Oud 09-07-2004, 21:28
Nona
Nona is offline
*zucht*
Ik werd vanmorgen wakker en hij lag naast me (ok, iets hoger want ik lag op een matras op de grond en hij in bed). Zo lief! Hij heeft echt prachtig haar. Dat mooie blonde haar, bij die witte lakens... Goed, ze waren niet wit, maar ik had mijn lenzen niet in en ze zagen er wit uit. Ik heb gewoon een tijdje naar hem liggen kijken, want het zag er zó leuk uit...
En toen... Vanmiddag, hij ging terug naar Amsterdam en ik naar huis. Ik moest snel mijn trein in en we hadden alleen tijd voor een snelle kus, maar ik keek door het raampje van de treindeur naar hem en ik zag hoe enorm leuk hij was... Superknap, superlief en super-van-mij.

Hoezo verliefd?
Oud 10-07-2004, 01:27
Gothic
Gothic is offline
Bah, waarom ga ik in vakanties altijd zo twijfelen over m{n relaties. Vorig jaar ookal en nu weer.
Er is een man van 34 in onze groep. En er heerst zo{n ontzettende spanning. Hij is echt heel leuk. Ziet er leuk uit en we kunnen het ontzettend goed vinden. We voelen elkaar aan, we dagen elkaar uit en we houden elkaar in balans.
Maar hij is 34. Hij woont in het buitenland. Raar is dit. Ik vind altijd dat dit soort dingen niet kunnen. Het kan ook niet, je zit in andere levensfases en buiten dat is het gewoon onmogelijk. Want ik heb een vriend en hij woont in het buitenland en 34 en 18 kan niet.
Maar hij geeft het tegengas wat ik nodig heb. Als ik zou willen zou ik zo met hem kunnen zoenen. De mogelijkheid is er. We prikkelen elkaar. Want zijn ondergrens wat 28. Mijn max was 25 oid. Maar door dit gevoel verschuiven de grenzen. Het kan. De mogelijkheid is er, maar het is onmogelijk en hoort niet.
Verder weet ik dus ook niet wat ik nou voor m{n vriend voel. Want die zie ik niet en hem wel.
Nooit gedacht dat mij dit zou overkomen. Als ik geen vriend had, was ik er zo voor gegaan, simpel vakantieliefde voor 2 weken. Maar dat is nu anders.
Ik zou nog uren gedachten hierover kunnen opschrijven, maar ja, we gaan zo eten.
Ik ben benieuwd wat ik doe. Hoe ik me uit deze situatie ga redden. Want ik moet oppassen dat ik geen echte gevoelens ga krijgen voor hem, want dat levert een gebroken hart op. Verder weet ik niet wat ik met m{n huidige vriend moet...
Het vervelende is dat het kan. Dat hij hetzelfde vindt-voelt. Maar kan ik de verleiding weerstaan, of de eigenlijke vraag, wil ik deze verleiding weerstaan...
Ik weet dat ik zonder last van m{n geweten vreemd kan gaan, hoe lullig dit ook klinkt. Maar mochten er gevoelens komen, maakt ik m{n huidige relatie kapot...

1 smily voor dit verhaal, deze heerst

(verder is mijn vakantie echt heerlijk en heb ik de tijd van mijn leven, maar dit houdt mij nu erg bezig)
Oud 10-07-2004, 08:42
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-07-2004 @ 02:27 :
Ik ben benieuwd wat ik doe. Hoe ik me uit deze situatie ga redden. Want ik moet oppassen dat ik geen echte gevoelens ga krijgen voor hem, want dat levert een gebroken hart op. Verder weet ik niet wat ik met m{n huidige vriend moet...
Het vervelende is dat het kan. Dat hij hetzelfde vindt-voelt. Maar kan ik de verleiding weerstaan, of de eigenlijke vraag, wil ik deze verleiding weerstaan...
Ik weet dat ik zonder last van m{n geweten vreemd kan gaan, hoe lullig dit ook klinkt. Maar mochten er gevoelens komen, maakt ik m{n huidige relatie kapot...
Heu is het al niet een beetje te laat met dat je geen gevoelens krijgt voor 'm?
Oud 10-07-2004, 15:25
Ruudje
Ruudje is offline
Eenzaam zijn

Eenzaam zijn, een gevoel van pijn
Het gevoel van helemaal alleen te zijn
Het gevoel dat je niemand hebt
Niemand die wat tegen je zegt
Liefde zoeken, maar niet vinden
Nadenken: >> Heb ik echte vrienden <<
In je hart, één en al pijn
zo is het gevoel van eenzaam zijn

Oud 10-07-2004, 18:21
Anoniem
fuck
Oud 10-07-2004, 19:17
cyntha
cyntha is offline
Heb twee leuke dagen gehad. Lekker gebubbeld, gebadderd en in de sauna gezeten samen met mijn moeder. Was op zich wel gezellig. Er waren ook wel wat tegenslagen, maar toch. Ik heb het wel twee dagen volgehouden. Ben nu wel hartstikke kapot en alles doet zeer. Maar dat is niet zo heel erg. Ben alleen tot de conclusie gekomen dat ik niet meer kan zwemmen.. Dat is eng! Ik kan die bewegingen niet meer met mijn benen en armen maken. Dan wordt het opeens weer even duidelijk hoe hard het wel niet achteruit gaat. Is echt heel erg schrikken.
Oud 10-07-2004, 21:10
Verwijderd
Sinds ik normaal ben gaan eten lijkt het alsof ik met de dag minder zwaar word. Hmpf, is het de bedoeling dat ik ga stoppen met eten ofzo.
Oud 10-07-2004, 21:26
Verwijderd
AAARGH ben hyper. ben blij en lijk gee nzorgen te hebben. hoe kan dat nou? klopt helemaal niet. en net dat ik 'vroeg' wilde slapen. komt dus niks meer van terecht.
voelt ook wel heel slecht om 'blij' te zijn, net als of het niet mag ofzo
Oud 10-07-2004, 21:31
5803
5803 is offline
het mag!

hmmm, ben ook vrolijk. jaa. was lang geleden. en het voelt goed
Oud 10-07-2004, 21:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Guusie schreef op 10-07-2004 @ 22:10 :
Sinds ik normaal ben gaan eten lijkt het alsof ik met de dag minder zwaar word. Hmpf, is het de bedoeling dat ik ga stoppen met eten ofzo.
Als je weinig eet, dan denkt je lichaam "oh we krijgen niks binnen...vasthouden alles wat we WEL binnen krijgen".
Als je dan meer gaat eten dan denkt het lichaam "oh we krijgen genoeg binnen, dumpen die zooi". Daarom kun je afvallen als je van weinig ineens naar meer gaat eten. Normaal eten houdt niet alleen in normale hoeveelheden, maar ook het juiste voedsel
Oud 10-07-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
5803 schreef op 10-07-2004 @ 22:31 :
het mag!

hmmm, ben ook vrolijk. jaa. was lang geleden. en het voelt goed
fijn dat het bij jou goed voelt. het 'blije' gevoel is bij mij al weer weg helaas. toch voelt dit beter, vertrouwder enzo...
Oud 10-07-2004, 22:57
Verwijderd
Ik wil stappen!
Oud 10-07-2004, 23:00
Nona
Nona is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-07-2004 @ 23:57 :
Ik wil stappen!
Ga dan!
Oud 10-07-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-07-2004 @ 22:58 :
Als je weinig eet, dan denkt je lichaam "oh we krijgen niks binnen...vasthouden alles wat we WEL binnen krijgen".
Als je dan meer gaat eten dan denkt het lichaam "oh we krijgen genoeg binnen, dumpen die zooi". Daarom kun je afvallen als je van weinig ineens naar meer gaat eten. Normaal eten houdt niet alleen in normale hoeveelheden, maar ook het juiste voedsel
Dan mag mijn lichaam binnekort wel eens stoppen met het dumpen van dat voedsel . Ik ben van een vrij slecht eetpatroon naar gewoon normaal eten gegaan. Ik eet nu sinds 3 (??) maanden weer brood en ben gestopt met veel ongezond voedsel eten.
Maar hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn lichaam dat gezonde voedsel ook echt vast gaat houden?
Oud 10-07-2004, 23:09
5803
5803 is offline
Citaat:
fijn dat het bij jou goed voelt. het 'blije' gevoel is bij mij al weer weg helaas. toch voelt dit beter, vertrouwder enzo...

bij mij gaat het goed zolang ik alleen ben. als ik in een groep kom, gaat het weer mis. tóch probeer ik het elke keer weer...gelukkig waren er wel steeds mensen bij die van alles wisten, dus dat hielp al. en om nou de héle tijd alleen te blijven, zie ik ook weer niet zitten.
Oud 10-07-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
5803 schreef op 11-07-2004 @ 00:09 :
bij mij gaat het goed zolang ik alleen ben. als ik in een groep kom, gaat het weer mis. tóch probeer ik het elke keer weer...gelukkig waren er wel steeds mensen bij die van alles wisten, dus dat hielp al. en om nou de héle tijd alleen te blijven, zie ik ook weer niet zitten.
hmm, goed dat jehet probeert en dat je mense nhebt die er van af weten!
ik heb niet echt duidelijk iets waardoor het goed of fout gaat. eten is ee nprobleem, maar dat is het niet altijd.
Oud 10-07-2004, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 11-07-2004 @ 00:00 :
Ga dan!
Mijn lichamelijke toestand laat het niet toe.
Oud 11-07-2004, 00:31
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*gaap*

Nog steeds geen mail.. hmm.. jammer

Morgen naar de kermis. Welliswaar een hele kleine, maar het is een kermis

Vandaag was een heel vermoeiende en moeilijke dag. Het is niet dat ik veel gedaan heb, maar juist doordat ik weinig heb gedaan kwam ik de dag moeilijker door en gingen mijn gedachten opspelen. Ik heb ze geprobeerd op te schrijven, maar dat lukte niet. Ik ga dadelijk daarom nog maar eens een poging ondernemen om er met m'n vriend over te praten. (Ik weet dat het al laat is, maar ik slaap bij hem thuis. Dus dat maakt het al weer wat gemakkelijker. Hoef ik hem tenminste niet wakker te bellen.)

Waar ik wel trots op ben is dat het me vandaag gelukt is om 10 minuten aan een stuk op onze "eliptical trainer" te trainen. En voor iemand met een conditie van 0,0001 vind ik dat een hele prestatie .

Hmm.. volgens mij kan ik hier nog een uur door typen over een hoop dingen die door m'n hoofd zweven, maar dat zal ik jullie niet aandoen.

Ik hoop dat het met jullie allemaal een beetje gaat?

Liefs,

Laura
Oud 11-07-2004, 01:14
5803
5803 is offline
Sonho, het heeft misschien juist wel zn voordelen om te weten waar het aan ligt...jij sterkte met alles!
Oud 11-07-2004, 08:42
Verwijderd
Ben zo moe...vanacht was Fleur onder het dekbed gekropen en daar in slaap gevallen. Toen ik wakker werd in een droom dacht ik dat ze op bed lag, maar ik kon haar niet zien/vinden...toen lag ze dus onder het dekbed. En 's ochtends om kwart over 5/half 6 oid begon het konijn van m'n zusje (dat bij ons logeert) ineens heel raar te doen. Ik hoorde allemaal knallen, vroeg me af wat het was, was dus dat konijn aan het stampen met z'n poten in z'n hok... Fijn... Als ie dat nog drie dagen doet, dan gaat ie weer gewoon bij m'n zusje in de tuin staan (gelukkig woont ze schuinonder me, hoef ik niet zo lang te reizen om het beest eten te geven).

Gister was op zich best gezellig...paar dingen waren minder, maar ja, dat kan toch ook niet anders? Ik zou willen dat iemand (eigenlijk wel meerdere iemanden) dichterbij woonde en net een klein beetje anders was...maar goed, dat is niet zo.

Citaat:
sensual schreef op 10-07-2004 @ 20:17 :
Ik kan die bewegingen niet meer met mijn benen en armen maken. Dan wordt het opeens weer even duidelijk hoe hard het wel niet achteruit gaat. Is echt heel erg schrikken.
Misschien had je 'slechte dagen' wat dat betreft? Niet dat jij ik bent, maar ik heb dagen dat ik het echt niet kan en dagen dat het wel gaat, misschien is dat bij jou ook zo? Of is dat nooit zo bij jou?
Oud 11-07-2004, 08:50
Verwijderd
Citaat:
5803 schreef op 11-07-2004 @ 02:14 :
Sonho, het heeft misschien juist wel zn voordelen om te weten waar het aan ligt...jij sterkte met alles!
ja dat denk ik ook. meestal wil ik het ook graag weten, maar kan ik het gewoon niet bedenken...
Oud 11-07-2004, 08:54
sublime
sublime is offline
mijn oma is dement, m'n moeder ongeduldig en geïrriteerd en ik word gek van dat hectische gedoe van ze. M'n moeder loopt mij de hele tijd aan te kijken met blikken van 'hoe achterlijk is dat mens' (niet wetend dat ik haar altijd zo aankijk ) en mn oma snapt er helemaal niks meer van en is daardoor steeds in paniek. waar mn moeder zich dan weer aan ergert.

gelukkig gaan ze zo allebei weg. mn oma terug naar huis en mn moeder brengt r weg. wat zal ik blij zijn als mn kamer woonklaar is.

vannacht hielden mijn buurtgenoten weer eens een feestje. Wat een ontzettende asociale leute zijn het toch...

en ik heb buikpijn.
Oud 11-07-2004, 10:32
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-07-2004 @ 09:42 :
Misschien had je 'slechte dagen' wat dat betreft? Niet dat jij ik bent, maar ik heb dagen dat ik het echt niet kan en dagen dat het wel gaat, misschien is dat bij jou ook zo? Of is dat nooit zo bij jou?
Nee, ik ben niet jij. Maar je hebt inderdaad gelijk. Ik had een paar hele slechte dagen. Maar ik blijf het eng vinden dat ik opeens iets niet meer kan of het bewegen opeens heel erg moeilijk gaat. Ik blijf hopen en denken dat het niet meer erger kan worden of verder achteruit kan gaan. Maar het wordt nog steeds erger.. Dat vind ik eng en het is elke keer weer schrikken.
Oud 11-07-2004, 12:48
Verwijderd
wat is dit nou voor gekut? wat gebeurt er allemaal? waarom doe ik zo? waarom denk ik zo? waarom loopt ie nou weer boos weg? waarom maak ik het daarnaar? waarom weet ik dat heus wel?
Oud 11-07-2004, 13:09
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* M'n broer is vandaag 18 geworden, natuurlijk komt er dan zo'n enorme stroom aan familie en vrienden..Ge-wel-dig..Echt weer zo'n hypocriete verjaardag. Natuurlijk stroomt ook iedereen langs mij heen, met vragen als: 'Goh meid, hoe gaat het nou met jou, 't is niet niets zo'n grote broer!' Of 'En, ben je over? goh, welke richting ga je nou op? Doe je nog steeds aan toneel?'
*diepe zucht*Vreselijk!! Nee, mensen het gaat allemaal fantastisch hier, ik ga voor m'n lol naar altrecht, 't is zo leuk daar!... En het ergste is...Dat ik over 2 maanden jarig ben..Dan wordt het pas gezellig
Maar ach, ik moet natuurlijk wel even het toneelstukje meespelen...Net als m'n pa en ma dat doen..'Want 18 is toch een bijzondere leeftijd'.. Me reet..
( God, wat ben ik weer een enorm egoistisch kreng )
Oud 11-07-2004, 15:05
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Oud 11-07-2004, 15:45
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Guusie schreef op 11-07-2004 @ 00:04 :
Dan mag mijn lichaam binnekort wel eens stoppen met het dumpen van dat voedsel . Ik ben van een vrij slecht eetpatroon naar gewoon normaal eten gegaan. Ik eet nu sinds 3 (??) maanden weer brood en ben gestopt met veel ongezond voedsel eten.
Maar hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn lichaam dat gezonde voedsel ook echt vast gaat houden?
Dat weet ik niet Vraag het een dietist(e ) of in een fitnesszaal..of op www.fitnessnet.com forum ofzo (Daar meen ik dit verhaal ook gelezen te hebben...of..nee een andere site over voeding..naja). Naja die zal mijn verhaal bevestigen (of als ik het fout had, vragen waar je dat lulverhaal vandaan had, maar ik meen het gisteren nog gelezen te hebben . Ga bewegen, of wat krachttraining, dan krijg je wat meer spieren wn krijg je een beter gevorm lichaam (als vrouw word je echt geen bodybuildster ) en word je zwaarder (spieren weegt meer dan vet))
Oud 11-07-2004, 15:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
M'n beste vriendin vertelde gister iets waarvan ik nogal schrok. Ik wist al dat het helemaal niet goed gaat met d'r, maar nu vertelde ze me dat ze het in zo'n mate niet meer ziet zitten dat ze af en toe de neiging heeft om naar 't medicijnkastje te lopen om iets teveel in te nemen... En ze heeft laten zien dat ze zichzelf in d'r armen prikt. Ik ben zo bang dat het misschien overgaat in snijden. Ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet...
Oud 11-07-2004, 16:01
Verwijderd
ik word gek van het vet over mn lichaam. voel me dik, vet, vies en lelijk
Oud 11-07-2004, 16:02
5803
5803 is offline
hmmmmm, ik ben stom.
als ik die ene keer gewoon heel hard NEEEE had geschreeuwd, was ik nu blij. eigen schuld, dikke bult.
Oud 11-07-2004, 16:05
Nijn*
Nijn* is offline
Nou d'r is beneden dus echt geen ruk aan...Iedereen is zo blij en gezellig daar, ik hoor daar niet thuis Wat moet ik daar nou? Fijn meedoen zeker..Christus, ik dacht het echt niet!! Ik spring liever van een brug af. Mijn pa heeft gelijk, niemand mist me beneden..
Oud 11-07-2004, 16:11
J3s
J3s is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 11-07-2004 @ 17:05 :
Nou d'r is beneden dus echt geen ruk aan...Iedereen is zo blij en gezellig daar, ik hoor daar niet thuis Wat moet ik daar nou? Fijn meedoen zeker..Christus, ik dacht het echt niet!! Ik spring liever van een brug af. Mijn pa heeft gelijk, niemand mist me beneden..
Ik heb een hekel aan verjaardagen. Je moet idd altijd zo gezellig meedoen. Meestal loop 'k ook naar boven, beetje achter de pc Alleen op je eigen verjaardag kun je je moeilijk de hele tijd verbergen
Oud 11-07-2004, 16:27
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
J3s schreef op 11-07-2004 @ 17:11 :
Ik heb een hekel aan verjaardagen. Je moet idd altijd zo gezellig meedoen. Meestal loop 'k ook naar boven, beetje achter de pc Alleen op je eigen verjaardag kun je je moeilijk de hele tijd verbergen
Ja, idd! Vreselijk...Nou ik ben dus over twee maanden ook jarig..weer zo'n verschrikkelijk gezellig feestje *kots*..
Oud 11-07-2004, 18:53
Marcade
Marcade is offline
bla bla bla bla bla ik mis m'n vriendin bla bla bla ..
Oud 11-07-2004, 20:01
Verwijderd
k voel me zo k*t het eten ging goed, tot het avondeten. voel me zo schuldig. moet het eten echt kwijt. wil niet weten hoe dik ik morgen ben. kan niet anders dan gigantisch zijn. gvd waarom moet ik nou zo dik zijn???hoe moet ik nou ooit tevreden worden met mezelf? *huilt*
Oud 11-07-2004, 20:21
kroot
kroot is offline
Citaat:
sonho schreef op 11-07-2004 @ 21:01 :
k voel me zo k*t het eten ging goed, tot het avondeten. voel me zo schuldig. moet het eten echt kwijt. wil niet weten hoe dik ik morgen ben. kan niet anders dan gigantisch zijn. gvd waarom moet ik nou zo dik zijn???hoe moet ik nou ooit tevreden worden met mezelf? *huilt*
Ow, meissie toch
Ik weet dat het geen zin heeft om te zeggen dat je niet dik bent, maar ik zeg het toch. En hoe je tevreden moet worden met jezelf: je ging toch naar jeugdzorg? Daar zullen ze je goed kunnen helpen, wanneer is trouwens je intake?
Heel heel veel sterkte!
Oud 11-07-2004, 20:24
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 11-07-2004 @ 21:21 :
Ow, meissie toch
Ik weet dat het geen zin heeft om te zeggen dat je niet dik bent, maar ik zeg het toch. En hoe je tevreden moet worden met jezelf: je ging toch naar jeugdzorg? Daar zullen ze je goed kunnen helpen, wanneer is trouwens je intake?
Heel heel veel sterkte!
dankje wel lieve kroot.
22 juli is mn intake. ik hoop dat ze me kunnen helpen, want ik zit hier weer te janken. (maar ook van je lieve berichtje)
Oud 11-07-2004, 20:33
Verwijderd
Hopelijk laten alle beesten me vannacht rustig slapen en gebeurd er verder ook niks... Ik ben MOE...en ik ben grieperig en het weer is sip... Wel een egeltje gezien vanavond. En een flink aantal katten en hondjes en paarden, maar die zien we elke avond. 'k ga zo maar eens naar bed en hopelijk kan ik dan iig weer eens 'gewoon' tot half 7 door slapen.

Citaat:
kroot schreef op 11-07-2004 @ 21:21 :
Ik weet dat het geen zin heeft om te zeggen dat je niet dik bent, maar ik zeg het toch.
Ik heb voor d'r grap d'r fotoboek eens bekeken...en ze zal het ook wel niet geloven, maar ook ik vind d'r niet dik, alles behalve zelfs. (Als zij al dik is, dan wil ik niet eens weten wat ik ben. )
Oud 11-07-2004, 21:23
Nona
Nona is offline
Dinsdag Shrek 2 kijken. En nee, dat is niet de reden dat ik nu vrolijk ben. Dat is omdat ik samen met een paar vriendinnen, vrienden van mijn vriend EN MIJN VRIENDJE ga!!
Oud 11-07-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-07-2004 @ 16:45 :
Dat weet ik niet Vraag het een dietist(e ) of in een fitnesszaal..of op www.fitnessnet.com forum ofzo (Daar meen ik dit verhaal ook gelezen te hebben...of..nee een andere site over voeding..naja). Naja die zal mijn verhaal bevestigen (of als ik het fout had, vragen waar je dat lulverhaal vandaan had, maar ik meen het gisteren nog gelezen te hebben . Ga bewegen, of wat krachttraining, dan krijg je wat meer spieren wn krijg je een beter gevorm lichaam (als vrouw word je echt geen bodybuildster ) en word je zwaarder (spieren weegt meer dan vet))
Hmm de moeder van een vriendin van mij is dietiste dus misschien dat ze er wel een antwoord op weet. Ik voel me alleen zo belachelijk als ik ga zeggen dat ik meer dan een jaar niet goed gegeten heb . Maargoed, ik zal iig proberen wat meer gaan bewegen .
Merci
Oud 11-07-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 11-07-2004 @ 21:33 :
Ik heb voor d'r grap d'r fotoboek eens bekeken...en ze zal het ook wel niet geloven, maar ook ik vind d'r niet dik, alles behalve zelfs. (Als zij al dik is, dan wil ik niet eens weten wat ik ben. )
*schaamt zich nu heel diep*
Oud 12-07-2004, 07:52
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 11-07-2004 @ 23:27 :
*schaamt zich nu heel diep*
Zo was het niet bedoeld. Ik wilde alleen duidelijk maken dat je echt niet dik bent. (Ik zeg het toch gewoon lekker nog een keer of je me nu gelooft of niet. )
Oud 12-07-2004, 08:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Guusie schreef op 11-07-2004 @ 23:13 :
Hmm de moeder van een vriendin van mij is dietiste dus misschien dat ze er wel een antwoord op weet. Ik voel me alleen zo belachelijk als ik ga zeggen dat ik meer dan een jaar niet goed gegeten heb . Maargoed, ik zal iig proberen wat meer gaan bewegen .
Merci
Zoals Fantome ergens Shakespeare citeerde:
No one can go back and make a brand new start.
But anyone can start from here and make a brand new end.

Oftewel, schaam je niet voor wat je gedaan hebt, dat is nu eenmaal gebeurd. Als je nu goed verder wil, praat er dan gewoon over met de moeder van je vriendin. Daarbij eten ongelovelijk veel mensen slecht, dus zo'n uitzondering ben je niet
Oud 12-07-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2004 @ 08:52 :
Zo was het niet bedoeld. Ik wilde alleen duidelijk maken dat je echt niet dik bent. (Ik zeg het toch gewoon lekker nog een keer of je me nu gelooft of niet. )
ok, gelukkig maar. en sorry, ik geloof het nog steeds niet.
Oud 12-07-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 12-07-2004 @ 11:03 :
ok, gelukkig maar. en sorry, ik geloof het nog steeds niet.
Dat snap ik, want als je iedereen gewoon zou geloven, dan zou je er allang anders over denken, toch? Maar als ik het niet zeg, dan geloof je het ook niet, dus dan kan ik het beter wel zeggen. En wie weet ga je het ooit nog geloven ook (niet omdat anderen het zeggen, maar omdat je het dan zelf ook vindt).
Oud 12-07-2004, 11:20
Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik lag vandaag in de ligstoel bij de tandarts, maar had eerder het gevoel dat ik bij de psychiater zat aangezien er allerlei vragen op me af gevuurd werden. Wel lief dat ze (=mijn tandarts) zo bezorgd om me is.
Toch gek dat ik niet kan genieten van het leven. Ik voel me moddervet en zie allemaal mooie, gelukkig mensen. Waarom kan ik niet gewoon mezelf zijn? Zucht...
Liefs, Magic_STAR*
Oud 12-07-2004, 11:27
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 12-07-2004 @ 12:20 :
Toch gek dat ik niet kan genieten van het leven. Ik voel me moddervet en zie allemaal mooie, gelukkig mensen. Waarom kan ik niet gewoon mezelf zijn? Zucht...
Liefs, Magic_STAR*
Dikke knuff meid.....mooi en gelukkig eh????? ben ik alleszins ook niet echt hoor dus je bent zeker ni alleen in de strijd tegen verdriet.....

Ik ga maar ni ingaan op het tandartsgedeelte want brrrrrrrrrrr.....*tandartsenangst heeft*

Lieve groetjes magicflower
Oud 12-07-2004, 12:04
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren dus de verjaardag van m'n broer...Uiteindelijk viel het best mee, we hebben nog zitten kletsen tot kwart voor drie!! Het was best gezellig, ben ook een hoop meer over m'n pa te weten gekomen..Ben nu net wakker, het eerste wat me te binnen schoot was; misschien heb ik al mail van m'n psych! Maar helaas, misschien nog later op de dag..*hoopt*
Oud 12-07-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2004 @ 11:05 :
Dat snap ik, want als je iedereen gewoon zou geloven, dan zou je er allang anders over denken, toch? Maar als ik het niet zeg, dan geloof je het ook niet, dus dan kan ik het beter wel zeggen. En wie weet ga je het ooit nog geloven ook (niet omdat anderen het zeggen, maar omdat je het dan zelf ook vindt).
idd. *is ineens wat positiever* ik hoop ook dat ik het ooit kan geloven, zou toch wel leuk zijn. toch lief dat je het zegt
Oud 12-07-2004, 14:18
Fantôme
Fantôme is offline
ik zat net in de keuken, in het hoekje, en als ik opzij keek kon ik net mijn gezicht in het glas van de oven zien. ik zag tranen over het gezicht van het meisje in het glas lopen... Het is gewoon allemaal niet eerlijk... het leek weer zo goed te gaan, maar alles van de afgelopen tijd moest er weer even uit.

Gister zag ik haar weer... zij mij niet, jammer..? of misschien goed, stel je voor dat ze mijn kant op had gekeken, ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, of ze het gemerkt zou hebben. Gelukkig hoef ik haar niet helemaal te missen, en zie ik haar toch tenminste 1 keer in de 2 weken... Maar was het dan niet beter wanneer.... Wat als ik haar nooit meer zag?

toen keek ik schuin naar boven, de la... en in die la, lag iets waar ik zo naar verlang, maar waarmee ik anderen zo'n verdriet zou doen, dus het mag niet.

dan spring ik op, loop naar de kast, pak er een fles uit, schenk een glas halfvol, doe er jus d'orange bij, en zonder te beseffen wat ik doe, drink ik het in 1 teug op.... ik sloeg het zo achterover, vul bij, en doe nog eens hetzelfde... dit gaat verkeerd!! ik mag het niet voor mezelf verpesten. dit moet stoppen!!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten