hmmm...so she lied.....en dat is heel erg kut..want het was dus wel degelijk haar type. Ze was waarschijnlijk verliefd op hem geworden toen jullie nog verkering hadden. Ze twijfelde waarschijnlijk en zei daarom dat het haar type niet was..misschien dacht ze dat ook wel echt, maar ging ze er later anders over denken...
Maar dan denk ik weer: Ben je dan niet juist ook wel een beetje blij dat ze je niet aan het lijntje heeft gehouden? Ze heeft dus zelfs aan je verteld dat ze met hem gezoend heeft, ze wil eerlijk tegen je zijn.

Het is natuurlijk belachelijk dat ze zoiets dan al na 4 dagen doet, maar ik denk dat je gewoon vrienden met haar moet blijven. Ze wil gewoon goede vrienden zijn , dat laat ze al merken door open tegen jouw te zijn. Ik denk dat het wel moeilijk voor je zal zijn om gewoon met haar om te gaan omdat ze je misschien dan voor die andere jongen heeft laten zitten, maar door goede vrienden te blijven hoef je ook niet alles wat jullie hadden weg te gooien en blijven het goede herinneringen omdat jullie nog steeds zo goed met elkaar om kunnen gaan..en dat is ook heel wat waard!
Succes!
MeJulie