Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet of hij ook gevoelens voor mij heeft, of dat het voor hem meer een 'dronken vergissing' was. We waren al wel de hele avond aan het praten en hij zei wel dat hij met me moest oppassen. Maar dat kan natuurlijk ook puur om lichamelijke aantrekkingskracht gaan ![]() Ik ging alleen de laatste tijd zó leuk met hem om (ook binnen een groep van mijn studie) en ben zo bang dat ik dat dan ook verpest, dat ik alle verhoudingen overhoop gooi. Ik wil niet dat hij zich ongemakkelijk bij me gaat voelen.
||
Citaat:
![]() ![]() En heb je nog tips om het enigszins subtiel maar niet helemaal verbloemd te zeggen? Ik snap wel wat je bedoelt, maar heb n beetje moeite met enigszins subtiele maar niet helemaal verbloemde zinnen formuleren ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben alleen zo bang van niet, of niet genoeg! Is het het risico wel waard of maak ik mezelf volslagen belachelijk en onze vriendschap onmogelijk? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En met 'het hoeft niet zo te lopen' bedoelde ik eigenlijk dat je niet altijd gekwetst hoeft te worden. Maar dat die kans er altijd in zit en je daar wel een beetje op voorbereid moet zijn. Wat betreft die subtiliteit: Het hoeft niet natuurlijk, als jij het gewoon rechtoe, rechtaan wilt zeggen, alsjeblieft. Ik ben er een voorstander van. Maar met die subtiliteit kan je je weer een stukje weren van het gekwetst worden. ![]()
||
Citaat:
En jezelf eroverheen zetten: als je écht stapelhoteldebotelverliefd bent, wordt dat -imo- echt moeilijk. Maar jij zal wel 't beste weten wat hier 't beste is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De zorg voor zijn relatie en dus ook de eventuele keuze is aan hem, niet aan mij. Als ik een relatie zou hebben en een ander meisje zou verliefd worden op mijn vriendje, dan zou ik het dat meisje niet kwalijk nemen. Zij heeft toch geen verantwoordelijkheid tegenover mij? Ik zou het mijn vriend wel kwalijk nemen als hij met dat meisje bezig is zonder het mij te vertellen. Maar ik vind niet dat ik fout zit in deze situatie.
||
![]() |
Citaat:
Dat hij trouwens een smsje heeft gestuurd met de vraag 'zie ik je dan?' betekend dus wel dat hij je wil zien. Als jij dan iets terug zou sturen van 'is goed, wat dacht je van....?' en dan een afspraak voorstelt, denk ik dat je niet bang hoeft te zijn dat dat raar is. Als hij trouwens wel iets met jou wil beginnen, zou ik wel nadenken over het feit dat hij nu een vriendin heeft en dan dus vreemdgaat. Als hij dat nu doet, wil het niet zeggen dat hij dat bij jou ook zou doen hoor...maar de kans wordt er niet kleiner op. Onzeker zijn is niet echt nodig....de 2 dingen die kunnen gebeuren zijn nu alleen nog dat óf hij na of tijdens het gesprek zegt dat hij toch niks met jou wil...maar tijden dat soort gesprekken gaat dat toch vaak subtiel. Óf dat hij wel met je verder wil en das nou net wat jij graag wilt... En daar komt bij dat als jullie al 'bijna' gezoend hebben, er een grote kans is dat hij net zo onzeker en zenuwwappig is als jij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe is het trouwens afgelopen met jou en je beste vriendin?
||
Citaat:
![]() Er stond een flink verhaal hier, doe het maar zo vermelden. We zijn erg erg ERG goed bevriend ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 12:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat versta je onder stoken in een relatie? Ik zeg nooit iets naars over zijn vriendin (die ik trouwens niet ken) of hun relatie, hij wel eens. Maar het is een beetje misgegaan, hij loopt vaag te doen. Ik probeer het maar even te laten, heb geen zin in spelletjes. Volgens mij moet hij eerst even zelf uitzoeken wat hij pakt het nu nogal 'apart' aan en daar word ik ook niet vrolijker/zekerder van. Love sucks man ![]()
||
Citaat:
1. Ik weet dat het toch nix kan worden, omdat diegene al in een relatie zit en ik zelf ook over het algemeen onzeker ben over mezelf. 2. Ik ga niet stoken in een relatie, al zou dat zelfs niet mijn "doel" zijn, uiteindelijk kunnen die 2 toch bonje krijgen en dat wil ik ook weer niet.
||
Citaat:
2. Ik wil ook niet stoken in een relatie, dat doe ik dus ook niet. Maar uiteindelijk zou hun bonje toch vooral hún bonje zijn, dus iets tussen hun twee en iets wat mis is met hún relatie. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen veroorzaken. Als het al iets met mij te maken zou hebben zou het volgens mij meer gaan om een symptoon van iets dat al niet goed zat in hun relatie dan om de werkelijke oorzaak. Maar natuurlijk is het niet leuk en als ik er niet over na zou denken wat ik wel en niet kan maken, had ik dit topic niet geopend. Ondertussen heb ik hem nog niet verteld wat ik voor hem voel en misschien wacht ik ook wel tot het uit is, zodat ik er in ieder geval niets mee te maken heb als hun relatie uitgaat. Misschien vertel ik het hem wel nooit, hij doet nu raar. Toch heeft onzeker zijn volgens mij niets te maken met niet vallen op mensen die al een relatie hebben. Soms verdenk ik mezelf ervan dat ik op een 'onbereikbaar' persoon val omdat dat op een bepaalde manier veiliger is en de kans klein is dat het van een echte relatie komt en ik mezelf dus echt zal moeten blootgeven. Misschien ben ik in relaties dus nog wel te onzeker om te vallen op mensen die wél bereikbaar zijn, hoe raar het ook klinkt. Met rare situaties, onzekerheid en spanning kan ik op een bepaalde manier wel omgaan. Ik word pas echt zenuwachtig en benauwd als de rust terugkeert en ik heb wat ik wil. Dan realiseer ik me opeens dat ik niet weet wat ik ermee moet, hoe ik me moet gedragen. Het is eigenlijk alsof ik droom van een geweldige auto, alleen nog maar aan die auto kan denken en meer dan alles naar die auto verlang. En als hij dan opeens voor mijn deur staat en ik achter het stuur stap en de auto start, realiseer ik me opeens dat ik geen flauw idee heb hoe ik moet autorijden en raak ik in paniek en ben ik zo bang om tegen een boom te rijden dat ik zo hard mogelijk op de rem ga staan, de auto langs de weg zet en héél snel de berm in ren. Ofzo ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar om de topictitel te beantwoorden: nee, volgens mij geen ervaring mee.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|