Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2004, 16:49
Anki
Anki is offline
<<KLAD>>

C’est ma vie!

De wind waait door mijn haar. De bomen zwaaien met hun lange armen heen en weer. De regen stroomt over mijn boze betraande gezicht.
Ik schreeuw het uit. Even lijkt het wel of alles stilstaat. Helaas is het niet zo. De tijd tikt door en personen glippen door je vingers heen.
Ik denk terug aan de vele malen dat ik bij jou in de auto zat op weg naar een hondenshow. Hond achterin, jij in de ring, kleine ik aan de kant en samen weer terug naar huis. Vrolijk meezingen met franse muziek.
Ik sta bij het kanaal. Waar ik vroeger ook altijd naar toe ging als het tegen zat. Diepe bossen, overal water, een hut onder de brug. Ik was hier lang niet geweest. Vroeger kwam ik hier bijna elke dag, ik bleef langer wanneer er weer iets vervelends was. Toen mijn opa overleed, toen de hond doodging, wanneer ik het even niet meer zitten zag. Soms bleef ik er uren om een verhaal te schrijven.
De stilte is pijnlijk. Het gaat harder waaien. Het is koud, maar ik merk het niet. Het maakt me allemaal niks meer uit. Overal waaien bladeren door de lucht. Het is donker. Mijn ogen branden, ze kunnen niet stoppen met tranen produceren. De druppels glijden over mijn wangen naar beneden in het water van het kanaal.
Hoe vaak heb ik hier wel niet op deze plek gehuild? En nu, zoveel jaar later, komt alles weer boven. Hoe kon dit alles zo door mijn vingers glippen? Waarom gaat het allemaal zo snel? Wat doe ik hier nog?
Ik val op mijn knieën en laat huilend mijn hoofd op straat vallen. Mijn hele lichaam schokt heen en weer.
Ja, C’est ma vie, en wat voor één! Samen hebben we zoveel meegemaakt. We hebben gelachen en gehuild, moeilijke beslissingen genomen en afscheid moeten nemen van mijn papa. Het laatste stukje van mij, word nu van mij ontnomen. Nog steeds, lig ik huilend op straat. Ik sta op en kijk naar de bomen. Ze gaan wild te keer. Ik kan nauwelijks overeind blijven staan zo hard waait de wind. Ik loop naar de brug, de brug waar ik uren lang op gestaan heb. De brug die eigelijk een beetje van mij was. De brug die bij bescherming en steun gaf.
De roos die ik in mijn hand houd gooi ik met een brede, ruwe zwaai zo ver mogelijk het water in.
Waarom nu? Waarom net nu ik het zo hard nodig had?
Ik voel in mij zak, een foto. Een foto van jou, met een witte, zachte jas en een toepasselijk wit hoedje. Je glimlacht. Het is een hele oude foto met een heleboel vlekken, maar die mij zo dierbaar is. Snel stop ik de foto weer terug in mijn jaszak. Behalve bladeren vliegen nu ook takken de lucht in. Ik ren onder de brug. Waar vroeger mijn hut was, is nu niks meer, alleen nog maar een lege zandbank waar mensen hebben zitten picknicken. Urenlang kon ik hier zoetwatermosselen vangen, die ik trots aan je liet zien en daarna weer terug gooide.
De foto brandt in mijn zak. Je bent zo dichtbij me maar in werkelijkheid zo ver weg .
Ik mis je. Ga niet weg… Blijf, blijf bij me. Woedend dat ik alles verloren ben loop ik mijn hut van vroeger uit. Zonder na te denken ga ik op de reling van de brug staan. Ik haal de foto uit mijn zak en duw hem dicht tegen mij aan. De wind blaast door mijn haar en duwt de tranen uit mijn gezicht weg. Ik kijk naar benenden. Ik kijk omhoog. Ik denk aan jou. Ik kan niet zonder jou. Ik klem de foto in mijn hand. Het spijt zo me zo…
“Mama, het zal niet lang meer duren, ik zal bij je zijn! Voor altijd!”

Ik spring van de reling het koude water in…

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 19:24.
Advertentie
Oud 09-07-2004, 16:57
Verwijderd
Cliché
verder nogal wat foutjes, onder andere interpunctie en je stijl is ook niet zo denderend.

Grim
Oud 09-07-2004, 17:05
Anki
Anki is offline
Citaat:
Grim schreef op 09-07-2004 @ 18:57 :
Cliché
verder nogal wat foutjes, onder andere interpunctie en je stijl is ook niet zo denderend.

Grim
Want??
Oud 09-07-2004, 17:15
Verwijderd
Cliché -> dit is echt zo'n standaard verhaaltje, gruwelijk gewoon. Bovendien spreekt het me totaal niet aan, je schrijfstijl boeit me niet en het onderwerp is al uitgekauwd.
Als ik er een stempeltje op zou zetten zou er FANCY op staan.

Spelfoutjes -> Leer eens een beetje kritisch kijken. Leer het vooral zelf te doen.

Ik ben te lui om alle foutjes eruit te halen, dat geldt ook voor de stijlfoutjes. Het enige wat ik er mee kan doen is herschrijven of weggooien

Je stijl -> oppervlakkig, oznder echte beschrijvingen. Heel je verhaal doet me niets, het is eerder lachwekkend dan dat het zijn doel bereikt, wat dat dan ook is. Probeer eens wat meer beschrijvingen te geven, meer en dieper ingaan op de emoties etc. Dit is gewoon niet fijn om te lezen en het grootste deel komt van je stijl en onderwerp. Het andere grote deel is het foutjesgehalte, dat nogal hoog ligt. Nog even voordat Sauron's Oog gaat vertellen dat foutjes niet belangrijk zijn: dat zijn ze wel, omdat je het anders bijna niet kunt lezen.

Grim- edit: Wat is het stil ineens

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 17:30.
Oud 09-07-2004, 17:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit, ik vond de eerste zin al saai.
Citaat:
De wind waait door mijn haar.
Oeh spannend. En nu? Ik word niet geboeid. Kan gebeuren, de rest wordt vast beter, dacht ik...
Citaat:
De bomen zwaaien met hun lange armen heen en weer.
Nou, weer zo'n boeiende zin. Maak het spannend. Had iets gedaan als: "De takken van de bomen doen me denken aan lange armen die woest heen en weer zwiepen in de wind."

Ik heb het wel helemaal gelezen, maar het boeit me gewoon echt niet. Het was taai om doorheen te komen. Als het vlees was geweest had ik het in de vuilnisbak gegooid. Dus als dit op papier voor mijn neus was verschenen, dan had ik "hallo" gezegd tegen de prullenbak en hem wat te eten gegeven. Heel cliche, zoals Grimmie al zei, gewoon niet origineel. Geen nieuw, spannend leesvoer. Ook wat foutjes, maar die mag je spellings-controle eruit halen.

Nee sorry, ik vind dit niet goed. Herschrijf het anders, en bouw het op. Spanning en geen of minder cliche. Kom je een stap dichter in de buurt van een "goed" verhaal.

Einde toespraak...

Edit: Stil he Grimmie? Foef... ach... Lekker rustig toch? Komt er stof op dit topic.
Oud 09-07-2004, 17:48
WhiteEvil
WhiteEvil is offline
Gaap, dit is gewoon 1 grote beschrijving met in de laatste regel een heel klein beetje verhaal.

Dit is een buitengewoon saai verhaal, als ik het al zo mag noemen.

Ik ga hier niet te veel tijd aan verspillen want der is egt nix aan.
Oud 09-07-2004, 17:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik spring van de reling het koude water in…
Weer een mislukt zelfmoordverhaal...
Oud 09-07-2004, 18:19
Millroy
Millroy is offline
Zelfmoord suckt. IRL en in verhalen. Ik vind het gewoon laf, iedereen moet doen wat hij of zij zelf wil, maar er zijn al ontelbaar veel verhalen over geschreven. Bitter weinig van die verhalen zijn iets waard.
Helaas pindakaas, het jouwe ook niet.
Oud 09-07-2004, 18:55
Anki
Anki is offline
Nou kijk, misschien is mijn verhaal dan wel zo ongelooflijk slecht... dat is jullie mening... maar er zit een deel waarheid van mijn leven in. En waarom word ik dan gevraagd om het waarschijnlijk in een boekje te plaatsen? Kuzz Anki
Oud 09-07-2004, 18:58
Millroy
Millroy is offline
Wie vraagt er jou om het in een boekje te plaatsen?
Hier niemand.
Sorry voor jou als dit je eigen leven is, maar als je er geen reacties op wilt, post het dan niet hier waar er niet naar de psychologische kant gekeken wordt maar naar taal en stijl.
Oud 09-07-2004, 19:02
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar de redactie van dat boekje

en het gaat niet om het deel van jouw leven, maar om de kwaliteit van het verhaaltje. Ik heb al tips gegeven hoe je het kunt oplossen, en nou ga ik er voor de lol een foutje uit halen

Ik voel in mij zak, een foto
mijN

verder:
Woedend dat ik alles verloren ben loop ik mijn hut van vroeger uit.
vreemd, eerst zeg je dit:
Waar vroeger mijn hut was, is nu niks meer,

allemaal van dat soort dingen.

Probeer verder de spanning te grijpen en het erin te houden, anders vrees ik dat je verhaaltje niet echt gelezen wordt

Grim- het zijn maar tips, als jij je verheven voelt van onze kritieken, dna is dat jouw keuze. Maar als je schrijft voor onze leeftijd (14-16) dan is het raadzaam om het even te lezen en er kritisch over na te denken. Dat je in een boekje mag is geen echte prestatie, ik kan mijn eigen uitgeverij beginnen als ik wil.

Aan de andere zijde, niet iedere tiener is zo intellectueel begaafd als wij op Letteren zijn...

Grim again
Oud 09-07-2004, 19:02
Anki
Anki is offline
Nee...zo bedoel ik het niet...Ik was al van plan het te herschrijven... dat was mij ook gevraagd, en kritiek, dat is alleen fijn. Maar probeer het misschien op een andere manier te brengen of zo. Dus.. ik ga het nu herschrijven dan plaats ik het opnieuw, als je het dan zou willen lezen... heel fijn.
Kuzz Anki
Oud 09-07-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Anki schreef op 09-07-2004 @ 20:02 :
Nee...zo bedoel ik het niet...Ik was al van plan het te herschrijven... dat was mij ook gevraagd, en kritiek, dat is alleen fijn. Maar probeer het misschien op een andere manier te brengen of zo. Dus.. ik ga het nu herschrijven dan plaats ik het opnieuw, als je het dan zou willen lezen... heel fijn.
Kuzz Anki
Andere manier brengen? Maar meis toch, ik houd me nou gruwelijk in en ben de aardigste persoon die ik kan zijn qua commentaar

in ieder geval veel succes!

Grim
Oud 09-07-2004, 19:04
Anki
Anki is offline
whahah nee... nu is het net of ik niet schrijven kan.. integendeel, je klinkt heel arrogant..maar ja..ik ook hahah... Ik kan wel degelijk goed schrijven maar bedenk wel dat ik dit nog niet herschreven heb... dit was zeg maar ...euhh klad..snap je? maar anders laat me iets van jou lezen??
Kuzz Anki
Oud 09-07-2004, 19:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Anki schreef op 09-07-2004 @ 20:04 :
whahah nee... nu is het net of ik niet schrijven kan.. integendeel, je klinkt heel arrogant..maar ja..ik ook hahah... Ik kan wel degelijk goed schrijven maar bedenk wel dat ik dit nog niet herschreven heb... dit was zeg maar ...euhh klad..snap je? maar anders laat me iets van jou lezen??
Kuzz Anki
JIJ klinkt nu arrogant...
"Ik kan wel degelijk goed schrijven."
Wie zegt dat? Geen bron, geen bewijs.
Zet het er dan bij dat het een klad is. Sorry hoor, maar wij geven kritiek op basis van wat je hier plaats en wat je erover zegt.

En iets van Grim... Zoekfunctie.
Oud 09-07-2004, 19:09
Verwijderd
Nou, kijk, het lijkt arrogant, maar ik ben hier ook al tig keer zo lang als jou. Ik heb mijn weg gevonden in commentaar geven en schrijven. Ik ben bekend met de gebruiken en smaken van de forummers Iets laten lezen van mij? Ik heb hier niet echt iets dat denderend is om te lezen, maargoed.

http://forum.scholieren.com/showthre...ight=Dreamland

Misschien is dit iets voor je, bijt je er maar op vast. Je hebt aardig wat te lezen

Grim
Oud 09-07-2004, 19:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jup 61 pagina's toch Grimmie?
Oud 09-07-2004, 19:12
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-07-2004 @ 20:10 :
Jup 61 pagina's toch Grimmie?
66 er staan er daar maar 12, though

Kaar, jij zou daar toch de foutjes nog uit halen?

Grim

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 19:15.
Oud 09-07-2004, 19:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Grim schreef op 09-07-2004 @ 20:12 :
66 er staan er daan maar 12, though

Kaar, jij zou daar toch de foutjes nog uit halen?

Grim
Als ik me een keer me dood verveel ok?
Jude
Jude is offline
Nou zo waardeloos is het ook weer niet hoor. Cliche, ok, en erg spannend is het ook niet, maar het kan nog wel wat worden. Ik vind je schrijfstijl voor een 14-jarige best ok.

Om het iets spannender te maken kun je misschien wat meer aan de verbeelding overlaten. Bijvoorbeeld de laatste zin, die toch eigenlijk de climax moet zijn: "Ik spring van de reling het koude water in…" vind ik een beetje slap. Schrijf dan bijvoorbeeld alleen "Ik spring.", dat is duidelijk genoeg en zegt toch niet teveel.

Oja, en je zegt 'toepasselijk hoedje' ipv bijpassend.

Succes met je boekje!
Tiño
Tiño is offline
ik vond ut best aardig hoor...niet bijzonder,maar best een mooi verhaal opzich.
Oud 09-07-2004, 19:17
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Anki schreef op 09-07-2004 @ 20:04 :
Kuzz Anki
Jij ben t een uiterst vreemde jongen. Maar die M naast je naam is vast een foutje.
Klad? Daar geloof ik niet in , ik werk zonder klad.
Als je Grim arrogant vind dan heb je mij nog niet gehoord kind.
Gebruik eens wat minder punten in je posts, nu lijkt het alsof je de woorden er niet uit krijgt. Eén vraagteken is genoeg trouwens.
ik raad je aan om, als je toch wil schrijven, een origineel onderwerp te zoeken, geen zelfmoord. Het kan niet helemaal gebaseerd zijn op je leven, anders stond dit hier niet .
Oud 09-07-2004, 19:19
Verwijderd
Echt wel, hij is door zijn stiefvader (Stephan, voor de kenners ) uit het water gevist. Onder water zag hij meteen zijn broertje Jorik, die in coma lag. Hij schreeuwde iets...

Grim - iemand bekend?
Oud 09-07-2004, 19:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
He mensen. Ik ben ook 14 hoor.
Oud 09-07-2004, 19:20
Millroy
Millroy is offline
Jij bent vast ouder . Mentaal dan.
Oud 09-07-2004, 19:21
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Grim schreef op 09-07-2004 @ 20:19 :
Echt wel, hij is door zijn stiefvader (Stephan, voor de kenners ) uit het water gevist. Onder water zag hij meteen zijn broertje Jorik, die in coma lag. Hij schreeuwde iets...

Grim - iemand bekend?
Oeh nice
Oud 09-07-2004, 19:26
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Grim schreef op 09-07-2004 @ 20:19 :

Grim - iemand bekend?
Oud 09-07-2004, 19:26
Charlottetje
Charlottetje is offline
oke het was een klad, dus ik zal niet zeuren over fouten etc.
Als dit verhaal de mogelijkheid heeft gekregen in een boekje te komen, dan vind ik dat erg leuk voor je, maar hoeft niets te zeggen over de kwaliteit en het zal al helemaal mijn mening niet veranderen.

Ik vind het verhaal een beetje jammer.
Een te vaak genomen onderwerp, het geeft me ook een beetje een te overdreven 'ik wil mooi schrijven' gevoel.
Bomen hebben ook geen armen, dat stoorde mij nogal.
Het, ja hoe zal ik het noemen, systeem in je verhaal is ook nogal standaard. Het zijn altijd de herinneringen die mensen eerst ophalen, altijd triest zielig en verschrikkelijk, het weer is altijd slecht en vervolgens springen ze van een gebouw, in het water of wat dan ook.

(ben je eigenlijk een meisje of een jongen, want voor mijn gevoel is de naam anki een meisjes-/vrouwennaam, terwijl je achter je naam een m het staan, die hier staat voor man, de v staat voor vrouw)
maar goed, anki, erg treurig voor je als jouw leven niet zo mooi en gelukkig is als je misschien zou wensen, maar helaas maakt dat je verhaal er niet mooier op.
Ik kan ergens heus wel begrijpen dat je dit schrijft en wilt schrijven, dat doen zo veel mensen, maar als verhaal is het gewoon erg vervelend om te lezen.

Succes met herschrijven

Charlotte
Oud 09-07-2004, 19:27
Anki
Anki is offline
Hej

Ik ben een meisje, en als ik het wil mag ik toch iets over mijn leven schrijven? Misschien loopt of gaat mijn leven wel zo.
Ja, ik werk wel in het klad.
Ik ben hier niet gekomen om ruzie te maken maar wel voor kritiek, dat is fijn. Als jullie het alleen bij kritiek op mijn verhaal willen laten zou ik dat heel fijn vinden.
Anki
Oud 09-07-2004, 19:30
Charlottetje
Charlottetje is offline
goede schrijfstijl voor een 14-jarige?
dan ben ik hier vast veel te veel verwend met verhalen van duivel etc.

Charlotte
*maakt nooit te drastisch onderscheid in leeftijd*

edit: meiske, we willen geen ruzie met je maken, dat is absoluut niet wat we proberen te doen. Er wordt hier in principe gewoon kritiek gegeven, maar kennelijk moet je aan de manier waarop nog wennen.
Natuurlijk mag jij een verhaal over jouw leventje schrijven, prima als je dat wilt doen, ga vooral je gang, maar dat maakt onze beoordeling niet anders.
Ik denk dat ik voor meer mensen hier kan spreken als ik zeg dat we puur het verhaal lezen en daarbij geen (of weinig) rekening houden met externe factoren als leeftijd, motivatie etc.

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 19:33.
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Millroy schreef op 09-07-2004 @ 20:20 :
Jij bent vast ouder . Mentaal dan.
Denk het. Niet lullig bedoeld, maar vind mijn verhaal toch beter eigenlijk.
Shit, dat klinkt echt arrogant.
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 09-07-2004 @ 20:30 :
goede schrijfstijl voor een 14-jarige?
dan ben ik hier vast veel te veel verwend met verhalen van duivel etc.

Charlotte
*maakt nooit te drastisch onderscheid in leeftijd*
Oud 09-07-2004, 19:31
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Millroy schreef op 09-07-2004 @ 19:19 :
Zelfmoord suckt. IRL en in verhalen. Ik vind het gewoon laf, iedereen moet doen wat hij of zij zelf wil, maar er zijn al ontelbaar veel verhalen over geschreven. Bitter weinig van die verhalen zijn iets waard.
Helaas pindakaas, het jouwe ook niet.
*zucht* Zelfmoord is niet laf vind ik Millroy, je weet niet hoe er een persoon erdoor heen kan zitten..

Verder over het verhaal.. Damn, hoeveel bv nw kun je in een verhaal proppen?? En..Whoehoew!! Cliché.. De spelling klopt ook voor geen ruk..Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen, want dan kom ik weer te hard over etc..

Citaat:
Ik ben benieuwd naar de redactie van dat boekje
Whehe...

Citaat:
Als je Grim arrogant vind dan heb je mij nog niet gehoord kind.
Muhaha! En de heer en meester stak de kop weer op..

En zoals duivelaartje al zei, de eerste zin trok me al niet...
Nee, ik vind het niets...

Trouwens mensen, ik ben 13...
Oud 09-07-2004, 19:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Anki schreef op 09-07-2004 @ 20:27 :
Hej

Ik ben een meisje, en als ik het wil mag ik toch iets over mijn leven schrijven? Misschien loopt of gaat mijn leven wel zo.
Ik ben hier niet gekomen om ruzie te maken maar wel voor kritiek, dat is fijn. Als jullie het alleen bij kritiek op mijn verhaal willen laten zou ik dat heel fijn vinden.
Anki
Meisje... dacht ik al.
Tuurlijk mag je iets vertellen over je leven enzo! Maar zet er voortaan liever boven dat het een kladje is. Wij basseren ons kritiek op een "echt" verhaal, niet op een klad.
Wij maken geen ruzie, maar we geven kritiek. Ik gaf ook alleen kritiek op jouw verhaal, volgens mij.
Oud 09-07-2004, 19:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 09-07-2004 @ 20:31 :

Trouwens mensen, ik ben 13...
Whoej!
Oud 09-07-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Anki schreef op 09-07-2004 @ 20:27 :
Hej

Anki
Als je meisje bent, verander die M dan in een V voor zover je dat nog niet gedaan had. Ik zei net al tegen Duivelaar dat jij een verwijfde stijl had voor een jongen

je mag gerust over jouw leven schrijven, daar hebben wij niets mee te maken
wij kijken alleen hoe goed je verhaal is. Verder, het gaat er ook om hoe je de zaak belicht. Als je een zelfmoordverhaal wilt schrijven, die het dan origineel. Nou heeft bijna iedereen hier zoiets van: ''Neee, niet weeer!''
Ast en Millroy: ''Allez, nie weer zunne paljas!'' ( )
En ik maak absoluut geen ruzie, ik geef kritiek. Ik laat jou vrij in het onderwerp, laat mij dan vrij in mijn manier van kritiek geven. Er staat niets kwetsends in, als het je wel kwetst is dat erg jammer voor je. Sowieso, als je het hier post heb je garantie dat het kritiek krijgt, daar hebben wij gewoon plezier in. En nee, niet om het afzeiken, maar om iemand iets te leren.

Wij laten het alleen bij kritiek, we doen geen persoonlijke aanvallen op jou, je komaf of een willekeurig ander iets behalve je verhaal. Mocht je niet tegen kritiek kunnen, dan kun je beter HIER terecht, daar is de kritiek soft en meegaand. Ik raad je aan om hier te blijven en te luisteren naar de critici. Ze zijn er niet voor niets.

Grim- ik ben 14

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 19:41.
Oud 09-07-2004, 19:38
Astuanax
Astuanax is offline
Volgens mij heb je zeker wel een sprankel schrijftalent maar gebruik je het gewoon op een iet of wat verkeerde manier.
Je moet niet proberen oude thema's op een al even oude manier te gaan verfraaien met onoriginele zegswijzen, je zou eigenlijk eerder je best moeten doen om een origineel onderwerp te verzinnen en dat dan te verfraaien met zelfgevonden, originele spreekwoorden, kleurbeschrijvingen...
hou je vooral niet alleen bezig met gemeenplaatsen als onderwerp (zelfmoord, mislukte/gelukte liefdes, ultieme happy end, geslagen kinderen, echtscheidingen...in een woord fancyPHorumlectuur )

voel je vooral niet ontmoedigd door ons, we bedoelen het goed, al zijn we soms wat 'grof' (srry mill)
Oud 09-07-2004, 19:45
Anki
Anki is offline
Mag ik vragen waarom jullie de hele tijd op de site van fancy terecht komen? Dat vind ik echt 10 x niks! ik ben niet zo'n dom tiener kind dat alleen maar de fancy leest hoor!! dankje!
Anki
Oud 09-07-2004, 19:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Anki schreef op 09-07-2004 @ 20:45 :
Mag ik vragen waarom jullie de hele tijd op de site van fancy terecht komen? Dat vind ik echt 10 x niks! ik ben niet zo'n dom tiener kind dat alleen maar de fancy leest hoor!! dankje!
Anki
Hahahaha! Een paar vrouwelijke schrijfertjes hier komen van het fancy.forum. Dus dat is blijven hangen.
Oud 09-07-2004, 19:53
Charlottetje
Charlottetje is offline
meiske, scheer ons niet over een kam, er wordt door 2 mensen 1 keer het woord fancy genoemd, dat moet je niet al te letterlijk opvatten misschien. Bovendien mag je natuurlijk absoluut gewoon de fancy lezen, hoeveel meiden doen dan niet? ik deed het ook ooit en heb nog steeds niet het idee dat ik me daar voor zou moeten schamen.
Je moet doen wat je leuk vind, schrijven wat je schrijven wilt en doe ook vooral met de kritiek wat je er mee wilt doen, maar kijk er alsjeblieft voor uit dat je het niet te zwaar opneemt.
Er wordt hier meestal erg eerlijk geantwoord en het kan harder lijken dan het wordt bedooeld, omdat je niet kunt horen hoe iemand iets zegt.
Oud 09-07-2004, 19:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 09-07-2004 @ 20:53 :
*knipt in Charlottetje*
Dat was een grapje
Helemaal mee eens!

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 19:59.
Oud 09-07-2004, 19:57
Anki
Anki is offline
Ben daar 1 x geweest en het is echt helemaal niks! waarom denk je dat ik hier naar toe ging!? Dat is voor zielige kleine meisjes die alleen complimentjes willen!! DUH! Anki
Oud 09-07-2004, 19:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Anki schreef op 09-07-2004 @ 20:57 :
Ben daar 1 x geweest en het is echt helemaal niks! waarom denk je dat ik hier naar toe ging!? Dat is voor zielige kleine meisjes die alleen complimentjes willen!! DUH! Anki
Hmm...
Ik voel me 41
Oud 09-07-2004, 20:00
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-07-2004 @ 20:59 :
Hmm...
Ik voel me 41
Hmm Ik voel me 6..
Oud 09-07-2004, 20:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 09-07-2004 @ 21:00 :
Hmm Ik voel me 6..
Oh.
Oud 09-07-2004, 20:02
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-07-2004 @ 21:01 :
Oh.
Dat is 35 jaar ouder dan mij.. mammie?
Oud 09-07-2004, 20:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 09-07-2004 @ 21:02 :
Dat is 35 jaar ouder dan mij.. mammie?
Ja, is al goed kindje van me.
Oud 09-07-2004, 20:23
Verwijderd
Het is wat oppervlakkig, maar het geheel zou met wat extra werk toch nog interessant kunnen worden.
Oud 09-07-2004, 20:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Anki schreef op 09-07-2004 @ 20:57 :
mag ik je een tip geven? ik ben bang dat je hier je reputatie niet echt mee verbetert. Die 'klene meisjes' zijn namelijk net zou oud als jij, gemiddeld, sommige vast wat jonger, maar ook genoeg die er nog ouder zijn dan jij, dus misschien moet je daar iets rustiger over doen. 'Stoer' proberen te doen helpt je echt niet meisje, vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar probeer er van te leren, goed?
Oud 09-07-2004, 20:29
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 09-07-2004 @ 21:00 :
Hmm Ik voel me 6..

Jij bent reeds gezuiverd van alle kwaad en opgenomen in het rijk der hemelen

@anki: niet zo op je teen getrapt zijn! ik was juist van plan om eens iets vriendelijks te posten...
dus, hups, schrijf een nieuw stukje en verover onze harten!
liefst vanavond nog, morgen ben ik weg

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten