je regels! Het is alleen zo ontzettend moeilijk om te winnen als weerwolf! Als de regels op deze manier worden gehanteerd! Het zijn twee weerwolven tegen 13 dorpelingen (van die dorpelingen zijn er 3 mensen met een speciale functie, die kunnen beschermen, zien en moeilijk worden opgegeten). Elk spel zie je weer dat het een ongelooflijk ongelijke strijd is. De weerwolven trekken altijd aan het kortste eind. Daarom pleit ik ervoor dat de weerwolf zelf mag bepalen of hij of zij stemt! Met alle andere regels van het spel ben ik het eens! Zie het eerdere WWS spel waar ook 3 mensen overbleven 2 dorpelingen en een weerwolf. De weerwolf trok ook daar aan het langste eind.
In dit spel zag ik het al dagen van te voren aankomen dat de weerwolf ging verliezen (er was namelijk nog maar 1 weerwolf) en als je uitging rekenen wie wanneer moest stemmen wist je dat de dorpelingen gingen winnen. Omdat er moet worden opgehangen! Voor de rest vind ik het fijn dat er spelleiders zijn ! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat denken jullie spelleiders ervan?
||
Citaat:
da bedoelde ik niet echt ![]() ![]()
||
Citaat:
En de weerwolven hebben al een achterstand, dus geef ze het recht dat ze mogen kiezen of ze iemand opeten of niet ![]()
||
Citaat:
mjah dit bedoelde ik dus ![]() dit is wel heel vaag stukje tekst geworden ![]()
||
Citaat:
|
1. Charmed Prue
2. Triple 3. Hi 4. timmeh 5. Silver rain 6. Anneee 7. Foefighter 8. Dukko 9. CharmingPiper 10. AngelLena 11. Michab 12. Lisaaah 13. Eye of Sauron 14. Zjoerd. 15. Nate Als ik het goed begrijp is Jet666 nu spelleider en verdwijnt ze dus uit deze lijst. Dit betekend dat er een naam vrijkomt en dat ik ook nog mee kan doen. Dat mag toch? PS. ik ben nieuw hier... |
![]() |
|
Ik heb even alle berichtjes doorgelezen en weer wat suggesties voor nieuwe regels:
* De weerwolven moeten vrijheid krijgen om een keer (of meerdere keren) niemand op te eten * Er moet toch ongeveer een regel komen rond het geven van functies, het spel moet ook wel een beetje spannend blijven rondom functies (ik denk dat de meeste mensen het spel met "ik ben de ziener en die en die zijn de weerwolven, als ik dood ben geloven jullie me" zich ook nog wel herrinneren, ik heb die regel ook meer bedacht om het juist voor de weerwolven makelijker te maken, een weerwolf zal ook niet zo snel roepen dat hij/zij een weerwolf is) Iedereen is vrij om mee te helpen met het bedenken van nieuwe regels, zodat we er voor iedereen een leuk spel van kunnen maken. Zoals Silver rain al zei: de lijst voor het volgende spel is in ieder geval vol, wil iedereen die de lijst heeft ingevuld zijn/haar post weer verwijderen? hoe meer er verwijderd wordt hoe meer plek we hebben! 1. Charmed Prue 2. Triple 3. Hi 4. timmeh 5. Silver rain 6. Anneee 7. Foefighter 8. Dukko 9. CharmingPiper 10. AngelLena 11. Michab 12. Lisaaah 13. Eye of Sauron 14. Zjoerd. 15. Nate
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Charmed Prue je had helemaal gelijk, na een IPcheck van Quiana weet ik dat Eye of Sauron en Charmingpiper dezelfde persoon is, aangezien dat niet de bedoeling is van het spel worden beiden van de lijst gehaald, we hebben dus nog 2 plekken over.
1. Charmed Prue 2. Triple 3. Hi 4. timmeh 5. Silver rain 6. Anneee 7. Foefighter 8. Dukko 9. 10. AngelLena 11. Michab 12. Lisaaah 13. 14. Zjoerd. 15. Nate
||
Citaat:
![]() ![]()
|
mijn excuses, maar volgende keer zou het wat makkelijker zijn als je zus zichzelf in een ander topic een beetje zou introduceren, dan weten we het zeker
dan nog vind ik het wel opvallend dat de nickname van je zus zo veel op die van charmed prue lijkt, maar goed Het lijkt me dat alles nu duidelijk is, kunnen jet en ik functies gaan verdelen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga aan het ruimen, wie doet mee?
![]() edit: met andere woorden: als je ergens spam ziet van jezelf, kan je het dan verwijderen? ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 09:08. |
![]() |
|
Nouhou, ik wilde gewoon weer spelleider zijn
![]() ik had nog gezegd dat ik maar 1 spel mee wilde doen Maar het maakt niet heel veel uit, ik krijg deze week een italiaanse in huis, maar ik wil het volgende spel wel weer graag leiden en ik wil de functies weten ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 10:17. |
![]() |
|
Goed, ik heb mijn functie
![]() Ik zal de lijst hier nog even zetten voor het gemak. ![]() Mensen denk aan wat er in het vorige spel is gebeurt en stem mij nou niet weer meteen weg. ![]() 1. Charmed Prue 2. Triple 3. Hi 4. timmeh 5. Silver rain 6. Anneee 7. Foefighter 8. Dukko 9. CharmingPiper 10. AngelLena 11. Michab 12. Lisaaah 13. Eye of Sauron 14. Zjoerd. 15. Nate
|
Ik heb gestemd.
![]() Op trIple: op een of andere manier dnek ik gewoon dat hij de weerwolf is, ook vanwege dat zinnetje: "Mensen denk aan wat er in het vorige spel is gebeurt en stem mij nou niet weer meteen weg. ![]() ![]() Maarja.. ik zal vast geen gelijk hebben.. maarja.. ik moet íemand verdenken! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal hem zo even doen. Kijken wat eruit komt. |
![]() |
|
Ik denk niet dat Dukko were een weerwolf zou zijn, maar een speciale functie kan natuurlijk, maarja.. ikw eet het niet.
Ik kan je verzekeren dat ik GEEN weerwolf ben! Dat zou MieX of Jet666 ook niet zo snel doen dnek ik, want ik ebn bang dtaik er snel uit zal gaan omdat ik vorige keer en spelleider ben geweest, dat ze daarom maar gewoon dorpeling hebben gemaakt, volgende keer misschien.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en vergeet het uitroepteken niet, anders pm je iemand anders ![]() - Lopi (even voor de duidelijkheid, ik help nu min of mee mee, ik ben alleen wat minder vaak online de komende week)
||
Citaat:
![]() Ik vind de opmerking hierboven van Eye of Sauron aardig verdacht. Dus ja, ik volg CP en stem op hem ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |