Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2004, 11:17
finger_fish
finger_fish is offline
Ik ben verliefd en dat vind ik nie leuk....... want altijd loopt het uit op niks... en nu kan ik alleen maar aan hem denken... Hij moet gewoon uit mijn hoofd!!
Oud 15-06-2004, 11:23
cyntha
cyntha is offline
Ik had vandaag bij 4 verschillende dokters een afspraak staan en gewoon alle 4 hebben me aan het janken gekregen. Dat is toch niet normaal. Waarom ben ik zon klein kind.. De behandeling slaat niet aan. Vanmiddag hebben ze vergadering over mij met het hele behandelteam. Dan gaan ze het erover hebben hoe het verder moet. Misschien wordt ik wel opgenomen in de kliniek. Wil ik niet en eigenlijk ook weer wel. Ik wil dat het beter gaat, maar nu kan ik alleen maar janken..
Oud 15-06-2004, 12:08
Verwijderd
@sensual: Als je moe bent en je zit ergens mee/iets raakt je, dan is het niet zo raar dat je snel huilt...vind ik iig. Hopelijk komt er iets uit die vergadering en hopelijk iets dat wel aanslaat bij jou. (Had je dat MSM al geprobeerd...? 'k zeg niet dat het werkt bij jou, maar je weet nooit.) Voel je zelf iig niet rot omdat je huilt, das alleen maar menselijk, vind ik iig. (})
Oud 15-06-2004, 12:12
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
finger_fish schreef op 15-06-2004 @ 12:17 :
Ik ben verliefd en dat vind ik nie leuk....... want altijd loopt het uit op niks... en nu kan ik alleen maar aan hem denken... Hij moet gewoon uit mijn hoofd!!
u never know.
Oud 15-06-2004, 12:16
Verwijderd
ik moet nu alleen ff kwijt dat mn zusje een lieverd is!
Oud 15-06-2004, 14:14
Arashi
Arashi is offline
Mijn coördinator is ZO lief. ( als in ontroerd oid, positief in ieder geval)

Grieks ging redelijk, Nederlands viel me hartstikke mee. Nog vijf te gaan...

'k Was net bij m'n coördinator ivm volgend jaar, wat ik wil, wat ik kan, en vooral; hoe & waar? Kwam m'n docente Frans binnen, en op een gegeven moment ging het over mij (ik zat er een beetje flauw bij geloof ik ), zegt ze opeens dat ze me zo'n leuk meisje om te zien en om mee om te gaan vindt.

Maar ja, wat volgend jaar betreft... Ik weet het nog steeds niet, eigenlijk. Volgend jaar word ik achttien, en dan zit ik pas in de derde... Op de helft dus. Eigen schuld, had ik maar wat anders moeten doen... Op je 21e pas je diploma... Beetje triest wel.

De optie om havo te gaan doen staat ook nog altijd open. Maar dan moet ik weer van school, klas, enz veranderen... En mijn broer zou het liefste hebben dat ik zo snel mogelijk stop met "geld verspillen aan een school die toch te hoog gegrepen voor me is" en ga werken oid, iets anders doe dan te profiteren van m'n 'ouders'...

Maar ik wil dit helemaal niet opgeven... Niet al te lang geleden was het juist het enige waarvoor ik écht wilde vechten, want wat was en is de rest nou eenmaal waard? Voor 'familie' hoef ik het niet te doen, om over 'vrienden' maar te zwijgen... Voor mezelf? Dat al helemaal niet.

... (ex-)leraren en oa Andrea hebben vertrouwen in me, en ik eigenlijk stiekem ook wel... Ik heb toch niet voor niets de schouders eronder gezet om die stap terug te doen, zelfs al moest ik dan wéér in de tweede beginnen, en het ging dit jaar toch ook heel goed qua resultaten, terwijl ik nauwelijks de helft van het jaar aanwezig kon zijn... Is het dan niet zonde om af te zakken? Dit is zo'n beetje het enige waarin ik echt vertrouwen heb dat ik het kan... En wat ik ook echt heel, heel erg graag wil..

Maar m'n broer staat er nou niet bepaald achter, mijn leeftijd is niet echt ideaal (al levert dat geen problemen op verder) en wat als het volgend jaar wél misgaat...?

Maar wat moet ik dan?
Oud 15-06-2004, 14:31
Verwijderd
@Arashi: Er zijn wel meer mensen die 'pas' op hun 21e examen doen...als het goed gaat, waarom dan stoppen...? Hoe het volgend jaar gaat, dat zie je dan wel weer. Als jij een jaar haalt zonder veel aanwezig te zijn, dan kun je het, zo simpel is het (in mijn ogen iig). Laat je broer niet iets verpesten dat je zelf graag wil. Ik heb ook vertrouwen in je!
Oud 15-06-2004, 14:54
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-06-2004 @ 10:42 :
oh? wat dan?
vraag maar op msn...

Vandaag sportdag gehad... we kwamen slecht op gang, maar hebben toch 2 van de 4 wedstrijden weten te winnen
Met touwtrekken was het gelijk de eerste keer eruit
Maja, was best wel leuk vandaag... nu maar herstellen van de spierpijn en moeheid... *zucht*
Oud 15-06-2004, 15:01
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-06-2004 @ 15:31 :
@Arashi: Er zijn wel meer mensen die 'pas' op hun 21e examen doen...als het goed gaat, waarom dan stoppen...? Hoe het volgend jaar gaat, dat zie je dan wel weer. Als jij een jaar haalt zonder veel aanwezig te zijn, dan kun je het, zo simpel is het (in mijn ogen iig). Laat je broer niet iets verpesten dat je zelf graag wil. Ik heb ook vertrouwen in je!
Helemaal mee eens! *knuf*

Ik wilde er nog even bijzeggen dat je na de derde alsnog naar havo kan. Mocht het echt niet goed gaan. Dat is toch een beetje extra zekerheid, maar ik hoop dat je gewoon door gaat met vwo.

Ontopic:
Eigenlijk is dit best een lullig actie. Hopelijk maakt hij het straks nog even goed...

Het weer is in één keer omgeslagen. Ik wilde lekker buiten zitten, maar dat kan nu dus niet meer. Hopelijk is het vanavond droog. Ik heb geen zin in een plensbui op mijn kop.

Ik heb iig weer een beetje vertrouwen in school. De grote angst rond wiskunde is nu wel weg. Ik wil het gewoon halen! Mocht het allemaal niet lukken dan heb ik altijd donderdag middag nog. Maar tot nu toe gaat het super.

Vandaag heb ik mijn laatste gymles ever gehad. Volgend jaar alleen nog keuze opdrachten buiten school. Vandaag heb ik veel vakken voor het laatst gehad en morgen voor het laatst Engels. Hopelijk heb ik volgend jaar een andere docent.
Oud 15-06-2004, 15:26
Sitia
Sitia is offline
Nu *alweer* ruzie met mn beste vriendin.. Ze zit de laatste tijd niet lekker in dr vel denk ik, maar ze praat er niet over, negeert me de hele tijd en k word er zoo boos om.

Net zoals vandaag: we waren een beetje aant lolle, en ik zei dat ze ook al zo negatief over mn haar was dus dat 't wel aan dr hormonen zou liggen dat ze zo rottig deed. *eigenlijk dus meer een soort 'leuke' manier om te zeggen dat ze even niet zo moet zeuren op ons*

Sindsdien praat ze niet meer tegen me, of krijg ik de wind van voren maar ik word voornamelijk genegeerd.. Weet echt niet wat ik moet doen, ben eigenlijk boos op dr, dat ze hier boos om is terwijl ze daar geen reden toe heeft, maar tegelijkertijd voel ik me ook rot omdat de situatie nu dus zo is.

Iemand ideeën voor dit soort situaties?
Oud 15-06-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Arashi schreef op 15-06-2004 @ 15:14 :
Ik wou even tegen je zeggen dat ik je succes wens, en dat ik hoop dat je voor jezelf door zet. En leeftijd maakt niets uit, echt niet.
En ik hoop niet dat je broer je tegenhoudt in het vechten voor iets wat jíj wilt.
Oud 15-06-2004, 16:07
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-06-2004 @ 13:08 :
@sensual: Als je moe bent en je zit ergens mee/iets raakt je, dan is het niet zo raar dat je snel huilt...vind ik iig. Hopelijk komt er iets uit die vergadering en hopelijk iets dat wel aanslaat bij jou. (Had je dat MSM al geprobeerd...? 'k zeg niet dat het werkt bij jou, maar je weet nooit.) Voel je zelf iig niet rot omdat je huilt, das alleen maar menselijk, vind ik iig. (})
Ik weet wel dat het niet raar is als je huilt, omdat iets je raakt of je ergens mee zit. Maar andere mensen mogen me niet zien huilen, ik wil dat niet. Dan ben ik kwetsbaar en maken ze er misschien misbruik van. Ergens weet ik ook wel dat dat niet het geval is en zeker niet bij artsen, maar toch dat andere gevoel is zoveel sterker. Ik slik nu iets langer dan een week MSM dus ik denk dat dat nog te kort is om te zeggen of het werkt of niet. Maar ik merk nu eerlijk gezegd nog vrij weinig verschil. Heb jij eigenlijk ooit een revalidatieprogramma gevolgd?
Oud 15-06-2004, 16:44
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* fliefd..
Oud 15-06-2004, 19:45
Verwijderd
heb zoooo'n mooie jurk --> http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=871784
Oud 15-06-2004, 20:45
moon
moon is offline
Buiten op straat lopen terwijl iedereen binnen voetbal zit te kijken is echt geweldig ik had een beetje 't idee dat ik alleen op de wereld was! Ook al interessert voetbal me niet zo veel...ik vind het stiekem toch wel jammer hoor dat nederland achter staat!!
Oud 15-06-2004, 21:07
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
moon schreef op 15-06-2004 @ 21:45 :
Buiten op straat lopen terwijl iedereen binnen voetbal zit te kijken is echt geweldig ik had een beetje 't idee dat ik alleen op de wereld was!
Wou al zeggen... zal wel lekker rustig zijn?

Ik word echt gek hier van dat stomme werkstuk
'De christelijke ethiek', 'het Rijks Gods ideaal', 'de Tien Leefregels'...
Moet morgen af zijn... naja, ik heb ook nog 2 tussenuren
Oud 15-06-2004, 21:17
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-06-2004 @ 15:31 :
@Arashi: Er zijn wel meer mensen die 'pas' op hun 21e examen doen...als het goed gaat, waarom dan stoppen...?
Voorkomen dat ik volgend jaar vanalles verpruts, faal? Echt geweldig gaat het nu niet, en een (terug)val zoals dit jaar kan ik volgend jaar niet hebben denk ik... (Het was niet de eerste keer dat ik dit jaar deed, scheelt wel denk ik. ) Tuurlijk zijn er ook dan nog vast zat dingen die ik kan doen enzo, maar toch...

(hoewel. tegen die tijd liggen dingen misschien ook weer anders ed, al is het maar omdat ik dan misschien/vast wel hulp heb, in tegenstelling tot eerder...)

@dreen: ja. Hoewel het omgekeerde ook kan: eerst havo en dan eventueel verder met vwo ofzo. Dan is de kans dat ik het niet red en nog steeds zonder diploma zit ook met een jaar verkleind.

@Rhea: dank je wel.

M'n post komt waarschijnlijk nogal pessimistisch/dubbel over enzo, en dat ben ik mbt dit onderwerp deels ook wel. Maar misschien is uitgaan van het ergste en daarna eventueel opklimmen ofzo nog wel beter dan er een rommelzooi van maken en een ander die "ziejewel" kan zeggen...
Oud 15-06-2004, 21:37
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Arashi schreef op 15-06-2004 @ 22:17 :
@dreen: ja. Hoewel het omgekeerde ook kan: eerst havo en dan eventueel verder met vwo ofzo. Dan is de kans dat ik het niet red en nog steeds zonder diploma zit ook met een jaar verkleind.
Je kunt het toch gewoon proberen volgend jaar. Desnoods stap je in de loop van het jaar nog over op HAVO. Zolang je maar aan het einde van de derde definitief gekozen hebt.
Oud 15-06-2004, 21:41
Miracle
Miracle is offline
Wauw, zelfs voordat de wedstrijd begon was hij al geslaagd. Ik had half afgesproken met mijn broer om samen te kijken. Een half uur voor de wedstrijd belde hij waar ik bleef, want hij wilde graag met mij kijken. Toen ik thuis kwam had hij al voor de drankjes gezorgd. Zo lief.
Eindelijk weer iets tussen ons, normaal is het alleen verwijten en een hoi. En niks gezelligs. Dit maakt me toch wel vrolijk.

Deze uitslag had ik al voorspeld en ben ik ook het meest blij mee. Iedereen blij.

Nog maar een beetje school. Dat geeft toch wel een lekker gevoel. Maar nu moet ik toch echt gaan slapen.
Oud 15-06-2004, 21:44
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
moon schreef op 15-06-2004 @ 21:45 :
Buiten op straat lopen terwijl iedereen binnen voetbal zit te kijken is echt geweldig
ja... wij waren uit eten en we waren de enigen in t restaurant
Oud 15-06-2004, 21:51
Verwijderd
en nu loopt ie weg, en voel ik me meteen zo verdrietig. terwijl ik fantastisch gepraat heb met hem. godverdomme...ik raak em kwijt zo.
Oud 15-06-2004, 22:10
Gordijn
Gordijn is offline
Ik wil hier gewoon even krijsen, dat mag he?

IK HAAT JOU IK HAAT JOU IK HAAT JOU!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Het is toch belachelijk als iemand ,met wie je niet hoefde te praten omdat altijd alles goed was, met wie je zo extreem gelukkig kon zijn omdat je samen ging fietsen of iets dergelijks, iemand tegen wie je kon schreeuwen dat je van poep hield en met wie je kon filosoferen over het leven, zo iemand ermee OPHOUDT ?!

Dat het gewoon HELEMAAL over is?
Bah
Oud 16-06-2004, 10:08
kroot
kroot is offline
Ik heb opzich wel zin in morgen en overmorgen: dan ga ik op school helpen met de sportdag, moet het wel mooi weer zijn. Maar morgen krijg ik ook de lang verwachte uitslag......
Vrijdag kan ik pas een uur later gaan helpen omdat ik eerst naar psychotherapie moet, maar hoe moet ik dat nu weer mijn vriendin gaan vertellen die ook mee gaat helpen? Ik wil het eigenlijk nog niet tegeen haar zeggen, maar ik wil ook weer niet gaan liegen. Dilemma.......
Oud 16-06-2004, 10:22
Verwijderd
Economie . Pfff nog 1 toets en een mondeling , ik heb geen zin meer .
Oud 16-06-2004, 11:54
Gothic
Gothic is offline
Net 199 foto's weggebracht, vrijdag zijn ze klaar . Ze lagen er al een jaar ...

Morgen ga ik voor de uitslag lekker met een meisje de stad in die behoorlijk zenuwachtig is. Anders zit ze maar thuis te wachten tot het tijd is...

En ik hoop dat m'n vriend me belt. Ik mis hem. Heb veel te veel vrije tijd om aan hem te denken...

Zometeen de stad in, misschien een bikini kopen . We zullen zien...
Oud 16-06-2004, 12:34
Dolores
Dolores is offline
'k Heb afgelopen nacht over wat forummers gedroomd. Echt heel vaag, maar wel leuk natuurlijk.

En ik ben zoooo zenuwachtig voor mijn mondeling morgen, ben echt zo bang dat het helemaal verkeerd gaat.
Oud 16-06-2004, 12:44
Verwijderd
ik ben zoooo boos
Oud 16-06-2004, 12:53
fimmes
fimmes is offline
Dat niet zo aardig meisje; Gaat ze er na 2 jaar met de eerste de beste *** gabber er van door... nou weet ik ook waar ik aan toe ben..... t zijn ook allemaal sletten...lijkt wel....maar toch mis ik zn slet om me heen nu.....gvd!!!!!!!!!!! en ik woon ook nog is in een fucking saai kutdorp dus ik verveel me helemaal de pestpleures hiero... t enigste wat we hier kunnen doen is zo stoned mogelijk worden.....ook leuk....

Edited door dreen. Let de volgende keer ajb op je taalgebruik en hoofdlettergebruik.

Laatst gewijzigd op 16-06-2004 om 13:02.
Oud 16-06-2004, 13:36
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 15-06-2004 @ 17:44 :
*zucht* fliefd..

op wie ??
Oud 16-06-2004, 14:03
Verwijderd
Ben chago door die $&*# school. Ga dus waarschijnlijk mn P niet halen door 1 of ander achterlijk vak over beroepsorientatie. Moest daar 40 uur aan besteden in het eerste jaar en ik kom aan de 38 uur en is waarschijnlijk niets meer dat ik nog kan doen om die laatste 2 uur te verdienen,

Oftewel gedoemd om op het hbo te blijven zitten met al zn &$*#($ projectgroepen en samenwerken en praktische dingen.
Oud 16-06-2004, 14:04
Verwijderd
het voedsel heeft de macht weer overgenomen.
steeds maar bezig zijn met eten, en vooral afvallen. een tijdje ging het goed, in de zin van, ik at weinig en viel af. maar nou niet meer. ik eet de hele dag, wordh elemaal gek van mezelf. waarom kan ik er niet gewoon af blijven? dan mezelf maar weer pijn doen anders
Oud 16-06-2004, 15:00
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-06-2004 @ 13:44 :
ik ben zoooo boos
waarom? en op wie?

Ik heb een beetje een dubbel gevoel, vandaag. M'n vriend is jarig, dus we hebben t wel gezellig gehad. Ik had slingers opgehangen, en een heel lekker ontbijt (met bloemetje in vaasje ) gemaakt. Dat soort dingetjes
Maar morgen is het alweer twee jaar geleden dat m'n vader een hartaanval kreeg... Die 2 jaar zijn wel zo ontzettend snel gegaan. En vandaag is het twee jaar geleden dat ik m voor t laatst gesproken heb. Wat k dus al zei... dubbel gevoel

en msn doet weeeer vaag
Oud 16-06-2004, 15:22
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 16-06-2004 @ 15:04 :
het voedsel heeft de macht weer overgenomen.
steeds maar bezig zijn met eten, en vooral afvallen. een tijdje ging het goed, in de zin van, ik at weinig en viel af. maar nou niet meer. ik eet de hele dag, wordh elemaal gek van mezelf. waarom kan ik er niet gewoon af blijven? dan mezelf maar weer pijn doen anders
Weinig/niet eten & afvallen, wel eten & gek van jezelf worden, jezelf pijn doen...

Ik vraag me af in hoeverre die opties jou de mogelijkheid geven
om te leven, in plaats van te overleven?
Oud 16-06-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 16-06-2004 @ 16:22 :
Weinig/niet eten & afvallen, wel eten & gek van jezelf worden, jezelf pijn doen...

Ik vraag me af in hoeverre die opties jou de mogelijkheid geven
om te leven, in plaats van te overleven?
ik weet niet óf die opties mij de mogelijkheid geven om te leven, nee. miss leef ik wel niet. maar wat moet ik? ik probeer er heus wel mee te stoppen hoor. maar kon ik dat maar.
Oud 16-06-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 16-06-2004 @ 16:38 :
ik weet niet óf die opties mij de mogelijkheid geven om te leven, nee. miss leef ik wel niet. maar wat moet ik? ik probeer er heus wel mee te stoppen hoor. maar kon ik dat maar.
Ergens denk ik dat een mens alles wat hij/zij wil ook kan...

Had je al hulp (sorry, als ik iets stoms vraag, maar ik ben gaar en dus een vergiet )? D'r staat me wel iets bij, maar d'r staat me zoveel bij...zoveel mensen, ik weet het niet meer...
Oud 16-06-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-06-2004 @ 16:46 :
Ergens denk ik dat een mens alles wat hij/zij wil ook kan...

Had je al hulp (sorry, als ik iets stoms vraag, maar ik ben gaar en dus een vergiet )? D'r staat me wel iets bij, maar d'r staat me zoveel bij...zoveel mensen, ik weet het niet meer...
nee is niet stom. maar ik heb (nog) geen hulp. wel al een afspraak bij jeugdzorg.

als ik alles zou kunnen wat ik zou willen was ik er denk ik al mee gestopt. was ik normaal gaa neten, en niet meer gaan krassen. nou ja dat lijkt me, maar het lukt niet. moet ik het nog meer willen ofzo?
(miss lul ik wel de grootste onzin nu, maar ik probeer ook maar wat.)
Oud 16-06-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 16-06-2004 @ 16:50 :
nee is niet stom. maar ik heb (nog) geen hulp. wel al een afspraak bij jeugdzorg.
(Hopelijk komt die afspraak snel.)

Citaat:
als ik alles zou kunnen wat ik zou willen was ik er denk ik al mee gestopt. was ik normaal gaa neten, en niet meer gaan krassen. nou ja dat lijkt me, maar het lukt niet. moet ik het nog meer willen ofzo?
(miss lul ik wel de grootste onzin nu, maar ik probeer ook maar wat.)
Soms zijn er ook dingen die je onbewust wilt. En normaal eten en stoppen met am zijn niet de enige dingen die je wilt, toch? Je wilt je ook goed voelen, af van dat rot gevoel, slank zijn, enz. Dat zijn ook dingen die je wilt en die misschien wel tegen het andere willen induwen. Soms moet je bepaalde dingen op kunnen en willen geven om iets anders te bereiken.
Oud 16-06-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-06-2004 @ 16:59 :
(Hopelijk komt die afspraak snel.)

Soms zijn er ook dingen die je onbewust wilt. En normaal eten en stoppen met am zijn niet de enige dingen die je wilt, toch? Je wilt je ook goed voelen, af van dat rot gevoel, slank zijn, enz. Dat zijn ook dingen die je wilt en die misschien wel tegen het andere willen induwen. Soms moet je bepaalde dingen op kunnen en willen geven om iets anders te bereiken.
afspraak is 1 juli.
ja zo kan je het ook bekijken nat. nog nooit op deze manier erover nagedacht eig. ik wil idd slank zijn, goed voelen enz. mja denk dat je wel gelijk hebt. miss moet ik dit maar proberen op te geven...
Oud 16-06-2004, 16:28
treintje
treintje is offline
Het gaat wel goed, maar soms ook zooo slecht.
Ik red me wel, overdag tenminste. Ik ben druk met vanalles, mijn leven krijgt weer een beetje zin en ik voel me een stuk beter dan ooit.

Maar toch. Beelden van toen houden me wakker. Ik raak zo ontzettend geschokt als hij ook maar iets laat horen. Ik durf het gewoon niet meer te zeggen hoe erg ik het vind.
Ik wil niet zeuren, niet zielig doen. Want het gaat toch goed?
Tot de momenten dat ik moe wordt. Nu, maar vooral 's avonds. Slapen wil dan niet door het rot gevoel wat het me geeft. I hate him.

Wat nu? Gewoon doorblijven gaan als altijd? Het kan wel, maar nu zou ik het liefste opgeven.
Oud 16-06-2004, 16:30
Gothic
Gothic is offline
De vlag is gekocht, nu nog het telefoontje en dan kunnen we hem ophangen
Oud 16-06-2004, 16:50
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-06-2004 @ 17:30 :
De vlag is gekocht, nu nog het telefoontje en dan kunnen we hem uithangen

Sterkte de komende dagen, voor diegene die in spanning naast de telefoon zitten.
Oud 16-06-2004, 16:59
Nijn*
Nijn* is offline
Ik kan gewoon niet meer, hele tijd zitten huilen bij therapie, ik mocht in die 7 weken met iemand anders praten, maar ik zei dat het niet hoefde, ze dwong me bijna om het wel te doen, maar ik zei natuurlijk dat ik het wel zelf kon. Ik kan het niet! Ik kan het niet! Waarom heb ik dat nou gezegd? Ik kon d'r nog bellen en mailen, en ze belt me vrijdag sowieso, maar ik durf niet te zeggen dat ik het toch wil, ik wil niet zwak zijn, ik wil het alleen af kunnen..Waarom ben ik nou zo'n eigenwijze trut? Ik kan ook niets goed doen! Ik blijf nu waarschijnlijk ook nog eens zitten. Ik zie het echt niet meer zitten..Als ik nu niet overga hoeft het van mij niet meer, dan raak ik alles en iedereen kwijt..Ik weet niet meer wat ik moet doen..Kan alleen nog maar huilen van binnen, mijn ouders mogen het niet zien, ik weet niet meer hoe ik verder moet.. *huilt*
Oud 16-06-2004, 17:08
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 16-06-2004 @ 17:59 :
Ik kan gewoon niet meer, hele tijd zitten huilen bij therapie, ik mocht in die 7 weken met iemand anders praten, maar ik zei dat het niet hoefde, ze dwong me bijna om het wel te doen, maar ik zei natuurlijk dat ik het wel zelf kon. Ik kan het niet! Ik kan het niet! Waarom heb ik dat nou gezegd? Ik kon d'r nog bellen en mailen, en ze belt me vrijdag sowieso, maar ik durf niet te zeggen dat ik het toch wil, ik wil niet zwak zijn, ik wil het alleen af kunnen..Waarom ben ik nou zo'n eigenwijze trut? Ik kan ook niets goed doen! Ik blijf nu waarschijnlijk ook nog eens zitten. Ik zie het echt niet meer zitten..Als ik nu niet overga hoeft het van mij niet meer, dan raak ik alles en iedereen kwijt..Ik weet niet meer wat ik moet doen..Kan alleen nog maar huilen van binnen, mijn ouders mogen het niet zien, ik weet niet meer hoe ik verder moet.. *huilt*
hey meissie..

Je "moet'" het echt aangeven als jij denkt dat je het niet red. Schaam je niet, lievie.. das echt nergens voor nodig. Laat maar zien hoe jij je voelt, echt daar moet je je nooit voor schamen!

Ik vind het onwijs erg dat ik nu niet naar je toe kan, ik zou op zich wel kunnen, maar moet om 19.00 hier zijn.. das echt zo balen, en ik moet nog uitzoeken hoe ik moet fietsen, maar ik zou echt heel graag willen komen hoor!
Btw, zie ik je morgen nog? Ik hoop het wel, want ik heb er echt zin in om jou weer te zien.

kom op meissie... (f)
Oud 16-06-2004, 17:16
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 16-06-2004 @ 18:08 :
hey meissie..

Je "moet'" het echt aangeven als jij denkt dat je het niet red. Schaam je niet, lievie.. das echt nergens voor nodig. Laat maar zien hoe jij je voelt, echt daar moet je je nooit voor schamen!

Ik vind het onwijs erg dat ik nu niet naar je toe kan, ik zou op zich wel kunnen, maar moet om 19.00 hier zijn.. das echt zo balen, en ik moet nog uitzoeken hoe ik moet fietsen, maar ik zou echt heel graag willen komen hoor!
Btw, zie ik je morgen nog? Ik hoop het wel, want ik heb er echt zin in om jou weer te zien.

kom op meissie... (f)
ik kan niet aangeven wat ik wil, dan wordt ik aan zo'n trut toegewezen, die ik toch niet vertrouw, dat helpt ook niet..en trouwens dan worden mijn ouders ook weer ongerust..ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen..

offtopic: wat mij betreft gaat het gewoon door morgen..
Oud 16-06-2004, 17:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-06-2004 @ 17:50 :

Sterkte de komende dagen, voor diegene die in spanning naast de telefoon zitten.
Nee, echt ophangen . Ik heb er over nagedacht. Want de steun moet nog op de muur geschroefd worden ...
Oud 16-06-2004, 17:36
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
het is kk...

int weekend mepperij gehad...

ouders boos en zitten op me te kankeren de hele dag...

uit met vriendin...

wou ik me afreageren door ff stukje te rijden...

kapt scooter ermee.... vastloper....

4km lopen.....

ontstoken oog.....

kk zinloos leven dus
Oud 16-06-2004, 17:41
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 16-06-2004 @ 17:17 :
afspraak is 1 juli.
1 juli, das niet meer zo heel lang. Hopelijk helpt het. Succes iig vast. (})
Oud 16-06-2004, 17:44
Verwijderd
*zich heel erg schuldig voelt*
Oud 16-06-2004, 18:11
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Guusie schreef op 16-06-2004 @ 18:44 :
*zich heel erg schuldig voelt*
Dat hoef je net zo min als ik
Oud 16-06-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 16-06-2004 @ 19:11 :
Dat hoef je net zo min als ik
Het valt niet te vergelijken. Jij laat jezelf zien, ik verpest iets.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten