Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Probeer je nou eens te ontspannen, ga tot vlak voor het eten leuke dingen doen, zorg dat je bezig bent en geen tijd hebt om over het eten na te denken.
||||
![]() |
Citaat:
Ik heb het sinds ik overspannen ben. Durfde vanaf toen een hoop dingen niet en moest alles opnieuw trotseren. Zelfs naar school gaan.. Eten is alleen het enige dat ik dus niet kan. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Ik eet nu al een jaar thuis. En toen ik dus een week of 2 geleden bij iemand ging eten had ik het weer.. Dat was ook het moment waarop ik besloot om mijn verhaal hier te vertellen. Citaat:
![]() Ik heb geen idee of een dokter kan helpen. Het zit tussen m'n oren en ik denk dat ik er echt zelf uit moet zien te komen. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Praat je er met iemand over? Heb je overwogen om bij een dokter op bezoek te gaan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Pm me anders maar even of stuur me een mailtje, mn mailadres staat wel bij mn info. Als je dat wilt tenminste, dat praat namelijk wat makkelijker misschien.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |