Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zeehond vette avatar (of hoe zon ding ook mag heten) man ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tuurlijk verkopen ze in de supermarkt alcohol met meer procent. Port is 20% en dat staat er ook gewoon. Je mag op je 16e bier en wijn drinken. Alle mixen zijn verboden, passoa iig, en ook Breezers en co zijn eigenlijk stiekem verboden dacht ik. Ik had laatst een of ander programma over politiezooi gezien en daar gingen ze jongeren controleren. Breezer en passoa-mix werd in beslag genomen omdat dit onder sterke drank valt. In breezer zit namelijk Bacardi en dat valt onder sterke drank evenals de passoa in Passoa Diablo en de Wodka in Smirnoff Ice. Vanaf je 18e mag je je hierop uitleven. Tenzij in Groot-Brittanië en USA: daar moet je 18 zijn voor bier en wijn en 21 voor de rest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Supermarkten mogen in de winkel zelf géén sterke drank verkopen (dwz 15%+ ). Wat d'r aan so called sterke drank verkocht wordt zijn vaak speciale uitvoeringen met 14,9% e.d. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kreeg wel een leuk geel papiertje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik haal mijn goedkope port van 20% hier gewoon in de Boer. En er staat ook appeljenever en van die shit en die zijn 18% dacht ik, maar daar kan ik me in vergissen. Maar van die port weet ik gewoon heel zeker, want ik zoek de goedkoopste fles met het meeste alcoholpercentage. Nix onzin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hij geeft je de drank mee en dan ben je nog ondankbaar ook! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ja ik ben m wel dankbaar *thumbs up to de slijter* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() t enige probleem is dat t zondag is en je hem dus thuis op moet gaan zoeken... maar dat lukt je vast wel ![]()
||
Citaat:
![]() Maaruh anders kan je vandaag nog eventjes goed oefenen en dan zing je morgen extra mooi ![]() Jaaaaaaaaa ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 19:04 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
wat vraagjes over de multiculturele samenleving (mcs) duifeltje | 5 | 29-01-2006 14:28 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Vraagje over permutaties en combinaties LiqqY | 6 | 02-10-2005 13:17 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hulp gevraagd bij werk over jeugdliteratuur Ellen82 | 0 | 22-10-2002 08:18 |