Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb een grote waar brievjes ongevouwen ingaan met een grote zak met rits voor al mijn geld. veel pasjes. hij is blauw met groene zee kleuren met mooie vissen in hologram |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb ook nog van 2 biebs pasjes en een sleutel van mijn beste vriendins huis |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gewoon een portomonnee van de markt. Niets bijzonders, als er maar veel in past; ik ben een enorme verzamelaar.. Kleingeld, bonnetjes, pasjes (ik heb zelfs mijn schoolpasjes uit de brugklas nog in mijn porto zitten), adreskaartjes, name it. Hij is van spijkerstof en er staat een draak op ![]()
||
Citaat:
![]() als je je prot kwijt raakt kunnen ze achterhalen waar je woont, en doei gaat je playstation sjees, dat je moeder je dat niet verteld heeft , moet ik het weer doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alsof ik een adres in m'n sleutelportemonnee heb zitten en alle sleutels die ik gewoon los had ben ik kwijt geraakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Portemonnee kwijt.... Fosca | 12 | 06-08-2009 06:30 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft pasfoto van ex in portemonnee golden brown | 53 | 19-07-2007 09:07 | |
De Kantine |
Welke kleur heeft jouw portemonnee? Biertank 52 | 5 | 22-12-2005 17:01 | |
De Kantine |
Welke pasjes heb jij in je portemonnee? Sky Jewel | 117 | 23-12-2003 16:55 | |
Werk, Geld & Recht |
[Verzekering] Portemonnee gestolen LB06 | 15 | 26-08-2003 16:40 | |
De Kantine |
Wat zit er allemaal in jouw portemonnee?? Verwijderd | 62 | 16-09-2002 19:58 |