Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vandaag sportdag gehad... we kwamen slecht op gang, maar hebben toch 2 van de 4 wedstrijden weten te winnen ![]() Met touwtrekken was het gelijk de eerste keer eruit ![]() Maja, was best wel leuk vandaag... nu maar herstellen van de spierpijn en moeheid... *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde er nog even bijzeggen dat je na de derde alsnog naar havo kan. Mocht het echt niet goed gaan. Dat is toch een beetje extra zekerheid, maar ik hoop dat je gewoon door gaat met vwo. ![]() Ontopic: Eigenlijk is dit best een lullig actie. Hopelijk maakt hij het straks nog even goed... ![]() Het weer is in één keer omgeslagen. ![]() ![]() ![]() Ik heb iig weer een beetje vertrouwen in school. De grote angst rond wiskunde is nu wel weg. Ik wil het gewoon halen! ![]() ![]() Vandaag heb ik mijn laatste gymles ever gehad. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik hoop niet dat je broer je tegenhoudt in het vechten voor iets wat jíj wilt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
heb zoooo'n mooie jurk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik word echt gek hier van dat stomme werkstuk ![]() 'De christelijke ethiek', 'het Rijks Gods ideaal', 'de Tien Leefregels'... ![]() Moet morgen af zijn... naja, ik heb ook nog 2 tussenuren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (hoewel. tegen die tijd liggen dingen misschien ook weer anders ed, al is het maar omdat ik dan misschien/vast wel hulp heb, in tegenstelling tot eerder...) @dreen: ja. Hoewel het omgekeerde ook kan: eerst havo en dan eventueel verder met vwo ofzo. Dan is de kans dat ik het niet red en nog steeds zonder diploma zit ook met een jaar verkleind. ![]() @Rhea: dank je wel. ![]() M'n post komt waarschijnlijk nogal pessimistisch/dubbel over enzo, en dat ben ik mbt dit onderwerp deels ook wel. Maar misschien is uitgaan van het ergste en daarna eventueel opklimmen ofzo nog wel beter dan er een rommelzooi van maken en een ander die "ziejewel" kan zeggen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb een beetje een dubbel gevoel, vandaag. M'n vriend is jarig, dus we hebben t wel gezellig gehad. Ik had slingers opgehangen, en een heel lekker ontbijt (met bloemetje in vaasje ![]() Maar morgen is het alweer twee jaar geleden dat m'n vader een hartaanval kreeg... Die 2 jaar zijn wel zo ontzettend snel gegaan. En vandaag is het twee jaar geleden dat ik m voor t laatst gesproken heb. Wat k dus al zei... dubbel gevoel ![]() en msn doet weeeer vaag
||
Citaat:
Ik vraag me af in hoeverre die opties jou de mogelijkheid geven om te leven, in plaats van te overleven?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had je al hulp (sorry, als ik iets stoms vraag, maar ik ben gaar en dus een vergiet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik alles zou kunnen wat ik zou willen was ik er denk ik al mee gestopt. was ik normaal gaa neten, en niet meer gaan krassen. nou ja dat lijkt me, maar het lukt niet. moet ik het nog meer willen ofzo? (miss lul ik wel de grootste onzin nu, maar ik probeer ook maar wat.) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja zo kan je het ook bekijken nat. nog nooit op deze manier erover nagedacht eig. ik wil idd slank zijn, goed voelen enz. mja denk dat je wel gelijk hebt. miss moet ik dit maar proberen op te geven... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sterkte de komende dagen, voor diegene die in spanning naast de telefoon zitten. ![]() ![]()
||
Citaat:
Je "moet'" het echt aangeven als jij denkt dat je het niet red. Schaam je niet, lievie.. das echt nergens voor nodig. Laat maar zien hoe jij je voelt, echt daar moet je je nooit voor schamen! Ik vind het onwijs erg dat ik nu niet naar je toe kan, ik zou op zich wel kunnen, maar moet om 19.00 hier zijn.. das echt zo balen, en ik moet nog uitzoeken hoe ik moet fietsen, maar ik zou echt heel graag willen komen hoor! Btw, zie ik je morgen nog? Ik hoop het wel, want ik heb er echt zin in om jou weer te zien. kom op meissie... (f) |
![]() |
||
Citaat:
![]() offtopic: wat mij betreft gaat het gewoon door morgen..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |