Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je dan meer gaat eten dan denkt het lichaam "oh we krijgen genoeg binnen, dumpen die zooi". Daarom kun je afvallen als je van weinig ineens naar meer gaat eten. Normaal eten houdt niet alleen in normale hoeveelheden, maar ook het juiste voedsel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn lichaam dat gezonde voedsel ook echt vast gaat houden? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb niet echt duidelijk iets waardoor het goed of fout gaat. eten is ee nprobleem, maar dat is het niet altijd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*gaap*
Nog steeds geen mail.. hmm.. jammer Morgen naar de kermis. Welliswaar een hele kleine, maar het is een kermis ![]() Vandaag was een heel vermoeiende en moeilijke dag. Het is niet dat ik veel gedaan heb, maar juist doordat ik weinig heb gedaan kwam ik de dag moeilijker door en gingen mijn gedachten opspelen. Ik heb ze geprobeerd op te schrijven, maar dat lukte niet. Ik ga dadelijk daarom nog maar eens een poging ondernemen om er met m'n vriend over te praten. (Ik weet dat het al laat is, maar ik slaap bij hem thuis. Dus dat maakt het al weer wat gemakkelijker. Hoef ik hem tenminste niet wakker te bellen.) Waar ik wel trots op ben is dat het me vandaag gelukt is om 10 minuten aan een stuk op onze "eliptical trainer" te trainen. En voor iemand met een conditie van 0,0001 vind ik dat een hele prestatie ![]() Hmm.. volgens mij kan ik hier nog een uur door typen over een hoop dingen die door m'n hoofd zweven, maar dat zal ik jullie niet aandoen. Ik hoop dat het met jullie allemaal een beetje gaat? Liefs, Laura
||
Verwijderd
|
Ben zo moe...vanacht was Fleur onder het dekbed gekropen en daar in slaap gevallen.
![]() Gister was op zich best gezellig...paar dingen waren minder, maar ja, dat kan toch ook niet anders? Ik zou willen dat iemand (eigenlijk wel meerdere iemanden) dichterbij woonde en net een klein beetje anders was...maar goed, dat is niet zo. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mijn oma is dement, m'n moeder ongeduldig en geïrriteerd en ik word gek van dat hectische gedoe van ze. M'n moeder loopt mij de hele tijd aan te kijken met blikken van 'hoe achterlijk is dat mens' (niet wetend dat ik haar altijd zo aankijk
![]() gelukkig gaan ze zo allebei weg. mn oma terug naar huis en mn moeder brengt r weg. wat zal ik blij zijn als mn kamer woonklaar is. vannacht hielden mijn buurtgenoten weer eens een feestje. Wat een ontzettende asociale leute zijn het toch... en ik heb buikpijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*zucht* M'n broer is vandaag 18 geworden, natuurlijk komt er dan zo'n enorme stroom aan familie en vrienden..Ge-wel-dig..Echt weer zo'n hypocriete verjaardag.
![]() *diepe zucht*Vreselijk!! Nee, mensen het gaat allemaal fantastisch hier, ik ga voor m'n lol naar altrecht, 't is zo leuk daar!... En het ergste is...Dat ik over 2 maanden jarig ben..Dan wordt het pas gezellig ![]() Maar ach, ik moet natuurlijk wel even het toneelstukje meespelen...Net als m'n pa en ma dat doen..'Want 18 is toch een bijzondere leeftijd'.. Me reet.. ( God, wat ben ik weer een enorm egoistisch kreng ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
M'n beste vriendin vertelde gister iets waarvan ik nogal schrok. Ik wist al dat het helemaal niet goed gaat met d'r, maar nu vertelde ze me dat ze het in zo'n mate niet meer ziet zitten dat ze af en toe de neiging heeft om naar 't medicijnkastje te lopen om iets teveel in te nemen...
![]() ![]() |
![]() |
|
Nou d'r is beneden dus echt geen ruk aan...Iedereen is zo blij en gezellig daar, ik hoor daar niet thuis
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
k voel me zo k*t
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet dat het geen zin heeft om te zeggen dat je niet dik bent, maar ik zeg het toch. En hoe je tevreden moet worden met jezelf: je ging toch naar jeugdzorg? Daar zullen ze je goed kunnen helpen, wanneer is trouwens je intake? Heel heel veel sterkte! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
22 juli is mn intake. ik hoop dat ze me kunnen helpen, want ik zit hier weer te janken. (maar ook van je lieve berichtje) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Hopelijk laten alle beesten me vannacht rustig slapen en gebeurd er verder ook niks...
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Merci |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
No one can go back and make a brand new start. But anyone can start from here and make a brand new end. Oftewel, schaam je niet voor wat je gedaan hebt, dat is nu eenmaal gebeurd. Als je nu goed verder wil, praat er dan gewoon over met de moeder van je vriendin. Daarbij eten ongelovelijk veel mensen slecht, dus zo'n uitzondering ben je niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik lag vandaag in de ligstoel bij de tandarts, maar had eerder het gevoel dat ik bij de psychiater zat aangezien er allerlei vragen op me af gevuurd werden. Wel lief dat ze (=mijn tandarts) zo bezorgd om me is.
![]() Toch gek dat ik niet kan genieten van het leven. Ik voel me moddervet en zie allemaal mooie, gelukkig mensen. Waarom kan ik niet gewoon mezelf zijn? ![]() Liefs, Magic_STAR*
||
Citaat:
Ik ga maar ni ingaan op het tandartsgedeelte want brrrrrrrrrrr.....*tandartsenangst heeft* ![]() Lieve groetjes magicflower
|
Gisteren dus de verjaardag van m'n broer...Uiteindelijk viel het best mee, we hebben nog zitten kletsen tot kwart voor drie!! Het was best gezellig, ben ook een hoop meer over m'n pa te weten gekomen..Ben nu net wakker, het eerste wat me te binnen schoot was; misschien heb ik al mail van m'n psych! Maar helaas, misschien nog later op de dag..*hoopt*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zat net in de keuken, in het hoekje, en als ik opzij keek kon ik net mijn gezicht in het glas van de oven zien. ik zag tranen over het gezicht van het meisje in het glas lopen... Het is gewoon allemaal niet eerlijk... het leek weer zo goed te gaan, maar alles van de afgelopen tijd moest er weer even uit.
Gister zag ik haar weer... zij mij niet, jammer..? of misschien goed, stel je voor dat ze mijn kant op had gekeken, ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, of ze het gemerkt zou hebben. Gelukkig hoef ik haar niet helemaal te missen, en zie ik haar toch tenminste 1 keer in de 2 weken... Maar was het dan niet beter wanneer.... Wat als ik haar nooit meer zag? toen keek ik schuin naar boven, de la... en in die la, lag iets waar ik zo naar verlang, maar waarmee ik anderen zo'n verdriet zou doen, dus het mag niet. dan spring ik op, loop naar de kast, pak er een fles uit, schenk een glas halfvol, doe er jus d'orange bij, en zonder te beseffen wat ik doe, drink ik het in 1 teug op.... ik sloeg het zo achterover, vul bij, en doe nog eens hetzelfde... dit gaat verkeerd!! ik mag het niet voor mezelf verpesten. dit moet stoppen!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |