Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 19:30
Pietje19
Pietje19 is offline
Het is uit met mijn vriendin, nou is dat niet mijn probleem, maar het probleem is: Toen we nog iets hadden heeft ze een jongen leren kennen. Ze zei dat het gewoon een vriend was maar een blinde zag nog wel dat hij verliefd op haar is. Ze gaf hem haar telefoonnummer en hij belde haar ongeveer 3/4 keer per week. Ik vond dat natuurlijk niet zo leuk maar ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat hij niet haar type was. Nu is het dus uit, maar ze wilde wel vrienden blijven. Gisteren vertelde ze me dat ze met hem gekust heeft toen het 4 dagen uit was tussen ons!!

Ik heb nu dus het gevoel dat ze het om hem uitgemaakt heeft. Ze is dus niet helemaal eerlijk geweest tegen me, vind ik. Moet ik nou toch vrienden blijven terwijl het er toch an zit te komen dut hun iets krijgen?? help me want ik weet het niet

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 19:44
MeJulie
MeJulie is offline
hmmm...so she lied.....en dat is heel erg kut..want het was dus wel degelijk haar type. Ze was waarschijnlijk verliefd op hem geworden toen jullie nog verkering hadden. Ze twijfelde waarschijnlijk en zei daarom dat het haar type niet was..misschien dacht ze dat ook wel echt, maar ging ze er later anders over denken...
Maar dan denk ik weer: Ben je dan niet juist ook wel een beetje blij dat ze je niet aan het lijntje heeft gehouden? Ze heeft dus zelfs aan je verteld dat ze met hem gezoend heeft, ze wil eerlijk tegen je zijn. Het is natuurlijk belachelijk dat ze zoiets dan al na 4 dagen doet, maar ik denk dat je gewoon vrienden met haar moet blijven. Ze wil gewoon goede vrienden zijn , dat laat ze al merken door open tegen jouw te zijn. Ik denk dat het wel moeilijk voor je zal zijn om gewoon met haar om te gaan omdat ze je misschien dan voor die andere jongen heeft laten zitten, maar door goede vrienden te blijven hoef je ook niet alles wat jullie hadden weg te gooien en blijven het goede herinneringen omdat jullie nog steeds zo goed met elkaar om kunnen gaan..en dat is ook heel wat waard!
Succes!
MeJulie
Oud 10-06-2002, 20:03
my baby
my baby is offline
lullig dat ze dat al zo snel deed, maar ze is er wel eerlijk over geweest en dat is op zich een goed dingetje, ze zei dat hij haar type niet was maar dat is blijkbaar verandert...
daar is niets aan te doen, goed van der(wat MeJulie ook al zei) dat ze je niet aan het lijntje heeft gehouden, dat zou pas helemaal lullig zijn geweest!

sterkte + liefs My Baby
Oud 10-06-2002, 20:21
Lowman
Lowman is offline
Citaat:
Het is natuurlijk belachelijk dat ze zoiets dan al na 4 dagen doet
Citaat:
lullig dat ze dat al zo snel deed
Sorry, misschien een beetje off-topic:
Mijn eerste gedachte was ook, zoiets doe je toch niet al na 4 dagen! Maar aan de andere kant, als een meisje echt verliefd wordt op een andere jongen, waarom dan wachten? Ja ok, natuurlijk om de jongen niet te kwetsen. Maar dat is hij denk ik sowiezo al. En of je nu 4 dagen wacht of een weekje langer, zou dat veel uitmaken?

Ik spreek niet uit ervaring, dus ik kan het mishebben hoor
Oud 10-06-2002, 20:32
MeJulie
MeJulie is offline
Zit wat in ja

MeJulie
Oud 10-06-2002, 20:37
highlight
highlight is offline
je moét niks natuurlijk, als jij geen vrienden met haar wilt blijven...
Ik zou er een paar nachtjes over slapen, en dan kijken of je nog vrienden met elkaar kunt blijven..
Oud 10-06-2002, 20:38
MeJulie
MeJulie is offline
strak plan!

Mejulie
Reageren

Regels voor berichten