Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helaas ligt die productie van Gilliam nu al lange tijd stil. Overigens is het Pratchett. En vergeet Neil Gaiman niet! Ze hebben samen dat boek geschreven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Discworld lijkt me ook wel gaaf om verfilmd te zien. Hoewel ik me afvraag of de humor nog wel overkomt, aangezien dat toch wel erg belangrijk is in de boeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
heb je lullaby? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Harry Potter mogen ze verder afmaken, verder weet ik niets..... ![]() |
![]() |
|
KING SUCKERMAN van George Pelecanos zou ik graag verfilmd zien willen worden.
Korte inhoud van het boek: We schrijven de jaren zeventig. De muziek van Captain Beefheart en Jimi Hendrix verovert het grote publiek. De nieuwe, trendy film King Suckerman, waar iedereen het over heeft, draait binnekort in de bioscoop. En Washington DC is een broeinest van drugs en raciale spanningen - een stad waar je gemakkelijk de hoek van een verkeerde straat om slaat en plotseling verzeild raakt in een hoop moeilijkheden. Dat overkomt Marcus Clay en Dimitri Karas wanneer zij het pad kruisen van een ex-crimineel en zijn bende van niets ontziende moordenaars. Michael Mann mag de film regisseren, hij moet een budget van ongeveer $60.000.000 tot zijn beschikking hebben en de hoofdrollen zijn voor Lillo Brancato (Dimitri Karas) en Richard T. Jones (Marcus Clay). De film zou helemaal compleet zijn als Michael Rooker, Luis Guzmán en Sean Penn een bijrol zouden spelen. Als ik het ooit maak als regisseur wordt KING SUCKERMAN mijn debuut. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en the sandman wil ik ook wel verfilmd zien, ookal is t een comic ![]()
|
De grote ideeën, van Susanne Cleminshaw. Niet echt een bekend boek, maar het is echt heel mooi.
Gaat over een meisje dat zomervakantie heeft, en de encyclopedie (nouja het deel van de letter A) doorbladert. Je krijgt dus ammel van die filosofische feiten enzo. Ondertussen is ze ook op zoek naar de oorzaak van de dood van haar zus, 16 jaar geleden. Echt ![]()
||
Citaat:
En verder zou ik zelf nog wel een keer "Catcher in the Rye" van J.D. Salinger willen verfilmen.
||
Citaat:
![]()
|
Die is idd verfilmt...
*klik* 'k zou And The Ass Saw The Angel wel vefilmt willen zien...van Nick Cave....
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Die is wel heel snik ja ![]() The Notebook van Nicholas Sparks wordt wel verfilmd als het goed is, ik kijk er naar uit. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |