Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
raar???,
ik bball, al vanaf da ik 7 ben, ben nu 15, en ben "verliefd" op de sport, ben (n amijn mening) heeel hoog gekomen, maa rnu heb ik een blessure en mag nie meer, ben gewoon afgeschreven.... ![]() maar ja, raar.....neeeh helemaal nie, blijf gewoon een meisje, ook geen manwijf ofzo...als je daar aandenkt bij meisjes die die sport spelen...... neeeh zie geen reden om het niet te doen!!! |
![]() |
|
![]() |
Meiden die bballen is niets verkeerd mee hoor! Weet nog wel dat ik vol interesse naar hun wedstrijden keek, toen ik nog op een club zat!
![]() En net zoals meeltje ben ik ook verliefd op de sport, speelt het nu 10 jaar...alleen door een zware knieblessure is voor mij de competitie niet meer te doen, erg jammer! Doe nu alleen nog straat basketball, wat mij ook zeer bevalt
|
![]() |
ok fijn dat jullie het allemaal niet raar vinden, maar toch krijg ik weleens domme reacties van mensen die horen dat ik basketbal. dat meiden dat toch niet kunnen enzo... dus toen zag ik een topic over meidenvoetbal en dacht laat ik er een over basketbal openen dus vandaar. maar nogmaals fijn dat we zo eensgezind zijn allemaal!
![]() |
![]() |
|
net zo raar als vrouwenvoetbal...
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|