Oud 17-06-2004, 15:56
Charm
Charm is offline
haii...

ik ben wel gek op een jongen M, en hij zit bij me op school. Een 8 maandjes geleden kwam ik hem tegen in een kroeg, ik was lui en alles, en hij kwam met mij praten [ik stond ook met ene jongen die hij kende] en het leek erop alsof hij me wel leuk vond. Niets gebeurd want ik was gwoon moe.
Op school probeerde hij wel es een gesprekje aan te knopen, maar dat was al snel afgelopen [ik had op dat moment wel andere dingen aan me hoofd dus ging er nie op in]

In februari was er een gala van school waar ik heen ging, hij ook. Ik was erg aangeschoten, en toen hebben wij ook gekust. Ik heb toen ook met iemand anders gekust, dat was een fout maargoed, iedereen was iig aangeschoten dus er werden wel meerdere fouten gemaakt.
Op school zeiden wij niets tegen elkaar. Ik hoorde van een vriend van hem dat ik een slet zou zijn. Hij had verhalen gehoord [weet op dit moment nog steeds niet watvoor verhalen ].

Maar ik sprak M. dus geen enkele keer meer. 3 weekjes geleden sprak ik een vriend N. van hem aan, omdat ik zn pasje wilde lenen. Waarop N. zei dat ik dat aan M. moest vragen, die zeer bot reageerde met 'ja', waarbij zn vrienden moesten lachen.

k heb gister hem toegevoegd op msn. Hij heeft me alleen niet geaccepteerd. Een vriendin van mij vroeg waarom niet, en hij antwoordde daarop met 'ik heb haar niets te zeggen' ofzoiets.
Ik begrijp niet waarom niet, want we hebben elkaar nooit meer gesproken daarna, dat is ook de reden waarom ik hem nu toevoeg [ik zie hem op dit moment niet meer op school en ben verlegen].

Wat kan zijn waarom hij niet met me wil praten?
Omdat ik met nog iemand had gekust?
Omdat we toch al niet praten/
Omdat er verhalen zijn verspreid, die ik niet ken, dat ik een slet ben?
Of..??
En wat kan ik et beste ondernemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2004, 15:58
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
vind je em leuk ?
Oud 17-06-2004, 15:59
Myuki
Myuki is offline
Maar volgens mij is dat helemaal geen leuke jongen...
Oud 17-06-2004, 16:01
Charm
Charm is offline
ja ik vind hem wel leuk
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:27
mimima
mimima is offline
Ik weet niet hoor ik denk zelf door het kussen in combinatie met die verhalen.
Maar je zou het hem eens moeten vragen dan weet je het toch en hem alles uit leggen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:32
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Stuur een email aan hem. Laat hem eens vertellen wat er aan de hand is. Doe de volgende zin in je mail: ''Het is nogal lullig als je niks tegen me zegt. Ik heb het gevoel alsof er verhalen over mij rond gaan. Ik weet niet waar ze over gaan, maar ik denk dat jij ze ook hebt gehoord. Als ik ze niet hoor, kan ik me ook nergens tegen verdedigen. Je gaat nu uit van dingen die misschien helemaal niet waar zijn. Kun je me alsjeblieft vertellen wat er is?''
Of iets in deze richting. Het gaat er iig om dat het niet helemaal eerlijk is als hij uitgaat van verhalen die (waarschijnlijk) niet waar zijn en jij je niet tegen kan verdedigen.

Succes, maar weet wel waar je aan begint als het nu al zo gaat.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:40
Charm
Charm is offline
Ik wil morgen op school naar hem toe lopen en op de man af gewoon vragen..

ik weet alleen nog niet hoe
iets van 'he martijn, mag ik je wat vragen of is dit al tegen je principes in?'
en dan 'ja waarom wil je eigelijks niet met me prate?'
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:46
mimima
mimima is offline
ik vind dat van ernst wel een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 17:40
Bruut
Bruut is offline
Omdat je zn gevoelens heb misbruikt
Oud 17-06-2004, 17:56
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ik ga voor optie a
Oud 17-06-2004, 18:27
Charm
Charm is offline
Citaat:
Bruut schreef op 17-06-2004 @ 18:40 :
Omdat je zn gevoelens heb misbruikt
waarom heb ik zijn gevoelens misbruikt???
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 18:38
Charm
Charm is offline
oja en wat moet ik nou doen
mailtje sturen, naar hem toe gaan offehm.. iets anders
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 18:51
Myuki
Myuki is offline
Ik zou het op de man afvragen...
Is veel stoerder en dan heb je zeker een antwoord.
Oud 17-06-2004, 19:26
Sennah
Sennah is offline
Citaat:
Myuki schreef op 17-06-2004 @ 19:51 :
Ik zou het op de man afvragen...
Is veel stoerder en dan heb je zeker een antwoord.

*mee eens*
Oud 17-06-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Charm schreef op 17-06-2004 @ 16:56 :
Omdat ik met nog iemand had gekust?
Hij WAS verliefd op jou.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:47
Charm
Charm is offline
maar wat denken jullie dat de reden is dat hij mij niet wilde spreken?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Charm schreef op 17-06-2004 @ 21:47 :
maar wat denken jullie dat de reden is dat hij mij niet wilde spreken?
Laat ik het dan nog één keer uitleggen.

Jij hebt met hem gezoend, daardoor werd hij verliefd op jou. Jij ging daarna zoenen met iemand anders.

