![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Rocklover, ook ik ga mee met wat bijna iedereen hier al heeft verkondigt. Ik zou je alleen niet willen bestempelen met anorexia of een ander mooi stempel. Bedenk wel dat je NIET op de goede weg bent. Ten eerste is zo snel afvallen op jou leeftijd gewoon niet goed. Het kan je groeiproces aantasten. Ten tweede is de gedachte en de manier waarop je bent afgevallen niet goed. Als je wilt afvallen dan doe je dat voor jezelf en doe je dat in overleg met je huisarts en/of diëtiste. Ook via die weg zou je kunnen afvallen, ookal heb je een gezond gewicht. Ik zou graag willen dat je je realiseert dat je op de geheel verkeerde weg zit (zoiets als met de fiets op de snelweg rijden) en dat je voor jezelf moet kiezen en dat je hulp in moet schakelen. Nee, dat is dus niet meteen een huisarts of een psych of zelfs een inrichting. Vertel het je mentor of een ouder. Misschien heb je een hele lieve oom of tante of kun je goed praten met je oma. Misschien kunnen zij je helpen ergens mee of misschien kunnen ze alleen maar luisteren. Elke stap is er eentje, als je maar de juiste richting opgaat!
||
Citaat:
Hallo, je vraagt eerst of het normaal is en later zeg je dat je het jezelf hebt aangedaan en dan mogen wij absoluut niet zeggen dat je naar de huisarts of psych moet? Wij mogen ook al niet zeggen dat het een beetje om aandacht gaat, want dan vlieg je ons ook al aan. Ja vraagt begrip om iets waar geen tot weinig begrip voor is, tenzij het daadwerkelijk een eetstoornis is, maarja, dat sluit jij ook al uit. Het is onmenselijk om jezelf uit te hongeren, maar dat zal je vast ook wel niet willen horen. Maargoed, dan zal ik maar zeggen wat je wel wilt horen: Vooral zo doorgaan! Dan kan je moeder dadelijk een schepje aarde op je kist gooien en een mooie witte roos! Is dat nou wat je wilt?! Maargoed, ik zal nu wel een vreselijk rotwijf zijn, die het allemaal niet begrijpt en die jou alleen maar aanvalt en uiteraard een hekel aan je heeft. Nou, dan zal ik je zeggen: Dat heb ik niet. Ik geef je alleen een onbegripvolle reactie, maar dat moet je maar accepteren, want er zullen wel meerdere mensen zo reageren. Tenslotte ziet niemand iemand graag zichzelf van kant maken. Maar iemand met een beetje ondergewicht, die zichzelf nog te dik vind, moet gewoon hulp zoeken. En als je geen aandacht wilt had je deze post niet neergezet en had je stilletjes op de achtergrond gebleven. Had je je vrienden afgeranselt en vooral niet gevraagd of het normaal is dat je binnen een paar weken 15 kilo afvalt, terwijl je zelf wss ook wel weet dat het fout zit.
||
![]() |
Citaat:
Sorry, maar hier vroeg je echt ff heel erg om aandacht. Je hebt een probleem en je weet het zelf ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*beetje vaag vandaag* Maar ik denk ook niet dat ze echt aan het ontkennen is, maar dat ze gewoon niet weet wat anorexia inhoudt en dat ze denkt dat het alleen maar voor een korte periode is geweest en dat het nu klaar is. Ik weet het niet, ik kan niet voor de TS oordelen natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dan vind ik dat er toch wel hard gereageert wordt. Mar het gaat niet om mij!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je al op sabn.nl gekeken? (Of je dingen hebt herkend, enz, dat mag je voor jezelf houden als je dat liever hebt. En of je er iets mee gaat doen ook. Ik hoop alleen van wel (en niet omdat ik het niet begrijp of hoe je het ook wilt zien, wel omdat ik weet hoe je je eigen lichaam naar de klote kunt helpen (sorry, voor het taalgebruik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zullen heel veel mensen zijn die je écht begrijpen, ook in dit topic. Maar dat kan ik beter aan de personen zelf overlaten. Ik hoop wel dat je begrijpt waarom of dat mensen op een bepaalde manier op je reageren. Ze willen je alleen maar helpen. En verder ga ik mee met Leonoors bericht. Ik ben wel benieuwd wat je nou met onze adviezen en opmerkingen doet ![]()
||
Citaat:
Leuk he, aandacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|