Mjah, dit verhaal komt me heel bekend voor.
Vorig jaar had ik een koppeltje in mn klas, t ging zowat een half jaar goed, tot de examens op het einde van het jaar. Midden in de examens maakte hij het uit. Hij wou meer vrijheid. Echt wel rot voor haar.(ik weet dat het hier niet over bedriegen gaat, maar hij was toen al een beetje een flirt) Anyway, ze bleef verliefd en een weekje later begonnen ze opnieuw, wat een paar dagen later echter weer op een sisser uitliep toen hij het weer uitmaakte. Het is dan ongeveer een half jaar uitgeweest, maar hij bleef attent en lief, probeerde haar te verleiden van dan tot dan, en dat lukte dan ook soms..

Een paar maanden geleden wou ie het opnieuw proberen, ondanks wat twijfels ging ze er opnieuw op in. Twee weken terug heeft ie haar bedrogen, weer onder haar eindexamens, ze kwam erachter net voor het eind van de examens. Nu is het dus weer uit. Ik heb het meisje in kwestie de voorbije dagan wat proberen op te vangen en haar uiteindelijk toch maar terug aan het studeren gekregen.
Wat ik hier dus eigenlijk mee wil zeggen...het is niet omdat hij zegt dat hij het opnieuw wil proberen en dat ie het echt wel meent dat het nu niet van voorbijgaande aard is. Ik kan heel goed begrijpen dat dat niet het eenvoudigste is, maar probeer je desnoods op negatieve dingen te focussen zoals het feit dat ie je bedrogen heeft en denk maar dat je beter kan krijgen. Een jongen die zijn aandacht enkel aan jou schenkt. Daarom lijkt het me idd het best dat je wat afstand van em neemt, want als je hem nog veel ziet zal het er niet gemakkelijker op worden om het te verwerken.
Veel succes ermee nog iig!