Toen dacht hij zoiets als "<voeg willekeurig scheldwoord in>", en "wat een slet, daar hoef ik niks meer mee te maken te hebben".

Simpel toch?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 13:53
Charm
Charm is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-06-2004 @ 22:56 :
Laat ik het dan nog één keer uitleggen.

Jij hebt met hem gezoend, daardoor werd hij verliefd op jou. Jij ging daarna zoenen met iemand anders.

Toen dacht hij zoiets als "<voeg willekeurig scheldwoord in>", en "wat een slet, daar hoef ik niks meer mee te maken te hebben".

Simpel toch?
ook zielig zeg. Iedereen was gewoon heel aangeschoten, de omgeving was gewoon heel anders dan normaal. iedereen was vrijer etc.
Dan vind ik het simpweg nog dom. maargoed, ik zal hem aanspreken. Heb hem vdaag niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:51
Nyai
Nyai is offline
Hoezo dom?
Als de liefde van mijn leven vlak na met mij gezoent te hebben iemand andersop de bek pakt hoefde ik hem ook never nooit niet meer te zien hoor.
Jij misschien wel, maar hij kennelijk niet. Wat ie gelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Charm schreef op 18-06-2004 @ 14:53 :
ook zielig zeg. Iedereen was gewoon heel aangeschoten, de omgeving was gewoon heel anders dan normaal. iedereen was vrijer etc.
Dan vind ik het simpweg nog dom. maargoed, ik zal hem aanspreken. Heb hem vdaag niet gezien.
Yup, want dat is een excuus. Op zo'n avond mag je natuurlijk ook gewoon vreemd gaan en iedereen lopen neuken want de omgeving was gewoon heel anders en omdat de anderen vrijer waren moest ik dat natuurlijk ook zijn.
Echt extreem dom als je dan op zo'n avond met de meid zoent met wie je altijd hebt willen zoenen en later iemand anders ziet zoenen en vervolgens met een gebroken hart rondloopt.
Ja echt, dan ben je toch niet goed in je hoofd?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 18:25
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 18-06-2004 @ 18:00 :

Ja echt, dan ben je toch niet goed in je hoofd?
Dat, of je vond persoon A in de eerste plaats al niet superleuk.

@ TS: als je hem aanspreekt doe het dan niet waar zijn vrienden bij zijn, want dan krijg je toch een bot antwoord terug. Een mailtje zou ik niet doen want een mailtje is zo zwart op wit, woorden kan je altijd nog terugdraaien of een andere interpretatie geven. Bespaard je misschien een afgang als het echt een eikel is.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 18:44
Charm
Charm is offline
jaa ik snap dat et dom is enzo, en iedereen zegt dat het geen excuus is.
Okej, ik had op dat moment niet het idee dat het ooit serieus zou zijn. Dus toen ik op mn bek werd gepakt en ik op et eerst niet draan dacht, maar toen ik me ineens bedacht hoe dom et was, ben ik ook gelijk gestopt [het was dus ech superkort] en gelijk weggelopen.
Een goeie vriend vna hem wilde mij ook kussen, en toen heb ik gezegd dat ik niet wilde.
Dan heeft hij ook rare vrienden..

maar jullie hebben ook gelijk. Dat weet ik. Ik vind het gewoon stom dat ik niet met hem heb gesproken.
Ik weet niet of ie echt gek op me was, hij is heel verlegen [in mijn ogen] dus..
Ja ik geef toe, het was dom.. dat weet ik. maar hoe kan ik et goed maken? [als dat teminste de reden zal zijn dat ie me niet wil spreken!]
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 18:52
Charm
Charm is offline
hm. als ik mezelf nu in zijn schoentjes indenk, en dat het dan zo ging dat hij mij toch wel leuk vond enzo.
dan begrijp ik natuurlijk dat dat erg onbeschoft van me was. Ik was toen gewoon 'losbollig' en hij dacht 'jeej leuk leuk'[ofzoiets].. en dat is dus verkeerd gegaan.

maarja, ik kan het niet terugdraaien. En misschien is het wel om iets anders [alhoewel, ik kan me niets anders voorstellen aangezien ik hem nooit meer daarna heb gesproken etc.].

Dus ik zal hem aanspreken als hij alleen is.
Hoe schatten jullie mijn kansen in als we het uitpraten? Zou hij mij nog wel een kans willen geven? Enne wat moet ik iig niet zeggen of doen? En wat juist wel?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 19:24
Verwijderd
Ik denk niet dat het argument 'sorry, ik was lam' veel zoden aan de dijk zet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 19:26
Charm
Charm is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-06-2004 @ 20:24 :
Ik denk niet dat het argument 'sorry, ik was lam' veel zoden aan de dijk zet.
denk ik ook niet neej... ik weet gewoon niet hoe ik een serieus gesprek met hem kan aangaan, meestal kom ik dan niet uit mn woorden ga ik stotteren dus daarom zit ik nu echt van ja wat moet k zeggen en wat niet want anders valt het rampenplan al helemaal in duigen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2004, 19:38
Verwijderd
Een mail kan best, maar dan om even 1on1 te kunnen praten. Om de problemen uit de wereld te helpen.
Zeg dat je het vervelend vindt wat er is gebeurd, dat het je spijt hoe het is gegaan en dat je met nog iemand had gezoend en niet je bedoeling was om hem te kwetsen.
Wil hij dan niet luisteren en/of biedt hij op zijn beurt zijn excuses niet bij jou aan vanwege zn vage gedrag is er niet echt een goede reden om het goed met hem te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten